Skrevet av Emne: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, lørdag 25/8 2018, kl 16.00, Viasat  (Lest 27105 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Det har begynt å dukke opp analyser og tips angående denne kampen allerede. På tide med en ny kamptråd m.a.o. Man skal merke seg at Norwich er ganske desperate etter å få størst mulig fordel overfor besøkende lag. De er i allefall utrolig kvasipsykologiske. Bortegarderoben er malt i rosa. Dette skal angivelig roe motstanderne ved å senke testosteronnivået deres, og derigjennom gjøre de mer medgjørlige!!!! (Her kunne virkelig ha trengt en liggende-på-gulvet-å-le emoji)

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-whites-in-the-pink-ahead-of-championship-trip-to-norwich-1-9317220

Spøk til side. Det er viktig at vi vinner midtbanekrigen, og ikke lar Phillips bli like isolert og overspilt som sist mot Swansea.

https://footballleagueworld.co.uk/isolating-midfielder-finding-samu-saiz-space-a-tactical-look-at-leeds-trip-to-norwich/
« Siste redigering: Oktober 05, 2018, 07:21:27 av Promotion 2010 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #1 på: August 23, 2018, 19:08:08 »
Får gi spillerne briller med røde glass, så de heller blir litt klikkings da. Om det er slik det fungerer, vel og merke.  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #2 på: August 23, 2018, 21:49:46 »
Her kommer et forslag til start line up på lørdag. Kan si meg enig. Tror dette er den beste 11eren vi har. Innbytterne sier vel seg for det meste selv også.
https://footballleagueworld.co.uk/4-1-4-1-shackleton-out-bielsa-must-play-this-leeds-xi-v-norwich-on-saturday/12/

Så, subs: Blackman, Shackleton, Shaugnessy, Pearce, Bamford, Alioski, Baker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #3 på: August 23, 2018, 21:53:23 »
Her kommer et forslag til start line up på lørdag. Kan si meg enig. Tror dette er den beste 11eren vi har. Innbytterne sier vel seg for det meste selv også.
https://footballleagueworld.co.uk/4-1-4-1-shackleton-out-bielsa-must-play-this-leeds-xi-v-norwich-on-saturday/12/

Så, subs: Blackman, Shackleton, Shaugnessy, Pearce, Bamford, Alioski, Baker.
Så mye pop ups og annonser at siden er nesten uleselig. Fikk ikke opp noen 11er.
Jon R.

RoarG

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #4 på: August 23, 2018, 21:57:41 »
Her kommer et forslag til start line up på lørdag. Kan si meg enig. Tror dette er den beste 11eren vi har. Innbytterne sier vel seg for det meste selv også.
https://footballleagueworld.co.uk/4-1-4-1-shackleton-out-bielsa-must-play-this-leeds-xi-v-norwich-on-saturday/12/

Så, subs: Blackman, Shackleton, Shaugnessy, Pearce, Bamford, Alioski, Baker.
Så mye pop ups og annonser at siden er nesten uleselig. Fikk ikke opp noen 11er.
Du må trykke på "Next" nede til høyre, evt. på "gallery". Men:
Peacock-Farrell, Ayling-Berardi-Jansson-Douglas, Klich-Phillips-Hernandez-Harrison, Saiz, Roofe.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #5 på: August 23, 2018, 22:01:47 »
Her kommer et forslag til start line up på lørdag. Kan si meg enig. Tror dette er den beste 11eren vi har. Innbytterne sier vel seg for det meste selv også.
https://footballleagueworld.co.uk/4-1-4-1-shackleton-out-bielsa-must-play-this-leeds-xi-v-norwich-on-saturday/12/

Så, subs: Blackman, Shackleton, Shaugnessy, Pearce, Bamford, Alioski, Baker.
Så mye pop ups og annonser at siden er nesten uleselig. Fikk ikke opp noen 11er.
Du må trykke på "Next" nede til høyre, evt. på "gallery". Men:
Peacock-Farrell, Ayling-Berardi-Jansson-Douglas, Klich-Phillips-Hernandez-Harrison, Saiz, Roofe.

Tror at Bielsa viler 2-3 stykker. Roofe, Alioski og Phillips. Inn kommer Harrison, Baker og Bamford

RoarG

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #6 på: August 23, 2018, 22:04:40 »
Her kommer et forslag til start line up på lørdag. Kan si meg enig. Tror dette er den beste 11eren vi har. Innbytterne sier vel seg for det meste selv også.
https://footballleagueworld.co.uk/4-1-4-1-shackleton-out-bielsa-must-play-this-leeds-xi-v-norwich-on-saturday/12/

Så, subs: Blackman, Shackleton, Shaugnessy, Pearce, Bamford, Alioski, Baker.
Så mye pop ups og annonser at siden er nesten uleselig. Fikk ikke opp noen 11er.
Du må trykke på "Next" nede til høyre, evt. på "gallery". Men:
Peacock-Farrell, Ayling-Berardi-Jansson-Douglas, Klich-Phillips-Hernandez-Harrison, Saiz, Roofe.

Tror at Bielsa viler 2-3 stykker. Roofe, Alioski og Phillips. Inn kommer Harrison, Baker og Bamford
Det er selvsagt også en mulighet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #7 på: August 23, 2018, 22:05:08 »
Tror at Bielsa viler 2-3 stykker. Roofe, Alioski og Phillips. Inn kommer Harrison, Baker og Bamford
På dagens berømmelige pressekonferanse sa han vel at han ikke så noen grunn til å hvile noen på lørdag. I cupmatchen til uken derimot...

Many changes off the back of the busy schedule?
This coming Saturday, I don’t think so. For next Tuesday I’m sure.
« Siste redigering: August 23, 2018, 22:06:45 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #8 på: August 23, 2018, 22:13:17 »
Tror at Bielsa viler 2-3 stykker. Roofe, Alioski og Phillips. Inn kommer Harrison, Baker og Bamford
På dagens berømmelige pressekonferanse sa han vel at han ikke så noen grunn til å hvile noen på lørdag. I cupmatchen til uken derimot...

Many changes off the back of the busy schedule?
This coming Saturday, I don’t think so. For next Tuesday I’m sure.

Bra!!!
Jon R.

GeirO

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #9 på: August 23, 2018, 22:21:52 »
Her kommer et forslag til start line up på lørdag. Kan si meg enig. Tror dette er den beste 11eren vi har. Innbytterne sier vel seg for det meste selv også.
https://footballleagueworld.co.uk/4-1-4-1-shackleton-out-bielsa-must-play-this-leeds-xi-v-norwich-on-saturday/12/

Så, subs: Blackman, Shackleton, Shaugnessy, Pearce, Bamford, Alioski, Baker.
Så mye pop ups og annonser at siden er nesten uleselig. Fikk ikke opp noen 11er.
Du må trykke på "Next" nede til høyre, evt. på "gallery". Men:
Peacock-Farrell, Ayling-Berardi-Jansson-Douglas, Klich-Phillips-Hernandez-Harrison, Saiz, Roofe.

Tror at Bielsa viler 2-3 stykker. Roofe, Alioski og Phillips. Inn kommer Harrison, Baker og Bamford
Phillips hvilte jo sist kamp....
MOT

RoarG

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #10 på: August 23, 2018, 22:22:58 »
Her kommer et forslag til start line up på lørdag. Kan si meg enig. Tror dette er den beste 11eren vi har. Innbytterne sier vel seg for det meste selv også.
https://footballleagueworld.co.uk/4-1-4-1-shackleton-out-bielsa-must-play-this-leeds-xi-v-norwich-on-saturday/12/

Så, subs: Blackman, Shackleton, Shaugnessy, Pearce, Bamford, Alioski, Baker.
Så mye pop ups og annonser at siden er nesten uleselig. Fikk ikke opp noen 11er.
Du må trykke på "Next" nede til høyre, evt. på "gallery". Men:
Peacock-Farrell, Ayling-Berardi-Jansson-Douglas, Klich-Phillips-Hernandez-Harrison, Saiz, Roofe.

Tror at Bielsa viler 2-3 stykker. Roofe, Alioski og Phillips. Inn kommer Harrison, Baker og Bamford
Phillips hvilte jo sist kamp....
He, he.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #11 på: August 24, 2018, 08:43:27 »
uavhengig av MB's laguttak har jeg trua på nye poeng i sekken!
Ups & Ups!!

Sterland

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #12 på: August 24, 2018, 09:40:04 »
Matchen vises på Viasat2/Viaplay iht tvkampen.com, ikke LUTV som headingen indikerer. Forstår det slik at de ikke vises begge steder

Torpe-do

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #13 på: August 24, 2018, 09:51:42 »
Matchen vises på Viasat2/Viaplay iht tvkampen.com, ikke LUTV som headingen indikerer. Forstår det slik at de ikke vises begge steder

Stemmer det. Kampen står óg på Viasat sin programoversikt.

Xern

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #14 på: August 24, 2018, 10:06:41 »
Tipper:

                      BPF
Ayling - Berardi - Jansson - Douglas
                      Klich
Hernandez - Baker - Saiz - Harrison
                     Roofe
« Siste redigering: August 24, 2018, 11:04:05 av Xern »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #15 på: August 24, 2018, 10:13:49 »
Tipper:

                      BPF
Ayling - Berardi - Jansson - Douglas
                      Klich
Hernandez - Klich - Saiz - Harrison
                     Roofe

Ser Klich er anvendelig  8) 8) 8) 8) 8)

Xern

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #16 på: August 24, 2018, 11:03:48 »
Tipper:

                      BPF
Ayling - Berardi - Jansson - Douglas
                      Klich
Hernandez - Klich - Saiz - Harrison
                     Roofe

Ser Klich er anvendelig  8) 8) 8) 8) 8)
Hørte rykter om følgende lagoppstilling:

Klich - Klich - Klich - Klich - Klich - Klich - Klich - Klich - Klich - Klich - Klich!  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #17 på: August 24, 2018, 11:15:34 »
Frykter tap i morgen og begynnelsen på en liten nedtur etter 4 flotte kamper.

Tips: 2-0 tap. Måtte jeg ta gruelig feil.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ArneS

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #18 på: August 24, 2018, 11:19:41 »
N O R W I C H     T R I V I A


Norwich er en gammel by, og har vært en viktig engelsk by siden starten.  Første halvdel av forrige årtusen var byen faktisk Englands nest største.  I dag har den snaue 140.000 innbyggere.  Byen ble rik på ullhandel og shipping. 
I 1567 innvandret mange kalvinister fra dagens Nederland og Belgia.  Mange av disse hadde med seg kanarifugler da de kom.
Våpenskjoldet er rødt med sølvslott og løve.
Byen ble kraftig bombet i 1942.
Under andre verdenskrig var det vanlig at soldater i sine brev hjem til koner og kjærester skrev NORWICH.  Dette er en forkortelse for:  ”Nickers Off Ready When I Come Home”
Det er 2 parlamentsmedlemmer fra Norwich.
Norwich er vennskapsby med Novi Sad, Serbia,  Rouen, Frankrike, Koblenz, Tyskland og El Viejo i Nicaragua.
Colman’s sennep er det mest kjente produktet fra byen i dag.
Byens Elm Street er en intakt middelaldergate.
ITV Anglia har base i Norwich, og her ble bl.a Roald Dahl’s  Tales of the Unexpected produsert.
Foruten Norwich City FC har byen enda noen fotball-lag, rugby, ishockey, landhockey og annen sport.  Norwich Ski Club er også populær.
Byen ble kåret til UK’s grønneste by i 2006
I 2001 meldte 27,8% av innbyggerne at de ikke tilhørte noen religion.  Norwich er dermed den minst religiøse byen i UK.
Byen har også UK’s største andel brukere av eBay.
Kjentfolk med link til Norwich er bl.a Admiral Nelson, Stephen Fry, Ian McEwan,  Beth Orton, Emma Pooley (Tour de France vinner 2009).


Norwich City FC  (The Canaries) ble startet i 1902, og har siden 1935 hatt Carrow Road som hjemmebane. 
Banen har kapasitet på 26.018, og er sentralt plassert i kort gangavstand fra jernbanestasjonen.  Carrow Road er 282 km fra Leeds så det blir noen timer i buss for våre fans.
Klubben ble oppløst i 1917, og startet på ny i 1919.  I 1920 ble klubben tatt opp i den nye 3. divisjon.
Klubben har i moderne tid stort sett vært enten i øverste eller nest øverste nivå.  I 09/10 sesongen spilte klubben på nivå 3 for første gang siden 50-tallet.  Det ble bare med en sesong for dem som vi vet.  Nå er man tilbake på nivå 2 etter et par PL-sesonger ved 2 anledninger.  I Premier Leagues første sesong (1992-1993) ledet Norwich det meste av sesongen, men endte til slutt som nr 3.
Supportersangen ”On the ball, City” er verdens lengstlevende supportersang, og har fulgt klubben siden starten i 1902.
Kampene mot erkerival Ipswich kalles for ”The Old Farm”
Hovedaksjonær er TV-kokken Delia Smith (!).
NCSCS (Skandinavisk supporterklubb) ble stiftet 13.9.1983. og har 116 medlemmer pr 1.5.15.
Norwich har til tider de siste årene vært titulert LUNB (Norfolk Branch).  Nå er det ingen igjen av ex-Oss spillerne…

Ron Ashman spilte 592 kamper for klubben fra 1947 til 1964.
Største seier og største tap er begge 10-2.
Største tilskuerantall er 43.984 fra 1963.  Blir neppe slått med det første.
Norwich er eneste engelske klubb som har slått Bayern München på Olympiastadion.
Salg:   Fikk £10,0 fra Southampton for Nathan Redmond i juni 2016
Kjøp:   Betalte £9,1 til Everton for Steven Naismith i januar 2016

Tidligere managere er bl.a. Martin O’Neill,  Gary Megson, Mike Walker, Paul Lambert, Chris Houghton, Alex Neil, Glenn Roeder, Nigel Worthington.  Nåværende, tyske Daniel Farke


Det er en rekke kjente spillere som har vært innom Norwich.   Her er noen av dem:

Johnny Howson, Bradley Johnson, Luciano Becchio, Robert Snodgrass, Leigh Bromby, Robert Green, Andy Linighan, Jon Newsome,

Ã…ge Hareide,  Erik Fuglestad, Alexander Tettey,

Dean Ashton,  Craig Bellamy, Steve Bruce, Martin Chivers, Tony Cottee, Peter Crouch, Dion Dublin,  John og Justin Fashanu, Asa Hartford, John Hartson, Darren Huckerby, Jan Mølby, Thomas Helveg, David Nielsen, Peter Osgood, Martin Peters, Tim Sherwood, Chris Sutton, Iwan Roberts, Mick Channon, Robert Earnshaw, Grant Holt, Wes Hoolahan, Chris Martin, Martin Olsson, Andy Townsend, Jordan Rhodes, Tim Krul
Den 17. mann

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #19 på: August 24, 2018, 11:57:06 »
Tipper:

                      BPF
Ayling - Berardi - Jansson - Douglas
                      Klich
Hernandez - Baker - Saiz - Harrison
                     Roofe

Føler meg rimelig sikker på at Phillips starter. Han har vel på ingen måte spilt seg ut, og han fikk kun 25 min sist. Tror ikke Bielsa er en som vraker noen basert på 25 min under pari etter fire relativt feilfrie kamper  :)

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, Viasat
« Svar #20 på: August 24, 2018, 13:05:29 »
Blir veldig spennende å se hvordan laget reiser seg etter 2 litt flate kamper i forhold til eksplosjonen i starten i august.


Jeg håper å se bedre pasningskvalitet og rett og slet tøffere innsats i kamp om andreballen enn kampen mot Swansea!

Klarer laget dette så kan det gå veldig så bra på lørdag!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, Viasat
« Svar #21 på: August 24, 2018, 13:05:52 »
Av en eller annen grunn regnes Leeds som favoritt i dette oppgjøret. Bare 4 mnd siden vi tapte 2-1 på samme bane. I mine øyne er Norwich soleklar favoritt. Alt annet en tap er meget bra. Tips: 2-1 til Norwich. Leeds' mål av Bamford.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, Viasat
« Svar #22 på: August 24, 2018, 13:07:55 »
Som mot Swansea: Jeg finns ikke redd for tap! Leeds ser solide ut! Med Jansson fra start holder vi greit Rhodos og co i sjakk!

Vi vinner 2-0!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, Viasat
« Svar #23 på: August 24, 2018, 13:45:41 »
Vi var bedre enn de sist, men raknet fullstendig på kjent Leeds mot slutten.
Synes ikke de var veldig imponerende da. Maddison derimot var veldig frisk. Heldigvis er ikke han der lengre.
Tror det blir jevnt, men vi vipper det i vår favør.
1-2 Leeds

Roofe og Saiz

auren

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, Viasat
« Svar #24 på: August 24, 2018, 14:29:41 »
Av en eller annen grunn regnes Leeds som favoritt i dette oppgjøret. Bare 4 mnd siden vi tapte 2-1 på samme bane. I mine øyne er Norwich soleklar favoritt. Alt annet en tap er meget bra. Tips: 2-1 til Norwich. Leeds' mål av Bamford.

Det er nok i bare dine øyne. Nr. 15 mot nr. 1 på tabellen. Selv om det er tidlig, så kan du ikke mene at Norwich er soleklar favoritt. Ikke rart bookmakerne har Leeds som favoritt etter en ekstremt imponerende sesongstart.

Men jeg tror som deg at det blir tøft i morgen, og tror vi går på sesongens første tap.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, Viasat
« Svar #25 på: August 24, 2018, 15:45:02 »
Norwich prøver å tone ned sitt eget favorittstempel, og samtidige lulle Leeds inn i falsk trygghetsfølelse. Nøkkelspillere er angivelig tvilsomme til oppgjøret.

https://footballleagueworld.co.uk/norwich-dealt-frustrating-blow-ahead-of-leeds-clash/

Går ikke på dette knepet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, Viasat
« Svar #26 på: August 25, 2018, 08:30:52 »
Usikker her...det viktigste er at vi spiller slik Bielsa har instruert, med aggressivt press på ballfører,mange løp osv. Dette funker mot alle. Vi må for Guds skyld ikke slappe av og la Norwich trille ball ;) Basert på foregående kamper tror jeg faktisk vi vinner 2-0.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, Viasat
« Svar #27 på: August 25, 2018, 09:25:56 »
John Fisher
@johnfisher213

First chance of "LUKE Ayling, Pontus Jansson, Barry Douglas and Beradi" at Norwich tomorrow #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, LUTV
« Svar #28 på: August 25, 2018, 09:51:03 »
Frykter tap i morgen og begynnelsen på en liten nedtur etter 4 flotte kamper.

Tips: 2-0 tap. Måtte jeg ta gruelig feil.

auren

Ikke første gangen du tar grundig feil... ;D
- sa brura

Trur på 1-4 til Leeds. MOT

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Norwich @ Carrow Road, 25/8 - 2018 kl 16.00, Viasat
« Svar #29 på: August 25, 2018, 10:33:55 »
Herlig å få se Leeds på TV nok en gang.  Blir nok et tøft borteoppgjør dette, men føler også at laget vi har nå kan skape resultater selv på litt dårlige dager.  Det var ikke helt bra mot Bolton i cupen, og Celina kunnet fikset 3-2 til Swansea sist.   Det kan tyde på at vi nærmer oss et tap snart, men denne gjengen tar potensielt poeng på svakere dager.  Jeg tror IKKE Bielsa gjør mye endringer.  Tror Phillips kommer inn i den viktige defensive rollen igjen, Bielsa har sikkert jobbet litt med ham på feltet etter Swansea kampen, og vil bare ødelegge litt av selvtilliten hans om han blir satt på benken idag.  Pontus kommer inn for Captain Cooper selvfølgelig, så håper jeg Alioski får hvile og at Harrison kommer inn på venstre kant.
Benken er også bra, og gir muligheter for bytter ut i kampen.  Hadde vært bra om vi holdt nullen igjen idag, og at vi putter først.  Om vi vinner 1-0 og Saiz putter så er det en grei løsning for meg i denne kampen.   Gleder meg.
MFLU - Miracles For Leeds United