Skrevet av Emne: Tog Gatwick- Leeds  (Lest 2517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

Tog Gatwick- Leeds
« på: August 27, 2018, 19:39:09 »
Vi tenker å fly direkte fra Trodheim til Gatwick og ta tog derfra til Leeds. Lurer på hva som er enkleste og rimeligste måte å skaffe togbilletter der?

HåvardK

Sv: Tog Gatwick- Leeds
« Svar #1 på: August 27, 2018, 22:37:34 »
Bestill på nett; trainline.com, i god tid. Ta lokaltog inn til London/King´s Cross, og hurtigtog videre derfra.

Killa

Sv: Tog Gatwick- Leeds
« Svar #2 på: August 28, 2018, 08:25:45 »
Bestill på nett; trainline.com, i god tid. Ta lokaltog inn til London/King´s Cross, og hurtigtog videre derfra.

Takk skal du ha Håvard. Dette nettstedet skaffer da billetter for både lokaltoget inn til London og også videre til Leeds? Og billettene kommer i posten på gammelmåten?

HåvardK

Sv: Tog Gatwick- Leeds
« Svar #3 på: August 28, 2018, 08:29:24 »
Du kan få billetter i posten (tror jeg), men det enkleste er etter min mening å hente ut billettene i en automat på togstasjonen. Du får oppgitt en referansekode som du taster inn, og så kommer billettene. Fins massevis av slike automater på Gatwick.

Killa

Sv: Tog Gatwick- Leeds
« Svar #4 på: August 28, 2018, 10:28:02 »
Du kan få billetter i posten (tror jeg), men det enkleste er etter min mening å hente ut billettene i en automat på togstasjonen. Du får oppgitt en referansekode som du taster inn, og så kommer billettene. Fins massevis av slike automater på Gatwick.

Hjertelig takk for info! Da blir det tur til Forest-kampen i slutten av oktober  - men må vel sjekke først at de ikke flytter kampen...

RuneR

Sv: Tog Gatwick- Leeds
« Svar #5 på: August 29, 2018, 10:29:09 »
... eller last ned appen deres på mobilen, og få billetten direkte dit (kan fortsatt også printes ut på stasjonen, dersom du skulle ønske det).
Veldig praktisk
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

HåvardK

Sv: Tog Gatwick- Leeds
« Svar #6 på: August 29, 2018, 10:31:23 »
... eller last ned appen deres på mobilen, og få billetten direkte dit (kan fortsatt også printes ut på stasjonen, dersom du skulle ønske det).
Veldig praktisk
Jepp.

ollan

Sv: Tog Gatwick- Leeds
« Svar #7 på: August 29, 2018, 11:38:50 »
Det er også mulig å ta toget Gatwick-Stevenage-Leeds, vi tok den ruten i august og det funket helt utmerket.
Samme tid,men togbytte
Ollan