Skrevet av Emne: Eks-lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown  (Lest 39481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #90 på: Februar 09, 2019, 13:30:24 »
Phil Hay

Leeds have been paying a portion of Izzy Brown’s Chelsea wage for a few weeks now. Good to see him involved at last:

Izzy Brown included in Leeds United squad for Middlesbrough clash

Phil Hay
Published: 07:51 Saturday 09 February 2019
 Leeds United midfielder Izzy Brown, who is in the squad for today's clash with Middlesbrough.
Leeds United midfielder Izzy Brown, who is in the squad for today's clash with Middlesbrough.
Izzy Brown could make his long-awaited Leeds United debut at Middlesbrough today after being included in Marcelo Bielsa’s squad.


The on-loan Chelsea midfielder is expected to be named on the bench for the first time since joining Leeds at the end of the summer transfer window in August.

Brown signed for Leeds midway through his recovery from ACL surgery and was not expected to play until after the turn of the year.

A hamstring strain delayed his comeback further but despite Bielsa insisting last week that Brown could need three more Under-23s appearances before featuring in the first team, the 22-year-old travelled to Middlesbrough with Bielsa’s squad yesterday.

Leeds negotiated a deal with Chelsea which saw the Premier League club pick up the whole of Brown’s weekly wage while his rehabilitation was continuing but with Brown fully fit, United have now been paying a portion of his salary for several weeks.

He is involving himself in the Championship season with 16 games to play.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #91 på: Februar 19, 2019, 21:38:11 »
D er sånn' at jeg trur at vi " nesten ikke' har råd til å betale lønn' ift Izzy .... at d er dette som har " bremset" involveringen nå siste kamper.

NÃ… må han inn på laget... ikke bare i troppen ;)
 

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #92 på: Februar 19, 2019, 21:39:21 »
D er sånn' at jeg trur at vi " nesten ikke' har råd til å betale lønn' ift Izzy .... at d er dette som har " bremset" involveringen nå siste kamper.

NÃ… må han inn på laget... ikke bare i troppen ;)

Vi har betalt vår del av lønna fullt ut fra 1.januar ifølge Phil Hay!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

veteranen

  • Gjest
Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #93 på: Februar 19, 2019, 22:12:25 »
Spørs om ikke forventningene til hva Izzy Brown skal kunne bidra med har vært litt urealistisk høye her inne. Vi snakker tross alt om en unggutt som ikke har spilt førstelagsfotball de siste tretten månedene.

Ifølge Phil Hay er visst heller ikke Bielsa helt overbevist om at Izzy Brown anno februar 2019 holder høyt nok nivå.

Nei, det er nok gamlefar Hernandez som får ta seg av oppgaven som hovedboksåpner resten av denne sesongen. Men da må han også holde seg frisk, rask og skadefri til et stykke ut i mai måned (kanskje så lenge som 27/5). Og det var dét da...  :-\



Leedsfan

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #94 på: Februar 20, 2019, 09:27:47 »
Spørs om ikke forventningene til hva Izzy Brown skal kunne bidra med har vært litt urealistisk høye her inne. Vi snakker tross alt om en unggutt som ikke har spilt førstelagsfotball de siste tretten månedene.

Ifølge Phil Hay er visst heller ikke Bielsa helt overbevist om at Izzy Brown anno februar 2019 holder høyt nok nivå.

Nei, det er nok gamlefar Hernandez som får ta seg av oppgaven som hovedboksåpner resten av denne sesongen. Men da må han også holde seg frisk, rask og skadefri til et stykke ut i mai måned (kanskje så lenge som 27/5). Og det var dét da...  :-\

"Ifølge Phil Hay er visst heller ikke Bielsa helt overbevist om at Izzy Brown anno februar 2019 holder høyt nok nivå. "
Hva har Bielsa sagt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #95 på: Februar 20, 2019, 15:34:43 »
Spørs om ikke forventningene til hva Izzy Brown skal kunne bidra med har vært litt urealistisk høye her inne. Vi snakker tross alt om en unggutt som ikke har spilt førstelagsfotball de siste tretten månedene.

Ifølge Phil Hay er visst heller ikke Bielsa helt overbevist om at Izzy Brown anno februar 2019 holder høyt nok nivå.

Nei, det er nok gamlefar Hernandez som får ta seg av oppgaven som hovedboksåpner resten av denne sesongen. Men da må han også holde seg frisk, rask og skadefri til et stykke ut i mai måned (kanskje så lenge som 27/5). Og det var dét da...  :-\

"Ifølge Phil Hay er visst heller ikke Bielsa helt overbevist om at Izzy Brown anno februar 2019 holder høyt nok nivå. "
Hva har Bielsa sagt?
Tja, si det.
https://thisisfutbol.com/2019/02/blogs/hay-bielsa-not-convinced-about-brown/
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #96 på: Februar 20, 2019, 15:44:37 »
Spørs om ikke forventningene til hva Izzy Brown skal kunne bidra med har vært litt urealistisk høye her inne. Vi snakker tross alt om en unggutt som ikke har spilt førstelagsfotball de siste tretten månedene.

Ifølge Phil Hay er visst heller ikke Bielsa helt overbevist om at Izzy Brown anno februar 2019 holder høyt nok nivå.

Nei, det er nok gamlefar Hernandez som får ta seg av oppgaven som hovedboksåpner resten av denne sesongen. Men da må han også holde seg frisk, rask og skadefri til et stykke ut i mai måned (kanskje så lenge som 27/5). Og det var dét da...  :-\

"Ifølge Phil Hay er visst heller ikke Bielsa helt overbevist om at Izzy Brown anno februar 2019 holder høyt nok nivå. "
Hva har Bielsa sagt?
Tja, si det.
https://thisisfutbol.com/2019/02/blogs/hay-bielsa-not-convinced-about-brown/

Det handler jo ikke om hva Marcelo har sagt - mer en 'feeling' Hay har rundt spilleren.

Hay kan ha et poeng, or he may not...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #97 på: Februar 20, 2019, 16:27:15 »

"Ifølge Phil Hay er visst heller ikke Bielsa helt overbevist om at Izzy Brown anno februar 2019 holder høyt nok nivå. "
Hva har Bielsa sagt?

Jeg vet ikke hva Bielsa har sagt, eller om han har sagt noe om dette i det hele tatt.
Bielsa er jo vanligvis veldig bevisst på å ikke si noe som kan bli oppfattet som kritikk/nedsnakking av egne enkeltspillere eller laget som sådan. Utad, that is. Innad regner jeg med at det er mer klar tale.

Så for alt jeg vet kan det være at det Hay skal ha uttalt i den omtalte podcasten ikke er annet enn hans egne antagelser, tuftet på selvkomponerte resonnementer. Men samtidig vet vi jo at det neppe finnes en eneste journalist med bedre tilgang på innside informasjon fra klubben enn Phil Hay.

Men spørsmålene rundt Izzy Brown vil vi nok uansett få svar på ganske snart, tenker jeg.
Har Bielsa tillit til at han har noe å bidra med for tiden, tar jeg det for gitt at vi får se han på banen i løpet av kampen mot Bolton. 

HåvardK

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #98 på: Februar 20, 2019, 19:57:08 »
Bielsa har jo i tur og orden gitt tillit til Baker, Roberts og Harrison. Hvis Brown ikke vurderes som like god som f eks Baker, får i hvert fall jeg vann på mølla som den skeptikeren jeg er til lånespillere.
Men vi får nok svaret på lørdag.

Xern

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #99 på: Februar 20, 2019, 21:16:35 »
Bielsa har jo i tur og orden gitt tillit til Baker, Roberts og Harrison. Hvis Brown ikke vurderes som like god som f eks Baker, får i hvert fall jeg vann på mølla som den skeptikeren jeg er til lånespillere.
Men vi får nok svaret på lørdag.
Skjønner ikke opplegget med Baker i det hele tatt. Elendig spiller som nå spiller for nedrykkskandidaten Reading, mens Izzy var med å spille Huddersfield opp til PL - men han skal vi ikke bruke!  :o ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

GeirO

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #100 på: Februar 20, 2019, 22:42:59 »
Bielsa har jo i tur og orden gitt tillit til Baker, Roberts og Harrison. Hvis Brown ikke vurderes som like god som f eks Baker, får i hvert fall jeg vann på mølla som den skeptikeren jeg er til lånespillere.
Men vi får nok svaret på lørdag.
Skjønner ikke opplegget med Baker i det hele tatt. Elendig spiller som nå spiller for nedrykkskandidaten Reading, mens Izzy var med å spille Huddersfield opp til PL - men han skal vi ikke bruke!  :o ;D
...ennå. Han blir sikkert bedre og bedre uke for uke.
MOT

TK20

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #101 på: Februar 21, 2019, 01:17:48 »
Bielsa har jo i tur og orden gitt tillit til Baker, Roberts og Harrison. Hvis Brown ikke vurderes som like god som f eks Baker, får i hvert fall jeg vann på mølla som den skeptikeren jeg er til lånespillere.
Men vi får nok svaret på lørdag.
Skjønner ikke opplegget med Baker i det hele tatt. Elendig spiller som nå spiller for nedrykkskandidaten Reading, mens Izzy var med å spille Huddersfield opp til PL - men han skal vi ikke bruke!  :o ;D

Det har noe med skader å gjøre tror jeg.

DenHviteYeboah

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #102 på: Februar 21, 2019, 09:09:21 »
Jeg skjønner ikke dette hysteriet rundt Izzy Brown.....han har jo foreløpig ikke spilt i første 11veren....Dette er jo nesten på linje med Jesus: ingen har sett ham, men alle snakker om ham ;D
Brown er god, ikke i tvil om det, men at han skal være en åpenbaring for oss i innspurten stiller jeg meg tvilende til....

Kontakinte

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #103 på: Februar 21, 2019, 10:04:03 »
Jeg skjønner ikke dette hysteriet rundt Izzy Brown.....han har jo foreløpig ikke spilt i første 11veren....Dette er jo nesten på linje med Jesus: ingen har sett ham, men alle snakker om ham ;D
Brown er god, ikke i tvil om det, men at han skal være en åpenbaring for oss i innspurten stiller jeg meg tvilende til....
Joa, men han spiller i lyse blått ;)

SupALeedS

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #104 på: Februar 21, 2019, 10:48:57 »
Når vi først valgte å hente Izzy Brown, så syntes jeg det er snodig om han ikke nå figurerer i planen mot Bolton til helga, et middels lag, Roofe er ute, har vært god for reservene, og begynner vel nå å nærme seg matchfit? Tipper han sitter på benken lørdag, og får sine første minutter som innbytter.
Alex

Jon R

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #105 på: Februar 21, 2019, 11:26:07 »
Jeg skjønner ikke dette hysteriet rundt Izzy Brown.....han har jo foreløpig ikke spilt i første 11veren....Dette er jo nesten på linje med Jesus: ingen har sett ham, men alle snakker om ham ;D
Brown er god, ikke i tvil om det, men at han skal være en åpenbaring for oss i innspurten stiller jeg meg tvilende til....
Ikke hysteri men halmstrå.  ;)
Brown er et godt stykke unna topp nivået hvis man legger de siste U-23 til grunn.
Hva man kan håpe er at kombinasjonen talent, hardt arbeid og godt man magagment bringer han nærmere toppnivået i innspurten.
Jon R.

Kontakinte

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #106 på: Februar 21, 2019, 12:31:09 »
Når vi først valgte å hente Izzy Brown, så syntes jeg det er snodig om han ikke nå figurerer i planen mot Bolton til helga, et middels lag, Roofe er ute, har vært god for reservene, og begynner vel nå å nærme seg matchfit? Tipper han sitter på benken lørdag, og får sine første minutter som innbytter.
Brown har jo sittet på benken i de 2 siste kampene.

Cherry

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #107 på: Februar 21, 2019, 13:19:10 »
Det er jo slik at med bedre spillere rundt seg, så spiller man også bedre selv.
Regner det som bankers at Bolton-kampen blir den hvor Izzy debuterer nå denne sesongen.

Clarke snart klar igjen, det samme med Douglas, Berardi..og Dallas.

Ser ikke galt ut..men kamper må vinnes!
 

leedslife

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #108 på: Februar 21, 2019, 17:53:02 »
Det er jo slik at med bedre spillere rundt seg, så spiller man også bedre selv.
Regner det som bankers at Bolton-kampen blir den hvor Izzy debuterer nå denne sesongen.

Clarke snart klar igjen, det samme med Douglas, Berardi..og Dallas.

Ser ikke galt ut..men kamper må vinnes!

Vanskelig for Berardi å spille seg inn som stopper når Pontus og Cooper leverer på nivået de gjør.
Men han var virkelig outstanding før skaden. Fantastisk i posession. Vil faktisk påstå vi mistet en liten dimensjon i oppbygginga vår da han forsvant ut.

Brown rusler seg i form på U-23. Har ingenting å bevise på det nivået. Nå i helga eller QPR i midtuka er da han skal vise hvorfor vi hentet han. Har troa.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #109 på: Mars 05, 2019, 09:47:43 »
I går stod det plutselig klart for meg hvem Izzy minner meg om.

Brasils Socrates!  :)

Samme arrogansen, samme kroppen...

Nå gjenstår det bare å legge til "samme klassen." :D 

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #110 på: Mars 17, 2019, 21:53:53 »
Izzy forøvrig ikke i troppen i går " due to sickness".
Gotts ryker vel nå i spilletroppen når Roofe og Forshaw kommer tilbake igjen.
 

Cherry

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #111 på: April 01, 2019, 08:14:15 »
Vil VELDIG gjerne tilføre Izzy`s kvaliteter til troppen nå i kampene fremover.

Han har krativitet, er målfarlig og har blikk for spillet som få andre i troppen...og vi får en annen dimensjon av kvalitet
når vi innlemmer han i troppen - og i hvertfall har han på benken!

Det er jo i kamper hvor det butter , der vi kunne dytte innpå Saiz tidligere som boksåpner - at Brown bør benyttes!
 

Eriksen55

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #112 på: April 01, 2019, 09:59:29 »
Denne signeringen begynner å fremstå som latterlig. Aldri skjønt poenget med dette, gratis eller ei! Skal dette forsvares bør Izzy virkelig levere varene og utgjøre en forskjell mot slutten. Uten nye skader tror jeg neppe vi får se han i de siste kampene.

Når man henter spillere så håper jeg i fremtiden at vi signerer spillere som kan bidra fra dag 1. Dette forsøket er nå prøvd og konklusjonen står til stryk.

Cherry

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #113 på: April 01, 2019, 10:07:03 »
Denne signeringen begynner å fremstå som latterlig. Aldri skjønt poenget med dette, gratis eller ei! Skal dette forsvares bør Izzy virkelig levere varene og utgjøre en forskjell mot slutten. Uten nye skader tror jeg neppe vi får se han i de siste kampene.

Når man henter spillere så håper jeg i fremtiden at vi signerer spillere som kan bidra fra dag 1. Dette forsøket er nå prøvd og konklusjonen står til stryk.

.....vanskelig og "levere varene og utgjøre en forskjell" når man ikke får spille da ;)
Ift rapporter fra kampene på U23 så har han levert meget bra, og fått gode skussmål fra både Hay og Corberan, og han er i mine øyne en KLART bedre spiller
som kan være gamechanger enn flere av de vi har på benken vanligvis.

Nå kommer jo Roofe tilbake til helgen også skrives det, men han er vel ikke mindre "rusten" han enn Douglas, Beradi, Dallas etc.....i tillegg har Izzy dette
KREATIVE med seg -den nærmeste til Pablo etter det jeg har sett fra tidligere klipp og kamper...og han har vært matchfit nå i nesten 1 mnd.
 

Eriksen55

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #114 på: April 01, 2019, 10:21:25 »
Denne signeringen begynner å fremstå som latterlig. Aldri skjønt poenget med dette, gratis eller ei! Skal dette forsvares bør Izzy virkelig levere varene og utgjøre en forskjell mot slutten. Uten nye skader tror jeg neppe vi får se han i de siste kampene.

Når man henter spillere så håper jeg i fremtiden at vi signerer spillere som kan bidra fra dag 1. Dette forsøket er nå prøvd og konklusjonen står til stryk.

.....vanskelig og "levere varene og utgjøre en forskjell" når man ikke får spille da ;)
Ift rapporter fra kampene på U23 så har han levert meget bra, og fått gode skussmål fra både Hay og Corberan, og han er i mine øyne en KLART bedre spiller
som kan være gamechanger enn flere av de vi har på benken vanligvis.

Nå kommer jo Roofe tilbake til helgen også skrives det, men han er vel ikke mindre "rusten" han enn Douglas, Beradi, Dallas etc.....i tillegg har Izzy dette
KREATIVE med seg -den nærmeste til Pablo etter det jeg har sett fra tidligere klipp og kamper...og han har vært matchfit nå i nesten 1 mnd.

Er jo det jeg sier.. han må levere mot slutten for at dette skal forsvares, og da må han få spille. Desverre er det lite som tyder på det. Og det er helt sikkert en grunn til at han ikke får spille. Så konklusjonen blir at dette var en tulle signering!

« Siste redigering: April 01, 2019, 10:24:03 av eriksen55 »

Blank_File

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #115 på: April 01, 2019, 10:40:49 »
Denne signeringen begynner å fremstå som latterlig. Aldri skjønt poenget med dette, gratis eller ei! Skal dette forsvares bør Izzy virkelig levere varene og utgjøre en forskjell mot slutten. Uten nye skader tror jeg neppe vi får se han i de siste kampene.

Når man henter spillere så håper jeg i fremtiden at vi signerer spillere som kan bidra fra dag 1. Dette forsøket er nå prøvd og konklusjonen står til stryk.

.....vanskelig og "levere varene og utgjøre en forskjell" når man ikke får spille da ;)
Ift rapporter fra kampene på U23 så har han levert meget bra, og fått gode skussmål fra både Hay og Corberan, og han er i mine øyne en KLART bedre spiller
som kan være gamechanger enn flere av de vi har på benken vanligvis.

Nå kommer jo Roofe tilbake til helgen også skrives det, men han er vel ikke mindre "rusten" han enn Douglas, Beradi, Dallas etc.....i tillegg har Izzy dette
KREATIVE med seg -den nærmeste til Pablo etter det jeg har sett fra tidligere klipp og kamper...og han har vært matchfit nå i nesten 1 mnd.

Er jo det jeg sier.. han må levere mot slutten for at dette skal forsvares, og da må han få spille. Desverre er det lite som tyder på det. Og det er helt sikkert en grunn til at han ikke får spille. Så konklusjonen blir at dette var en tulle signering!
Ikke enig. Nå er vi i en posisjon der Izzy ikke greier å spille seg inn i laget. Det er mer et luksusproblem enn en tullesignering. Izzy er klar til når han trengs. Jeg tror og håper han får vise sine styrker før sesongen er over.

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #116 på: April 01, 2019, 11:11:24 »
Jeg synes han har vært DAFF og litt UINSPIRERT i alle kampene jeg gardert ham. Virker ikke som han går i KRIGEN for noen. Men svært god med ball og en ro og et overblikk som nesten kan minne om PL!

Så spørs det om han oppfyller de fysiske kravene til Bielsa!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #117 på: April 01, 2019, 12:00:28 »
Denne signeringen begynner å fremstå som latterlig. Aldri skjønt poenget med dette, gratis eller ei! Skal dette forsvares bør Izzy virkelig levere varene og utgjøre en forskjell mot slutten. Uten nye skader tror jeg neppe vi får se han i de siste kampene.

Når man henter spillere så håper jeg i fremtiden at vi signerer spillere som kan bidra fra dag 1. Dette forsøket er nå prøvd og konklusjonen står til stryk.

.....vanskelig og "levere varene og utgjøre en forskjell" når man ikke får spille da ;)
Ift rapporter fra kampene på U23 så har han levert meget bra, og fått gode skussmål fra både Hay og Corberan, og han er i mine øyne en KLART bedre spiller
som kan være gamechanger enn flere av de vi har på benken vanligvis.

Nå kommer jo Roofe tilbake til helgen også skrives det, men han er vel ikke mindre "rusten" han enn Douglas, Beradi, Dallas etc.....i tillegg har Izzy dette
KREATIVE med seg -den nærmeste til Pablo etter det jeg har sett fra tidligere klipp og kamper...og han har vært matchfit nå i nesten 1 mnd.

Er jo det jeg sier.. han må levere mot slutten for at dette skal forsvares, og da må han få spille. Desverre er det lite som tyder på det. Og det er helt sikkert en grunn til at han ikke får spille. Så konklusjonen blir at dette var en tulle signering!
Ikke enig. Nå er vi i en posisjon der Izzy ikke greier å spille seg inn i laget. Det er mer et luksusproblem enn en tullesignering. Izzy er klar til når han trengs. Jeg tror og håper han får vise sine styrker før sesongen er over.

Hvis han ikke kvalifiserer til 18 mannstroppen så gjør ikke det signeringen noe bedre, tvert i mot. Er han ikke bedre enn f.eks Roberts som har blitt omskolert til 10'er rollen, så fremstår det enda mer tullete. Roberts har vært god han, men han er egentlig spiss og kant. Dette var en gambling som mislyktes.

Vi har en stor mangel i stallen og det er 10'er rollen. Hadde vi hentet/lånt en kampklar og habil nr 10 i august så måtte jo det vært bedre enn å rehabilitere andre lag sine spillere? Hadde vi landet Daniel James i januar hadde neppe noen etterspurt Izzy nå.

Jeg vet Izzy har potensiale og har levert gode kamper i PL. Men det var for over et år siden. Ingen automatikk at han finner tilbake til det nivået etter en såpass alvorlig skade.

Håper jeg tar grundig feil!!

Her for vi bare være enige om at vi er uenige  :)
« Siste redigering: April 01, 2019, 12:03:25 av eriksen55 »

HåvardK

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #118 på: April 01, 2019, 12:17:01 »
Jeg synes han har vært DAFF og litt UINSPIRERT i alle kampene jeg gardert ham. Virker ikke som han går i KRIGEN for noen. Men svært god med ball og en ro og et overblikk som nesten kan minne om PL!

Så spørs det om han oppfyller de fysiske kravene til Bielsa!
Helt enig, Promo. Har absolutt ikke vist noen entuasiasme eller spirit på U-23, men glimt av genialitet av og til. Lånespillersyndromet? Baker hadde mye av det samme, mens Harrison er en helt annen type.

DenHviteYeboah

Sv: Lånespiller: Isaiah «Izzy» Brown
« Svar #119 på: April 01, 2019, 14:05:23 »
Jeg synes han har vært DAFF og litt UINSPIRERT i alle kampene jeg gardert ham. Virker ikke som han går i KRIGEN for noen. Men svært god med ball og en ro og et overblikk som nesten kan minne om PL!

Så spørs det om han oppfyller de fysiske kravene til Bielsa!
Helt enig, Promo. Har absolutt ikke vist noen entuasiasme eller spirit på U-23, men glimt av genialitet av og til. Lånespillersyndromet? Baker hadde mye av det samme, mens Harrison er en helt annen type.
Var ikke Brown selve frelseren her på forumet...? det var jo ikke måte på hvor fantastisk det skulle bli når han ble skadefri....litt bakkekontakt og skepsis skader ikke. Vi får ta det som en positiv overraskelse hvis han kan bidra i innspurten ;)