Skrevet av Emne: Drømmer og Leeds United  (Lest 1378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Drømmer og Leeds United
« på: September 08, 2018, 16:54:45 »
De siste to dagene har jeg vært plaget med feber og hosterier, særlig nattlige. Man kan godt si at søvnmønsteret er til og fra. Men jeg har visst klart å falle i søvn utpå morgenkvisten i dag en gang. Og da skjedde det. Jeg drømte om Leeds United. Dvs. jeg drømte at jeg var inne på klubbens hjemmesider. Der annonserte man stolt følgende: Leeds United inviterer spillere og deres familier, fans og sponsorer til fest (Celebration) tirsdag 11.09. Det vil bli servert 40 retter.
Med et oppsto det hurlumhei i sosiale medier, også her på forumet. Det var to leire, de som mente at det var altfor tidlig å feire noe som helst. Burde ha vært avholdt når opprykket var klart, mente man. DHY var i denne leiren. Jeg var i den andre leiren, som mente at selv om det var rett at vi ikke hadde oppnådd noe som helst, måtte man allikevel kunne unne seg en skikkelig fest. Enkelte kommenterte antallet retter, 40. Det var jo like mange retter som det var kamper igjen. Hvilken rett tilsvarte Millwall? Og så våknet jeg. Så jeg vet ingenting om hva som skjedde videre.
Flere som har drømt om Leeds?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Drømmer og Leeds United
« Svar #1 på: September 08, 2018, 18:01:23 »
Hahaha helt KONGE !!  Overlegent !  Det sies jo at man ofte kan drømme om andre kulturer og land, og det kan symbolisere at man søker etter spenning eller noe nytt.  Det stemmer jo bra med Leeds.   Symbolikken med 40 retter vet du jo allerede om, men hvor gode de 40 rettene er får jo tida vise.  Du får holde oss oppdatert om du får noen fortsettelse på drømmen din  ;D ;D ;D ;D
MFLU - Miracles For Leeds United

DenHviteYeboah

Sv: Drømmer og Leeds United
« Svar #2 på: September 08, 2018, 19:39:44 »
De siste to dagene har jeg vært plaget med feber og hosterier, særlig nattlige. Man kan godt si at søvnmønsteret er til og fra. Men jeg har visst klart å falle i søvn utpå morgenkvisten i dag en gang. Og da skjedde det. Jeg drømte om Leeds United. Dvs. jeg drømte at jeg var inne på klubbens hjemmesider. Der annonserte man stolt følgende: Leeds United inviterer spillere og deres familier, fans og sponsorer til fest (Celebration) tirsdag 11.09. Det vil bli servert 40 retter.
Med et oppsto det hurlumhei i sosiale medier, også her på forumet. Det var to leire, de som mente at det var altfor tidlig å feire noe som helst. Burde ha vært avholdt når opprykket var klart, mente man. DHY var i denne leiren. Jeg var i den andre leiren, som mente at selv om det var rett at vi ikke hadde oppnådd noe som helst, måtte man allikevel kunne unne seg en skikkelig fest. Enkelte kommenterte antallet retter, 40. Det var jo like mange retter som det var kamper igjen. Hvilken rett tilsvarte Millwall? Og så våknet jeg. Så jeg vet ingenting om hva som skjedde videre.
Flere som har drømt om Leeds?
For en drøm  ;D
Kult ;D

auren

Sv: Drømmer og Leeds United
« Svar #3 på: September 08, 2018, 20:47:16 »
Herlig drøm  ;D

Og det hender i ny og ne at jeg drømmer om Leeds. Kanskje ikke så rart når man nesten går 24/7 og tenker på klubben og er innom forumsidene 73 ganger om dagen.

Vi kan jo ha dette som en drømmetråd, der andre også kan poste sine fine, rare, merkelige og marerittaktige drømmer om vårt kjære Leeds United  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.