Skrevet av Emne: Kamp: vs Preston North End @EllandRoad, tirsdag 18/9 2018, kl 20.45 på SKY/LUTV  (Lest 27875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Først, går denne på tv, og i så fall, hvor?

Skal ikke påberope meg et fasitsvar i denne omgang, men svaret er at kampen står oppført på 'red button' på SKY. Man kan altså velge denne, blant alle Championshipkampene…


MIN tolkninger at puber, og andre med SKY-abonnement, kan velge denne på fjernkontrollen sin.
VIASAT oppfører mange Champions League-kamper på dette tidspunktet. Om noen Championshipkamper inngår kan være, men jeg har ikke sett dette - as of yet..

OPPDATERT
Leedsunited.com melder at de streamer kampen - også til folk innenfor UK.

LUTV streamer kampen også til UK based supportere!

Leeds United
@LUFC
Can’t make the Preston game on Tuesday? For the first time ever, we’re streaming the game LIVE in the UK, and you can get closer to the action with an LUTV match pass

« Siste redigering: September 16, 2018, 15:08:26 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Kan ble bli en vanskelig kamp dette , selv om vi har hjemmekamp . Møter et bunnlag som kanskje er fornøyd med å få med seg om ikke 3 poeng , så kanskje 1?

leedslife

var vel disse som slo oss ut av cupen?
tror vi skal måtte jobbe hardt for 3 poeng.
Phillips foran Cooper og po tus og Klich høyere i banen. Vi savnet løpene hans mot Milwall.
Også på tide at Saiz får noen skudd på mål og ikke bare skal prøve på spektakulære gjbruddspasninger.
Trenger virkelig at de 4-5 offensive stepper opp skal vi vinne.
Hvis ikke lukter det dødball i mot og hodet  i veggen hele kampen.

Tipper 1-1
Douglas

RoarG

Nei, nå må vil greie å kle av dette ordinære Preston-laget ganske ettertrykkelig. Bare å finne fram oppskrifta fra vinner-rundene. 4-0 til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Viaplay sender bare Stoke - Swansea på tirsdag.
Betyr det at det er mulig å se den på LUTV?
Eller vil dette da medføre at det blir en av få kamper som kunner tilgjengelig på
sjørøver TV?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Såpass!
LUTV streamer kampen også til UK based supportere! :)

Leeds United
@LUFC

 | Can’t make the Preston game on Tuesday? For the first time ever, we’re streaming the game LIVE in the UK, and you can get closer to the action with an LUTV match pass

https://twitter.com/LUFC/status/1041310738969616385
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kmapen ser ellers ut til å ende på 27.000/28.000 tilskuere... :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

er det international streaming å på denne da?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
er det international streaming å på denne da?
Det også, åpne linken så står det

Up next - Leeds United v Preston North End - Tuesday 18th 19:45KO
Live video: worldwide
Live video stream is is available with legend Eddie Gray by purchasing a Video  Match Pass. For the first time ever, UK fans can watch live video with LUTV.
Live audio: worldwide
Live audio commentary is available worldwide with commentary from Leeds United legend Eddie Gray an Audio Match Pass.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

roaldv

Preston i elendig form for tiden, og ikke mange PNE-fans som forventer poeng i denne kampen. Tror ikke det blir enkelt å bryte gjennom, men håper virkelig vi kan skåre noen mål igjen  :) 


Xern

Såpass!
LUTV streamer kampen også til UK based supportere! :)

https://twitter.com/LUFC/status/1041310738969616385
Dritt! Ender bare med at folk blir hjemme og ser tv på kamp i stedet. Frykter det potensielt kan ende opp som i Norge, med tomme tribuner  :-[
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bjorn

Preston i elendig form for tiden, og ikke mange PNE-fans som forventer poeng i denne kampen. Tror ikke det blir enkelt å bryte gjennom, men håper virkelig vi kan skåre noen mål igjen  :)

Blir nok bedre enn cupkampen.
Marching On! 4276

Leedsgutt

er det international streaming å på denne da?
Det også, åpne linken så står det

Up next - Leeds United v Preston North End - Tuesday 18th 19:45KO
Live video: worldwide
Live video stream is is available with legend Eddie Gray by purchasing a Video  Match Pass. For the first time ever, UK fans can watch live video with LUTV.
Live audio: worldwide
Live audio commentary is available worldwide with commentary from Leeds United legend Eddie Gray an Audio Match Pass.


Siden den også går på Sky red button.. så vil vel det også være mulig å finne en gratis stream.
Men jeg har opplevd LUTV streamen som veldig god og da er det vel ikke noe problem å betale en 50lapp.

stian

er det international streaming å på denne da?
Det også, åpne linken så står det

Up next - Leeds United v Preston North End - Tuesday 18th 19:45KO
Live video: worldwide
Live video stream is is available with legend Eddie Gray by purchasing a Video  Match Pass. For the first time ever, UK fans can watch live video with LUTV.
Live audio: worldwide
Live audio commentary is available worldwide with commentary from Leeds United legend Eddie Gray an Audio Match Pass.


Femtilappen til LUTV er verdt pengene ja. Helt OK stream, om enn med noen avbrudd, og pengene er å regne som lodd- og kakesalg til inntekt for klubben.

Siden den også går på Sky red button.. så vil vel det også være mulig å finne en gratis stream.
Men jeg har opplevd LUTV streamen som veldig god og da er det vel ikke noe problem å betale en 50lapp.

Promotion 2010

Lufcstats

Stat time: Leeds recent home league record v Preston is good, since 2004/05, it’s P7 W4, D2 L1.


Also, Preston have had a player sent off in their last 4 visits to Elland Road! Pickford, Baptiste, Keane and Ledson.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bromancer

Her er kun 3 poeng godt nok!

Annesj

Prøver å kjøpe international streaming til denne. Får kjøpt og får successful purchase, men det sår order refrence 0 og ingenting trekkes fra konto. Står også registrert med international streaming under Subscriptions men at den går ut i dag samme dag som kjøp.

Noen andre som har kjøpt til denne kampen?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

håper dette funker da:

Hi Bjørn,

We confirm receipt of your request for the following items:

SUMMARY: Subscription Purchase: LUTV International - International streaming GBP 5.00

Basket ID: 662M35813408 Order Placed: 17/09/2018

Total Price: GBP 5.00 (inc post & packaging, delivery and VAT, where applicable).
Ups & Ups!!

Annesj

håper dette funker da:

Hi Bjørn,

We confirm receipt of your request for the following items:

SUMMARY: Subscription Purchase: LUTV International - International streaming GBP 5.00

Basket ID: 662M35813408 Order Placed: 17/09/2018

Total Price: GBP 5.00 (inc post & packaging, delivery and VAT, where applicable).



Fikk aldri no kvittering heller. Får prøve en gang til da....
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Annesj

håper dette funker da:

Hi Bjørn,

We confirm receipt of your request for the following items:

SUMMARY: Subscription Purchase: LUTV International - International streaming GBP 5.00

Basket ID: 662M35813408 Order Placed: 17/09/2018

Total Price: GBP 5.00 (inc post & packaging, delivery and VAT, where applicable).



Fikk aldri no kvittering heller. Får prøve en gang til da....

Vent nå litt. Tydelig at helgas ølstrabaser har gjort underverker på hjernebarken. Jeg kjøpte jo til Millwall kampen på fredag. Den subscription har ikke gått ut ennå. Den går vel ut iløpet av dagen. Derfor jeg ikke fikk gjort det. Jeezzezz.  ::) Men burde jo fått en beskjed om at jeg hadde en aktiv ennå å derfor må vente å ikke melding om successful purchase. 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

håper dette funker da:

Hi Bjørn,

We confirm receipt of your request for the following items:

SUMMARY: Subscription Purchase: LUTV International - International streaming GBP 5.00

Basket ID: 662M35813408 Order Placed: 17/09/2018

Total Price: GBP 5.00 (inc post & packaging, delivery and VAT, where applicable).



Fikk aldri no kvittering heller. Får prøve en gang til da....

Vent nå litt. Tydelig at helgas ølstrabaser har gjort underverker på hjernebarken. Jeg kjøpte jo til Millwall kampen på fredag. Den subscription har ikke gått ut ennå. Den går vel ut iløpet av dagen. Derfor jeg ikke fikk gjort det. Jeezzezz.  ::) Men burde jo fått en beskjed om at jeg hadde en aktiv ennå å derfor må vente å ikke melding om successful purchase.
Strålende  ;D
Ups & Ups!!

B_Ød

gleder meg til denne jeg, blir nok et litt annet opplegg enn i cup'n.
Ups & Ups!!

Killa

gleder meg til denne jeg, blir nok et litt annet opplegg enn i cup'n.

Kan vi regne med samme startoppstilling som mot Millwall tro?
Eller vil Bielsa skyfle litt om på spillere/ formasjoner i forhold til hvordan motstanderen stiller?
Verken Pablo eller Roofe er vel klare igjen ennå, så da er det vel Harrison og Roberts på de plassene antar jeg.

Annesj

Tror vi stiller uforandret.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Xern

Tror vi stiller uforandret.
Tror jeg vi gjør rett i  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Den første "lette" kampen siden vi slo Roterham hjemme dette.
Trenger en kamp med 3 poeng og overbevisende spill i dag for å befeste vår status som topplag. Står med 1-3-1 på de siste 5 kampene med tøft program.
« Siste redigering: September 18, 2018, 13:26:10 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

SupALeedS

Dette er en vanskeligere kamp enn hva folk tenker. Et presset Preston lag, med gode minner fra sist oppgjør. Tror vi må være 100% på jobb for å vinne i kveld. Litt typisk Leeds å gå på en smell i kveld?
Alex

Kato

Den første "lette" kampen siden vi slo Roterham hjemme dette.
Trenger en kamp med 3 poeng og overbevisende spill i dag for å befeste vår status som topplag. Står med 1-2-2 på de siste 5 kampene med tøft program.

Jeg er redd denne. Blir ikke overraska over 0-2.
 

Killa

Den første "lette" kampen siden vi slo Roterham hjemme dette.
Trenger en kamp med 3 poeng og overbevisende spill i dag for å befeste vår status som topplag. Står med 1-2-2 på de siste 5 kampene med tøft program.

1-2-2 ?? har vi tapt to kamper? noe som har gått meg hus forbi?