Skrevet av Emne: Kamp vs WBA @ The Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2  (Lest 33314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Om det er på Viasport 2 kampen går må sjekkes, men jeg antar det er der...

Fra YEPs forhåndsstoff:

 Before the last international break, West Brom reeled off five wins in seven fixtures, jumped to the top of the league and gave the impression of a former Premier League club about to turn the screw. In the weeks since the term resumed again they have drifted weakly, accruing one point from a possible 12 and locking up in a way which compelled Moore to abandon his preferred back-three at Hull.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/west-brom-v-leeds-united-bielsa-and-moore-locked-in-the-fight-for-supremacy-in-the-championship-1-9432980


« Siste redigering: November 10, 2018, 20:28:27 av Promotion 2010 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 13.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #1 på: November 08, 2018, 11:00:11 »
Dagens 'presser' fra kl 13 - først Hernandez så Bielsa er planen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 13.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #2 på: November 08, 2018, 11:00:29 »
Gleder meg noe veldig til denne og tror på 3 poeng. Tror vi nok en gang demonstrerer at vi er et bunnsolid lag og spiller med rundt 65% possesion og minst dobbelt så mange avslutninger og cornere som WBA. Spår likevel en knepen seier i lys av målproblemene vi har. 1-2 Leeds i denne også.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 13.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #3 på: November 08, 2018, 11:02:34 »
Om det er på Viasport 2 kampen går må sjekkes, men jeg antar det er der...

Fra YEPs forhåndsstoff:

 Before the last international break, West Brom reeled off five wins in seven fixtures, jumped to the top of the league and gave the impression of a former Premier League club about to turn the screw. In the weeks since the term resumed again they have drifted weakly, accruing one point from a possible 12 and locking up in a way which compelled Moore to abandon his preferred back-three at Hull.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/west-brom-v-leeds-united-bielsa-and-moore-locked-in-the-fight-for-supremacy-in-the-championship-1-9432980

...også verdt å sitere :)

Those players have served to compensate for the worst defensive record in the Championship’s top half. West Brom’s attacking prowess is no less notable than their concession of 24 goals, 11 more than Bielsa’s side. “There’s definitely a frailty to Albion,” said Matt Wilson, the West Brom reporter for the Express and Star. “Even in that good run of results, there was a feeling that they were over-performing compared to their actual performances. It felt a bit like the run they’re on now was coming.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/west-brom-v-leeds-united-bielsa-and-moore-locked-in-the-fight-for-supremacy-in-the-championship-1-9432980
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 13.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #4 på: November 08, 2018, 15:24:04 »
Blir spennende. Skal vi være med i toppen er dette en kamp vi bør vinne. WBA har gått fire kamper uten seier. Scorer mye mål, men slipper også inn mange.

WBA spiller stort sett med to spisser så regner med at vi får en liten formasjonsendring, men samme spillere.

Om det er 3-4-3 eller 3-1-3-3 aner jeg ike, men tipper noe lignende.

BPF - Pontus, Phillips, Cooper - Douglas, Klich, Forshaw, Dallas - Alioski, Roofe, Pablo

Sub: Blackman, Pearce, Shackleton, Baker, Saiz, Clarke og Roberts.

Ute: Harrison og Shaugnessy

Skadet: Berardi, Ayling, Izzy og Bamford.

Mitt tips: 0-2. Tidlig mål av Roofe og et kontringsmål på overtid av Clarke.

MOT


Jon R

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 13.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #5 på: November 08, 2018, 19:16:20 »
Blir forhåpentligvis et (for oss) «lykkelig» møte med x-Leeds spiller Kyle Bartley, som leder en av de svakeste forsvarslinjene i divisjonen.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 13.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #7 på: November 08, 2018, 22:05:40 »
WBA får 3 spillere tilbake etter skade. Om de er matchfit vites ikke. Jevnt. 1-1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 13.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #8 på: November 08, 2018, 23:37:13 »
Er det virkelig lørdag den 13.11 ??? Syns tida flyr fort... 8)
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #9 på: November 09, 2018, 07:23:24 »
Er det virkelig lørdag den 13.11 ??? Syns tida flyr fort... 8)
MOT

Hvem snakker om lørdag 13.11. da??? :o


 :P
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #10 på: November 09, 2018, 12:04:03 »
Hatt en god dag i dag.
Tipper vi vinner 0-4 i morgen.
Roofe med 2, Pablo og kaptein Cooper.


Killa

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #11 på: November 09, 2018, 12:06:15 »
jeg er meget spent på denne!! Hvis vi fortsetter å dominere kampene slik vi har gjort så må jo den berømte ketchup-effekten komme en dag!
Så stort spillemessig overtak vi pleier å ha - og så overlegne vi er på sjansestatistikken i kamp etter kamp så må vi da få en skikkelig skrell-seier snart??
Om den kommer her er vel kanskje ikke så opplagt - kanskje større sjanse for den etterlengtede 5-0 eller 6-0 seieren i en av de to neste kampene?
« Siste redigering: November 09, 2018, 12:08:15 av Killa »

stian

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #12 på: November 09, 2018, 12:22:26 »
Spent på hvordan Bielsa vurderer Saiz frem mot kamp i morgen. Han kan ikke sitte på benken i evigheter, men det spørs om bortekamp mot WBA er den riktige kampen for ham. Tviler på at Bielsa benker Klich, og Forshaw har defensive egenskaper som trengs mot WBA for å balansere midtbanen. Håper ikke Saiz går sur av et såpass langt opphold på benken, særlig nå som januarvinduet nærmer seg og det kan komme bud på ham.

Torpe-do

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #13 på: November 09, 2018, 14:12:32 »
jeg er meget spent på denne!! Hvis vi fortsetter å dominere kampene slik vi har gjort så må jo den berømte ketchup-effekten komme en dag!
Så stort spillemessig overtak vi pleier å ha - og så overlegne vi er på sjansestatistikken i kamp etter kamp så må vi da få en skikkelig skrell-seier snart??
Om den kommer her er vel kanskje ikke så opplagt - kanskje større sjanse for den etterlengtede 5-0 eller 6-0 seieren i en av de to neste kampene?

Dersom ting klaffar for oss, tenkjer eg at "skrellseieren" fort kan kome mot WBA. Dei har tydelege problem bakover, med tanke på at dei har sluppe inn voldsomt mykje mål. Dei er derimot óg veldig farlege framover, men dersom me klarar å dominere spelet skulle eg tru me kan score mange mål i dette oppgjeret!

Gru/gledar meg - håpar på storseier, men fryktar WBAs evne til å score mål óg.

Torpe-do

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #14 på: November 09, 2018, 14:27:29 »
Det er i alle fall ikkje store forventningar på dei WBA foruma eg finn!  ;D ;D

HåvardK

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #15 på: November 09, 2018, 15:00:58 »
Spent på hvordan Bielsa vurderer Saiz frem mot kamp i morgen. Han kan ikke sitte på benken i evigheter, men det spørs om bortekamp mot WBA er den riktige kampen for ham. Tviler på at Bielsa benker Klich, og Forshaw har defensive egenskaper som trengs mot WBA for å balansere midtbanen. Håper ikke Saiz går sur av et såpass langt opphold på benken, særlig nå som januarvinduet nærmer seg og det kan komme bud på ham.
Dette må vel være en perfekt kamp for Saiz? Ser for meg at han kan briljere mot et vaklevorent forsvar. I tillegg er han en veldig god førsteforsvarer på en god dag. Så får heller Klich være litt mer defensivt orientert enn vanlig i akkurat denne kampen.

ibster

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #16 på: November 09, 2018, 15:15:32 »
Spent på hvordan Bielsa vurderer Saiz frem mot kamp i morgen. Han kan ikke sitte på benken i evigheter, men det spørs om bortekamp mot WBA er den riktige kampen for ham. Tviler på at Bielsa benker Klich, og Forshaw har defensive egenskaper som trengs mot WBA for å balansere midtbanen. Håper ikke Saiz går sur av et såpass langt opphold på benken, særlig nå som januarvinduet nærmer seg og det kan komme bud på ham.
Dette må vel være en perfekt kamp for Saiz? Ser for meg at han kan briljere mot et vaklevorent forsvar. I tillegg er han en veldig god førsteforsvarer på en god dag. Så får heller Klich være litt mer defensivt orientert enn vanlig i akkurat denne kampen.

Jeg tror også Saiz starter. Hvis de spiller med to spisser blir det nok Phillips inn som 3. stopper.

Tipper en kamp med mye mål. Vi vinner med 2 mål. 1-3 eller 2-4.


stian

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #17 på: November 09, 2018, 16:48:01 »
Spent på hvordan Bielsa vurderer Saiz frem mot kamp i morgen. Han kan ikke sitte på benken i evigheter, men det spørs om bortekamp mot WBA er den riktige kampen for ham. Tviler på at Bielsa benker Klich, og Forshaw har defensive egenskaper som trengs mot WBA for å balansere midtbanen. Håper ikke Saiz går sur av et såpass langt opphold på benken, særlig nå som januarvinduet nærmer seg og det kan komme bud på ham.
Dette må vel være en perfekt kamp for Saiz? Ser for meg at han kan briljere mot et vaklevorent forsvar. I tillegg er han en veldig god førsteforsvarer på en god dag. Så får heller Klich være litt mer defensivt orientert enn vanlig i akkurat denne kampen.

Jeg tror også Saiz starter. Hvis de spiller med to spisser blir det nok Phillips inn som 3. stopper.

Tipper en kamp med mye mål. Vi vinner med 2 mål. 1-3 eller 2-4.



Kanskje dere har rett, men jeg er litt mer usikker på den defensive balansen med Klich og Saiz i motorrommet på midten. Phillips blir nok den tredje stopperen, så det spørs om ikke det trengs en klassisk sittende midtbanespiller mot et såpass offensivt sterkt lag som WBA. Bielsa er heldigvis en ringrev og blir det feil fra start nøler han ikke med å ta grep.

upwego14

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #18 på: November 09, 2018, 17:42:55 »
Blir garantert samme lag som mot Wigan

auren

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #19 på: November 09, 2018, 19:17:11 »
Mange positive tips her. Ikke rart etter hvordan vi har fremstått i hele høst. Vi har vist et høyt toppnivå og et bunnivå som er såpass bra at vi enda ikke har spilt en skikkelig dårlig kamp. Kampen i morgen kveld blir tøff nok den. Håper og tror at vi fortsetter med det gode spillet, hva resultatet blir er vanskelig å si denne gangen. Personlig synes jeg uavgjort er til å leve med, samtidig som vi nå absolutt har muligheten til å ta tre poeng mot et WBA i dårlig form.

Jeg setter tipset 2-2. Pontus og Phillips våre målscorere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #20 på: November 09, 2018, 21:27:59 »
Mange positive tips her. Ikke rart etter hvordan vi har fremstått i hele høst. Vi har vist et høyt toppnivå og et bunnivå som er såpass bra at vi enda ikke har spilt en skikkelig dårlig kamp. Kampen i morgen kveld blir tøff nok den. Håper og tror at vi fortsetter med det gode spillet, hva resultatet blir er vanskelig å si denne gangen. Personlig synes jeg uavgjort er til å leve med, samtidig som vi nå absolutt har muligheten til å ta tre poeng mot et WBA i dårlig form.

Jeg setter tipset 2-2. Pontus og Phillips våre målscorere.

auren


Jeg liker det best når du går for seier!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LEO

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #21 på: November 09, 2018, 21:50:58 »
men nå kommer det tre som er faste i elveren til WBA som jeg forstår. Da de spilte var de best i vår div.  vi må være litt klare på dette og sette systemet riktig. MOT
 

Fripp

  • Gjest
Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #22 på: November 10, 2018, 01:04:28 »
                                      Peacock

                      Jansson                       Cooper
                                         Phillips
Dallas                                                                  Douglas

               Hernandrez         Klich             Alioski
                           
                                           Saiz

                                          Roofe 





RoarG

Sv: Kamp vs WBA @Hawthornes, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #23 på: November 10, 2018, 11:19:02 »
men nå kommer det tre som er faste i elveren til WBA som jeg forstår. Da de spilte var de best i vår div.  vi må være litt klare på dette og sette systemet riktig. MOT
+1. Finner mye optimisme her inne. Synes man bør ha en nøktern innstilling til denne kampen. Skal vi ha vinnersjanse må jo defensivt tull lukes ut, først og fremst. Vinner vi, blir det med ett mål, ikke mer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #24 på: November 10, 2018, 12:02:38 »
Er det virkelig lørdag den 13.11 ??? Syns tida flyr fort... 8)
MOT

Hvem snakker om lørdag 13.11. da??? :o


 :P

Litt flisespikking ad trådtittelen. WBA's bane heter "The Hawthorns", ikke "Hawthornes"  :o, selv om det blir hipp som happ uttalemessig.  :)
« Siste redigering: November 10, 2018, 12:07:34 av Asbjørn »

Johnnyj

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #25 på: November 10, 2018, 12:03:05 »
men nå kommer det tre som er faste i elveren til WBA som jeg forstår. Da de spilte var de best i vår div.  vi må være litt klare på dette og sette systemet riktig. MOT
+1. Finner mye optimisme her inne. Synes man bør ha en nøktern innstilling til denne kampen. Skal vi ha vinnersjanse må jo defensivt tull lukes ut, først og fremst. Vinner vi, blir det med ett mål, ikke mer.
Jepp. Dette blir nok tungt. WBA er nok revansjesugne etter en svak periode.
 
Vi kommer til å ha mye ball. Mye bevegelser rundt ballfører blir en nøkkelfaktor.
Tror selv det blir uavgjort i kveld.

Tror også det kommer masse negative kommentarer senere i tråden her som "tilbake til samme gamle", "Alioski må lære seg å skyte", "Dallas e for dårlig" osv ;D

« Siste redigering: November 10, 2018, 12:07:13 av Asbjørn »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #26 på: November 10, 2018, 12:09:23 »
Er det virkelig lørdag den 13.11 ??? Syns tida flyr fort... 8)
MOT

Hvem snakker om lørdag 13.11. da??? :o


 :P

Litt flisespikking ad trådtittelen. WBA's bane heter "The Hawthorns", ikke "Hawthornes"  :o, selv om det blir hipp som happ uttalemessig.  :)
Ingen flis er for liten - ingen for stor :D

Dette visste jeg jo egentlig men bare kopierte fra en eller annen kilde :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #27 på: November 10, 2018, 12:11:29 »
men nå kommer det tre som er faste i elveren til WBA som jeg forstår. Da de spilte var de best i vår div.  vi må være litt klare på dette og sette systemet riktig. MOT
+1. Finner mye optimisme her inne. Synes man bør ha en nøktern innstilling til denne kampen. Skal vi ha vinnersjanse må jo defensivt tull lukes ut, først og fremst. Vinner vi, blir det med ett mål, ikke mer.
Jepp. Dette blir nok tungt. WBA er nok revansjesugne etter en svak periode.
 
Vi kommer til å ha mye ball. Mye bevegelser rundt ballfører blir en nøkkelfaktor.
Tror selv det blir uavgjort i kveld.

Tror også det kommer masse negative kommentarer senere i tråden her som "tilbake til samme gamle", "Alioski må lære seg å skyte", "Dallas e for dårlig" osv ;D

Igjen en 'kamp vi må vinne' :D
(Mange av de).
Men en seier vil vise så mange styrketegn fra oss at det hadde vært fantastisk. :)

PS! Var bare innom og redigerte trådtittelen (som eg selv hadde laget ;) )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #28 på: November 10, 2018, 13:20:44 »
WBA er gode og en av opprykksfavorittene! Jeg inntar holdningen om at tap er ingen krise, uavgjort er helt greit og seier er over all forventning!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Kamp vs WBA @Hawthorns, lørdag 10.11 2018-kl 18.30 - VIASPORT2
« Svar #29 på: November 10, 2018, 13:26:36 »
WBA er gode og en av opprykksfavorittene! Jeg inntar holdningen om at tap er ingen krise, uavgjort er helt greit og seier er over all forventning!
Jeg sier meg 100% enig i denne betraktningen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020