Skrevet av Emne: FA-cupen 3. runde: Kamp vs QPR @LoftusRoad 06.01.19 kl 15:00 Viasport 2  (Lest 27915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Æsj. Da kom den i mot.

En liten del av meg vil at QPR skal vinne sånn at vi kan fokusere fullt på ligaen.
Jeg blir i alle fall ikke særlig ødelagt av et eventuelt tap her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Strever med luftforsvaret denne kampen.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Vi blir for små der, ja.

Cornere sliter vi mye med, både egne og QPR's sine. Alioski sine innlegg fra hjørneflagget er svake.
Super Leeds since 1968

karaba

vi sliter på dødballer i begge ender, er jo ikke alt for mange luftensbaroner ute på banen for Leeds nå ::)

Eriksen55

Pearce ut igjen. Inn kommer Kun.

Tipper debut med mål!
« Siste redigering: Januar 06, 2019, 16:39:45 av eriksen55 »

karaba

Pearce ut igjen. Inn kommer Kun.

Ti

Pearce har vært svak i dag dessverre

GeirO

Taktisk byte.

Kun 10 min igjen. Hører du Kun?
MOT

Lucas the Kop Cat

Pearce ut igjen. Inn kommer Kun.

Ti

Pearce har vært svak i dag dessverre
Trenger vel å matches litt forsiktig også.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


DenHviteYeboah

I motsetning til alle her så håper jeg vi utligner og at det blir omkamp. Viktig å ikke tape er fortsatt min påstand!

Cannavaro

Du ba om det gule der Ezgjan...
MFLU - Miracles For Leeds United

Superfan

Blir fysisk dårlig av å tape mot et lag med Steve McLaren som trener.

Eriksen55

I motsetning til alle her så håper jeg vi utligner og at det blir omkamp. Viktig å ikke tape er fortsatt min påstand!


Jeg vil videre i cupen.

Men tar ikke et evt tap tungt!


Jostein.

En ting er sikkert, er lenge til Clark kan spille 90min i ligaen. Har ikke kjangs å holde momentum i 90 min, han klarer 30-45 min å that’s it. Fortsett å sett ham innpå 2. Omgang
Leeds Carajo!

DenHviteYeboah

Blir fysisk dårlig av å tape mot et lag med Steve McLaren som trener.
Støttes 100%!
En jævla kødd!

veteranen

  • Gjest
Nå vil jeg ikke ha noe mer tull, som f.eks en ny utligning.

RoarG

En ting er sikkert, er lenge til Clark kan spille 90min i ligaen. Har ikke kjangs å holde momentum i 90 min, han klarer 30-45 min å that’s it. Fortsett å sett ham innpå 2. Omgang
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jostein.

Synd at ingen legger inn skikkelig søknad til å spille seg inn i kamp laget i serien.
Leeds Carajo!

Superfan

Har vi spillere med nummer under 30 igjen på banen?

DenHviteYeboah

Synd at ingen legger inn skikkelig søknad til å spille seg inn i kamp laget i serien.
Kanskje de ikke er gode nok...?

GeirO

Nå er vel forsvaret:

Ayling- Forshaw- Alioski
MOT

RoarG

Wilks har scoret for Doncaster, som slår Preston ut av cupen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jostein.

Synd at ingen legger inn skikkelig søknad til å spille seg inn i kamp laget i serien.
Kanskje de ikke er gode nok...?

Selvsagt ikke alle, men tror ikke Roberts, Pearce, Shackellton er så veldig langt unna. Mange av dem er selvsagt ikke gode nok. Harrison å Baker er det bare å sende hjem spør du meg...
Leeds Carajo!

Superfan

Skuffende å ikke få et resultat i dag.
Hadde håpet på litt mer enn dette.

To positive ting likevel:
- B-laget får litt føling med «nivået».
- A-laget får et par dagers ekstra drilling på feltet og stiller fullt skjerpet til Derby-match.

Svakt å ikke slå dette QPR-laget. Meget svakt.

DenHviteYeboah

Synes ikke det er noe positivt med dette tapet jeg :(

ar9

Strever med luftforsvaret denne kampen.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Vi blir for små der, ja.

Cornere sliter vi mye med, både egne og QPR's sine. Alioski sine innlegg fra hjørneflagget er svake.
Han har hatt mange bra og. En av få som har vært mye involvert idag. Hadde håpet flere av de med 1.lagserfaring hadde involvert seg mer. Vi mangler helt klart kvalitet på de nest beste. Og da tenker jeg ikke på tenåringene.

Håper Bielsa tar til fornuften og legger litt velt bak ønske om forsterkninger i flere ledd.
Da ville sikkert Orta og Rad gjordt det de kunne for å få det til.

DenHviteYeboah

Vi har møtt veggen >:(

auren

Slutt. Tap 2-1. Vi er fullt på høyde med hjemmelaget med U-23 laget. Men vinner vi ikke mot Derby nå så blir det misnøye blant fansen som kan smitte over på laget og opprykk glipper.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Ute av alle cuper, og nå har vi bare den uinteressante serien igjen, der er vi suverene  ;)
MOT

DenHviteYeboah

Slutt. Tap 2-1. Vi er fullt på høyde med hjemmelaget med U-23 laget. Men vinner vi ikke mot Derby nå så blir det misnøye blant fansen som kan smitte over på laget og opprykk glipper.

auren
Ja, hvordan skal vi klare å vinne mot Derby? Dette er bare deprimerende >:(

leedslife

Vinne hadde vært å foretrekke. Men tap er mye bedre enn uavgjort og omkamp.
Blir straffet på juniorfeil dessverre.
Skuffende at Baker og Harrison nok en gang ikke er i nærheten.

Nå gjelder det å få lagt seg i iskulpen frem til fredag

ar9

Synd at ingen legger inn skikkelig søknad til å spille seg inn i kamp laget i serien.
Nettopp. Hadde vært en glimrende mulighet til å gjøre nettopp dette mot ett halvslapt reservepreget R’s.