Skrevet av Emne: FA-cupen 3. runde: Kamp vs QPR @LoftusRoad 06.01.19 kl 15:00 Viasport 2  (Lest 28220 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Slutt. Tap 2-1. Vi er fullt på høyde med hjemmelaget med U-23 laget. Men vinner vi ikke mot Derby nå så blir det misnøye blant fansen som kan smitte over på laget og opprykk glipper.

auren
Derbykampen blir meget viktig med tanke på fortsettelsen, ja. Vi MÃ… snu dette...
MOT

Lucas the Kop Cat

Slutt. Tap 2-1. Vi er fullt på høyde med hjemmelaget med U-23 laget. Men vinner vi ikke mot Derby nå så blir det misnøye blant fansen som kan smitte over på laget og opprykk glipper.

auren
Og misnøyen sprer seg til hele Leeds slik at det oppstår opptøyer og børsene kollapser osv osv. Alt pga 2-3 tapte fotballkamper.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Cannavaro

Ikke så mye positivt fra kampen, men litt :  BPF spiller på seg selvtillit, og en del unggutter får prøve seg.
Vi har 3 tap på rad, og jeg håper ikke savnet av Kalvin blir for stort mot Derby.  Idag var det veldig mye urutine utpå der, og kampen blir hakket opp av mye halvdårlige prestasjoner, svake pasninger/mottak/innlegg o.s.v.
Så da har vi takket oss ut av FA cupen for 2019, kanskje like greit.  Nå er det kun liga å konsentrere seg om.
MFLU - Miracles For Leeds United

veteranen

  • Gjest
I dag har vi styrket våre sjanser til direkte opprykk. Herlig!

20 finaler igjen denne sesongen!

Eriksen55

Vi har møtt veggen >:(

Neida

Vi er back on track igjen mot Derby!

Tap er aldri bra. Men tror ikke dette tapet setter dype spor i gruppen. Knapt noen av de som spiller mot Derby var med.

Taper vi mot Derby derimot kan det snike seg inn noe..

Sleivind

Alltid surt å tape, selv om det "bare" var FA-cup. Vi gjør en helt ok kamp med tanke på laget vi stilte med.

Men nå MÃ… Derby slås i neste kamp!

Andersen

Gidder ikke deppe over dette tapet her. For meg er ligaen viktigst , MOT  ;)

PetterH

Aldrii noe posetivt med tap nei.
Nå MÃ… trenden snus mot Derby.
Har fortsatt trua jeg....
 

RoarG

I dag har vi styrket våre sjanser til direkte opprykk. Herlig!

20 finaler igjen denne sesongen!
+1. Full gass i serien nå. Snart er Cooper og Berardi klare etter skade også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Slutt. Tap 2-1. Vi er fullt på høyde med hjemmelaget med U-23 laget. Men vinner vi ikke mot Derby nå så blir det misnøye blant fansen som kan smitte over på laget og opprykk glipper.

auren
Og misnøyen sprer seg til hele Leeds slik at det oppstår opptøyer og børsene kollapser osv osv. Alt pga 2-3 tapte fotballkamper.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Bare vent. Snart ser vi høygafler og traktorer i gatene.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jostein.

Skuffende å ikke få et resultat i dag.
Hadde håpet på litt mer enn dette.

To positive ting likevel:
- B-laget får litt føling med «nivået».
- A-laget får et par dagers ekstra drilling på feltet og stiller fullt skjerpet til Derby-match.

Svakt å ikke slå dette QPR-laget. Meget svakt.

QPR er i god form, å forvente at vi skal slå dem B-preget lag er veldig optimistisk
Leeds Carajo!

leedslife

Sier seg selv at vi ryker ut av FA Cupen når man stiller med så mange juniorspillere.
Ikke toppklubbene i PL gjør det en gang.
Fin erfaring for ungguttene. Mye potensiale. Et stykke unna tempo og fysikk, men det kommer.
Foreshaw, Bailey og Alioski var vel våre beste slik jeg så det.
Roberts var bra i 10er rollen. Nære 2 scoringer.

Hva skal gjøres med Harrison og Baker? Det vises vel ganske klart at de vil prestere bedre på U23 enn senior.
Bekymret hvis vi når noen skader suspensjoner fremme.

Fikk innrykk av at Bamford er et lite stykke unna og Brown enda stykke lengre unna.

lowfields

2. gangen denne sesongen Pearce har blitt byttet ut igjen etter å ha kommet inn som innbytter.....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

berlin

FA-cupen (og Ligacupen) har vært sånn veldig, veldig lenge nå. PL- og championship lagene stiller med et reservelag inntil kvartfinalen i hvert fall. De som taper mest på det er championship-lagene, som lettere ryker ut mot både motstand over og under.
League 1 og 2 stiller vel stort med sin beste ellever, de kan få noen flotte kamper og opplevelser mot bedre motstand. Hvem husker ikke oss i 2010?  ;D

Det er litt trist at det skal være slik, det er jo en klar nedprioritering av en av de meste tradisjonsrike turneringene i verden.

Jeg blir selvsagt mindre lei meg for tap mot QPR akkurat i år, men jeg tror alle spillere ville likt å møte et av topp 6 lagene i PL.

Jeg tenker allerede Derby, det skulle virkelig smakt med seier mot de, men de har vært gode i det siste, så det blir en tøff kamp.

Trondjo

I dag har vi styrket våre sjanser til direkte opprykk. Herlig!

20 finaler igjen denne sesongen!
Det får vi se på til fredag da. Aldri bra at Leeds taper. Nå sniker det seg en usikkerhet inn i gruppa etter tre strake tap. Derby kampen må vinnes ellers er jeg redd  det kun blir PO.
 

veteranen

  • Gjest
Registerer at Sheffield U sørget for å ryke hjemme for Barnet fra nivå 5.

Så kan jo dere som er lei dere for at vi tapte idag lure litt på hvorfor Blades valgte å prioritere på den måten.

RoarG

2. gangen denne sesongen Pearce har blitt byttet ut igjen etter å ha kommet inn som innbytter.....
Utlån venter?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Registerer at Sheffield U sørget for å ryke hjemme for Barnet fra nivå 5.

Så kan jo dere som er lei dere for at vi tapte idag lure litt på hvorfor Blades valgte å prioritere på den måten.
[/quote



Og Fulham ryker 1-2 hjemme for Oldham. Prioriterer klart kampen om å overleve i PL.
« Siste redigering: Januar 06, 2019, 17:17:22 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

veteranen

  • Gjest
I dag har vi styrket våre sjanser til direkte opprykk. Herlig!

20 finaler igjen denne sesongen!
Det får vi se på til fredag da. Aldri bra at Leeds taper. Nå sniker det seg en usikkerhet inn i gruppa etter tre strake tap. Derby kampen må vinnes ellers er jeg redd  det kun blir PO.

Nei, får ikke noe sikkert svar på fredag.
Den negative effekten av en cup-run, med påfølgende tett kampprogram, får du seinere når ting tetter seg til og sesongavslutningen nærmer seg.

Kato

Bra tynt i rekkene når Leif Davis må spille stopper. Forshaw god i andre, BPF god hele kampen. Baker og Harrison viser hvorfor de ikke er gode nok for en skadefri ellever.
 

RoarG

Bra tynt i rekkene når Leif Davis må spille stopper. Forshaw god i andre, BPF god hele kampen. Baker og Harrison viser hvorfor de ikke er gode nok for en skadefri ellever.
Bielsa kan veksle på Shackleton/Clarke på høyre ving. Når Berardi returnerer blir han Aylings cover på hb-plassen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Vi må for all del unngå Ayling som stopper mot Derby. Han var til dels fryktelig i distribusjonen i dag. Håper Cooper er fit, hvis ikke blir det tynt med Ayling/Halme/Davis som makker til Jansson.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

moty

Tynn suppe dette! Dette er tross alt våre nest beste som vi skal spe på med ved slitasje,skader og kort suspensjoner. Dette holder ikke til direkte opprykk så her må sjekkhefte opp og frem eller går  direkt opprykket rett vest med eller uten en vrang Bielsa!!
 

berlin

Registerer at Sheffield U sørget for å ryke hjemme for Barnet fra nivå 5.

Så kan jo dere som er lei dere for at vi tapte idag lure litt på hvorfor Blades valgte å prioritere på den måten.

Det er vel knapt noen som lurer på prioriteringen, i såfall har man ikke fulgt med på engelske cup'er siste 20 år.

Selvsagt ønsker alle lag å vinne, både Fulham, Sheff U, Leeds, QPR,..........og det gjør også fansen som møter opp.
Ã… tape med vilje tror jeg ikke Sheff U gjorde.

Vi som er lei oss, er ikke så lei oss, som vi var etter tapene i 2 siste ligakamper.

Det er vel dessuten en del som spør seg om det er noen vits med nasjonale cup-turneringer, når alt fokus er på PL og CL.
Hva med å øremerke en CL-plass til FA-cupvinner? Nei, det tør nok ikke FA å gjøre. Eller en EL-plass til Ligacupvinner.

ar9

Vi må for all del unngå Ayling som stopper mot Derby. Han var til dels fryktelig i distribusjonen i dag. Håper Cooper er fit, hvis ikke blir det tynt med Ayling/Halme/Davis som makker til Jansson.

auren

Vi skulle ha henta inn en første 11.er stopper allerede for 2 vinduer siden.
Håper vi kan få ut fingeren nå.
Det kommer flere skader og suspensjoner og det er mange kamper igjen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Vi må for all del unngå Ayling som stopper mot Derby. Han var til dels fryktelig i distribusjonen i dag. Håper Cooper er fit, hvis ikke blir det tynt med Ayling/Halme/Davis som makker til Jansson.

auren

Han skal altså spille U23 i morgen.

Får håpe han består testen. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Tynn suppe dette! Dette er tross alt våre nest beste som vi skal spe på med ved slitasje,skader og kort suspensjoner. Dette holder ikke til direkte opprykk så her må sjekkhefte opp og frem eller går  direkt opprykket rett vest med eller uten en vrang Bielsa!!
Nå er det Rad/Orta som står for innkjøpene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Carl Fisker

I dag har vi styrket våre sjanser til direkte opprykk. Herlig!

20 finaler igjen denne sesongen!
For å rykke opp må vi ha selvtillit. Selvtilliten ble alvorlig svekket i dag, og jeg kan overhodet ikke se noe positivt i dette!

Cherry

Bra kamp av B - laget vårt.
Så ikke en eneste A - spiller her... inkl Ayling, Forshaw og Alioski ... jo BPF var OK.
Clarke bør fortsette å spille 45 min, pt holder han ikke særlig mer så d ut som i dag.

Som flere skriver, skuffende - men kanskje helt nødvendig da d ikke akkurat renner inn med forsterkninger. Helt nødvendig da å hvile de vi kan stille med i EFL.

KUN ligaen og fokusere på, men DET er helt greit...come Friday!