Skrevet av Emne: Kamp: vs Derby County, @EllandRoad, fredag 11/01-19, kl 20.45 på Viasport 2  (Lest 43125 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Setter i gang kamptråden allerede jeg. Vi får bare håpe at Cooper klarer seg gjennom 45 min + i morgen for U-23-laget og er klar til Derby.

Mitt lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Forshaw - Harrison, Roberts, Klich, Pablo - Roofe

Subs: Huffer, Shackleton, Halme, Davis, Baker, Clarke og Edmondson

Blir ikke Cooper matchfit så blir det fort rokeringer. Halme klarte seg greit i dag, trygg med ball, god i lufta, men treig og litt keitete en mot en. Ayling synes jeg ikke var noe særlig, mens Davis blir for liten. Går for det trygge valget i Ayling og med Shackelton på høyreback, som igjen gjorde sine saker bra på backen.

Denne kampen må vinnes! Da er det typisk Leeds å mislykkes. Lukter UB. Vi sliter hjemme mot topplag og derfor blir mitt tips 1-1 (Pablo).

auren
« Siste redigering: Januar 09, 2019, 19:25:15 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

           
                  BPF

Ayling pontus cooper Leif

             Forshaw

Alioski  Klich Pablo Roberts

               Roofe

Sub: Huffer, Shack, Halme,  Baker, Harrison, Clarke og Kun


Dette blir spennende. Rinkside på ER. Flomlys og god stemmning. Alt ligger til rette for 3 poeng!!

Mitt tips: 2-0. Alioski pg Kun.

RoarG

Kampene mot Derby blir alltid jevne og spennende. 4-1 seieren i august var litt vel i overkant av hva man er vant med fra Leeds. Med uthvilte spillere tror jeg dette kan gå bra. 2-1 til Leeds, og Roofe på scoringslisten igjen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Utrolig viktig kamp, av to grunner:
1) Vi må få snudd trenden for å holde entusiasmen i laget.
2) Med unntak av Forest, er det innbyrdes oppgjør mellom de 9 øverste på tabellen.

Mye som kan skje og en seier her vil være gull.

jackbauer68

  • Gjest
Setter i gang kamptråden allerede jeg. Vi får bare håpe at Cooper klarer seg gjennom 45 min + i morgen for U-23-laget og er klar til Derby.

Mitt lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Forshaw - Harrison, Roberts, Klich, Pablo - Roofe

Subs: Huffer, Shackleton, Halme, Davis, Baker, Clarke og Edmondson

Blir ikke Cooper matchfit så blir det fort rokeringer. Halme klarte seg greit i dag, trygg med ball, god i lufta, men treig og litt

auren

Skjønner ikkje hvorfor du fantaserer om Alioski på back, det skjer jo ikkje uansett. Cooper blir klar og da tror eg  det bli dette:


                                       BPF

Ayling               Jansson           Cooper         Davis

                                  Forshaw

               Klich                           Hernandez
Alioski                                                       Harrison

                                 Roofe

Leedsgutt

Storkamp på ER.
Jeg er nervøs.
Mason Mount og Harry Wilson blir nøkkelspillere vi må passe på.

Utrolig viktig kamp da WBA møter Norwich.

auren

Setter i gang kamptråden allerede jeg. Vi får bare håpe at Cooper klarer seg gjennom 45 min + i morgen for U-23-laget og er klar til Derby.

Mitt lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Forshaw - Harrison, Roberts, Klich, Pablo - Roofe

Subs: Huffer, Shackleton, Halme, Davis, Baker, Clarke og Edmondson

Blir ikke Cooper matchfit så blir det fort rokeringer. Halme klarte seg greit i dag, trygg med ball, god i lufta, men treig og litt

auren

Skjønner ikkje hvorfor du fantaserer om Alioski på back, det skjer jo ikkje uansett. Cooper blir klar og da tror eg  det bli dette:


                                       BPF

Ayling               Jansson           Cooper         Davis

                                  Forshaw

               Klich                           Hernandez
Alioski                                                       Harrison

                                 Roofe

Er ikke så trygg på Davis på backen. Synes han i dag fungerte bedre som stopper, selv om han er for liten. Pearce imponerte heller ikke, men jeg synes Alioski har gjort sakene sine bra som wingback når han har spilt der.

Tipper dog du får rett i din oppstilling.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Setter i gang kamptråden allerede jeg. Vi får bare håpe at Cooper klarer seg gjennom 45 min + i morgen for U-23-laget og er klar til Derby.

Mitt lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Forshaw - Harrison, Roberts, Klich, Pablo - Roofe

Subs: Huffer, Shackleton, Halme, Davis, Baker, Clarke og Edmondson

Blir ikke Cooper matchfit så blir det fort rokeringer. Halme klarte seg greit i dag, trygg med ball, god i lufta, men treig og litt

auren

Skjønner ikkje hvorfor du fantaserer om Alioski på back, det skjer jo ikkje uansett. Cooper blir klar og da tror eg  det bli dette:


                                       BPF

Ayling               Jansson           Cooper         Davis

                                  Forshaw

               Klich                           Hernandez
Alioski                                                       Harrison

                                 Roofe
Tror du er nær riktig lag, men tipper Bielsa også vurderer Shack på høyre back og Ayling på venstre back.
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
stats
@lufcstats

2 years ago....first league game after the FA Cup, Friday night kick off....Leeds United 1 Derby County 0, a repeat would be delightful, night night.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Setter i gang kamptråden allerede jeg. Vi får bare håpe at Cooper klarer seg gjennom 45 min + i morgen for U-23-laget og er klar til Derby.

Mitt lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Forshaw - Harrison, Roberts, Klich, Pablo - Roofe

Subs: Huffer, Shackleton, Halme, Davis, Baker, Clarke og Edmondson

Blir ikke Cooper matchfit så blir det fort rokeringer. Halme klarte seg greit i dag, trygg med ball, god i lufta, men treig og litt

auren

Skjønner ikkje hvorfor du fantaserer om Alioski på back, det skjer jo ikkje uansett. Cooper blir klar og da tror eg  det bli dette:


                                       BPF

Ayling               Jansson           Cooper         Davis

                                  Forshaw

               Klich                           Hernandez
Alioski                                                       Harrison

                                 Roofe
Tror du er nær riktig lag, men tipper Bielsa også vurderer Shack på høyre back og Ayling på venstre back.

Kanskje ingen dum idé. Det er vel vår venstreback som skal få slite mot Harry Wilson? Kanskje Shacks kunne fungert på venstrebacken også? Har bra med tempo, kjappe føtter og lavt tyngdepunkt som gjør ham mindre sårbar for evt "karuseller".

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ankerjon15

Nå er det bare seier som er godt nok mot Derby til fredag, skulle ønske etter mange gode innhopp og meget bra spill att Clarke fikk starte denne kampen. Håper på en god kamp og 3.viktige poeng. ;D

RoarG

"Hvem spiller på fredag?", spør folk. Hvem starter i Bakers posisjon nå? Kun? Begynner å tynnes i rekkene, synes jeg.

https://footballleagueworld.co.uk/whos-playing-on-friday-then-latest-leeds-transfer-news-has-got-these-fans-looking-nervously-at-derby-clash/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Er vel ikke så vanskelig:

                  BPF;
Ayling, Pontus, Cooper, Davis;
               Forshaw
Harrison, Pablo, Klich, Alioski;
                  Roofe


Det er vel vår beste startellever!  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Er vel ikke så vanskelig:

                  BPF;
Ayling, Pontus, Cooper, Davis;
               Forshaw
Harrison, Pablo, Klich, Alioski;
                  Roofe


Det er vel vår beste startellever!  :)
Kan bytte Harrison med Roberts, og fått denne oppstillingen:

                     Peacock-Farrell

Ayling       Jansson      Cooper       Davis

                          Forshaw

Hernandez      Klich     Roberts      Alioski

                            Roofe

Benken: Huffer, Halme, Harrison, Kun, Clarke, Shackleton, Gotts
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Jeg vil heller ha Shackleton på venstreback enn Davis. Evt Ayling på venstre og Shalckelton på høyre. Redd Davis vs Wilson blir rått parti. Synes heller ikke Alioski på backen er så dumt.

Spennende, men vel offensivt lag ville vært:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Forshaw - Clarke, Klich, Pablo, Harrison - Roofe

Jeg tipper likevel at Promo sitt lag blir startelleveren

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Jeg vil heller ha Shackleton på venstreback enn Davis. Evt Ayling på venstre og Shalckelton på høyre. Redd Davis vs Wilson blir rått parti. Synes heller ikke Alioski på backen er så dumt.

Spennende, men vel offensivt lag ville vært:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Forshaw - Clarke, Klich, Pablo, Harrison - Roofe

Jeg tipper likevel at Promo sitt lag blir startelleveren

auren

Leifer'n hadde kontroll på Kodja i Villa og fikk han byttet ut i det 62 min  ;)

Cherry

Nå er det bare seier som er godt nok mot Derby til fredag, skulle ønske etter mange gode innhopp og meget bra spill att Clarke fikk starte denne kampen. Håper på en god kamp og 3.viktige poeng. ;D

Clarke orker ikke en HEL kamp, d så vi mot QPR.......greit som Super-Sub - der han kommer inn mot trøtte /sltne bein. :D

Likte ikke at Phillips nå får 3 kamper, da både Ayling og Forshaw er så pasningssvake bakfra...nå kanskje inn med Cooper da - men han er sikkert litt rusten.

Vil ha Shackleton/Davis mot Wilson på VB.....  Davis som backup, eller som noen nevner flytte Alioski ned på VB i den posisjon han bekler på det Makedonske landslaget.

BPF
Ayling (til nøds)-Cooper/Halme-Pontus-Davis (Venstrebeint, mulig da Alioski kommer foran..Shackleton blir nok ikke valgt som no 1 på denne plassen))
Forshaw (må opp noen knepp)
Alioski-Klich-Roberts-Pablo
Roofe

Subs: Huffer, Halme/Cooper, Harrison, Clarke, Shackleton og Kun
 

Xern

Noe info om hvor lenge Douglas er ute?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Dette trenger vi i hvertfall ikke, om det er hold i dette...absolutt verst tenkelige:

https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/rumours-of-hernandez-injury-sweep-twitter/
 

auren

Dette trenger vi i hvertfall ikke, om det er hold i dette...absolutt verst tenkelige:

https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/rumours-of-hernandez-injury-sweep-twitter/

Uten Pablo så ser jeg ikke helt hvordan vi skal vinne denne. Selv med Pablo blir det vanskelig med tre poeng. Vi får vite mer klokken 14:00 på pressekonferansen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Dette trenger vi i hvertfall ikke, om det er hold i dette...absolutt verst tenkelige:

https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/rumours-of-hernandez-injury-sweep-twitter/

Uten Pablo så ser jeg ikke helt hvordan vi skal vinne denne. Selv med Pablo blir det vanskelig med tre poeng. Vi får vite mer klokken 14:00 på pressekonferansen.

auren

Ere hold i dette er dette nærmest krise. Syns vi altfor avhengige av Pablo. IGJEN.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Dette trenger vi i hvertfall ikke, om det er hold i dette...absolutt verst tenkelige:

https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/rumours-of-hernandez-injury-sweep-twitter/

Uten Pablo så ser jeg ikke helt hvordan vi skal vinne denne. Selv med Pablo blir det vanskelig med tre poeng. Vi får vite mer klokken 14:00 på pressekonferansen.

auren

Ere hold i dette er dette nærmest krise. Syns vi altfor avhengige av Pablo. IGJEN.
At Hernandez ikke holder en hel sesong vet vi. Desto sløvere av Leeds ikke å ha et reelt cover for han. Spillerlogistikken må skjerpes, og man kan ikke ha en så tynn stall i Championship. Manglende spillerbredde kommer til å koste oss opprykket.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Der kom det. Trolig ingen Hernandez imorgen.

"Pablo Hernandez a major doubt for Derby, Bielsa says. Also indicating that Douglas and Bamford miss the game. Cooper is back involved and could play. "For me it's not an excuse. We have an obligation to win the next game and we can win it." #lufc"
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Da blir vel laget:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Davis - Forshaw - Harrison, Roberts, Klich, Alioski - Roofe
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Fra Bielsa nå, hva mener han her...er han ute?:  Pablo Hernandez will find it hard in the next game, so we are missing many players, but for me, it’s not an excuse.
 

Bromancer

Der kom det. Trolig ingen Hernandez imorgen.

"Pablo Hernandez a major doubt for Derby, Bielsa says. Also indicating that Douglas and Bamford miss the game. Cooper is back involved and could play. "For me it's not an excuse. We have an obligation to win the next game and we can win it." #lufc"

Da synker troa noen hakk ja  :-\

RoarG

Der kom det. Trolig ingen Hernandez imorgen.

"Pablo Hernandez a major doubt for Derby, Bielsa says. Also indicating that Douglas and Bamford miss the game. Cooper is back involved and could play. "For me it's not an excuse. We have an obligation to win the next game and we can win it." #lufc"

Da synker troa noen hakk ja  :-\
Interessant. "Vi har troen på seier. Vi har en forpliktelse til å vinne. Skadde spillere ingen unnskyldning." Mourinhos strake motsetning, som klagde på spillerne konstant.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Nedturen startet 29. des. Hvordan er det mulig å tro at den snur på fredag? Håper å ta grundig feil, men hva tilsier en opptur nå egentlig?

Torpe-do

Offf...... den svir.... han er altfor viktig for dette laget, gamle karen...

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Har vi nok spillere igjen til å stille lag??? A-lag lissom???
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...