Skrevet av Emne: Kamp: vs Derby County, @EllandRoad, fredag 11/01-19, kl 20.45 på Viasport 2  (Lest 43168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Forshaw har gjort en utrolig god kamp idag !! Han er overalt og stabilisator på midten !! 
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Clarke har krampe.

Blir vel byttet ut med Roberts snart.
Ble Leif.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


stian

Clarke holder 70 min med kvalitet. Strålende.

Hallgeir *

Clarke har krampe.

Blir vel byttet ut med Roberts snart.

Det ble Leif, ja.
Super Leeds since 1968

RoarG

hva er alt dette med spipnasje mot Derby?
Ettermiddagens og kveldens store snakkis. Bielsa sendte en kikkert-mann til Derby. Han ble tatt av politiet, i det han viste "mistenkelig" oppførsel. Skjønt mistenkelig oppførsel rundt et treningsanlegg? Hva tror Lampard Derbys treningsanlegg er? Militære installasjoner? Er det forbud mot å gå med kikkert i det området? England er tydeligvis ikke et fritt land?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Herlig å ha Cooper tilbake. Og herregud som Alioski har løpt opp og ned den høyresiden. Vanvittig.
Eller var det venstresiden?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Hehe, vet ikke hvorfor jeg tenkte venstre og skrev høyre.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kickthemdown

Jeg er Alioskis største kritikker, men å hakke på han i dag blir totalt hjernedødt. Spiller en fantastisk kamp, Douglas er ikke bedre....

Johnnyj

Må rose BPF for han er fantastisk med ballen i beina.  Nesten som en utespiller.

Utspillene hans er det høy klasse over

Lucas the Kop Cat

Jeg er Alioskis største kritikker, men å hakke på han i dag blir totalt hjernedødt. Spiller en fantastisk kamp, Douglas er ikke bedre....
Og det innlegget, hadde Pablo fått fulltreff der!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Ønsker meg veldig en clean sheet i dag. Det kan vi trenge etter så mange innslupne mål i det siste.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Andersen

he, he Bielsa har psyket ut Derby med kikkert mannen   ;D

oddball

Fy f&%#" idag har vi vært gode. Ã… kritisere Alioski er visst blitt politisk ukorrekt her på forumet. Sammenlign han med Clarke, så skjønner dere hva jeg mener. Vi trenger en MYE bedre innleggsfot på den siden.  Case closed!!
 

RoarG

Ønsker meg veldig en clean sheet i dag. Det kan vi trenge etter så mange innslupne mål i det siste.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Hjelper å spille med Cooper og Jansson bak. Håper de holder seg skadefrie resten av sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Fy f&%#" idag har vi vært gode. Ã… kritisere Alioski er visst blitt politisk ukorrekt her på forumet. Sammenlign han med Clarke, så skjønner dere hva jeg mener. Vi trenger en MYE bedre innleggsfot på den siden.  Case closed!!

Du tar feil. Sånn, case closed.

Lucas the Kop Cat

he, he Bielsa har psyket ut Derby med kikkert mannen   ;D
Ny Leeds-artikkel i supportersjappa: kikkert med Leeds-logo!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


RoarG

Fy f&%#" idag har vi vært gode. Ã… kritisere Alioski er visst blitt politisk ukorrekt her på forumet. Sammenlign han med Clarke, så skjønner dere hva jeg mener. Vi trenger en MYE bedre innleggsfot på den siden.  Case closed!!

Du tar feil. Sånn, case closed.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Fy f&%#" idag har vi vært gode. Ã… kritisere Alioski er visst blitt politisk ukorrekt her på forumet. Sammenlign han med Clarke, så skjønner dere hva jeg mener. Vi trenger en MYE bedre innleggsfot på den siden.  Case closed!!

I dag har han truffet bra. Ofte har han ikke det (med innleggene)...

Men tenk på hva han TOTALT tilfører laget.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Fy f&%#" idag har vi vært gode. Ã… kritisere Alioski er visst blitt politisk ukorrekt her på forumet. Sammenlign han med Clarke, så skjønner dere hva jeg mener. Vi trenger en MYE bedre innleggsfot på den siden.  Case closed!!

Greit det, men Alioski har spilt back mens Clarke har spilt ving. Er vel litt forskjell på hvor mange ganger du har sjansen til å slå innlegg da?

Alioski har vært et arbeidsjern i denne kampen. Ikke mye å klage på.  ;)
Super Leeds since 1968

jackbauer68

  • Gjest
Forshaw 10/10

Soleklar BB

Perik

Leif har forresten bursdag imorgen, blir 19år!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Veldig bra ned Cooper tilbake i tospann med Pontus. Endelig trygghet i forsvaret.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


oddball

Så utrolig deilig. Idag er vi virkelig gode. Dette oooooser opprykk lang vei. Ã… slå tilbake mot Derby etter 3 tap er fantastisk!
 

Cannavaro

Fy f&%#" idag har vi vært gode. Ã… kritisere Alioski er visst blitt politisk ukorrekt her på forumet. Sammenlign han med Clarke, så skjønner dere hva jeg mener. Vi trenger en MYE bedre innleggsfot på den siden.  Case closed!!

I dag har han truffet bra. Ofte har han ikke det (med innleggene)...

Men tenk på hva han TOTALT tilfører laget.
Enig, man må se på helheten. Har ofte kritisert Alioski på kant selv, idag syns jeg han gjør mye for laget på back plassen.
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Veldig bra ned Cooper tilbake i tospann med Pontus. Endelig trygghet i forsvaret.

Betyr sikkert mye for Forshaws kongespill også det :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Fy f&%#" idag har vi vært gode. Ã… kritisere Alioski er visst blitt politisk ukorrekt her på forumet. Sammenlign han med Clarke, så skjønner dere hva jeg mener. Vi trenger en MYE bedre innleggsfot på den siden.  Case closed!!

Du tar feil. Sånn, case closed.
+1

Enig, Alioski er ikke god nok

Sølvreven

Beklager men, Alioski er ikke bra. elendige  innlegg. DER trenger vi en erstatter.

Helt utrolig hva som skal hakkes på Alioski. Fantastisk lagspiller. Vanvittig arbeidskapasitet opp og ned. Skaper mye rom for seg selv og ikke minst andre. Er ganske mange som ikke klarer å slå gode innlegg. Selv Pablo sine i dag har stinket.
Helt enig
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Trondjo

Fantastisk kamp. Mange som har vært gode i dag. Gratulerer alle sammen. MOT
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Blir en spennende presser med Bielsa nå!

#spygate
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

En utrolig lagseier. Derby blir pissa på i 90 minutter, og det på en dag hvor Pablo har en dårlig dag på jobben. Foreshaw eier midtbanen, Cooper/Pontus sjef i egen boks, og en Clarke som tar nye steg uke for uke. Nå begynner det å bli vanskelig å holde ham ute av startoppstillingen.