Skrevet av Emne: Kamp: vs Norwich, @EllandRoadStadium lørdag 2/2-19, kl 18.30 på Viasport/Sky  (Lest 53488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Nå kamptråd må opprettes tidlig denne gang. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Skal bli godt å få Pontus tilbake igjen! Hva med Douglas og Dallas? Hvis begge er tilbake er dette mitt lag:

Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Forshaw, Klich, Alioski - Roofe

Subs: BPF, Halme, Shackleton, Dallas, Harrison, Clarke og Roberts

Hvis Douglas ikke blir klar, tar Alioski venstrebacken og Harrison kommer inn.

Håper vi kan stille vårt antatt beste lag, da er sjansen for tre poeng gode. Kanskje vi til og med signerer en ving i løpet av uka som sitter på benken?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Her får vi håpe på seier hjemme , og at vi knekker Norwich psykisk ved eventuelt en 6 poengs ledelse. Men alle kamper er viktige fremover nå . Med EFL lurende rundt hushjørnet med en eventuell straff mot Leeds United , og da frykter jeg poengtrekk  :( så må vi ta så mange poeng som mulig . MOT

RoarG

Her får vi håpe på seier hjemme , og at vi knekker Norwich psykisk ved eventuelt en 6 poengs ledelse. Men alle kamper er viktige fremover nå . Med EFL lurende rundt hushjørnet med en eventuell straff mot Leeds United , og da frykter jeg poengtrekk  :( så må vi ta så mange poeng som mulig . MOT
Det blir ikke poengtrekk. Uansett, denne kampen er selvsagt viktig. Norwich ønsker selvsagt å unngå noen reprise av det første møtet. Og det tror jeg ikke det blir heller. Muligens blir det lettere å spille fotball mot bedre motstand enn Stoke og Rotherham, som lå bakpå og satset på direkte spill. Selvsagt bra at Jansson er tilbake, for vi trenger han i denne kampen. Det hadde vært fint om vi kunne starte på en ny rekke seire, men uavgjort er kanskje ikke så usannsynlig? Tror på enten 2-2 eller 3-2 til Leeds. Og nå må vel Roofe score igjen? 2 mål på han, og det siste går til Jansson.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Skal bli godt å få Pontus tilbake igjen! Hva med Douglas og Dallas? Hvis begge er tilbake er dette mitt lag:

Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Forshaw, Klich, Alioski - Roofe

Subs: BPF, Halme, Shackleton, Dallas, Harrison, Clarke og Roberts

Hvis Douglas ikke blir klar, tar Alioski venstrebacken og Harrison kommer inn.

Håper vi kan stille vårt antatt beste lag, da er sjansen for tre poeng gode. Kanskje vi til og med signerer en ving i løpet av uka som sitter på benken?

auren

Roberts har vært veldig god fra benken i det siste; jeg synes Bielsa bør vurdere ham fra start. Clarke kan går tilbake i sin rolle som ligaens beste impact sub. Harrison blir bedre og bedre og bør starte igjen. Alioski kan være på backen eller på benken om Douglas er tilbake.

Eriksen55

 Kiko

Ayling, Pontus, Cooper ,Douglas

Forshaw

Pablo, Phillips, Klich, Alioski

Roofe

Sub: BPF, Dallas, Shackleton, Harrison, Clarke, Roberts og Bamford.

Får vi se fire mann tilbake + Phillips på midten?




RoarG

Kiko

Ayling, Pontus, Cooper ,Douglas

Forshaw

Pablo, Phillips, Klich, Alioski

Roofe

Sub: BPF, Dallas, Shackleton, Harrison, Clarke, Roberts og Bamford.

Får vi se fire mann tilbake + Phillips på midten?
La Phillips og Forshaw bytte plass. Usikker på Douglas. Alioski på vb, og Harrison som venstre ving. Siste innbytter da blir Halme eller Pearce.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsgutt

Bielsa sa vel før Rotherham at Douglas og Dallas var klare, og at de bare skulle spille mandag( imorgen) for 23, bare for å sjekke formen og heller spare de mot Rotherham, og ha de mot Norwich

De blir kjempeviktige å ha med på lørdag. STOR KAMP

Jon R

Kiko

Ayling, Pontus, Cooper ,Douglas

Forshaw

Pablo, Phillips, Klich, Alioski

Roofe

Sub: BPF, Dallas, Shackleton, Harrison, Clarke, Roberts og Bamford.

Får vi se fire mann tilbake + Phillips på midten?
La Phillips og Forshaw bytte plass. Usikker på Douglas. Alioski på vb, og Harrison som venstre ving. Siste innbytter da blir Halme eller Pearce.
Harrison på høyre og Pablo på venstre er nok en bedre løsning.
Jon R.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Bielsa sa vel før Rotherham at Douglas og Dallas var klare, og at de bare skulle spille mandag( imorgen) for 23, bare for å sjekke formen og heller spare de mot Rotherham, og ha de mot Norwich

De blir kjempeviktige å ha med på lørdag. STOR KAMP

tror SD er skadet..igjen.
Ups & Ups!!

asLeeds

Det gledes å skulle være ringside på denne  8)
DALHEIM WHITES

Cherry

Bielsa sa vel før Rotherham at Douglas og Dallas var klare, og at de bare skulle spille mandag( imorgen) for 23, bare for å sjekke formen og heller spare de mot Rotherham, og ha de mot Norwich

De blir kjempeviktige å ha med på lørdag. STOR KAMP

tror SD er skadet..igjen.

Ja, bekreftet ute i ca 6 uker med ankelskade.
Tror Bielsa ville ha Douglas gjennom 1 U23 kamp til først også - han spilte vel kun 45 min på mandag.

Vår svakeste spiller om dagen er Ayling. Han er direkte svak i det meste han foretar seg, og er for meg en "løs kanon på dekk".
Skulle gjerne hatt Berardi tilbake, men som Izzy og Bamford så tar det tid...håper på Izzy på benken mot Norwich.

Blir vel da:

Casilla
Ayling (spiller pga hodestyrke begge veier, og kun det)- Pontus-Cooper- Alioski
Philips
Pablo- Forshaw-Klich- Roberts
Roofe

Benk: BPF- Clarke-Izzy- Shackleton- Harrison- Halme og Davis.


Seier 3-2!
« Siste redigering: Januar 30, 2019, 10:43:53 av Cherry »
 

leedslife

Bielsa sa vel før Rotherham at Douglas og Dallas var klare, og at de bare skulle spille mandag( imorgen) for 23, bare for å sjekke formen og heller spare de mot Rotherham, og ha de mot Norwich

De blir kjempeviktige å ha med på lørdag. STOR KAMP

tror SD er skadet..igjen.

Ja, bekreftet ute i ca 6 uker med ankelskade.
Tror Bielsa ville ha Douglas gjennom 1 U23 kamp til først også - han spilte vel kun 45 min på mandag.

Vår svakeste spiller om dagen er Ayling. Han er direkte svak i det meste han foretar seg, og er for meg en "løs kanon på dekk".
Skulle gjerne hatt Berardi tilbake, men som Izzy og Bamford så tar det tid...håper på Izzy på benken mot Norwich.

Blir vel da:

Casilla
Ayling (spiller pga hodestyrke begge veier, og kun det)- Pontus-Cooper- Alioski
Philips
Pablo- Forshaw-Klich- Roberts
Roofe

Benk: BPF- Clarke-Izzy- Shackleton- Harrison- Halme og Davis.


Seier 3-2!

Fin denne Cherry!
Glemte James på benken ;-)

HåvardK

Mulig jeg er i overkant skeptisk, men er det litt risikabelt å kjøre Kalvin rett inn i 4-er-rollen? Forshaw har jo regjert der i det siste, samtidig som det er lenge siden Kalvin har spilt i den rollen. Kalvin har jo tidligere spilt godt også fremover på banen, så det er kanskje en mulighet å få se ham der?

Bromancer

Mulig jeg er i overkant skeptisk, men er det litt risikabelt å kjøre Kalvin rett inn i 4-er-rollen? Forshaw har jo regjert der i det siste, samtidig som det er lenge siden Kalvin har spilt i den rollen. Kalvin har jo tidligere spilt godt også fremover på banen, så det er kanskje en mulighet å få se ham der?

Deilig å endelig ha et luksusproblem!

Eriksen55

Mulig jeg er i overkant skeptisk, men er det litt risikabelt å kjøre Kalvin rett inn i 4-er-rollen? Forshaw har jo regjert der i det siste, samtidig som det er lenge siden Kalvin har spilt i den rollen. Kalvin har jo tidligere spilt godt også fremover på banen, så det er kanskje en mulighet å få se ham der?

Jeg tror Phillips blir å se i tospann med Klich på midten. Forshaw som 4'er. Klich 8'er og Phillips 10'er, eller motsatt.

Tror det hadde vært lurt. Phillips har mål i seg. Det beviste han i fjor. Forshaw er ikke der! Phillips og Klich kan fort vise seg å være en solid duo på midten  :)

Xern

Mulig jeg er i overkant skeptisk, men er det litt risikabelt å kjøre Kalvin rett inn i 4-er-rollen? Forshaw har jo regjert der i det siste, samtidig som det er lenge siden Kalvin har spilt i den rollen. Kalvin har jo tidligere spilt godt også fremover på banen, så det er kanskje en mulighet å få se ham der?

Deilig å endelig ha et luksusproblem!
+1
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Jaa, Pablos evt skade er jo også en bekymring :o

Phil Hay
@PhilHayYEP

Marcelo Bielsa is doing his pre-Norwich press conference at 1.15pm. Aside from the obvious, will get an update on Pablo Hernandez's fitness. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Jaa, Pablos evt skade er jo også en bekymring :o

Phil Hay
@PhilHayYEP

Marcelo Bielsa is doing his pre-Norwich press conference at 1.15pm. Aside from the obvious, will get an update on Pablo Hernandez's fitness. #lufc
Vi må regne med at Hernandez ikke spiller alle de resterende kampene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

PetterH

Sitat
Sitat
Marcelo Bielsa is doing his pre-Norwich press conference at 1.15pm. Aside from the obvious, will get an update on Pablo Hernandez's fitness. #lufc
Vi må regne med at Hernandez ikke spiller alle de resterende kampene.
...

Nå har formkurven til Pablo virkelig pekt nedover siste tiden , så kanskje en skade har vært en av grunnene ?
Så greit å la han hvile litt nå kanskje ?

(hm...  fikk ikke utheva sitatet da.. )




Red Promo: Du manglet prefikset i quotene!
« Siste redigering: Januar 31, 2019, 11:32:28 av Promotion 2010 »
 

Jon R

Jaa, Pablos evt skade er jo også en bekymring :o

Phil Hay
@PhilHayYEP

Marcelo Bielsa is doing his pre-Norwich press conference at 1.15pm. Aside from the obvious, will get an update on Pablo Hernandez's fitness. #lufc
Vi må regne med at Hernandez ikke spiller alle de resterende kampene.
Hvordan i all videste verden har du kommet til den konklusjonen? Pablo har jevnlig hatt småskader i Leeds perioden, og dette vil neppe avta med alderen, men hva tilser at han er ute resten av sesongen? Gjorde et kjapt nettsøk og fant ikke noe info som indikerer langvarig skade... Derimot fant jeg dette.  :)
https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/31/leeds-united-fans-react-on-twitter-to-patrick-bamfords-return-to/

Edit: Ser nå at du skriver "alle".  ;)
« Siste redigering: Januar 31, 2019, 12:09:49 av Jon R »
Jon R.

RoarG

Jaa, Pablos evt skade er jo også en bekymring :o

Phil Hay
@PhilHayYEP

Marcelo Bielsa is doing his pre-Norwich press conference at 1.15pm. Aside from the obvious, will get an update on Pablo Hernandez's fitness. #lufc
Vi må regne med at Hernandez ikke spiller alle de resterende kampene.
Hvordan i all videste verden har du kommet til den konklusjonen? Pablo har jevnlig hatt småskader i Leeds perioden, og dette vil neppe avta med alderen, men hva tilser at han er ute resten av sesongen? Gjorde et kjapt nettsøk og fant ikke noe info som indikerer langvarig skade... Derimot fant jeg dette.  :)
https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/31/leeds-united-fans-react-on-twitter-to-patrick-bamfords-return-to/

Edit: Ser nå at du skriver "alle".  ;)
Jeg har ikke hevdet at han vil være ute resten av sesongen. Det jeg sa var at han neppe spiller alle de resterende kampene. En backup er nødvendig. Brown?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Jaa, Pablos evt skade er jo også en bekymring :o

Phil Hay
@PhilHayYEP

Marcelo Bielsa is doing his pre-Norwich press conference at 1.15pm. Aside from the obvious, will get an update on Pablo Hernandez's fitness. #lufc
Vi må regne med at Hernandez ikke spiller alle de resterende kampene.
Hvordan i all videste verden har du kommet til den konklusjonen? Pablo har jevnlig hatt småskader i Leeds perioden, og dette vil neppe avta med alderen, men hva tilser at han er ute resten av sesongen? Gjorde et kjapt nettsøk og fant ikke noe info som indikerer langvarig skade... Derimot fant jeg dette.  :)
https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/31/leeds-united-fans-react-on-twitter-to-patrick-bamfords-return-to/

Edit: Ser nå at du skriver "alle".  ;)


Hernandez trente for fullt i går! Ser ham på LUTV-klippet i går.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Jaa, Pablos evt skade er jo også en bekymring :o

Phil Hay
@PhilHayYEP

Marcelo Bielsa is doing his pre-Norwich press conference at 1.15pm. Aside from the obvious, will get an update on Pablo Hernandez's fitness. #lufc
Vi må regne med at Hernandez ikke spiller alle de resterende kampene.
Hvordan i all videste verden har du kommet til den konklusjonen? Pablo har jevnlig hatt småskader i Leeds perioden, og dette vil neppe avta med alderen, men hva tilser at han er ute resten av sesongen? Gjorde et kjapt nettsøk og fant ikke noe info som indikerer langvarig skade... Derimot fant jeg dette.  :)
https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/31/leeds-united-fans-react-on-twitter-to-patrick-bamfords-return-to/

Edit: Ser nå at du skriver "alle".  ;)


Hernandez trente for fullt i går! Ser ham på LUTV-klippet i går.

Pablo er viktig for vårt kreative spill, og få spillere har like mange assists som han i divisjonen.
Er "borte" i matchene i perioder, men tilgitt pga at han plutselig leverer boks-åpner-pasninger/assists.
Godt å høre at han trente fopr fullt i går!

Bamford må nok gjennom U23 kamp før han er klar for benk tror jeg...det går mot samtidig come back/debut for både Patrick , Berardi og Izzy etterhvert nå!
 

auren

Laget:

Team v Norwich : Casllia, Ayling, Jansson, Cooper, Alioski, Forshaw, Harrison, Klich, Roberts, Hernandez, Roofe. #lufc

Phillips på benk! Ingen Brown, han må få seg noen kamper til på U-23.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Overraskende med Phillips på benken. Endelig litt reel kamp om plassene på laget. Med Clarke, Shackleton og Phillips på benken er det litt mer å sette innpå hvis det trengs enn når vi har Halme, Davis, Gotts, Stevens eller Odour. Til neste kamp kan vi kanskje tilføye Berardi, Douglas, Daniel James, Izzy og Bamford også. Da er det plitselig 1-2 gode spillere som ikke engang får plass på benken.

Bielsa sitt valg med Forshaw i 4'er rollen er nok et signal om at han er førstevalg der, så sant ikke Phillips sliter med noe. Men tror Phillips kan gjøre en mye bedre jobb i 8'er og 10'er rollen enn Forshaw. Phillips viste i fjor at han kan ha mange mål i seg, mens Forshaw kanpt har scoret på seniornivå. Med de stegene Phillips har tatt så blir jeg ikke overrasket om han briljerer også i de rollene.

De største spørsmålstegnene er for meg Harrison og Roberts. Begge har virket positive i det siste, men føler det er litt bingo. Håper spesielt Harrison viser at kampen sist ikke var tilfeldig, men at han nå klarer å levere varene jevnlig fremover.

leedslife

Overraskende med Phillips på benken. Endelig litt reel kamp om plassene på laget. Med Clarke, Shackleton og Phillips på benken er det litt mer å sette innpå hvis det trengs enn når vi har Halme, Davis, Gotts, Stevens eller Odour. Til neste kamp kan vi kanskje tilføye Berardi, Douglas, Daniel James, Izzy og Bamford også. Da er det plitselig 1-2 gode spillere som ikke engang får plass på benken.

Bielsa sitt valg med Forshaw i 4'er rollen er nok et signal om at han er førstevalg der, så sant ikke Phillips sliter med noe. Men tror Phillips kan gjøre en mye bedre jobb i 8'er og 10'er rollen enn Forshaw. Phillips viste i fjor at han kan ha mange mål i seg, mens Forshaw kanpt har scoret på seniornivå. Med de stegene Phillips har tatt så blir jeg ikke overrasket om han briljerer også i de rollene.

De største spørsmålstegnene er for meg Harrison og Roberts. Begge har virket positive i det siste, men føler det er litt bingo. Håper spesielt Harrison viser at kampen sist ikke var tilfeldig, men at han nå klarer å levere varene jevnlig fremover.

Tvilsomt det siste der. Blir nok en god mulighet for Clarke i andre omgang. Sliter litt bakover Norwich.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Dagens presser. :)

In position
Waiting on the main man...

Last day of the window - Dan James?
So far I don’t have any news about transfers. I know both clubs are negotiating, but I don’t know if it’s done.

Pablo fit?
Yes. He trained normally.

Changes on Saturday? Jansson available
No Phillips! Gave us the full XI. Roberts starts.
Here is the team: Casllia, Ayling, Jansson, Cooper, Alioski, Forshaw, Harrison, Klich, Roberts, Hernandez, Roofe.

Mental concentration on Saturday? Teams score late goals
It’s a team that attacks very well. It’s a team designed to attack. It doesn’t mean they don’t defend well,but the profile of the team is a creative profile. We want to attack, but we know we will have to defend a lot too.

Are Norwich best opponent in the league?
It’s an opponent we have to respect, but all the opponents have had ups and downs. It will be a mistake to think all these teams are not important. We can’t ignore the potential of these teams and I just quoted the teams which come to my mind. Usually, football makes sure what seems evident to everyone doesn’t happen.

Pukki - how difficult to find unknown players like him?
His skills are not common in English football. He’s not a player who goes for 50-50s or uses his physical capabilities. It’s a player who is hard to neutralise. He uses a lot his intuition. He is always in good positions to receiver the ball and he makes many movements. He plays simple and efficient.

How significant would six-point gap be?
If we have six points and the team plays with regularity it’s a big difference. Ups and downs would make it nothing.

Is Saturday more significant than others for you?
I think, apart from our positions, the offensive aspects of both teams make this attractive.

If James done - how happy with January?
Orta chose James and I accepted the player proposed to me. I agree with the fact this player has the features the team needs and responds to the needs of the team. If he comes it will be a significant transfer. If he doesn’t come we will find solutions for the rest of the season.

Like James's age?
The most important element is how he plays and then comes how old is he. He comes inside the group to compensate experience with youth. We have enough experienced players, so we can have young players too.

Douglas and Brown - ready?

Douglas, yes. Brown, no.

Why not Brown?
I talked several times about his injury. I already answered several times to the question you asked. You will remember the answer I gave, but I will repeat it again.
Izzy hasn’t played for one year. He is fit. He has trained. The sport aspect is different from the fitness aspect. You need to play six or eight games to recover sport fitness. After playing six or eight games usually the player recovers his skills. Not necessarily. That’s what we hope. He is a player if he gets back he will be very important for us because he’s a 10 with the capacity to score goals. He can break the balance with the opponent with his play.
When a creative player reaches his level he goes inside the team immediately. The position of a winger and the nine and 10, are the most difficult positions in football. Difficult to play well in these positions. It’s true the majority of subs are made in these four positions. Any offensive player who plays well will be in the team.
Clarke, Pablo, Roofe, Bamford, Roofe, Harrison, Stevens, Klich. Dallas and Roberts too. If Izzy plays better than them he will play

When did the 6-8 games for Brown start? He's played that many already
No he hasn’t played six to eight games.
He started to play, he got injured. Now he plays his second game.
<So it starts from the hamstring injury?>
Anyway as I see you’re worried about the situation, the previous answer you can apply to ant decision I take. I have to chose and I’m never sure that I’m taking the right decision.
And many times I doubt that I took the right decision.
Every time you ask me about the presence or absence of a player I will answer the same. I chose the player who offered the best options to resolve the game at that moment.

Any more on Dallas' injury?
He has a problem with his foot. It’s a new problem, linked to the bone stress and for now he will need complete rest for ten days.
And then with the evolution we will see how long he needs.

Why will Phillips miss out?
I just answered that question.
Did I express myself not well enough?
I had to chose between Jansson and Phillips, and Cooper and Phillips, and Forshaw and Philips. I had to chose between those three players.


Question from German journalist - what he thinks of English football compared with elsewhere?
I prefer not to make comparisons because I have worked in several places. I can give you my opinion on English football. I don’t think I will say something new because everything has been said on English football. In England, the desire to win is stronger than the fact we don’t want to lose. In England: win before loss(?).
This tells a lot about how the English culture sees the game. This is what makes the specificity of English football around the world. Another thing seen in France and Germany too, it’s a structure project to develop young players.
Football is undergoing a huge crisis because we have more and more spectators, which allows the economic prosperity of football, but it’s an everyday horror to get good players.
In this sense, these three countries, Germany, France and England have been at the vanguard.

What is satisfying about working in England?
The players still have a link with the amateur aspect of the game and this is very important, this has a lot of value because they constantly receive messages telling them to get rid of this amateur aspect, but to be a good professional you need to be a great amateur too.
The team of Leeds has many amateur values in the behaviour of the players.

What do you mean by amateur values?
It means I don’t play football for money, but I play because I love football.

Long season - Leeds and Norwich aggressive - hard to keep up intensity at the end?
The answer only has value if we can verify it. All I can say is ‘yes we will.’ We know the truth only in May.

Not considering changing style for fatigue?
Absolutely not. I’m going to tell you why.
It’s so hard to draw the style of a team and it takes so long. At the same time it’s so unstable, but when you think about switching the style, if you could change the style, it means it’s because the style is not strong enough.
If you can change something easily, it means it was not hard to build it. I never think about changing the style. I’d rather focus on problems in what we’re doing.
With the constant problems with changing plans, especially when losing, for me, these solicitations deserve this response: the response is you have to correct what is not done well.


Sixty-three now - called El Loco - honour or insult?
First of all, I can’t say I’m successful. I’d rather say the opposite.
One of the things you hear the most when people talk about me, is the lack of trophies. You can verify this. When you’ve been working in football for such a long time, and when you’ve been in for such a long time, given the opinion enough factual elements to draw your own conclusions about whether it’s positive or negative.
I’m sure you think you think it’s a positive one.

Fini
All over here. One of those more florid, personable press conferences we have seen at times this term. Full transcript from everything he said later...

One final answer on James - missed this earlier
I read with the fact he (James) will come. As Saiz is not in the club anymore, Pablo plays as a 10. And the fact Douglas was absent, Alioski plays as a full-back. At the beginning our wingers were Pablo and Alioski. For us, it will be important to have a winger.
« Siste redigering: Januar 31, 2019, 15:15:36 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Overraskende med Phillips på benken. Endelig litt reel kamp om plassene på laget. Med Clarke, Shackleton og Phillips på benken er det litt mer å sette innpå hvis det trengs enn når vi har Halme, Davis, Gotts, Stevens eller Odour. Til neste kamp kan vi kanskje tilføye Berardi, Douglas, Daniel James, Izzy og Bamford også. Da er det plitselig 1-2 gode spillere som ikke engang får plass på benken.

Bielsa sitt valg med Forshaw i 4'er rollen er nok et signal om at han er førstevalg der, så sant ikke Phillips sliter med noe. Men tror Phillips kan gjøre en mye bedre jobb i 8'er og 10'er rollen enn Forshaw. Phillips viste i fjor at han kan ha mange mål i seg, mens Forshaw kanpt har scoret på seniornivå. Med de stegene Phillips har tatt så blir jeg ikke overrasket om han briljerer også i de rollene.

De største spørsmålstegnene er for meg Harrison og Roberts. Begge har virket positive i det siste, men føler det er litt bingo. Håper spesielt Harrison viser at kampen sist ikke var tilfeldig, men at han nå klarer å levere varene jevnlig fremover.

Tvilsomt det siste der. Blir nok en god mulighet for Clarke i andre omgang. Sliter litt bakover Norwich.
Harrison vil nok spille bare en omgang nesten uansett hvordan han presterer. Tipper det allerede er bestemt at Clarke starter 2. omgang.
Jon R.