Skrevet av Emne: Kamp: vs Norwich, @EllandRoadStadium lørdag 2/2-19, kl 18.30 på Viasport/Sky  (Lest 53948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

karaba

Det er klasseforskjell. Klasseforskjell

På måltavla ja. Men fy f for noen drittmål Norwich har laget!

auren

Det er jo klasseforskjell i den forstand at vi ikke makter å putte ballen i mål. Hjelper ikke med ballinnehav hvis det lekker som en sil bakover og man ikke klarer å score.

Forever Whites

Hvis vi ikke har rom for Phillips så trenger vi ikke skrike etter nye spillere.
Phillips skal selvsagt starte for dette laget. Har vært fantastisk i den rollen hele sesongen. Når man hevder at Forshaw var banens beste i første omgang da sliter man med fotballforståelsen - uansett hvor mange 4 divisjonskamper man har ledet i Norge.

Hvis du ser bort fra de 20 sekundene rundt andre målet så jar Forshaw vært god, veldig god. Det er nok en grunn til at Bielsa velger han.
Haha det er bare så feil. Du må se første omgang på nytt tror jeg. Først må du finne ut på egenhånd hva vår «nummer 4» skal gjøre på banen.

Tydeligvis er Bielsa enig med meg. Lever godt med det.

Du må gjerne leve godt med det.  Men blir ikke opprykk av sånt.  Her har Bielsa gjort en blemme.  Phillips var en av banens beste kamp etter kamp før han måtte tre inn i forsvarsfireren.  Når vi endelig er er fulltallig der virker det for meg uforståelig at en av de beste spillerne da skal settes på benken.  Hva har en spiller med formsvikt som Klich utrettet i dag?
Medlem 94237

Reaney

4. tapet på en drøy måned, og ingen forsterkninger foruten en veterankeeper i januarvinduet.
Jeg skrev etter Hull kampen at på de siste 21 kampene kom vi til å sanke max 30 poeng som vil gi 81 poeng totalt og muligens max Play Offs.
Fordelt på 8 - 6 - 7.  Statistikken etter Hull er 2- 0 - 4. Altså svakere enn "pessimistisk" anslått.
Det sitter vel ikke folk inne på forumet og tror på opprykk lenger?

Hallgeir *

Hvis vi ikke har rom for Phillips så trenger vi ikke skrike etter nye spillere.
Phillips skal selvsagt starte for dette laget. Har vært fantastisk i den rollen hele sesongen. Når man hevder at Forshaw var banens beste i første omgang da sliter man med fotballforståelsen - uansett hvor mange 4 divisjonskamper man har ledet i Norge.

Hvis du ser bort fra de 20 sekundene rundt andre målet så jar Forshaw vært god, veldig god. Det er nok en grunn til at Bielsa velger han.
Haha det er bare så feil. Du må se første omgang på nytt tror jeg. Først må du finne ut på egenhånd hva vår «nummer 4» skal gjøre på banen.

Tydeligvis er Bielsa enig med meg. Lever godt med det.

Noen har som jobb å finne syndebukker.

Det har det alltid vært, og det vil heller ikke endre seg.

Super Leeds since 1968

leedslife

Tror egentlig dette summerer opp siste måneden. Vi skal peile oss inn på PO tror jeg.
Møter et lag som er flere hakk bedre enn osd

veteranen

  • Gjest
Vi mangler dessverre kvalitet fremover på banen.
Hadde kanskje gjort seg med ny kant, tier og spiss, ikke sant..?
Men, men - det kommer sikkert snart et transfervindu.. eller..?  ::)

RoarG

En del vekkes visst av den Tornerose-søvnen som heter opprykk. På tide. Dette laget er ingen opprykkskandidat, og har aldri vært det. Som jeg har hevdet til det kjedsommelige: dette er spillerne som presterte til 13. plass i fjor. Målsettingen må være PO, og der ligger vi godt an.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

bmoen

Det ser ut til å bli som tidligere sesonger. Når det drar seg til og det blir viktige kamper så svkter Leeds. Samme gamle leksa desverre.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Kato

Glimrende førsteomgang, løp kolossalt mye og kjørte over Norwich.  For en gangs skyld hjalp ikke byttene, og vi løp oss tomme. 3 deflections, 3 mål. Ser ingen grunn til å krisemaksimere.

Vi fikk se litt av problemet defensivt i førsteomgang når vi står så høyt. Svake en mot en i forsvarsfireren.


Bare ett tap, nå skal Boro få smake.

« Siste redigering: Februar 02, 2019, 20:21:47 av Kato »
 

Kickthemdown

Hvis vi ikke har rom for Phillips så trenger vi ikke skrike etter nye spillere.
Phillips skal selvsagt starte for dette laget. Har vært fantastisk i den rollen hele sesongen. Når man hevder at Forshaw var banens beste i første omgang da sliter man med fotballforståelsen - uansett hvor mange 4 divisjonskamper man har ledet i Norge.

Hvis du ser bort fra de 20 sekundene rundt andre målet så jar Forshaw vært god, veldig god. Det er nok en grunn til at Bielsa velger han.
Haha det er bare så feil. Du må se første omgang på nytt tror jeg. Først må du finne ut på egenhånd hva vår «nummer 4» skal gjøre på banen.

Tydeligvis er Bielsa enig med meg. Lever godt med det.
Du mener at Forshaw er bedre enn Phillips ? Ja eller nei ?

pokruse

Vi trenger desperat et mål snart for å få noe ut av denne kampen.

Kickthemdown

4. tapet på en drøy måned, og ingen forsterkninger foruten en veterankeeper i januarvinduet.
Jeg skrev etter Hull kampen at på de siste 21 kampene kom vi til å sanke max 30 poeng som vil gi 81 poeng totalt og muligens max Play Offs.
Fordelt på 8 - 6 - 7.  Statistikken etter Hull er 2- 0 - 4. Altså svakere enn "pessimistisk" anslått.
Det sitter vel ikke folk inne på forumet og tror på opprykk lenger?
Enig. Ã… neste helg vet vi hvordan det går borte mot Boro.

Lucas the Kop Cat

Tipper Forshaw får skylda for den også...tross alt en med like sko som feilet nå.

Dette er flatterende! Ingen 0-3 kamp..
Cooper med balltapet denne gang men igjen en av de med defensivt ansvar.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Joe Jordan

Er faen meg så lei den ubrukelige kommentatoren på Viaplay. Champions League semi-finalen har jeg hørt om hver jævla TV kamp siden 2004.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Oggy

Oggy

Volda69

MOT

Reaney

Play Offs blir som ALTID fiasko for et av Englands dårligste cuplag de siste 46 årene.

karaba

Bamford tilbake vil være viktig for oss.

Myhre10

BRANNFAKKEL: Lenge hevdet at Clarke skal være super-sub. Men Pablo er tydeligvis helt ute av det. Så derfor: Clarke bør starte kampene, og Pablo bør starte på benken. Pablo er en fantastisk spiller, men vi bør nok innse at karrieren er på hell. Clarke er framtida.


Regner med at du tuller, Pablo har vært vår beste spiller i år, 7 mål og 11 målgivende sier der meste, som Bielsa sier, Pablo gjør meg til en bedre manager!

RoarG

Play Offs blir som ALTID fiasko for et av Englands dårligste cuplag de siste 46 årene.
Har null og niks å si.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Bamford tilbake vil være viktig for oss.

Roofe litt ute av form. Passer bra at Bamford er på gang.
 

Volda69

På den lyse sida, så har vi unngått rødt kort i dag.
MOT

auren

1-3. Vi taper for et mer effektivt lag og har ikke dagen i noen ender. Vi er fortsatt på direkte opprykk!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oggy

Har Casilla EN redning i dag ?
Uten at jeg gir han skulda for tapet
Oggy

Kato

1-3. Vi taper for et mer effektivt lag og har ikke dagen i noen ender. Vi er fortsatt på direkte opprykk!!

auren

Klare personlige feil av Pontus, Forshaw og Douglas feller oss. Syns førsteomgangen er gnistrende. Vi kjører over Norwich i 45 minutter. Forshaw styrte showet fullstendig. Tar med oss det. Mål preger disse toppkampene, og det ender med 3 deflections.
 

Eriksen55

Hvis vi ikke har rom for Phillips så trenger vi ikke skrike etter nye spillere.
Phillips skal selvsagt starte for dette laget. Har vært fantastisk i den rollen hele sesongen. Når man hevder at Forshaw var banens beste i første omgang da sliter man med fotballforståelsen - uansett hvor mange 4 divisjonskamper man har ledet i Norge.

Hvis du ser bort fra de 20 sekundene rundt andre målet så jar Forshaw vært god, veldig god. Det er nok en grunn til at Bielsa velger han.
Haha det er bare så feil. Du må se første omgang på nytt tror jeg. Først må du finne ut på egenhånd hva vår «nummer 4» skal gjøre på banen.

Tydeligvis er Bielsa enig med meg. Lever godt med det.
Du mener at Forshaw er bedre enn Phillips ? Ja eller nei ?

Forskjellige spillere. Jeg mener Forshaw gjør en bra jobb i 4'er rollen, på samme måte som Phillips. Jeg har også sett Phillips spille dårlig der i år.

Forshaw er en mye bedre ballvinner. Phillips bedre offensivt.

Jeg mener begge burde spilt. Forshaw 4'er, Phillips 8'er og Klich 10'er.

Hovedproblemet er at vi ikke utnytter feilene Norwich gjør. Det er det offensive som stamper. Heldigvis er nå Bamford klar igjen.

RoarG

Bra å ha Bamford tilbake. Noterer meg også at Douglas hadde assisten. Dersom han kan finne tilbake formen fra tida i Wolves kan samarbeidet Douglas/Bamford bære frukter. Og Brown bør nok komme inn i laget snarest (sorry Roberts).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Movy

Vi må score! Styrer kamper og spiller best men klarer ikke få mål. Aloioski, tenk om han hadde hatt goalgetter egenskaper!

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


moty

Vi forsterket ikke når vi hadde muligheten det gjorde Sheffield og Brom dette tror jeg var våres beste mulighet men neida. Dette løpet er kjørt....... PS såklart Philips er bedre en den ræva Forshaw.
 

pokruse

We all love Leeds !!! Ja vi er fortsatt på opprykk. Kampen hadde høyt tempo. Særlig første omgang. Vi hadde flest skudd mot mål. Men hva hjelper når vi ikke skårer mål ? Holder en knapp på at vi ikke må spille play off.