Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 09.02 2019, kl. 14:00 på LUTV  (Lest 49745 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Gode nyheter:

https://footballleagueworld.co.uk/izzy-brown-set-for-first-team-return-as-footage-emerges-from-leeds-training-ground/

Særlig hvis han også kan/skal spillekamp i morgen!

Tipper han er på benken i morgen  :)

auren
Denne Brown må ha rekord på forumet i omtale uten at han bevist noe som helst... virker som om jeg har hørt om en fantastisk spiller i 6 måneder som ikke har spilt i det hele tatt....

auren

Gode nyheter:

https://footballleagueworld.co.uk/izzy-brown-set-for-first-team-return-as-footage-emerges-from-leeds-training-ground/

Særlig hvis han også kan/skal spillekamp i morgen!

Tipper han er på benken i morgen  :)

auren
Denne Brown må ha rekord på forumet i omtale uten at han bevist noe som helst... virker som om jeg har hørt om en fantastisk spiller i 6 måneder som ikke har spilt i det hele tatt....

Enig. En veldig lite smart signering. Jeg er sikker på at vi hadde signert en frisk spiller i samme posisjon om ikke denne "muligheten" hadde kommet rekende på ei fjøl. Denne spilleren ville vi da hatt tilgjengelig hele sesongen. Vi får bare krysse fingrene for at Brown blir en åpenbaring i de siste kampene. Men frykter at han ender opp med enda en skade...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Gode nyheter:

https://footballleagueworld.co.uk/izzy-brown-set-for-first-team-return-as-footage-emerges-from-leeds-training-ground/

Særlig hvis han også kan/skal spillekamp i morgen!

Tipper han er på benken i morgen  :)

auren
Denne Brown må ha rekord på forumet i omtale uten at han bevist noe som helst... virker som om jeg har hørt om en fantastisk spiller i 6 måneder som ikke har spilt i det hele tatt....

Det er vel basert på det han viste i Huddersfield. I tillegg har han jo bøttet inn mål på U23. Trenger ikkje være professor Ball for å forstå at Brown skadefri og matchfit er gode nyheter for Leeds.

DenHviteYeboah

Gode nyheter:

https://footballleagueworld.co.uk/izzy-brown-set-for-first-team-return-as-footage-emerges-from-leeds-training-ground/

Særlig hvis han også kan/skal spillekamp i morgen!

Tipper han er på benken i morgen  :)

auren
Denne Brown må ha rekord på forumet i omtale uten at han bevist noe som helst... virker som om jeg har hørt om en fantastisk spiller i 6 måneder som ikke har spilt i det hele tatt....

Det er vel basert på det han viste i Huddersfield. I tillegg har han jo bøttet inn mål på U23. Trenger ikkje være professor Ball for å forstå at Brown skadefri og matchfit er gode nyheter for Leeds.
Er vel ikke feil med litt nøkternhet kanskje? Gutten har vel ikke vært innpå i championship denne sesongen? eller?

Annesj

Gode nyheter:

https://footballleagueworld.co.uk/izzy-brown-set-for-first-team-return-as-footage-emerges-from-leeds-training-ground/

Særlig hvis han også kan/skal spillekamp i morgen!

Tipper han er på benken i morgen  :)

auren
Denne Brown må ha rekord på forumet i omtale uten at han bevist noe som helst... virker som om jeg har hørt om en fantastisk spiller i 6 måneder som ikke har spilt i det hele tatt....

Det er vel basert på det han viste i Huddersfield. I tillegg har han jo bøttet inn mål på U23. Trenger ikkje være professor Ball for å forstå at Brown skadefri og matchfit er gode nyheter for Leeds.
Er vel ikke feil med litt nøkternhet kanskje? Gutten har vel ikke vært innpå i championship denne sesongen? eller?

Vært meget god i CC for hudds i opprykkses. Er han der matchfit for oss også så er han en klar forsterkning. Om han er i slik form for oss gjenstår jo å se. Men helt på sin plass at det en spiller det forventes litt av. Kan fort bli tunga på vektskåla for om vi henger med helt inn han. Kan også bli et lån uten no bidrag. Time will show.

https://www.youtube.com/watch?v=HV4z0Od49jw
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Brown har jo faktisk bevist at han er av topp klasse i denne divisjonen.
Herjet i Rotherham og var svært delaktig i at Huddersfield rykket opp. Fikk som fortjent sjansen i PL.
Absolutt slike spillere vi bør være etter.
Håper han plukker nivået fort etter skaden. Gjør han det, så får vi en spiller som er vel så god som Saiz.

RoarG

Brown har jo faktisk bevist at han er av topp klasse i denne divisjonen.
Herjet i Rotherham og var svært delaktig i at Huddersfield rykket opp. Fikk som fortjent sjansen i PL.
Absolutt slike spillere vi bør være etter.
Håper han plukker nivået fort etter skaden. Gjør han det, så får vi en spiller som er vel så god som Saiz.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Hvis Klich, Forshaw og Pablo er ute i morgen håper jeg på dette laget:

Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Clarke, Shackleton, Roofe, Alioski - Bamford

Subs: BPF, Halme, Davis, Roberts, Brown, Stevens, Gotts

Svak benk, men likevel et lag som kan slå Boro i morgen.

Håper i det minste Forshaw og Pablo er fit for fight. De trengs.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Brown har jo faktisk bevist at han er av topp klasse i denne divisjonen.
Herjet i Rotherham og var svært delaktig i at Huddersfield rykket opp. Fikk som fortjent sjansen i PL.
Absolutt slike spillere vi bør være etter.
Håper han plukker nivået fort etter skaden. Gjør han det, så får vi en spiller som er vel så god som Saiz.
Brown vil bli drit god for oss hvis han finner tilbake til det nivået, men det er vanskelig å sammenligne han med Samu likevel. De er utrolig forskjellige. Vi hadde virkelig trengt begge to, topp motivert, nå.

Cherry

Hvis Klich, Forshaw og Pablo er ute i morgen håper jeg på dette laget:

Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Clarke, Shackleton, Roofe, Alioski - Bamford

Subs: BPF, Halme, Davis, Roberts, Brown, Stevens, Gotts

Svak benk, men likevel et lag som kan slå Boro i morgen.

Håper i det minste Forshaw og Pablo er fit for fight. De trengs.

auren

Mye gråstein i troppen, MEN vi har overrasket stort sett hele sesongen - så hvorfor ikke i morgen også!
Boro`plaget av skader de også leser jeg, men de har f eks Howson /Clayton å dytte innpå...
 

leedslife

Brown har jo faktisk bevist at han er av topp klasse i denne divisjonen.
Herjet i Rotherham og var svært delaktig i at Huddersfield rykket opp. Fikk som fortjent sjansen i PL.
Absolutt slike spillere vi bør være etter.
Håper han plukker nivået fort etter skaden. Gjør han det, så får vi en spiller som er vel så god som Saiz.
Brown vil bli drit god for oss hvis han finner tilbake til det nivået, men det er vanskelig å sammenligne han med Samu likevel. De er utrolig forskjellige. Vi hadde virkelig trengt begge to, topp motivert, nå.

Aldri helt overbevist over Samu.
På sitt beste var han veldig veldig god. Men klarte aldri å levere stabilt bra. Stoppet stort sett litt opp da høsten og vinteren kom.
 Det er vel også grunnen til alle klubbene han har vært i.

leedslife

Til kampen i morgen. Tipper 3-0 tap. Går jo rett vest når jeg er optimistisk.

Besic, McNair og Wing

Tror det blir tungt for oss. Veldig avhengig av at vi får første mål.
Blir spennende å se om Bamford kan tilføre oss noe energi. At han tilfører oss kvalitet er det jo ingen tvil om.
Så får vi håpe det går et fanden i Harrison mot gamle lagkamerater.

Får folle hendene for at vingen som spiller mot Ayling har en elendig kamp.

HåvardK

Hvis Klich, Forshaw og Pablo er ute i morgen håper jeg på dette laget:

Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Clarke, Shackleton, Roofe, Alioski - Bamford

Subs: BPF, Halme, Davis, Roberts, Brown, Stevens, Gotts

Svak benk, men likevel et lag som kan slå Boro i morgen.

Håper i det minste Forshaw og Pablo er fit for fight. De trengs.

auren
Harrison ikke i troppen?

HåvardK

Gode nyheter:

https://footballleagueworld.co.uk/izzy-brown-set-for-first-team-return-as-footage-emerges-from-leeds-training-ground/

Særlig hvis han også kan/skal spillekamp i morgen!

Tipper han er på benken i morgen  :)

auren
Denne Brown må ha rekord på forumet i omtale uten at han bevist noe som helst... virker som om jeg har hørt om en fantastisk spiller i 6 måneder som ikke har spilt i det hele tatt....

Det er vel basert på det han viste i Huddersfield. I tillegg har han jo bøttet inn mål på U23. Trenger ikkje være professor Ball for å forstå at Brown skadefri og matchfit er gode nyheter for Leeds.
Er vel ikke feil med litt nøkternhet kanskje? Gutten har vel ikke vært innpå i championship denne sesongen? eller?
Jeg velger også å være nøktern, i hvert fall inntil han blir å se på enten benk eller på banen.

auren

Hvis Klich, Forshaw og Pablo er ute i morgen håper jeg på dette laget:

Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Clarke, Shackleton, Roofe, Alioski - Bamford

Subs: BPF, Halme, Davis, Roberts, Brown, Stevens, Gotts

Svak benk, men likevel et lag som kan slå Boro i morgen.

Håper i det minste Forshaw og Pablo er fit for fight. De trengs.

auren
Harrison ikke i troppen?

Ups. Ikke lett å holde telling på alle. Han går inn på benken for Gotts

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Eirik Aase har talt:

Middlesbrough – Leeds United
Kampstart: 14.00

Skader og Suspensjoner: Spissene Britt Assombalonga og Jordan Hugill er usikre hos vertene. Pablo Hernandez, Adam Forshaw og Mateusz Klich er usikre hos gjestene. Samtidig mangler Leeds Gaetano Berardi, Stuart Dallas og Izzy Brown.

Deadline Day ble en skuffende affære for Middlesbrough-sjef Tony Pulis. Han fremstod som tydelig frustrert etter at han ikke fikk i orden de avtalene han hadde håpet på, men fikk seg en skikkelig opptur et par dager senere da Boro vant 3-2 borte mot West Bromwich Albion. Tidligere denne uken hadde Boro muligheten til å sikre seg en plass i femte runde av FA Cupen mot Manchester City, men borte mot League Two-klubben Newport County sa det stopp. Boro hadde bare ett skudd på mål i den kampen, og endte derfor opp med å ryke ut mot det samme laget som Leeds United tapte mot forrige sesong. Boro sitter nå på en femteplass med bare syv poeng opp til direkte opprykksplass. Til tross for den gode plasseringen, er det likevel ikke alt som er som det skal i klubben. Med den defensive spillestilen til Pulis skal ikke Boro oppleve mye motgang før presset blir stort på den erfarne manageren. Hjemme på Riverside Stadium har Boro bare vunnet to av sine ti siste kamper.

Boros siste kamper:
Newport Co – Boro 2-0
West Brom – Boro 2-3 (Assombalonga x2, Saville)
Boro – Newport Co 1-1 (Ayala)
Boro – Millwall 1-1 (Hugill)
Birmingham – Boro 1-2 (Assombalonga, Wing)


Det var dekket opp til fest på Elland Road da Leeds United fikk besøk av Norwich City forrige runde. Dessverre for Leeds United-supporterne hadde Norwich tatt på seg rollen som festbrems. Gjennom høyt press, gode overganger og modig spill klarte Norwich ødelegge festen da de vant 3-1. Leeds falt dermed ned fra tabelltopp og sitter nå på andreplass med like mange poeng som serieleder Norwich. Ned til tredjeplass skiller det tre poeng, og Marcelo Bielsa & Co er nødt til å få maskineriet til å virke igjen dersom de skal unngå å falle flere plasser på tabellen. Nå står Leeds med fire tap på de seks siste seriekampene, mens de i tillegg røk ut av FA Cupen mot Queens Park Rangers. På bortebane har Leeds sterke 8-3-4 denne sesongen, men to av deres tre siste bortekamper har endt med tap.

Leeds siste kamper:
Leeds – Norwich 1-3 (Bamford)
Rotherham – Leeds 1-2 (Klich x2)
Stoke – Leeds 2-1 (Alioski)
Leeds – Derby 2-0 (Harrison, Roofe)
QPR – Leeds 2-1 (Halme)


Vurdering: Middlesbrough i fin form, men fikk seg en nedtur tidligere denne uken. Boro møter her et Leeds United-lag som er nødt til å reise seg etter flere dårligere resultater i det siste. Jeg tror Leeds kan komme til å gå rett i strupen på hjemmelaget her, og jeg tror de har kvalitet nok til å lykkes med det. Derfor velger jeg å gå for borteseier her, til tross for gjestenes svake form.

Tips: B (2.70 @ Fansbet)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Eirik Aase har talt:

Middlesbrough – Leeds United
Kampstart: 14.00

Skader og Suspensjoner: Spissene Britt Assombalonga og Jordan Hugill er usikre hos vertene. Pablo Hernandez, Adam Forshaw og Mateusz Klich er usikre hos gjestene. Samtidig mangler Leeds Gaetano Berardi, Stuart Dallas og Izzy Brown.

Deadline Day ble en skuffende affære for Middlesbrough-sjef Tony Pulis. Han fremstod som tydelig frustrert etter at han ikke fikk i orden de avtalene han hadde håpet på, men fikk seg en skikkelig opptur et par dager senere da Boro vant 3-2 borte mot West Bromwich Albion. Tidligere denne uken hadde Boro muligheten til å sikre seg en plass i femte runde av FA Cupen mot Manchester City, men borte mot League Two-klubben Newport County sa det stopp. Boro hadde bare ett skudd på mål i den kampen, og endte derfor opp med å ryke ut mot det samme laget som Leeds United tapte mot forrige sesong. Boro sitter nå på en femteplass med bare syv poeng opp til direkte opprykksplass. Til tross for den gode plasseringen, er det likevel ikke alt som er som det skal i klubben. Med den defensive spillestilen til Pulis skal ikke Boro oppleve mye motgang før presset blir stort på den erfarne manageren. Hjemme på Riverside Stadium har Boro bare vunnet to av sine ti siste kamper.

Boros siste kamper:
Newport Co – Boro 2-0
West Brom – Boro 2-3 (Assombalonga x2, Saville)
Boro – Newport Co 1-1 (Ayala)
Boro – Millwall 1-1 (Hugill)
Birmingham – Boro 1-2 (Assombalonga, Wing)


Det var dekket opp til fest på Elland Road da Leeds United fikk besøk av Norwich City forrige runde. Dessverre for Leeds United-supporterne hadde Norwich tatt på seg rollen som festbrems. Gjennom høyt press, gode overganger og modig spill klarte Norwich ødelegge festen da de vant 3-1. Leeds falt dermed ned fra tabelltopp og sitter nå på andreplass med like mange poeng som serieleder Norwich. Ned til tredjeplass skiller det tre poeng, og Marcelo Bielsa & Co er nødt til å få maskineriet til å virke igjen dersom de skal unngå å falle flere plasser på tabellen. Nå står Leeds med fire tap på de seks siste seriekampene, mens de i tillegg røk ut av FA Cupen mot Queens Park Rangers. På bortebane har Leeds sterke 8-3-4 denne sesongen, men to av deres tre siste bortekamper har endt med tap.

Leeds siste kamper:
Leeds – Norwich 1-3 (Bamford)
Rotherham – Leeds 1-2 (Klich x2)
Stoke – Leeds 2-1 (Alioski)
Leeds – Derby 2-0 (Harrison, Roofe)
QPR – Leeds 2-1 (Halme)


Vurdering: Middlesbrough i fin form, men fikk seg en nedtur tidligere denne uken. Boro møter her et Leeds United-lag som er nødt til å reise seg etter flere dårligere resultater i det siste. Jeg tror Leeds kan komme til å gå rett i strupen på hjemmelaget her, og jeg tror de har kvalitet nok til å lykkes med det. Derfor velger jeg å gå for borteseier her, til tross for gjestenes svake form.

Tips: B (2.70 @ Fansbet)

Synes alltid det går dårlig når han tipper Leeds-seier. Jinx

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ojojoj, Moscowhite om morgendagens kamp:

……………….., tomorrow we’ve got the ref who sent Phillips off but refused to send off the forest player who took Harrison down when clean through. He’s from Barnsley as well and they love Leeds down that way ... Dont forget the lino tomorrow is also the same guy who gave Boro a penalty at ER last season against Ayling on Ayala
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tom Banks
@tombanksUK
21 minutes ago
Izzy Brown initiation song with the #lufc first team squad tonight.

Looks like he’s going to make his first appearance tomorrow - huge boost!

https://twitter.com/tombanksUK/status/1093983550528016384
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Tom Banks
@tombanksUK
21 minutes ago
Izzy Brown initiation song with the #lufc first team squad tonight.

Looks like he’s going to make his first appearance tomorrow - huge boost!

https://twitter.com/tombanksUK/status/1093983550528016384

For en nyhet! Har store forhåpninger til Brown. Men frykter som mange andre at han kanskje hinker av banen ila februar. Virker som det er skøyteis vi trener på

roaldv

Tom Banks
@tombanksUK
21 minutes ago
Izzy Brown initiation song with the #lufc first team squad tonight.

Looks like he’s going to make his first appearance tomorrow - huge boost!

https://twitter.com/tombanksUK/status/1093983550528016384
Veldig glad for dette. Sikkert trigget av usikkerhet rundt Klich, Forshaw, osv. men synes Izzy har hatt fin fremgang i det jeg har sett av U23-kamper, og jeg tror han kan bli svært viktig for oss dersom han holder seg skadefri. Ikke enig i at dette er et meningsløst lån, men forventer kanskje ikke at han skal være blendende allerede i dag.

raggen

spent på kampen idag og hvordan vi kan opptre på banen..vi må tilbake til røttene og spille som vi gjorde før,og der tror jeg fort phillips kan være avgjørende
Forever Leeds United!!!!!!!!

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

https://www.nettavisen.no/sportspill/tipping/leeds-er-i-ferd-med-a-miste-grepet/3423591169.html



nettavisen tror på tap :o
Flott at vi blir neddømt på forhånd.
Tja, skjønner at de tror det ut ifra 7 siste kamper. Har en dårlig følelse for denne. Vi klarer jo ikke å luke bort personlige feil, og da blir det baklengs :(
Betyr ingenting å ha 75% ballinnehav, hvis man roter det til foran eget mål. Det hjelper heller ikke at vi får flaksemål imot tidlig, og må jage utligning.
Vi kommer nok til å eie ballen i denne kampen, spørsmålet er om vi klarer å score....

jackbauer68

  • Gjest
Hvis Klich, Forshaw og Pablo er ute i morgen håper jeg på dette laget:

Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Clarke, Shackleton, Roofe, Alioski - Bamford

Subs: BPF, Halme, Davis, Roberts, Brown, Stevens, Gotts

Svak benk, men likevel et lag som kan slå Boro i morgen.

Håper i det minste Forshaw og Pablo er fit for fight. De trengs.

auren
Harrison ikke i troppen?

Ups. Ikke lett å holde telling på alle. Han går inn på benken for Gotts

auren

Nå har vel Bielsa bekreftet at Harrison starter uansett....

RoarG

https://www.nettavisen.no/sportspill/tipping/leeds-er-i-ferd-med-a-miste-grepet/3423591169.html



nettavisen tror på tap :o
Flott at vi blir neddømt på forhånd.
Tja, skjønner at de tror det ut ifra 7 siste kamper. Har en dårlig følelse for denne. Vi klarer jo ikke å luke bort personlige feil, og da blir det baklengs :(
Betyr ingenting å ha 75% ballinnehav, hvis man roter det til foran eget mål. Det hjelper heller ikke at vi får flaksemål imot tidlig, og må jage utligning.
Vi kommer nok til å eie ballen i denne kampen, spørsmålet er om vi klarer å score....
Oppsummering av fortida kaller vi etterpåklokskap. Den mest presise av alle vitenskaper. Finnes ikke trender. Uttrykk for falsk mønstergjenkjenning. Kampen i dag er en uavhengig begivenhet, hvilket betyr at det er 33.33% sannsynlighet for hvert enkelt utfall, dvs. Leeds har 66.67% sjanse for å få med seg minst 1 poeng.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
Phil Hay
@PhilHayYEP

Hernandez and Klich are here, along with Izzy Brown. Doesn't look like Forshaw has made it, which would mean a start for Phillips. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

https://www.nettavisen.no/sportspill/tipping/leeds-er-i-ferd-med-a-miste-grepet/3423591169.html



nettavisen tror på tap :o
Flott at vi blir neddømt på forhånd.
Tja, skjønner at de tror det ut ifra 7 siste kamper. Har en dårlig følelse for denne. Vi klarer jo ikke å luke bort personlige feil, og da blir det baklengs :(
Betyr ingenting å ha 75% ballinnehav, hvis man roter det til foran eget mål. Det hjelper heller ikke at vi får flaksemål imot tidlig, og må jage utligning.
Vi kommer nok til å eie ballen i denne kampen, spørsmålet er om vi klarer å score....

1+
Viktig at vi er på offensiven fra første stund og viser karakter i nøkkelsituasjoner