Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 09.02 2019, kl. 14:00 på LUTV  (Lest 50191 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Strålende poeng etter en god 2 omgang. Ble til slutt fortjent også. Kalvin Phillips to the rescue.

Mer bekymret for hva som skjedde på benken. Noen som vet ?

Jack Clarke. Vet ikke omfanget enda.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Fantastisk godt å "vinne" det poenget.

I første omgang hang vi litt i tauene og det var fortjent at vi slspp inn et mål.
Men som jeg spådde, etter en times tid tok vi over kampen.

Ikke første gangen vi scorer helt på slutten, og det forteller om den viljestyrken som bor i laget. Håper dette gir selvtillit videre til de neste kampene. Det kan komme godt med!
« Siste redigering: Februar 09, 2019, 16:13:24 av Johnnyj »

Jon R

Jack Clarke er på sykehus! Ã… nei å nei..

auren
Var heldigvis ved bevissthet.
Jon R.

auren

Bielsa on Clarke: "What we know is that he didn't feel well. We don't know the reasons yet. But when he was taken to the dressing room he was better. He was taken to hospital to see if he is alright." #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

kanonspiss. vi skriker jo ikke etter vinger.
nytter ikke være spiss når kvaliteten på de på sidene er av så ymse kvalitet.
Harrison er god siste 25-30. Linker bra opp med Alioski og går rett på mål når han får sjansen.

Jo men kvaliteten på sidene må opp. Skal vi håpe på 25-30 OK minutter ute av noen så vil det bli tøft å sanke nok poeng. Da må han ev komme inn fra benk.
Posisjonene han blir satt opp i er ofte veldig bra. (Kred for løp off ball), men kvaliteten må opp mange mange hakk.
Ekstremt skuffende over det han har levert. Hadde forhåpninger, men virker som nivået er litt for høyt pr nu.

auren

Går nok bra med Clarke. Men liten støkk der!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

God bedring til Clarke!

berlin

Jammen bra vi ikke lånte en kanonspiss i januarvinduet...det trenger vi jo ikke...
Hvilken kanonspiss tenkte du på? Noen Bielsa har oversett?
Hadde vel ikke skadet og lånt en? Vil være veldig merkelig om Bielsa ikke er bekymret over effektiviteten vår....

Han er jo det, sa det senest mot Norwich. Han tror bare mer på at det ligger i "psyken" i laget og mb/spissene våre,
og mindre tro på at en som kommer utenfra fikser det, med mindre den rette kvalitetsspilleren var tilgjengelig.
Kunne tenkt med Llorente, men så fikk plutselig Spurs bruk for han. Vet ikke om han var på radaren til Bielsa,
men hadde jo spilt under han i Bilbao.

Eriksen55

Skjønner meg ikke på Pontus. Fryktelig god til tider, i dag kanskje Leeds beste! Men jeg begynner å lure på intelligensen til Pontus. Han fremstår ofte som en fjott! Krangler med publikum helt mot slutten og klarer å pådra seg gult. Uttalelser til media. Topoet seg når han fikk karantene. Lager totalt unødvendige frispark i farlig posisjon, gang etter gang. I dag var det en idiotisk beinkrok når 1 Boro spiller var mot 4 Leeds spillere på ned mot cornerflagget. Totalt hodeløst. Mens saga er varm...to elendige filmeforsøk i boksen igjen. Dette må han legge fra seg. Begynner å ligne en klovn!

Bortsett fra det. Hadde sagt ja til U før kampen.  Helt fortjent U til slutt. Dette kan bli et vendepunkt. Vi spiller igjen bra. Bamford blir viktig fremover. Viktigste nå blir å få i gang Douglas og Brown for å få litt flere gode alternativer fremover.

Viktigste er at det ikke er noe alvorlig med han som kollapset i boksen. Krysser fingra  :)
« Siste redigering: Februar 09, 2019, 16:16:50 av eriksen55 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Går nok bra med Clarke. Men liten støkk der!

auren

 
Phil Hay
@PhilHayYEP

Worrying news - it's Jack Clarke who's been taken to hospital. Bielsa about to speak now. #lufc

Bielsa on Clarke: "What we know is that he didn't feel well. We don't know the reasons yet. But when he was taken to the dressing room he was better. He was taken to hospital to see if he is alright." #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Jammen bra vi ikke lånte en kanonspiss i januarvinduet...det trenger vi jo ikke...
Hvilken kanonspiss tenkte du på? Noen Bielsa har oversett?
Hadde vel ikke skadet og lånt en? Vil være veldig merkelig om Bielsa ikke er bekymret over effektiviteten vår....
Og sette Bamford og Roofe på benken? Disse to har mye mål i seg. Først og fremst må de få bedre service.
Jon R.

Cannavaro

Deilig med scoringen til Kalvin, kjempeviktig.
Og god bedring til Jack Clarke !
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Forshaw has a chance of playing against Swansea. Barry Douglas is injured again and won't make Swansea game. #lufc

Godt Forshaw snart er tilbake. Alioski spiller så bra om dagen at skaden til Douglas ikke gjør så mye...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Forshaw has a chance of playing against Swansea. Barry Douglas is injured again and won't make Swansea game. #lufc

Godt Forshaw snart er tilbake. Alioski spiller så bra om dagen at skaden til Douglas ikke gjør så mye...

auren

Synes absolutt ikke Alioski spiller bra. Burde egentlig benkes, men stallen er for dårlig til at noen kan ta plassen hans

veteranen

  • Gjest
Skjønner meg ikke på Pontus. Fryktelig god til tider, i dag kanskje Leeds beste! Men jeg lurer på om Pontus er stokk dum. Krangler med publikum helt mot slutten og klarer å pådra seg gult. Uttalelser til media. Topoet seg når han fikk karantene. Lager totalt unødvendige frispark i farlig posisjon, gang etter gang. I dag var det en idiotisk beinkrok når 1 Boro spiller var mot 4 Leeds spillere på ned mot cornerflagget. Totalt hodeløst. Mens saga er varm...to elendige filmeforsøk i boksen igjen. Dette må han legge fra seg. Begynner å ligne en klovn!

Bortsett fra det. Hadde sagt ja til U før kampen.  Helt fortjent U til slutt. Dette kan bli et vendepunkt. Vi spiller igjen bra. Bamford blir viktig fremover. Viktigste nå blir å få i gang Douglas og Brown for å få litt flere gode alternativer fremover.

Viktigste er at det ikke er noe alvorlig med han som kollapset i boksen. Krysser fingra  :)

Pontus er en løs kanon og en dramaqueen.
Og en babler, som bare må blande seg bort i ting og uttale seg - enten det er på banen eller på sosiale medier.

Bortsett fra alt dette så er han som regel en ganske god stopper.  :)

leedslife

Forshaw has a chance of playing against Swansea. Barry Douglas is injured again and won't make Swansea game. #lufc

Godt Forshaw snart er tilbake. Alioski spiller så bra om dagen at skaden til Douglas ikke gjør så mye...

auren

Synes absolutt ikke Alioski spiller bra. Burde egentlig benkes, men stallen er for dårlig til at noen kan ta plassen hans

Grunnlag?

Du mente Ayling?

h.b

  • Gjest
Forshaw has a chance of playing against Swansea. Barry Douglas is injured again and won't make Swansea game. #lufc

Godt Forshaw snart er tilbake. Alioski spiller så bra om dagen at skaden til Douglas ikke gjør så mye...

auren

Synes absolutt ikke Alioski spiller bra. Burde egentlig benkes, men stallen er for dårlig til at noen kan ta plassen hans

Grunnlag?

Innlgg i tredjedivisjonstandard. Er treig og prøver seg på merkelige brassespark, samt overspilling

leedslife

Forshaw has a chance of playing against Swansea. Barry Douglas is injured again and won't make Swansea game. #lufc

Godt Forshaw snart er tilbake. Alioski spiller så bra om dagen at skaden til Douglas ikke gjør så mye...

auren

Synes absolutt ikke Alioski spiller bra. Burde egentlig benkes, men stallen er for dårlig til at noen kan ta plassen hans

Grunnlag?

Innlgg i tredjedivisjonstandard. Er treig og prøver seg på merkelige brassespark, samt overspilling

Innleggskvaliteten er ymse til tider. Men han kommer seg i gode posisjoner og han fungerer bra defensivt.
Du var mer imponert på motsatt side?

Alioski er vår beste ving. i tillegg har han gjort en manns jobb på venstreback. En av de siste vi bør rokkere på dette laget.
Men skjønner frustrasjonen til tider. Spillerforståelsen er ikke enorm.

Det snack gjorde på 10-15 min var på et langt høyere nivå enn hva Ayling gjorde på 80 min.
Shack bør starte neste.

kilgallon

Forshaw has a chance of playing against Swansea. Barry Douglas is injured again and won't make Swansea game. #lufc

Godt Forshaw snart er tilbake. Alioski spiller så bra om dagen at skaden til Douglas ikke gjør så mye...

auren

Synes absolutt ikke Alioski spiller bra. Burde egentlig benkes, men stallen er for dårlig til at noen kan ta plassen hans

Grunnlag?

Innlgg i tredjedivisjonstandard. Er treig og prøver seg på merkelige brassespark, samt overspilling
Alioski er treig? Javel ja :o

Killa

Greit nok å kritisere Alioski for innleggskvaliteten, men Ayling sin pasningsfot er ytterligere minst 3 divisjoner dårligere... Han har hatt utrolig mange svake kamper nå!! :(

Leedsgutt

Viktig poeng, men vi har alt for lite skudd på mål.

2 hjemmekamper nå, 6P !

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Greit nok å kritisere Alioski for innleggskvaliteten, men Ayling sin pasningsfot er ytterligere minst 3 divisjoner dårligere... Han har hatt utrolig mange svake kamper nå!! :(

NÃ… tror jeg det er klart for Shack-attack. :)
 Bra innhopp igjen
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Shack kommer inn for Ayling i neste. Hvis ikke skjønner jeg ingenting.

Stiller fortsatt spmtegn med om Ayling er god nok for å spille denne type fotball.
Mye sier meg at han ikke er.

Killa

Greit nok å kritisere Alioski for innleggskvaliteten, men Ayling sin pasningsfot er ytterligere minst 3 divisjoner dårligere... Han har hatt utrolig mange svake kamper nå!! :(

NÃ… tror jeg det er klart for Shack-attack. :)
 Bra innhopp igjen

Jepp!

palle

Skjønner meg ikke på Pontus. Fryktelig god til tider, i dag kanskje Leeds beste! Men jeg lurer på om Pontus er stokk dum. Krangler med publikum helt mot slutten og klarer å pådra seg gult. Uttalelser til media. Topoet seg når han fikk karantene. Lager totalt unødvendige frispark i farlig posisjon, gang etter gang. I dag var det en idiotisk beinkrok når 1 Boro spiller var mot 4 Leeds spillere på ned mot cornerflagget. Totalt hodeløst. Mens saga er varm...to elendige filmeforsøk i boksen igjen. Dette må han legge fra seg. Begynner å ligne en klovn!

Bortsett fra det. Hadde sagt ja til U før kampen.  Helt fortjent U til slutt. Dette kan bli et vendepunkt. Vi spiller igjen bra. Bamford blir viktig fremover. Viktigste nå blir å få i gang Douglas og Brown for å få litt flere gode alternativer fremover.

Viktigste er at det ikke er noe alvorlig med han som kollapset i boksen. Krysser fingra  :)

Pontus er en løs kanon og en dramaqueen.
Og en babler, som bare må blande seg bort i ting og uttale seg - enten det er på banen eller på sosiale medier.

Bortsett fra alt dette så er han som regel en ganske god stopper.  :)

Kommer nok en angre-tweet ila kvelden
...ooo, vi vandrar saman...

B_Ød

så som så med min spilleforståelse, men for meg var Alioski MOM idag.
Ups & Ups!!

palle

Greit nok å kritisere Alioski for innleggskvaliteten, men Ayling sin pasningsfot er ytterligere minst 3 divisjoner dårligere... Han har hatt utrolig mange svake kamper nå!! :(

NÃ… tror jeg det er klart for Shack-attack. :)
 Bra innhopp igjen


Jepp!

Synd innhoppet kom 80 minutter for seint  ::)
...ooo, vi vandrar saman...

Killa

Oppløftende innhopp på Pablo i dag,  ikke prikkfritt men myyye bedre enn på lenge!! :)

Kai

Greit nok å kritisere Alioski for innleggskvaliteten, men Ayling sin pasningsfot er ytterligere minst 3 divisjoner dårligere... Han har hatt utrolig mange svake kamper nå!! :(

Den upressede feilpasningen utover sidenlinjen i andre omgang så ut som ren trolling.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Greit nok å kritisere Alioski for innleggskvaliteten, men Ayling sin pasningsfot er ytterligere minst 3 divisjoner dårligere... Han har hatt utrolig mange svake kamper nå!! :(

Håper snart den virkelige Ayling returnerer. Den upressede feilpasningen utover sidenlinjen i andre omgang så ut som ren trolling.

For meg symboliserte det hvor stresset hele laget var.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan