Skrevet av Emne: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2  (Lest 38064 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kun to dager til ny kamp. Vi trenger friskt blod inn i laget. Jeg ville gått for en risky 3-4-3 formasjon:

Kiko - Berardi, Jansson, Cooper - Dallas, Phillips, Pablo, Douglas - Alioski, Bamford, Harrison

Benk: BPF, Ayling, Klich, Brown, Roberts, Shackleton, Edmondson


Vi trenger litt fart i det bakre leddet. Derfor vil jeg starte med Berardi. Usikker på om det er riktig formasjon selvagt, men hvorfor ikke prøve noe nytt? Edmondson er en spennende spiller med bra fysikk og fart.

Bring on Friday night!

Tips: 2-2 (Bamford og Douglas)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsgutt

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #1 på: Februar 27, 2019, 18:21:11 »
Leeds må løfte seg mange hakk i denne kampen.
Sheffield United får tøff kamp i Sheffield-derbyet, men det gjelder at Leeds gjør jobben sin

Josch

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #2 på: Februar 27, 2019, 18:56:26 »
Spillerne vil være motiverte for dette toppmøtet. Tenningen er på topp og det blir nok noe annet enn mot QPR. Synd at kampen ikke går på lørdag. Leeds  burde hatt 4 dagers hvile.
At QPR fikk sin hengekamp mot Leeds denne tirsdagen var ikke heldig for Leeds.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #3 på: Februar 27, 2019, 21:00:54 »
Hjelper ikke å være revansjesugen når ferdighetene overhode ikke er på plass!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #4 på: Februar 27, 2019, 21:47:25 »
Kun to dager til ny kamp. Vi trenger friskt blod inn i laget. Jeg ville gått for en risky 3-4-3 formasjon:

Kiko - Berardi, Jansson, Cooper - Dallas, Phillips, Pablo, Douglas - Alioski, Bamford, Harrison

Benk: BPF, Ayling, Klich, Brown, Roberts, Shackleton, Edmondson


Vi trenger litt fart i det bakre leddet. Derfor vil jeg starte med Berardi. Usikker på om det er riktig formasjon selvagt, men hvorfor ikke prøve noe nytt? Edmondson er en spennende spiller med bra fysikk og fart.

Bring on Friday night!

Tips: 2-2 (Bamford og Douglas)

auren

Tipper Klich inn for Berardi. Og en annen formasjon enn din.

Xern

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #5 på: Februar 27, 2019, 22:07:37 »
Tipper vi stiller uforandret.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

HåvardK

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #6 på: Februar 27, 2019, 22:20:20 »
Tipper vi stiller uforandret.
Jeg også. Kun skader som kan føre til endringer på laget.
Jeg er fortsatt så trist etter tapet i går at jeg merker en viss skepsis til Bielsas disponeringer. Fullstendig urettferdig, selvsagt - men følellsen er der.

Allanclarke

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #7 på: Februar 27, 2019, 23:19:10 »
Dette tror jeg desverre blir en ny Norwich kamp. Tipper 1-3. Og at etter de neste 4 kampene blir det denne fasiten 1-0-3 Og at vi må kjempe for Playoff. Håpet om topp 2 er syltynt nå. 5 av 10 kamper i 2019 er tapt pluss vår historie med å falle sammen på slutten av sesongen gir meg veldig liten tro. Leeds klarer aldri å håndtere presset mot slutten av en sesong. Aldri i min levetid hvertfall.

RoarG

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #8 på: Februar 27, 2019, 23:23:13 »
Ny kamp, ny sjanse til seier. Skal se vi reiser oss? Får være optimist å tippe 2-0 til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #9 på: Februar 27, 2019, 23:40:19 »
1-5 overkjøring
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #10 på: Februar 27, 2019, 23:50:53 »
Dette tror jeg desverre blir en ny Norwich kamp. Tipper 1-3. Og at etter de neste 4 kampene blir det denne fasiten 1-0-3 Og at vi må kjempe for Playoff. Håpet om topp 2 er syltynt nå. 5 av 10 kamper i 2019 er tapt pluss vår historie med å falle sammen på slutten av sesongen gir meg veldig liten tro. Leeds klarer aldri å håndtere presset mot slutten av en sesong. Aldri i min levetid hvertfall.

Dette er overpessimistisk. Leeds har slått flere lag som er på nivå med WBA denne sesongen. Vi er  a poeng med 2. plassen. Vi har ikke ligget mye bedre an tidligere i sesongen heller hvis man studerer tabellen. Alle lag føler slitasje og press på denne tiden av året. Tapet mot QPR definerer ikke sesongen eller neste kamp for Leeds. Lag slår ofte tilbake etter tap. Det kan fint Leeds klare.

Jeg skjønner ikke denne overnervøsiteten så snart man ikke vinner eller vinner på en "lite overbevisende måte". Det grenser mot paranoia. Formen til laget er varierende, men slett ikke katastrofal.
« Siste redigering: Februar 27, 2019, 23:53:00 av Josch »

Reaney

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #11 på: Februar 28, 2019, 00:17:50 »
Sesongen er over med tanke på direkte opprykk 1. mars.

Runar

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #12 på: Februar 28, 2019, 00:38:46 »
Sesongen er over med tanke på direkte opprykk 1. mars.

1. mars kan vi dårligst ligge som nummer 3 a-poeng med andre plassen... Så over er det jo ikke uansett resultat i Leeds-WBA og slik vil det være til mandag 4 mars tidligst.

Men det er klart om laget har fått samme panikken og følelsen som endel av supporterne så skal det holde hardt helt inn uansett fredagens resultat.
 

auren

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #13 på: Februar 28, 2019, 07:41:20 »
Sesongen er over med tanke på direkte opprykk 1. mars.

Så du tror fortsatt vi kan klare play off? Optimist!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #14 på: Februar 28, 2019, 07:46:24 »
Kampen mot Qpr ble en stor nedtur. Merker at vi faktisk har noe spille over nå og hvert tap føles som en kniv i magen.
Var 2.omgangen mot Qpr som var dårlig, der vi får ett mål tidlig i mot og de får selvtillit og kampen inn i sitt spor. Etter å ha fått kampen litt på avstand synes jeg likevel kampen ikke er så krise som rett etter dommeren blåste av. I 1.omgang er vi det klart beste laget og burde ledet kampen med bedre uttelling og det er ingen tvil om at vi også ble snytt for ett straffespark. Så kampen på skurkestream med nøytral kommentator. Han uttalte flere ganger både før og etter pause at Leeds hadde ett massivt press og det lå en scoring i lufta.

Endelig er skadesituasjonen under kontroll. Benken mot Qpr er den sterkeste vi har hatt på lang tid og Bielsa kan nå gjøre litt endringer. Blir sikkert ikke så mange, men tipper Dallas og Douglas starter som backer her.

12 kamper igjen. Vi ligger à poeng med direkte opprykk. Bielsafotballen gjør at vi fremdeles dominerer de fleste kampene vi spiller. Vi er der vi har drømt om å være siste 15 åra, og likevel snakkes det om at opprykk nå er utelukket og hvem som skal erstatte Bielsa neste år og alle spillerne vi må selge for å henge med i Championship 19/20.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #15 på: Februar 28, 2019, 07:51:16 »
Dette tror jeg desverre blir en ny Norwich kamp. Tipper 1-3. Og at etter de neste 4 kampene blir det denne fasiten 1-0-3 Og at vi må kjempe for Playoff. Håpet om topp 2 er syltynt nå. 5 av 10 kamper i 2019 er tapt pluss vår historie med å falle sammen på slutten av sesongen gir meg veldig liten tro. Leeds klarer aldri å håndtere presset mot slutten av en sesong. Aldri i min levetid hvertfall.

Dette er overpessimistisk. Leeds har slått flere lag som er på nivå med WBA denne sesongen. Vi er  a poeng med 2. plassen. Vi har ikke ligget mye bedre an tidligere i sesongen heller hvis man studerer tabellen. Alle lag føler slitasje og press på denne tiden av året. Tapet mot QPR definerer ikke sesongen eller neste kamp for Leeds. Lag slår ofte tilbake etter tap. Det kan fint Leeds klare.

Jeg skjønner ikke denne overnervøsiteten så snart man ikke vinner eller vinner på en "lite overbevisende måte". Det grenser mot paranoia. Formen til laget er varierende, men slett ikke katastrofal.

Yeah, what he said  ;D
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #16 på: Februar 28, 2019, 08:42:48 »
Dette tror jeg desverre blir en ny Norwich kamp. Tipper 1-3. Og at etter de neste 4 kampene blir det denne fasiten 1-0-3 Og at vi må kjempe for Playoff. Håpet om topp 2 er syltynt nå. 5 av 10 kamper i 2019 er tapt pluss vår historie med å falle sammen på slutten av sesongen gir meg veldig liten tro. Leeds klarer aldri å håndtere presset mot slutten av en sesong. Aldri i min levetid hvertfall.

Dette er overpessimistisk. Leeds har slått flere lag som er på nivå med WBA denne sesongen. Vi er  a poeng med 2. plassen. Vi har ikke ligget mye bedre an tidligere i sesongen heller hvis man studerer tabellen. Alle lag føler slitasje og press på denne tiden av året. Tapet mot QPR definerer ikke sesongen eller neste kamp for Leeds. Lag slår ofte tilbake etter tap. Det kan fint Leeds klare.

Jeg skjønner ikke denne overnervøsiteten så snart man ikke vinner eller vinner på en "lite overbevisende måte". Det grenser mot paranoia. Formen til laget er varierende, men slett ikke katastrofal.

Yeah, what he said  ;D

Hear hear!
Marching On! 4276

Eriksen55

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #17 på: Februar 28, 2019, 09:37:05 »
Håper vi får se dette laget mot WBA

                Kiko

Dallas Pontus Cooper Douglas

               Phillips

Alioski   Pablo  Klich   Harrison

               Bamford

Sub: BPF, Berardi, Ayling, Gotts, Shackleton, Brown og Roberts

GeirO

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #18 på: Februar 28, 2019, 09:46:23 »
Vi er rett og slett i for dårlig form i angrep til å vinne denne kampen mot et så godt lag. Vi må på nytt lære oss bevegelser og løp når vi nærmer oss målet, det kan ta tid.
MOT

Annesj

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #19 på: Februar 28, 2019, 10:49:06 »
                   Kiko

Ayling   Pontus   Cooper   Douglas

                 Phillips

Pablo          Klich               Alio

                   Roberts
                       Bamford

Dette er laget.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #20 på: Februar 28, 2019, 10:54:02 »
                   Kiko

Ayling   Pontus   Cooper   Douglas

                 Phillips

Pablo          Klich               Alio

                   Roberts
                       Bamford

Dette er laget.

Det tror faktisk jeg også. Kun 1 bytte. Frykter det vil slå negativt ut, men nå får vi virkelig se hva Bielsa og laget er bygget for! Seier og godt spill, så får de fleste av oss tvilere troen tilbake!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #21 på: Februar 28, 2019, 10:59:32 »
Vært skeptisk mesteparten a ses å bare venta på sprekk. Blitt positiv i det siste. Det må jeg slutte med tydeligvis så denne taper vi glatt  :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #22 på: Februar 28, 2019, 11:01:51 »
                   Kiko

Ayling   Pontus   Cooper   Douglas

                 Phillips

Pablo          Klich               Alio

                   Roberts
                       Bamford

Dette er laget.

Det tror faktisk jeg også. Kun 1 bytte. Frykter det vil slå negativt ut, men nå får vi virkelig se hva Bielsa og laget er bygget for! Seier og godt spill, så får de fleste av oss tvilere troen tilbake!

auren

Må kanskje moderere meg litt. Jeg tror egentlig at Harrison spiller, så da kan det tenkes at Roberts ryker og at Pablo spiller no. 10. Alioski og Harrison på vingene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #23 på: Februar 28, 2019, 11:03:24 »
Mitt lag
Casilla
Ayling Jansson Cooper Douglas
Phillips
Alioski Shackleton Dallas
Pablo
Bamford
 

Annesj

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #24 på: Februar 28, 2019, 11:07:16 »
                   Kiko

Ayling   Pontus   Cooper   Douglas

                 Phillips

Pablo          Klich               Alio

                   Roberts
                       Bamford

Dette er laget.

Det tror faktisk jeg også. Kun 1 bytte. Frykter det vil slå negativt ut, men nå får vi virkelig se hva Bielsa og laget er bygget for! Seier og godt spill, så får de fleste av oss tvilere troen tilbake!

auren

Må kanskje moderere meg litt. Jeg tror egentlig at Harrison spiller, så da kan det tenkes at Roberts ryker og at Pablo spiller no. 10. Alioski og Harrison på vingene.

auren

Kan være du har rett.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #25 på: Februar 28, 2019, 11:41:24 »
Laget er nok klart om knappe to timer:

Leeds United's pre WBA press conference is with Marcelo Bielsa and Pablo Hernandez today at 12.30pm. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #26 på: Februar 28, 2019, 12:37:14 »
Laget er nok klart om knappe to timer:

Leeds United's pre WBA press conference is with Marcelo Bielsa and Pablo Hernandez today at 12.30pm. #lufc


auren
Forbanna irriterende hvis han røper laget igjen. Har kanskje ikke så mye å si, men kan ikke se hvordan det skal hjelpe Leeds akkurat heller. Så MB, hold laguttaket for deg selv please

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #27 på: Februar 28, 2019, 13:03:08 »
Mitt lag
Casilla
Ayling Jansson Cooper Douglas
Phillips
Alioski Shackleton Dallas
Pablo
Bamford

Det er lov å prøve seg, men at dette blir laget kan eg garantere 110% sikkert at det ikkje blir :D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #28 på: Februar 28, 2019, 13:06:22 »
                   Kiko

Ayling   Pontus   Cooper   Douglas

                 Phillips

Pablo          Klich               Alio

                   Roberts
                       Bamford

Dette er laget.

Det tror faktisk jeg også. Kun 1 bytte. Frykter det vil slå negativt ut, men nå får vi virkelig se hva Bielsa og laget er bygget for! Seier og godt spill, så får de fleste av oss tvilere troen tilbake!

auren

Må kanskje moderere meg litt. Jeg tror egentlig at Harrison spiller, så da kan det tenkes at Roberts ryker og at Pablo spiller no. 10. Alioski og Harrison på vingene.

auren

Tror du er i nærheten, men ikkje umulig at Bielsa setter inn Dallas på høyreback.

Det viktigste grepet er å få inn Douglas sånn at Alioski kan komme frem på flanken. Så kan vi vinne, score masse mål og alle kan syte og klage over kor elendig Alioski er, slik som var fasiten i høst.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2
« Svar #29 på: Februar 28, 2019, 13:50:01 »
                   Kiko

Ayling   Pontus   Cooper   Douglas

                 Phillips

Pablo          Klich               Alio

                   Roberts
                       Bamford

Dette er laget.

Det tror faktisk jeg også. Kun 1 bytte. Frykter det vil slå negativt ut, men nå får vi virkelig se hva Bielsa og laget er bygget for! Seier og godt spill, så får de fleste av oss tvilere troen tilbake!

auren

Må kanskje moderere meg litt. Jeg tror egentlig at Harrison spiller, så da kan det tenkes at Roberts ryker og at Pablo spiller no. 10. Alioski og Harrison på vingene.

auren

Tror du er i nærheten, men ikkje umulig at Bielsa setter inn Dallas på høyreback.

Det viktigste grepet er å få inn Douglas sånn at Alioski kan komme frem på flanken. Så kan vi vinne, score masse mål og alle kan syte og klage over kor elendig Alioski er, slik som var fasiten i høst.

Da blir det samme laget, samme benken.

Liker ikkje heilt dette :/