Skrevet av Emne: Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2  (Lest 38065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Veldig spennende denne. Positivt at spillerne legger lista høyt (Cooper og Pablo intervju siste dager) - det må jo bety at selvtilitten og troa er sterk i gruppa.
Fallhøyden derimot er stor. Presset ligger på oss ikveld... Ja, hva skal man si?

Tror dessverre vi får en lik kamp og kamputfall som mot Norwich hjemme.
WBA er fryktelig gode hvis alt klikker. Suspekte defensivt, men ser ikke for meg at vi har det som skal til pr nu for å straffe dem.
Da er vi ekstremt avhengig av Pablo i kalasform og at sidene våre begynner å våkne. Ingenting som tyder på det dessverre.
Og som DHY og andre er inne på så må vi slutte og gi vekk mål på personlige feil og konsentrasjons svikt.

Går for 1-3

Super-Duber Liam Cooper for oss.



Vel så mye press på WBA om ikke mer. De MÃ… vinne for å henge med i direkte opprykk.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Veldig spennende denne. Positivt at spillerne legger lista høyt (Cooper og Pablo intervju siste dager) - det må jo bety at selvtilitten og troa er sterk i gruppa.
Fallhøyden derimot er stor. Presset ligger på oss ikveld... Ja, hva skal man si?

Tror dessverre vi får en lik kamp og kamputfall som mot Norwich hjemme.
WBA er fryktelig gode hvis alt klikker. Suspekte defensivt, men ser ikke for meg at vi har det som skal til pr nu for å straffe dem.
Da er vi ekstremt avhengig av Pablo i kalasform og at sidene våre begynner å våkne. Ingenting som tyder på det dessverre.
Og som DHY og andre er inne på så må vi slutte og gi vekk mål på personlige feil og konsentrasjons svikt.

Går for 1-3

Super-Duber Liam Cooper for oss.



Vel så mye press på WBA om ikke mer. De MÃ… vinne for å henge med i direkte opprykk.

Joda, det er helt riktig. Men vi legger lista høyt med Coopers uttalelser. Vi har jo sett dette mannskapet resignerer tidligere sesonger.
Tror det kan bli tøft å løfte seg tilstrekkelig ut sesongen med en dårlig gjennomføring kveld.
Oss supportere og motsupportere rundt venter jo på en slags kapitulering har jeg på følelsen av.

Håper jo virkelig magefølelsen ikke stemmer..

raggen

Nervøs.......  :-\ :-\

me2. grugleder meg. bare vi får det første målet så vi slipper og jage så tror jeg mye er gjort. tight affære og vi må for all del ikke tape
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Har en uggen følelse for denne og de påfølgende tøffe kampene...setter 100,- på WBA ikveld.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Veldig spennende denne. Positivt at spillerne legger lista høyt (Cooper og Pablo intervju siste dager) - det må jo bety at selvtilitten og troa er sterk i gruppa.
Fallhøyden derimot er stor. Presset ligger på oss ikveld... Ja, hva skal man si?

Tror dessverre vi får en lik kamp og kamputfall som mot Norwich hjemme.
WBA er fryktelig gode hvis alt klikker. Suspekte defensivt, men ser ikke for meg at vi har det som skal til pr nu for å straffe dem.
Da er vi ekstremt avhengig av Pablo i kalasform og at sidene våre begynner å våkne. Ingenting som tyder på det dessverre.
Og som DHY og andre er inne på så må vi slutte og gi vekk mål på personlige feil og konsentrasjons svikt.

Går for 1-3

Super-Duber Liam Cooper for oss.



Vel så mye press på WBA om ikke mer. De MÃ… vinne for å henge med i direkte opprykk.

Joda, det er helt riktig. Men vi legger lista høyt med Coopers uttalelser. Vi har jo sett dette mannskapet resignerer tidligere sesonger.
Tror det kan bli tøft å løfte seg tilstrekkelig ut sesongen med en dårlig gjennomføring kveld.
Oss supportere og motsupportere rundt venter jo på en slags kapitulering har jeg på følelsen av.

Håper jo virkelig magefølelsen ikke stemmer..

Dårlig kamp ikveld tror jeg blir trenden utover i så fall ja. La oss håpe det ikke skjer.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Vet ikke hva jeg skal tro om denne kampen...jeg er fortsatt ør, deprimert og massivt skuffet etter QPR kampen. Jeg er fortsatt sikker på at nøkkelen ligger i å unngå å slippe inn enkle mål. Vi klarer jo ikke å holde nullen mot dårlige lag :( Personlige feil må bort, særlig foran egen 16 meter. i den andre enden forstår jeg ikke hva som har skjedd... I starten av sesongen scoret Klich flere fine mål fra distanse. Nå tør han knapt nok brenne av et skudd fra 16-18 meter...hvorfor har det blitt slik? har noen en god forklaring på hvorfor vi ikke skyter utenfor 16 meteren? Klich, Dallas og Pablo kan da skyte..?

Vil du f.eks. være OK fornøyd med en 0-0 kamp der vi ser solide ut bakover? Litt slik som kampen mot Boro på ER tidligere i høst.

Får vi det første målet i kveld så sier statistikken at vi "garantert" vinner. Så avgjørende har det faktisk vært denne sesongen!

auren
Ja, absolutt. Nå trenger vi å sanke poeng. Hjelper lite å trille ball og utspille motstanderen hvis vi ikke scorer....det er alltid kamper hvor man brenner en haug med sjanser uten å få mål, men da er det ytterst viktig å ikke slippe inn noen, det betyr nemlig 0 poeng istedet for 1 poeng...vi trenger også å bevise for oss selv at vi kan holde tett. Trur dessverre vi slipper inn i kveld også :(
Håper jeg tar grusomt feil!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 Roofe har troen!

Kemar Roofe
Verified account
@roofe
7 minutes ago

I've got a good feeling about tonight  #MOT #LUFC https://www.instagram.com/p/Bud9KZEAi6z/?utm_source=ig_twitter_share&igshid=1vwir83tuvmd8 …
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Vet ikke hva jeg skal tro om denne kampen...jeg er fortsatt ør, deprimert og massivt skuffet etter QPR kampen. Jeg er fortsatt sikker på at nøkkelen ligger i å unngå å slippe inn enkle mål. Vi klarer jo ikke å holde nullen mot dårlige lag :( Personlige feil må bort, særlig foran egen 16 meter. i den andre enden forstår jeg ikke hva som har skjedd... I starten av sesongen scoret Klich flere fine mål fra distanse. Nå tør han knapt nok brenne av et skudd fra 16-18 meter...hvorfor har det blitt slik? har noen en god forklaring på hvorfor vi ikke skyter utenfor 16 meteren? Klich, Dallas og Pablo kan da skyte..?

Vil du f.eks. være OK fornøyd med en 0-0 kamp der vi ser solide ut bakover? Litt slik som kampen mot Boro på ER tidligere i høst.

Får vi det første målet i kveld så sier statistikken at vi "garantert" vinner. Så avgjørende har det faktisk vært denne sesongen!

auren
Ja, absolutt. Nå trenger vi å sanke poeng. Hjelper lite å trille ball og utspille motstanderen hvis vi ikke scorer....det er alltid kamper hvor man brenner en haug med sjanser uten å få mål, men da er det ytterst viktig å ikke slippe inn noen, det betyr nemlig 0 poeng istedet for 1 poeng...vi trenger også å bevise for oss selv at vi kan holde tett. Trur dessverre vi slipper inn i kveld også :(
Håper jeg tar grusomt feil!

Vi kan gjerne slippe inn, men score like mange eller flere.... ;)
 

auren

For å si det slik: Spiller vi en kjempegod kamp og spiller uavgjort, så har jeg mer tro på opprykk enn om vi vinner, spiller dårlig og er kjempeheldige. En av de beste kampene vi har spilt denne sesongen var borte mot Sheffield Wednesday (1-1). Tar gjerne en slik prestasjon igjen. Så får vi se om det holder til 0, 1 eller 3 poeng.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

For å si det slik: Spiller vi en kjempegod kamp og spiller uavgjort, så har jeg mer tro på opprykk enn om vi vinner, spiller dårlig og er kjempeheldige. En av de beste kampene vi har spilt denne sesongen var borte mot Sheffield Wednesday (1-1). Tar gjerne en slik prestasjon igjen. Så får vi se om det holder til 0, 1 eller 3 poeng.

auren

Are you Bielsa in disguise??

flynn

Torpe-do

For å si det slik: Spiller vi en kjempegod kamp og spiller uavgjort, så har jeg mer tro på opprykk enn om vi vinner, spiller dårlig og er kjempeheldige. En av de beste kampene vi har spilt denne sesongen var borte mot Sheffield Wednesday (1-1). Tar gjerne en slik prestasjon igjen. Så får vi se om det holder til 0, 1 eller 3 poeng.

auren

Heilt einig. Det er den spelmessige formsvikta eg fryktar mest. Stang inn og stang ut utjamnar seg i løpet av ein sesong, sånn eg ser det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Leedsfan

WBA har også press på seg, nesten mer enn oss fordi hvis vi vinner så er de nesten hekta av. Derfor må ikke vi stresse/bli frustrerte, vi må heller frustrere de.

Alle kampene vi spiller nå er meget viktige, men denne er giga-viktig!

Jeg kan leve med U, blir skuffet deluxe hvis vi taper, men vinner vi så er det game on igjen. Vil påstå at resultat i vår favør er viktigere enn at vi spiller fantastisk fotball. Vi spiller som regel god fotball, men starter ofte kampene tregt!

Alt kan skje i denne kampen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

WBA har også press på seg, nesten mer enn oss fordi hvis vi vinner så er de nesten hekta av. Derfor må ikke vi stresse/bli frustrerte, vi må heller frustrere de.

Alle kampene vi spiller nå er meget viktige, men denne er giga-viktig!

Jeg kan leve med U, blir skuffet deluxe hvis vi taper, men vinner vi så er det game on igjen. Vil påstå at resultat i vår favør er viktigere enn at vi spiller fantastisk fotball. Vi spiller som regel god fotball, men starter ofte kampene tregt!

Alt kan skje i denne kampen!
Vi slipper inn mål, det er problemet....ingenting tyder på at det stopper opp ikveld...dessverre :(
Måtte jeg ta grundig feil!
Har bestemt meg for å ikke se kampen, jeg klarer det bare ikke, og det er ikke godt for blodtrykket heller.

leedslife

WBA har også press på seg, nesten mer enn oss fordi hvis vi vinner så er de nesten hekta av. Derfor må ikke vi stresse/bli frustrerte, vi må heller frustrere de.

Alle kampene vi spiller nå er meget viktige, men denne er giga-viktig!

Jeg kan leve med U, blir skuffet deluxe hvis vi taper, men vinner vi så er det game on igjen. Vil påstå at resultat i vår favør er viktigere enn at vi spiller fantastisk fotball. Vi spiller som regel god fotball, men starter ofte kampene tregt!

Alt kan skje i denne kampen!
Vi slipper inn mål, det er problemet....ingenting tyder på at det stopper opp ikveld...dessverre :(
Måtte jeg ta grundig feil!
Har bestemt meg for å ikke se kampen, jeg klarer det bare ikke, og det er ikke godt for blodtrykket heller.

 ;D ;D ;D Har vært inne på tanken selv. Men har startet med et par glass så får vi se hvor det bærer.

Er vi på fra første spark på ballen, vinner noen dueller og får til noen kombinasjoner så vinner vi.
Blir det konsentrasjonssvikt, pasninger fra Pablo rett til motspiller, Ayling tråkker på ballen og Phillips løper rundt med sekk på 80 kg så skal vi få jobbe hardt ikveld!

Spillet, spesielt hjemme, må foregå på våre premisser. Spiller vi på andres premisser som mot QPR sist, da blir dette blytungt

Reaney

Så noen mener at vi skal klare å slå Championships beste bortelag i kveld? 8 borteseire på siste 10. GLEM DET!

asLeeds

Så noen mener at vi skal klare å slå Championships beste bortelag i kveld? 8 borteseire på siste 10. GLEM DET!

LETT  ;D 8)
DALHEIM WHITES

leedslife

Så noen mener at vi skal klare å slå Championships beste bortelag i kveld? 8 borteseire på siste 10. GLEM DET!

Vi er jo et av Championships beste hjemmelag. så bør jo bli jevnt

Hallgeir *

Så noen mener at vi skal klare å slå Championships beste bortelag i kveld? 8 borteseire på siste 10. GLEM DET!

Vi er jo et av Championships beste hjemmelag. så bør jo bli jevnt

Det er jo riktig.

Som Sheffield United har vi 11-3-3 hjemme, men med dårligere målforskjell (5 mål).

Jeg forventer langt bedre innsats enn i den skuffende kampen mot QPR. I utgangspunktet er jeg fornøyd dersom vi klarer uavgjort, men det kommer ikke til å bli enkelt.

Vi må flere knepp opp for å få noe ut av denne kampen. Ikke minst må effektiviteten foran mål bedres.
Super Leeds since 1968

Forever Whites

I kveld begynner formen å peke oppover igjen.  Vi vinner 3-1.  De resterende kampene i sesongen kan vi bare sette oss ned og nyte.  Guttene bringer laget tilbake der det hører hjemme!

MOT
Medlem 94237

LEO

QPR hadde en ordentlig fotballspiller som også ble varslet om på forhånd, nemlig Fremann eller noe sånt
Og selvfølgelig ble han målscorer og matchvinner


WBA har mange fotballspillere

Dette går til h........ :'(

 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Faen i helvete. Jeg gruer meg.

ibster

QPR hadde en ordentlig fotballspiller som også ble varslet om på forhånd, nemlig Fremann eller noe sånt
Og selvfølgelig ble han målscorer og matchvinner


WBA har mange fotballspillere

Dette går til h........ :'(

Bare å skylle ned valiumen med pils nå for å holde nervene i sjakk. Vi har vært dårlige på å forsvare oss mot driblesterke offensive spillere og mot kontringslag. WBA har et kobbel av de og er gode på kontringer. Gulp. Men får vi det første målet tror jeg vi vinner. Pip åpent, jeg håper på det beste.

stian

I tillegg til å være en nøkkelkamp i seg selv, kan denne kampen fort bli veldig definerende for resten av sesongen: en topp prestasjon med et godt resultat og selvtillitskurven peker rett opp. Tap med dårlig presatsjon og usikkerheten kan prege laget utover.

Heldigvis tilhører jeg realistene her inne, og føler meg trygg på en klar seier, 3-1.

Josch

Vi går hardt ut og tar en fortjent ledelse. 2. omgang vil bære preg av kun 3 dagers hvile for Leeds.  Det blir 1-1. Kiko redder oss.

auren

Da er det bekreftet. Samme lag og benk som sist. Hadde dog vært artig om Bielsa lurte oss og kom med noen forandringer. Men da hadde han vel fått bot for ufin oppførsel...

WBA stiller følgende:

Johnson
Holgate
Dawson
Hegazi
Adarabioyo
Livermore
Barry
Harper
Robson-Kanu
Gayle
Rodriguez


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Da er det bekreftet. Samme lag og benk som sist. Hadde dog vært artig om Bielsa lurte oss og kom med noen forandringer. Men da hadde han vel fått bot for ufin oppførsel...

WBA stiller følgende:

Johnson
Holgate
Dawson
Hegazi
Adarabioyo
Livermore
Barry
Harper
Robson-Kanu
Gayle
Rodriguez


auren

Mange der vi gjerne skulle ha kjøpt ila de siste 2-3 årene!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Bjorn

Noen som vet om en bra skurkelink for de som ikke har kanalen?  :)
Marching On! 4276

Bjorn

Da er det bekreftet. Samme lag og benk som sist. Hadde dog vært artig om Bielsa lurte oss og kom med noen forandringer. Men da hadde han vel fått bot for ufin oppførsel...

WBA stiller følgende:

Johnson
Holgate
Dawson
Hegazi
Adarabioyo
Livermore
Barry
Harper
Robson-Kanu
Gayle
Rodriguez


auren

Mange der vi gjerne skulle ha kjøpt ila de siste 2-3 årene!!!

Hah. Ikke mange jeg ville bytta med noen av våre spillere.
Marching On! 4276

Kickthemdown

Da er det bekreftet. Samme lag og benk som sist. Hadde dog vært artig om Bielsa lurte oss og kom med noen forandringer. Men da hadde han vel fått bot for ufin oppførsel...

WBA stiller følgende:

Johnson
Holgate
Dawson
Hegazi
Adarabioyo
Livermore
Barry
Harper
Robson-Kanu
Gayle
Rodriguez


auren

Mange der vi gjerne skulle ha kjøpt ila de siste 2-3 årene!!!

Hah. Ikke mange jeg ville bytta med noen av våre spillere.
Enig. Skjønner ikke pratet om at de har ligaens beste stall. Er veldig mye daukjøtt der. Denne skal vi ta.

Bromancer

Har ikke troa dessverre, frykter en ny ny smell som sist mot Norwich  :(

Måtte jeg ta feil.