Skrevet av Emne: Kamp: vs Bristol C @ Ashton Gate, lørdag 9/3-19 kl. 16:00 på LUTV  (Lest 22308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

1 min til å holde stand.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Må vel være slutt nå da?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


auren

JAAAAA!!! Så utrolig viktig seier! Mektig imponert!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Ikke bra, men en ekstremt viktig seier!

B_Ød

møkkafotball
Ups & Ups!!

Hallgi

Meeeeget viktige 3 poeng i ein kamp av ein kamp; Gratulerer!!!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Hallgeir *

Utrolig rotete kamp, men tre poeng er det som er viktig akkurat nå.
Super Leeds since 1968

Xern

SEIER!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

baste

Fantastisk...3 poeng og 2. Plass

Fortsatt god helg

MOT

ziganda

Gutta takler presset! Fantastisk sterk borteseier.

Blank_File

Nydelig. Nå tror jeg det står mellom de tre øverste. Ting kan forandre seg, men alt tyder på det med 10 kamper igjen.

Ove

Utrolig nervepirrende når det blir lagt til så mange minutter.  Puster lettet ut nå  :D
 

Stut og Fjærkre

Deilig  sliteseier. Synes det var fortjent, jeg.

metaljon

Jadah!!
The Chief!

DenHviteYeboah

Meget viktig dette! Men bekymret for avslutteregenskaper....

Cherry

Kanonbra, mot ett vanskelig lag.
Håper Bamford virkelig ikke er langtids skadet igjen nå......

10 kamper igjen!!
 

RoarG

Fantastisk med 3 poeng.  :)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gulle

Ny seier mot play off plassert motstand
Fantastisk.
Unngår vi tap mot sheff u. Nå så blir dette en utrolig spennende vår.    MOT
Nå rykker vi opp! Jasederja

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

@PhilHayYEP

Bamford to have tests tomorrow. Leeds don't think there's any serious issue with his injured knee. #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Kanonbra, mot ett vanskelig lag.
Håper Bamford virkelig ikke er langtids skadet igjen nå......

10 kamper igjen!!
Tipper at han ikke er i startoppstillingen om 3 dager. Blir vel Roberts på topp men bør vel Få Edmondson på benken i så fall?

berlin

Deilig med seier, og det begynner å ligne på en kamp mellom Norwich, Leeds og Sheff U om de 2 direkte opprykksplassene.

Forever Whites

Ble en sliteseier men 3 poeng er fantastisk.  Dette var en vanskelig bortekamp i utgangspunktet og fryktet det verste.  Men heldigvis holdt det inn.
9 poeng ned til 4. plass nå.

MOT
Medlem 94237

Cherry

Kort tid til å lade batterier, ny kamp tirsdag kveld mot Reading - som avgjorde 7 minutter på overtid i dag.  Jeez...dette kommer til å være neglebitende hele veien inn!

ALAW ;)
 

Håvard

3 poeng på en dårlig dag...konge.

Men med vår stall trenger vi ikke unødvendige kort.

Og nesten WMB oh Middelsbjærg avga poeng....på heimebane.

Vi kom tross alt godt ut av denne runden..

Gratulere alle sammen MOT

kjella

  • Gjest
6 poeng mot WBA og Bristol City - 5-0 målforskjell. Bamford med 3. Fantastisk.

raggen

herlige 3 poeng i en rotete kamp men idag var poengene viktigst! når det gjelder neste kamp MÃ… jo edmonson være på benken og ha som en joker
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

Utrolig deilig seier !  :D Midlesborough tapte og West Bromwich klarte bare uavgjort hjemme mot Ipswich , Derby også uavgjort  :D En del kamper gikk vår vei i kveld .

leedslife

Hvis vi hadde hentet en klassespiss i Januar, hadde vi vunnet med flere mål idag da?
Spør bare. Fikk ikke sett kampen.

flynn

Dette er akkurat den type kamper som skal vinnes, gjerne på denne måten, for å rykke opp.
Jeg er imponert over laget i dag, det er ikke enkelt å følge opp etter en forestilling ala den mot WBA. I dag var det solid, egentlig over hele linja. Selv om det ble spennende helt inn er det vel liten tvil om at Leeds nok en gang vinner det meste av statistikker, også skudd og sjanser. Vi skal altså huske på at dagens motstander kjemper om play-off, og at vi spilte borte.

Akkurat nå ser det ut som et three-horse-race om direkte opprykk.
Det ser også ut til at de øvrige play-off kandidatene alle er i meget tvilsom form for øyeblikket. Hadde vi startet en play-off nå ville jeg ment at Leeds er store favoritter, på bakgrunn av de kampene vi har spilt mot øvrige playoff-kandidater. Dessverre er det 10 kamper igjen, og mye som kan skjer. Noen finner nok flyten, og går inn i play-off med fornyet selvtillit. Jeg krysser fingrene for at de ikke skal opp mot Leeds, og at vi sikrer opprykket direkte. Om vi klarer å vinne mot Reading, og deretter Sheff Utd neste helg så ser det svært lovende ut!

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay

Bielsa on today's victory: "In the first hour we could have had a different score but in the last 15 minutes the opponent could have drawn the game. We played a different game from the style we want to use. In the last 20 minutes we didn't have the ball." #lufc

Bielsa on Bamford and Phillips: "We'll see by Tuesday how they are. I think they will be available." #lufc

Bielsa said he could have taken Bamford off earlier but felt he was too important to the way Leeds play. Realised eventually that Bamford struggling was weakening the performance. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan