Skrevet av Emne: Ipswich 5 mai  (Lest 4341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Ipswich 5 mai
« på: Mars 11, 2019, 11:42:58 »
Noen som skal over til den kampen

DON REVIE

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #1 på: Mars 12, 2019, 19:29:51 »
JA... 8) 8)

Milou

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #2 på: Mars 24, 2019, 17:38:12 »
Eg har planer om å dra på denne, men usikker på om eg får billett. Gje beskjed, viss det er nokon som kan skaffe billett.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


ar9

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #3 på: Mars 25, 2019, 20:27:29 »
Burde vel være gode muligheter til å få tak i biletter til denne kampen? Den stadion tar vel fort 30000. Og Ipswich har vel rykket ned for lenge siden når denne kampen spilles. Bare 1 time m taxi eller 2 timer m tog og buss til Stanstead. Her er det vel sjanse og for å rekke fly hjem på søndag også.

Milou

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #4 på: Mars 25, 2019, 20:46:18 »
Jo, ein skulle vel tru det, men eg har dårleg erfaring med bortekamper, då eg har blitt nekta å kjøpe billett på mine to siste forsøk. Dette var mot hhv Bournemouth of Blackpool. Dei solgte kun til registrerte medlemmer, pga dårleg erfaring med Leeds-supporterar. Viss Ipswich-kampen viser seg å bli avgjerande i opprykkstriden, så er det ikkje utenkeleg at Ipswich finn på noko liknande for å unngå invasjon av Leeds-tilhengarar.

I Bournemouth måtte eg dra med uforuretta sak, mens i Blackpool traff eg tilfeldigvis ein sesongkorthaldar med ein ekstra billett. Viss Ipswich-kampen skulle vise seg å bli århundrets viktigaste kamp for Leeds antar eg at det blir veldig vanskeleg å få billett om det ikkje er muleg å få kjøpt i luka.

Eit alternativ kan kanskje å sjå på Beamback på Elland Road (då eg uansett er i England den helga). Er det nokon som har erfaring med det?

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


ar9

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #5 på: April 01, 2019, 21:49:46 »
Jo, ein skulle vel tru det, men eg har dårleg erfaring med bortekamper, då eg har blitt nekta å kjøpe billett på mine to siste forsøk. Dette var mot hhv Bournemouth of Blackpool. Dei solgte kun til registrerte medlemmer, pga dårleg erfaring med Leeds-supporterar. Viss Ipswich-kampen viser seg å bli avgjerande i opprykkstriden, så er det ikkje utenkeleg at Ipswich finn på noko liknande for å unngå invasjon av Leeds-tilhengarar.

I Bournemouth måtte eg dra med uforuretta sak, mens i Blackpool traff eg tilfeldigvis ein sesongkorthaldar med ein ekstra billett. Viss Ipswich-kampen skulle vise seg å bli århundrets viktigaste kamp for Leeds antar eg at det blir veldig vanskeleg å få billett om det ikkje er muleg å få kjøpt i luka.

Eit alternativ kan kanskje å sjå på Beamback på Elland Road (då eg uansett er i England den helga). Er det nokon som har erfaring med det?

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk

Har sjekka med en bekjent som er Ipswich supporter og bor der borte. Han sier det burde la seg gjøre å få tak i biletter på hjemme seksjonen og at han vet om at det er endel norske som skal over for å se kampen.

Dette blir vel som kjærkomne ekstra inntekter for Ipswich å regne.

berlin

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #6 på: April 02, 2019, 08:34:03 »
Jeg har ikke bestemt meg enda, men vil i såfall kjøpe membership i Ipswich innen 8.april.
Gold Membership koster £20 og da kan man kjøpe billett 10.april.
Silver er et bedre membership hos Ipswich (£30), da kan du kjøpe billett 9.april.

General sale er 15.april.
Jeg blir ikke overrasket om Ipswich innfører restriksjoner ift general sale før 15.april, tvert imot er det høyst sannsynlig.
De kan dette med sikkerhet ganske så godt i England, og det er egentlig politi og klubbens security som avgjør.

Jeg ser det som en grei "billettpris" (membership+billett) hvis man ønsker å se kampen, og klarer å forholde seg rolig og respektere at man sitter blant hjemmefansen.

Men jeg er usikker på om det gir meg noen god opplevelse, å sitte der med masse følelser inni seg.

Jeg heller til at det er like bra å holde seg i Leeds og se beamback, hvis man er i England.
En eventuell opprykksfest i "Mekka" er ikke å forakte.  :)

« Siste redigering: April 02, 2019, 09:10:43 av berlin »

ar9

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #7 på: April 06, 2019, 00:16:22 »
Vi er ihvertfall 2 stk som har booka fly OSL-LHR fredag kveld.
Flyr hjem igjen fra Stansted kl 1755 søndag.
Vi har hektet oss på en annen gjeng norske Leeds supportere og tar en 12 seters taxi fra Ipswich til Stansted etter kampen.
Mhp det er da det sikreste bilett på hjemme seksjonen. Bortesupportere blir ofte holdt igjen etter kampen.

Virker som det er mange Leeds supportere som skal på kampen. I tilegg er det visstnok ett hesteløp i nærheten så Ipswich hotellene er ganske sprengt på kapasiteten.

leedstomadness

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #8 på: April 17, 2019, 19:16:35 »
Ser flere skal prøve å komme seg rett hjem etter kampen, men må da være litt av opplevelsen å være igjen hvis det blir opprykk ::) ;D 

leedstomadness

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #9 på: April 17, 2019, 19:31:50 »
Vi hadde forresten en kontakt som greit skulle ordne billetter, men det skar seg :-\ Hvis noen veit om noen lur måte å få billetter på, så ta kontakt :)

Milou

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #10 på: April 26, 2019, 16:38:20 »
Eg ser på heimesida til Ipswich at dei kun sel billetter til registrerte Ipswich-supporterar, så eg har gitt opp å gå på den kampen. Viss du drar til Ipswich så er det ein viss sjanse at du finn nokon utanfor stadion som kan hjelpe deg med billetter om du er pågående nok. Men nokon garanti er det ikkje.

Det ser heller ikkje ut som det blir beamback på Elland Road, så få blir det vel å finne seg ein pub i Leeds for å følge med. Det er vel dessverre lite sannsynlig at resultatet har nokon betydning uansett.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


ar9

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #11 på: April 30, 2019, 23:46:10 »
Det er vel dessverre lite sannsynlig at resultatet har nokon betydning uansett.


I denne kampen kan vel alt skje.
Hjemmelaget har ingenting å tape og vil avslutte med stil. Leeds er sugne på å komme inn på vinnersporet før playoff.

Blir ihvertfall interresant å se hvordan spillerne reagerer hvis en spiller ligger nede og dommeren lar spillet fortsette.

ar9

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #12 på: Mai 03, 2019, 12:52:44 »
Er det da Station Hotel som gjelder før kampen?
Ser det er eneste offisielle Away pub.

leedstomadness

Sv: Ipswich 5 mai
« Svar #13 på: Mai 03, 2019, 17:27:41 »
Er det da Station Hotel som gjelder før kampen?
Ser det er eneste offisielle Away pub.

Takk for tips! Var i ferd på å sjekke hvor man kunne møtes, men da trenger jeg ikke bruke tid på det :)  Kommer dit trolig rundt 10.30 :)