Skrevet av Emne: Dokumentar om skandinaviske Leeds fans i helga på Discovery Hotel  (Lest 1683 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Det vil i lobbyen på Discovery hotell fra rundt 11 tiden på fredag være et team som skal lage en dokumentar om skandinaviske Leeds fans og deres forhold til Leeds. Så stikk gjerne innom der, og la dere bli intervjua.
Vet det er kort tids varsel. Men jeg fikk denne meldinga nå fra de som skal lage dokumentaren. Så still gjerne opp for et intervju. Det kan også være muligheter for et lengre intervju på lørdagen evt før kamp eller etter kamp. Dette kan dere avtale med Poppy Brown som skal være der og lage intervjuet.
Dette legges også ut på https://www.facebook.com/groups/351581021612730/  ( Norske Leeds-fans ), så send meg gjerne en melding der, og jeg vil videresende dere til Poppy
« Siste redigering: Mars 13, 2019, 09:23:25 av h.b »

ibster

Kult! Skal du foran kameraet h.b?

h.b

  • Gjest
Kult! Skal du foran kameraet h.b?

Jeg kommer ikke til å være der. Men en mulighet for de som da vil fortelle litt om sitt forhold til Leeds United

leedslife

Kult! Skal du foran kameraet h.b?

Jeg kommer ikke til å være der. Men en mulighet for de som da vil fortelle litt om sitt forhold til Leeds United

Det var synd. Hadde virkelig sett frem til ditt innsalg om forholdet til Leeds. Spesielt siste 15 årene ;D ;D

Jon R

" Well poppy, it all started in the mid 70s....you know that miserabel night in Paris and all the misery after that..."  :-X
...bla-bla-bla...(two hours later) ....but since may 2017 theres finally been hope in the hanging snore... ;D ;D ;D
Jon R.

DenHviteYeboah

Kult! Skal du foran kameraet h.b?

Jeg kommer ikke til å være der. Men en mulighet for de som da vil fortelle litt om sitt forhold til Leeds United

Det var synd. Hadde virkelig sett frem til ditt innsalg om forholdet til Leeds. Spesielt siste 15 årene ;D ;D

Hans forhold til Leeds har sikkert vært like sterkt de 15 siste årene som før. Forskjellen er at det har stort sett bestått av tårer for de fleste Leedssupportere :(
Nå derimot....ser vi en lysning ;)

leedslife

Kult! Skal du foran kameraet h.b?

Jeg kommer ikke til å være der. Men en mulighet for de som da vil fortelle litt om sitt forhold til Leeds United

Det var synd. Hadde virkelig sett frem til ditt innsalg om forholdet til Leeds. Spesielt siste 15 årene ;D ;D

Hans forhold til Leeds har sikkert vært like sterkt de 15 siste årene som før. Forskjellen er at det har stort sett bestått av tårer for de fleste Leedssupportere :(
Nå derimot....ser vi en lysning ;)

 ;D ;D

Det tviler jeg ikke på. Hadde bare vært utrolig morsomt å sett. Har på følelsen at det kunne blitt litt Karl Pilkington aktig ;D ;D