LUSCOS Forum > På tur til England

Siste hjemme på Elland Road "Leeds vs Villa" (obs flyttet) søndag 28/4 LT.12.00

(1/2) > >>

testo:
Fly Oslo-Stansted 25...Tog Stansted- Leeds i box.
Gjenstår å se om det blir Elland Road eller Old Peacock.
Fest blir det forhåpentligvis åkke som.

berlin:

--- Sitat fra: testo på April 01, 2019, 18:21:21 ---Fly Oslo-Stansted 25...Tog Stansted- Leeds i box.
Gjenstår å se om det blir Elland Road eller Old Peacock.
Fest blir det forhåpentligvis åkke som.

--- Slutt sitat ---

kl 08:10 eller 15:25 flyet, ryanair ? Regner med at vi (2 pers) tar 08:10 flyet på 25.apr, og returnerer 29 eller 30.4  :)

Har du ikke Gold Membership?

SolveigHB:
Hei.. Vi er to som skal over til siste hjemmekampen,  er litt nervøs for å ikke få billetter til kampen.  Regner med at det er mange fra Skandinavia som skal over og?? Vet om Sørlandsgjengen som drar over i chartret fly.   Hvor mange blir vi i Leeds den helga???

Men siden vi blir mange, hvor skal vi treffes for å se kampen??  Jeg eller vi kan ikke huske at Scarborough har TV??  Hadde vært moro med flere å se kampen med, regner med at Old Peacock ikke blir åpen for alle og enhver heller???

Runar:

--- Sitat fra: SolveigHB på April 02, 2019, 20:47:28 ---Hei.. Vi er to som skal over til siste hjemmekampen,  er litt nervøs for å ikke få billetter til kampen.  Regner med at det er mange fra Skandinavia som skal over og?? Vet om Sørlandsgjengen som drar over i chartret fly.   Hvor mange blir vi i Leeds den helga???

--- Slutt sitat ---

Det avhenger nok av hvor mange som får billetter... 2-300 blir det nok sikkert

testo:

--- Sitat fra: berlin på April 02, 2019, 08:35:28 ---
--- Sitat fra: testo på April 01, 2019, 18:21:21 ---Fly Oslo-Stansted 25...Tog Stansted- Leeds i box.
Gjenstår å se om det blir Elland Road eller Old Peacock.
Fest blir det forhåpentligvis åkke som.

--- Slutt sitat ---

kl 08:10 eller 15:25 flyet, ryanair ? Regner med at vi (2 pers) tar 08:10 flyet på 25.apr, og returnerer 29 eller 30.4  :)

Har du ikke Gold Membership?


--- Slutt sitat ---

Reiser med 15.25 fly og etter et par kalde på Stansted så tog direkte til leeds med bytte i Peterborough. Husker jeg rett så er vi i Leeds rundt 21.
Hjemreise mandag ettermiddag, Stansted 19.05
Gold Member har jeg hatt i mange år men denne sesongen har jeg sovet i timen dessverre. Håper og tror det løser seg, om ikke så blir jeg nok ikke alene på OP ;)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning