LUSCOS Forum > Ordet er fritt

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

(1/2087) > >>

Promotion 2010:
Jeg starter opp denne nå, den 3.april 2019. Uansett hvordan det går frem mot sommeren så tror jeg vi går en spennende tid i møte i forhold til rekruttering!!!


Dette er altså tråd med RYKTER i form av TRO, HÃ…P og GLEDE!


Kanskje de høyere makter står oss bi, så vi virkelig kommer til det forjettede land - rent økonomisk!  :)



Cherry:

--- Sitat fra: Promotion 2010 på April 03, 2019, 13:11:37 ---Jeg starter opp denne nå, den 3.april 2019. Uansett hvordan det går frem mot sommeren så tror jeg vi går en spennende tid i møte i forhold til rekruttering!!!


Dette er altså tråd med RYKTER i form av TRO, HÃ…P og GLEDE!


Kanskje de høyere makter står oss bi, så vi virkelig kommer til det forjettede land - rent økonomisk!  :)

--- Slutt sitat ---

Kanskje Du skal "administrere" en ny link - med rykter 2019/20 sesongen...men uansett - jeg gønner` på med litt friskt oppgulp:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-in-talks-with-stars-representatives-ahead-of-potential-transfer-as-man-city-circle/

samadhi:
Ikke noe rykte, men det at vi ikke fikk Daniel James inn januar var virkelig synd. Prisen steget fra £5mill i januar til £20 mill i sommer??

Eirik Aase i Championshipnorge etter kampen denne uka:

@eirikaase
Så putter Daniel James ballen i mål. Mål, målgivende pasning, skudd i metallet, og nå har fire(!) spillere fått kort etter å ha lagt James i bakken på ulovlig vis. Det blir budkrig i sommer!

auren:

--- Sitat fra: samadhi på April 05, 2019, 08:19:23 ---Ikke noe rykte, men det at vi ikke fikk Daniel James inn januar var virkelig synd. Prisen steget fra £5mill i januar til £20 mill i sommer??

Eirik Aase i Championshipnorge etter kampen denne uka:

@eirikaase
Så putter Daniel James ballen i mål. Mål, målgivende pasning, skudd i metallet, og nå har fire(!) spillere fått kort etter å ha lagt James i bakken på ulovlig vis. Det blir budkrig i sommer!

--- Slutt sitat ---

Dessverre for Leeds. Og heldigvis for Swansea at handelen ikke ble noe av...

auren

Promotion 2010:

--- Sitat fra: auren på April 05, 2019, 09:31:36 ---
--- Sitat fra: samadhi på April 05, 2019, 08:19:23 ---Ikke noe rykte, men det at vi ikke fikk Daniel James inn januar var virkelig synd. Prisen steget fra £5mill i januar til £20 mill i sommer??

Eirik Aase i Championshipnorge etter kampen denne uka:

@eirikaase
Så putter Daniel James ballen i mål. Mål, målgivende pasning, skudd i metallet, og nå har fire(!) spillere fått kort etter å ha lagt James i bakken på ulovlig vis. Det blir budkrig i sommer!

--- Slutt sitat ---

Dessverre for Leeds. Og heldigvis for Swansea at handelen ikke ble noe av...

auren

--- Slutt sitat ---

Ett år igjen av kontrakten: Max £ 5 mill

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning