Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475089 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #240 på: Juni 10, 2019, 11:41:00 »
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7121793/Danny-Rose-puts-Manchester-United-City-Everton-alert-admits-nearing-Tottenham-exit.html

Dette ser bra ut, penger kan være på vei :)

Bruk penga og mere penger på å kjøpe Wilson. Han vil ikke ut på nytt lån, men vil heller selges fra Liverpool
Selv om vi hadde hatt de pengene ville vi ikke hatt muligheten til å bruke det LUFC krever for han grunnet FFP. Du vil jo ha minst 4-5 inn i tillegg.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #241 på: Juni 10, 2019, 11:43:11 »
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7121793/Danny-Rose-puts-Manchester-United-City-Everton-alert-admits-nearing-Tottenham-exit.html

Dette ser bra ut, penger kan være på vei :)

Bruk penga og mere penger på å kjøpe Wilson. Han vil ikke ut på nytt lån, men vil heller selges fra Liverpool
Selv om vi hadde hatt de pengene ville vi ikke hatt muligheten til å bruke det LUFC krever for han grunnet FFP. Du vil jo ha minst 4-5 inn i tillegg.

Mange måter å omgå reglene på. Selg klubben til PSG eierne. Leeds kjøper spilleren, så låner vi andre spillere fra Psg. Voila så er regelen omgått

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #242 på: Juni 10, 2019, 15:06:36 »
Phil Hay har svart på tweets again:

Sitat
Gregg Irwin
@greggleeds

@PhilHayYEP Ryan Kent ya say?

yes, a player they like

Sitat
scott bates
@bates_scott88

Harrison,costa and kent? Is clarke on his way out? Or is it proving too much to get costa?

Bielsa wants three new wingers. Clarke could go is Spurs get serious in bidding for him.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #243 på: Juni 10, 2019, 16:11:32 »
Phil Hay har svart på tweets again:

Sitat
Gregg Irwin
@greggleeds

@PhilHayYEP Ryan Kent ya say?

yes, a player they like

Sitat
scott bates
@bates_scott88

Harrison,costa and kent? Is clarke on his way out? Or is it proving too much to get costa?

Bielsa wants three new wingers. Clarke could go is Spurs get serious in bidding for him.
Lukter Clarke-salg lang vei, dette her. Skal noen nye inn, må vi rydde litt i stallen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #244 på: Juni 10, 2019, 16:41:01 »
Ser ingen problemer med å selge unge talenter dyrt om vi kommer styrket av det med erstatterne å spillere inn.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #245 på: Juni 10, 2019, 19:33:32 »
Ser ingen problemer med å selge unge talenter dyrt om vi kommer styrket av det med erstatterne å spillere inn.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #246 på: Juni 10, 2019, 19:56:58 »
Ser ingen problemer med å selge unge talenter dyrt om vi kommer styrket av det med erstatterne å spillere inn.
Ser mye problemer med det, men jeg tror også fordelene er større når alt kommer til alt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #247 på: Juni 10, 2019, 19:57:00 »
Ser ingen problemer med å selge unge talenter dyrt om vi kommer styrket av det med erstatterne å spillere inn.
+1

Helt enig. Og Clarke har vi jo klart oss uten hittil, alvorlig mykje viktigere å beholde Phillips.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #248 på: Juni 12, 2019, 11:38:32 »
Litt info som vi stort sett allerede vet:

Wolverhampton Wanderers have heightened Leeds United’s hopes of landing Helder Costa on loan by indicating that they will listen to bids for the winger.

Leeds have expressed a firm interest in Costa and are attempting to set up a deal to bring the talented Portuguese to Elland Road on a temporary basis next season.

Costa carries a high value and broke Wolves’ transfer record when he arrived from Benfica for £13m in 2017 but he is one of a number of players who Wanderers plan to remove from their squad as they attempt to continue their impressive rise up the English pyramid.

Wolves are yet to dismiss the idea of a loan deal, despite the fee Costa might command if the club choose to sell him, and Leeds hope the existing relationship between chairman Andrea Radrizzani and Costa’s agent, Jorge Mendes, will aid negotiations.

Costa, 25, is United’s top target in a summer window where head coach Marcelo Bielsa wants to make significant additions to his wide options at Elland Road.

Leeds are understood to be making positive progress in talks to bring Jack Harrison back from Manchester City and are vying with Rangers for the loan signature of Liverpool winger Ryan Kent.

Kent has just finished a year on loan at Ibrox but is not expected to be part of Liverpool’s first-team plans under Jurgen Klopp next season.

Leeds have also been heavily linked with Harry Wilson, the winger who spent this term with Derby County, but Wilson is likely to make a big-money move out of Anfield, leaving Kent as a loan target for United and a number of other teams.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/wolves-open-to-helder-costa-offers-as-leeds-united-eye-ambitious-move-1-9817183


Tipper Costa går på permanent overgang til en av middelhavsfarerne/bunnlagene i PL. Det samme med Wilson.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #249 på: Juni 12, 2019, 17:12:31 »
Kent må trolig kjøpes å ikke lånes.

Leeds reported to have seen loan approach for Ryan Kent rejected by the player.
Winger, 22, has no interest in another loan and either wants permanent transfer or chance to fight for Liverpool shirt (via Goal)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #250 på: Juni 12, 2019, 18:13:24 »
Da tror jeg vi kan glemme Kent og Wilson. Costa tror jeg også det blir vanskelig å få has på. Blir nok Harrison inn og evt et lån eller to fra spillere som ikke er nevnt i media enda.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #251 på: Juni 12, 2019, 18:55:31 »
Ufattelig hvor små vi har blitt. Blir ditch'et av drittunger.
« Siste redigering: Juni 12, 2019, 19:27:11 av Reaney »

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #252 på: Juni 12, 2019, 19:30:35 »
Ditcha? Fordi han ikke vil på lån men selges eller kjempe for drakt i pool. Skjønner at livet som supporter er tøft med slik vinkling.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #253 på: Juni 12, 2019, 19:32:51 »
Ditcha? Fordi han ikke vil på lån men selges eller kjempe for drakt i pool. Skjønner at livet som supporter er tøft med slik vinkling.
Heldigvis har vi Cibicki.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #254 på: Juni 12, 2019, 23:15:34 »

J-R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #255 på: Juni 12, 2019, 23:46:55 »
Har Villa kommet med ett bud på Kalvin Philips ??
Frykter att vi kommer svekket ut til neste sesong..
Men d er fortsatt håp’
MOT

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #256 på: Juni 12, 2019, 23:57:26 »
Har Villa kommet med ett bud på Kalvin Philips ??
Frykter att vi kommer svekket ut til neste sesong..
Men d er fortsatt håp’
MOT
Vet ikke om de har kommet med et konkret bud, men det en en del interesse fra en del av de mindre meritterte PL-klubbene. Kontrakten hans går ikke ut før i '21, så vi må ikke selge han nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #257 på: Juni 13, 2019, 08:02:51 »
Villa med bud tydeligvis:

https://www.telegraph.co.uk/football/2019/06/12/aston-villa-target-leeds-united-midfielderkalvin-phillips-14m/?WT.mc_id=tmg_share_tw

14 millioner er jo alt for lite. Håper ikke Leeds vil selge på 20 millioner heller. Vi må for all del beholde Phillips i sommer. Clarke også egentlig. Men ser jo at det kan være fristende å selge begge og få inn 30-40 millioner.

Byttehandel med Costa håper jeg ikke skjer!

Blir spennende og nervøse uker i sommer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #258 på: Juni 13, 2019, 08:20:27 »
Villa med bud tydeligvis:

https://www.telegraph.co.uk/football/2019/06/12/aston-villa-target-leeds-united-midfielderkalvin-phillips-14m/?WT.mc_id=tmg_share_tw

14 millioner er jo alt for lite. Håper ikke Leeds vil selge på 20 millioner heller. Vi må for all del beholde Phillips i sommer. Clarke også egentlig. Men ser jo at det kan være fristende å selge begge og få inn 30-40 millioner.

Byttehandel med Costa håper jeg ikke skjer!

Blir spennende og nervøse uker i sommer.

auren

Jeg er ganske sikker på at Phillips står øverst på Bielsas «retain-list». Med mindre Phillips begynner å sutre om å få gå, tror jeg han blir, selv om budet skulle være 20 mill.

Jeg håper de kommer raskt i gang med å renske opp blant de spillerne som ikke er ønsket, så det blir litt mer oversikt over transferpotten før ferien setter inn.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #259 på: Juni 13, 2019, 08:31:47 »
Villa med bud tydeligvis:

https://www.telegraph.co.uk/football/2019/06/12/aston-villa-target-leeds-united-midfielderkalvin-phillips-14m/?WT.mc_id=tmg_share_tw

14 millioner er jo alt for lite. Håper ikke Leeds vil selge på 20 millioner heller. Vi må for all del beholde Phillips i sommer. Clarke også egentlig. Men ser jo at det kan være fristende å selge begge og få inn 30-40 millioner.

Byttehandel med Costa håper jeg ikke skjer!

Blir spennende og nervøse uker i sommer.

auren

Jeg er ganske sikker på at Phillips står øverst på Bielsas «retain-list». Med mindre Phillips begynner å sutre om å få gå, tror jeg han blir, selv om budet skulle være 20 mill.

Jeg håper de kommer raskt i gang med å renske opp blant de spillerne som ikke er ønsket, så det blir litt mer oversikt over transferpotten før ferien setter inn.

Phillips er diamanten i dette laget og jeg tror også det skal mye til om vi kvitter oss med ham. Jeg tror nok han tar en sesong til for å rykke opp med Leeds, men feiler vi kommende sesong tror jeg både Bielsa og Phillips er tapt neste år. Håper Rad satser ekstra denne sommeren! Vi får bare håpe at daukjøttet får inn nok penger til at vi slipper å selge de beste spillerne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #260 på: Juni 13, 2019, 08:50:21 »
Villa med bud tydeligvis:

https://www.telegraph.co.uk/football/2019/06/12/aston-villa-target-leeds-united-midfielderkalvin-phillips-14m/?WT.mc_id=tmg_share_tw

14 millioner er jo alt for lite. Håper ikke Leeds vil selge på 20 millioner heller. Vi må for all del beholde Phillips i sommer. Clarke også egentlig. Men ser jo at det kan være fristende å selge begge og få inn 30-40 millioner.

Byttehandel med Costa håper jeg ikke skjer!

Blir spennende og nervøse uker i sommer.

auren

Jeg er ganske sikker på at Phillips står øverst på Bielsas «retain-list». Med mindre Phillips begynner å sutre om å få gå, tror jeg han blir, selv om budet skulle være 20 mill.

Jeg håper de kommer raskt i gang med å renske opp blant de spillerne som ikke er ønsket, så det blir litt mer oversikt over transferpotten før ferien setter inn.
Jeg er ikke like sikker på dette, men håper selvsagt du har rett.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #261 på: Juni 13, 2019, 09:45:37 »
Phil Hay skriver:

Money often talks but Bielsa wants to keep him (he’s integral to the way Leeds play) and politically it would be very hard to justify.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #262 på: Juni 13, 2019, 10:27:11 »
Satser på at Phillips selv skjønner at Bielsa er en av grunnene, om ikke hovedgrunnen, til at han selv blomstret i sesongen som var og at han bør fortsette samarbeidet med Bielsa en sesong til. Om vi da ikke rykker opp, og Bielsa ikke blir, kan man evt snakke om salg.
Er ganske trygg på at han blir.
Marching On! 4276

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #263 på: Juni 13, 2019, 10:46:01 »
Satser på at Phillips selv skjønner at Bielsa er en av grunnene, om ikke hovedgrunnen, til at han selv blomstret i sesongen som var og at han bør fortsette samarbeidet med Bielsa en sesong til. Om vi da ikke rykker opp, og Bielsa ikke blir, kan man evt snakke om salg.
Er ganske trygg på at han blir.
cash is king. det viser seg gang på gang

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #264 på: Juni 13, 2019, 10:50:32 »
Satser på at Phillips selv skjønner at Bielsa er en av grunnene, om ikke hovedgrunnen, til at han selv blomstret i sesongen som var og at han bør fortsette samarbeidet med Bielsa en sesong til. Om vi da ikke rykker opp, og Bielsa ikke blir, kan man evt snakke om salg.
Er ganske trygg på at han blir.
cash is king. det viser seg gang på gang

Den tid den sorg..
Marching On! 4276

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #265 på: Juni 13, 2019, 11:17:45 »
Satser på at Phillips selv skjønner at Bielsa er en av grunnene, om ikke hovedgrunnen, til at han selv blomstret i sesongen som var og at han bør fortsette samarbeidet med Bielsa en sesong til. Om vi da ikke rykker opp, og Bielsa ikke blir, kan man evt snakke om salg.
Er ganske trygg på at han blir.

Word!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #266 på: Juni 13, 2019, 13:26:40 »
Satser på at Phillips selv skjønner at Bielsa er en av grunnene, om ikke hovedgrunnen, til at han selv blomstret i sesongen som var og at han bør fortsette samarbeidet med Bielsa en sesong til. Om vi da ikke rykker opp, og Bielsa ikke blir, kan man evt snakke om salg.
Er ganske trygg på at han blir.
cash is king. det viser seg gang på gang
Med mindre han vil selv, blir han ikke solgt denne sommeren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #267 på: Juni 13, 2019, 13:38:40 »
Satser på at Phillips selv skjønner at Bielsa er en av grunnene, om ikke hovedgrunnen, til at han selv blomstret i sesongen som var og at han bør fortsette samarbeidet med Bielsa en sesong til. Om vi da ikke rykker opp, og Bielsa ikke blir, kan man evt snakke om salg.
Er ganske trygg på at han blir.
cash is king. det viser seg gang på gang
Med mindre han vil selv, blir han ikke solgt denne sommeren.

Der tror jeg du har rett. Hvis han selv føler at dette er tiden for å ta et "steg" mot flere utfordringer og mer penger så blir det vanskelig å beholde han.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #268 på: Juni 13, 2019, 14:35:18 »
Satser på at Phillips selv skjønner at Bielsa er en av grunnene, om ikke hovedgrunnen, til at han selv blomstret i sesongen som var og at han bør fortsette samarbeidet med Bielsa en sesong til. Om vi da ikke rykker opp, og Bielsa ikke blir, kan man evt snakke om salg.
Er ganske trygg på at han blir.
cash is king. det viser seg gang på gang
Med mindre han vil selv, blir han ikke solgt denne sommeren.

Der tror jeg du har rett. Hvis han selv føler at dette er tiden for å ta et "steg" mot flere utfordringer og mer penger så blir det vanskelig å beholde han.
Så du tror Rad synes det er greit at Kalvin sier nei hvis han har et bud på feks £25mill...?

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #269 på: Juni 13, 2019, 15:18:33 »
20 mill, så er han vekk. Garantert. Det er livet i CC