Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474727 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #270 på: Juni 13, 2019, 15:24:32 »
Sånn er livet for alle uten en økonomi med fantasillioner i banken. Selger vi dyrt er det helt i orden. Men vi må treffe med erstattere. Det er det det dreier seg om. Dette er livet for de fleste klubber. Forskjellen er bare størrelsen på sumen det selges for.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #271 på: Juni 13, 2019, 15:26:25 »
Satser på at Phillips selv skjønner at Bielsa er en av grunnene, om ikke hovedgrunnen, til at han selv blomstret i sesongen som var og at han bør fortsette samarbeidet med Bielsa en sesong til. Om vi da ikke rykker opp, og Bielsa ikke blir, kan man evt snakke om salg.
Er ganske trygg på at han blir.
cash is king. det viser seg gang på gang
Med mindre han vil selv, blir han ikke solgt denne sommeren.

Der tror jeg du har rett. Hvis han selv føler at dette er tiden for å ta et "steg" mot flere utfordringer og mer penger så blir det vanskelig å beholde han.
Så du tror Rad synes det er greit at Kalvin sier nei hvis han har et bud på feks £25mill...?
Det tror jeg han gjør. Tror ikke at et salg av Phillips er en del av "planen" for sommeren. Rad vet nok at han må betale minst like mye for å finne en like god erstatter for Phillips og sikkert enda mer i lønn. Hvis Kalvin selv sier han ønsker å gå, har vi en helt annen situasjon. Da blir det nok salg for alt over 20 mill.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #272 på: Juni 13, 2019, 16:22:13 »
Satser på at Phillips selv skjønner at Bielsa er en av grunnene, om ikke hovedgrunnen, til at han selv blomstret i sesongen som var og at han bør fortsette samarbeidet med Bielsa en sesong til. Om vi da ikke rykker opp, og Bielsa ikke blir, kan man evt snakke om salg.
Er ganske trygg på at han blir.
cash is king. det viser seg gang på gang
Med mindre han vil selv, blir han ikke solgt denne sommeren.

Der tror jeg du har rett. Hvis han selv føler at dette er tiden for å ta et "steg" mot flere utfordringer og mer penger så blir det vanskelig å beholde han.
Så du tror Rad synes det er greit at Kalvin sier nei hvis han har et bud på feks £25mill...?

Det er vel bare litt over en sesong siden Kalvin "ikke så unge lengre" Phillips var en av fansen sine hakkekyllinger. Det store spørsmålet er om det er Bielsa sin totale stil som får Kalvin til å skinne eller er det Kalvin som har blitt så god at han er god i andre gode lag også.

25mill pund for Kalvin er MYE penger. Jeg er enig med de som sier at salg av gode spillere er en ting som vil skje igjen og igjen når man er i The Championship, det er hvordan man bruker de pengene som kommer inn som virkelig betyr noe og der viser jo historien at det sjelden klaffer med nyanskaffelser i Leeds United.

Bielsa mener at Forshaw er en av Leeds sine beste spillere, kommer det et bud på 25mill pund på Kalvin og han vil gå så blir han solgt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #273 på: Juni 14, 2019, 12:42:28 »
https://www.bournemouthecho.co.uk/sport/17706569.norwich-and-leeds-linked-with-mark-travers-loan-deal/

Ung, uerfaren keeper er ikke det vi trenger nå. Så skjønner ikke helt om vi er interessert.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #274 på: Juni 14, 2019, 12:53:57 »
https://www.bournemouthecho.co.uk/sport/17706569.norwich-and-leeds-linked-with-mark-travers-loan-deal/

Ung, uerfaren keeper er ikke det vi trenger nå. Så skjønner ikke helt om vi er interessert.

auren

Joda. Hvis Kiko eller BPF forsvinner, må vi jo ha en som er villig til å steppe inn fra benken.
Marching On! 4276

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #275 på: Juni 14, 2019, 13:00:45 »
https://www.bournemouthecho.co.uk/sport/17706569.norwich-and-leeds-linked-with-mark-travers-loan-deal/

Ung, uerfaren keeper er ikke det vi trenger nå. Så skjønner ikke helt om vi er interessert.

auren

Joda. Hvis Kiko eller BPF forsvinner, må vi jo ha en som er villig til å steppe inn fra benken.

Det må være som erstatter for BPF i tilfellet. Ha to unge keepere tror jeg ikke er smart.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #276 på: Juni 16, 2019, 14:16:49 »

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #277 på: Juni 16, 2019, 15:08:28 »
Har Cellino fått jobb , med ansvar for innkjøp i klubben  :-\
https://ninetyminutesonline.com/report-leeds-close-to-first-summer-signing-fans-may-be-scratching-their-heads/

Det er vel Radrizziani, men dette sparker jo troen på at Bielsa plukker spillere!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #278 på: Juni 16, 2019, 18:06:28 »
Har Cellino fått jobb , med ansvar for innkjøp i klubben  :-\
https://ninetyminutesonline.com/report-leeds-close-to-first-summer-signing-fans-may-be-scratching-their-heads/

Det er vel Radrizziani, men dette sparker jo troen på at Bielsa plukker spillere!  ;)
Kildekritikk kjære venner, kildekritikk!  ::)
Jon R.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #280 på: Juni 17, 2019, 16:33:12 »
 
Adam Green
@AdamGreen0823

@PhilHayYEP just seen the odds of clarke going to spurs is 1/10? Have they put another bid in for him we dont know about? Those are pretty short odds

Hay:
they’re very interested but not convinced they’ll stretch to Leeds’ valuation tbh.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #283 på: Juni 18, 2019, 12:28:23 »
Clarke vissntok klar for Spurs sier rykter...

Fra en Spurs-kompis. De har sluttet å ta i mot bet på om han går til Spurs.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #284 på: Juni 18, 2019, 12:32:11 »
Ny ungdom på gang - vingspiller.......

https://the72.co.uk/134927/leeds-united-midfielder-capture-comes-closer-stepping-up-efforts/?fbclid=IwAR18Az6z6eqMp_KPaete4fVloVlmVz8BXHvMlleOZKiV5PGJUJBjgbT
Ut: Clarke, £20 millioner?
Inn: McCarron, £250K?

Helt i Rema taktikkerien det

Kjøpe inn pallevis mener du?
Sikkert ikke en dum deal dette. (såfremt det er sant da..)
Marching On! 4276

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #285 på: Juni 18, 2019, 12:34:19 »
Clarke vissntok klar for Spurs sier rykter...

Fra en Spurs-kompis. De har sluttet å ta i mot bet på om han går til Spurs.

auren

Kjedelig. Men slik er livet her nede i CC.
Håper det kan hjelpe med oss å få inn 2-3 spillere av Costa/Wilson kaliber ila kort tid.
Som en annen sa i en annen tråd. Stallen er bra nok den, men 2-3 av kaliberet over short pr nu.


Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #286 på: Juni 18, 2019, 14:28:16 »
God bissniss å selge Clarke dyrt. DERSOM vi som lag kommer styrka ut a det. Det avhenger av det som blir gjort med de penga.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #287 på: Juni 18, 2019, 14:34:49 »
God bissniss å selge Clarke dyrt. DERSOM vi som lag kommer styrka ut a det. Det avhenger av det som blir gjort med de penga.
De skal sikkert investeres i nye A-lagsspillere. Vi kvitter oss også med Ekuban og Ideguchi. Nå gjøres det klar plass i stallen, samt tjenes noe gryn. Så hvem kommer inn?
Costa? Kent? Wilson? McCarron? White?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #288 på: Juni 18, 2019, 14:54:34 »
Og her følger YEPs forslag til startelleveren og subs, gitt at visse transfere går i orden. Tankevekkende. YEP anser altså at Jansson, Casilla, Phillips og Roofe forsvinner ut døra.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #289 på: Juni 18, 2019, 15:04:19 »
Og her følger YEPs forslag til startelleveren og subs, gitt at visse transfere går i orden. Tankevekkende. YEP anser altså at Jansson, Casilla, Phillips og Roofe forsvinner ut døra.

...her er linken:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/how-leeds-united-could-line-up-in-the-championship-this-season-if-these-transfer-rumours-are-true-1-9828091?page=4

Mye ukjente spillere her....er vi styrket da?
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #290 på: Juni 18, 2019, 15:06:01 »
Og her følger YEPs forslag til startelleveren og subs, gitt at visse transfere går i orden. Tankevekkende. YEP anser altså at Jansson, Casilla, Phillips og Roofe forsvinner ut døra.

...her er linken:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/how-leeds-united-could-line-up-in-the-championship-this-season-if-these-transfer-rumours-are-true-1-9828091?page=4

Mye ukjente spillere her....er vi styrket da?
Vet ikke. Kjenner ikke disse spillerne så altfor godt. Ser at det er en del free transfers blant dem.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #291 på: Juni 18, 2019, 15:06:44 »
Og her følger YEPs forslag til startelleveren og subs, gitt at visse transfere går i orden. Tankevekkende. YEP anser altså at Jansson, Casilla, Phillips og Roofe forsvinner ut døra.

Så jo ganske bra ut det laget der da...bra benk!

Anser og anser...Kalvin Phillips, Kemar Roofe, Pontus Jansson and Kiko Casilla have not been included after being linked with moves away from Leeds. After all, if the transfer rumours were true...

Hadde ikke lagt så mye i det :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #292 på: Juni 18, 2019, 15:06:53 »
Og her følger YEPs forslag til startelleveren og subs, gitt at visse transfere går i orden. Tankevekkende. YEP anser altså at Jansson, Casilla, Phillips og Roofe forsvinner ut døra.

Hvor har du det fra?

Dette er en artikkel basert på alt av rykter som svirrer - kanskje et varsel om hvilken retning YEP tar post Hay? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #293 på: Juni 18, 2019, 16:23:51 »
Bare å signere Yoann Barbet i hvertfall
 

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #294 på: Juni 18, 2019, 16:34:01 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #295 på: Juni 18, 2019, 17:05:24 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.

Bare vent, nå kommer det snart et innlegg som forteller deg at det ikke er noen grunn til bekymring...det er tidlig i vinduet, og alt vil ordne seg selvfølgelig ;) Sillerne er ikke solgt, og hvis de blir det, så kommer det selvfølgelig noen bedre inn... ;D

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #296 på: Juni 18, 2019, 17:48:22 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.
Ingen grunn til bekymring. Spillerne er ikke solgt, og hvis det skjer, kommer det garantert noen bedre inn.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #297 på: Juni 18, 2019, 17:49:01 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.
Ingen grunn til bekymring. Spillerne er ikke solgt, og hvis det skjer, kommer det garantert noen bedre inn.
Og det er tidlig i vinduet, og alt vil ordne seg til slutt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #298 på: Juni 18, 2019, 18:19:56 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.
Jeg var helt sikker på at Bielsa ikke ville fortsette.. mest fordi  jeg var sikker på at det er null penger og at forrige sesong bare var rein skjær flaks.
Real Madrid har hentet mange spillere allerede. Vi følger i samme spor som før, men siden Bielsa valgte å bli en sesong til så lar jeg oss komme tvilen til gode.
Men det ser ikke lovende ut. Gode gamle Leeds...

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #299 på: Juni 18, 2019, 18:24:42 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.
Jeg var helt sikker på at Bielsa ikke ville fortsette.. mest fordi  jeg var sikker på at det er null penger og at forrige sesong bare var rein skjær flaks.
Real Madrid har hentet mange spillere allerede. Vi følger i samme spor som før, men siden Bielsa valgte å bli en sesong til så lar jeg oss komme tvilen til gode.
Men det ser ikke lovende ut. Gode gamle Leeds...

Om vi skal hente spillere så MÃ… vi selge, vi kommer ikke til å kunne kjøpe spillere før 30.6 pga regnskapet.

Om vi skal selge så ønsker nok Leeds primært å gjøre det før 30.6 pga av det samme regnskapset.

Håper at Clarke blir, jeg tror at vi ikke klarer å erstatte han for neste sesong for 14 millioner pund.

Jeg hadde beholdt nåværende tropp og hentet Yoann Barbet som stopper, solgt unna Berardi, Dallas samt det vi kan av De Bloch, Pawel, Sacko, Ekuban og den gjengen der og sett om vi kunne fått et lån vi kunne lykkes med som forsterkning i utsatt posisjon.