Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1476247 ganger)

0 medlemmer og 16 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #360 på: Juni 21, 2019, 16:01:47 »
Da har enda en uke gått uten at det skjer noe. Vi er Leeds United og det synes lang vei.

Sikkert bare Bielsa som er på ferie

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #361 på: Juni 21, 2019, 16:52:14 »
Da har enda en uke gått uten at det skjer noe. Vi er Leeds United og det synes lang vei.

Sikkert bare Bielsa som er på ferie
Udramatisk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #362 på: Juni 21, 2019, 17:48:10 »
Vi er tom på konto som vanlig. Må selge før det kommer noen inn

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #363 på: Juni 21, 2019, 17:51:59 »
Vi er tom på konto som vanlig. Må selge før det kommer noen inn
Ekuban og Saiz får vi penger for.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #364 på: Juni 21, 2019, 19:24:57 »
Skysport transfer centre: Everton, West brom og Leeds er interessert i å hente PAYET!! No snakker vi

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #365 på: Juni 21, 2019, 22:09:40 »
Skysport transfer centre: Everton, West brom og Leeds er interessert i å hente PAYET!! No snakker vi

  ;D vi få se da..
Marching On! 4276

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #366 på: Juni 21, 2019, 22:42:24 »
Tottenham med nytt bud på 8m for Clarke! Vi må være desperate hvis vi selger for den summen. Men vi er kanskje det...

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #367 på: Juni 21, 2019, 23:02:34 »
Skysport transfer centre: Everton, West brom og Leeds er interessert i å hente PAYET!! No snakker vi
Kommer aldri til å skje >:( Hvorfor i all verden skulle han ha lyst til å spille i wankership..? nei...vi får vente på noe rask tenker jeg. Dette er mange hyller over vårt nivå :(

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #369 på: Juni 22, 2019, 14:34:43 »
Marseilles visstnok interessert i Alioski.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-gjanni-alioski-16469374

Skal bli interessant å se hvilken pris det evt. er snakk om. Selv om jeg er en av dem som har vært skeptisk til Alioski som førstevalg på vingen, er han en glimrende squad-spiller. Han bør kanskje være verdt ca 5 mp?

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #370 på: Juni 22, 2019, 14:49:24 »
Marseilles visstnok interessert i Alioski.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-gjanni-alioski-16469374

Skal bli interessant å se hvilken pris det evt. er snakk om. Selv om jeg er en av dem som har vært skeptisk til Alioski som førstevalg på vingen, er han en glimrende squad-spiller. Han bør kanskje være verdt ca 5 mp?

Vi har en egen evne til å nedgradere egne spillere. Det finnes neppe noen som gir så mye som Alioski. En fantastisk mann å ha i troppen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #371 på: Juni 22, 2019, 14:52:47 »
Marseilles visstnok interessert i Alioski.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-gjanni-alioski-16469374

Skal bli interessant å se hvilken pris det evt. er snakk om. Selv om jeg er en av dem som har vært skeptisk til Alioski som førstevalg på vingen, er han en glimrende squad-spiller. Han bør kanskje være verdt ca 5 mp?

Vi har en egen evne til å nedgradere egne spillere. Det finnes neppe noen som gir så mye som Alioski. En fantastisk mann å ha i troppen.
Enig. Folk virker ofte som om de ønsker at Leeds spiller med spillere som ikke er våre. Håper da virkelig ikke at vi selger Alioski.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #372 på: Juni 22, 2019, 15:05:24 »
Leeds United HQ

Tottenham are set to seal a £15m deal for Leeds winger Jack Clarke. The agreement will see him rejoin Leeds on loan for the 2019/20 season. [@DExpress_Sport] #LUFC #THFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #373 på: Juni 22, 2019, 15:26:58 »
Leeds United HQ

Tottenham are set to seal a £15m deal for Leeds winger Jack Clarke. The agreement will see him rejoin Leeds on loan for the 2019/20 season. [@DExpress_Sport] #LUFC #THFC
Har ligget i kortene en god stund. Tror dette er en meget god ordning for begge klubber.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #374 på: Juni 22, 2019, 15:40:28 »
Leeds United HQ

Tottenham are set to seal a £15m deal for Leeds winger Jack Clarke. The agreement will see him rejoin Leeds on loan for the 2019/20 season. [@DExpress_Sport] #LUFC #THFC
Har ligget i kortene en god stund. Tror dette er en meget god ordning for begge klubber.

Legg inn en tilbakekjøpsklausul på 1 mp, hvis Leeds rykker opp. Enda bedre deal

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #375 på: Juni 22, 2019, 15:45:02 »
Leeds United HQ

Tottenham are set to seal a £15m deal for Leeds winger Jack Clarke. The agreement will see him rejoin Leeds on loan for the 2019/20 season. [@DExpress_Sport] #LUFC #THFC
Har ligget i kortene en god stund. Tror dette er en meget god ordning for begge klubber.


Legg inn en tilbakekjøpsklausul på 1 mp, hvis Leeds rykker opp. Enda bedre deal
Hvorfor ikke på 1£?

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #376 på: Juni 22, 2019, 21:57:07 »
Buffon linket. La det skje

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #377 på: Juni 22, 2019, 22:03:36 »
Buffon linket. La det skje

Hehe, han vil sikkert la være å legge opp for å spille for Leeds ja!  8) 8) 8)
Medlem 94237

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #378 på: Juni 23, 2019, 00:06:47 »
Pålitelige The Sun Sports

Leeds demanding £30m for Kalvin Phillips - much to Aston Villa's frustration | @reluctantnicko

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #379 på: Juni 23, 2019, 00:20:08 »
Pålitelige The Sun Sports

Leeds demanding £30m for Kalvin Phillips - much to Aston Villa's frustration | @reluctantnicko

 ;)
[/quote


Ikke selg for under £50 millioner = ikke selg uansett
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #380 på: Juni 23, 2019, 14:00:01 »
The Sun Nixon:

Alan Nixon
@reluctantnicko
SPURS. Jack Clarke thing should happen from LEEDS this week. 8.5 plus extras up to around 13. Fair enough ...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #381 på: Juni 23, 2019, 19:03:37 »
Nå har Urquhart begynt å svare på tweets i ren Hay-ånd;

Joe Urquhart
@JoeUrquhartYEP

Replying to @AndrewjFarnaby
Leeds are standing firm on being fully focused on the four they want at the moment.

…

I'd guess - Costa, White, Harrison and 1 other

…

Kent?
...

Yeah think these are the four

(de tre siste fra twitterfeeden etter svaret og ikke fra Urquhart)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #382 på: Juni 23, 2019, 19:58:37 »
The Sun Nixon:

Alan Nixon
@reluctantnicko
SPURS. Jack Clarke thing should happen from LEEDS this week. 8.5 plus extras up to around 13. Fair enough ...

Latterlig! Leeds er fortsatt en selgende klubb desverre :(
Leste en plass at summen det var snakk om var £15mill.
Synes også £15mill er for lavt. Kan vise seg å bli en spiller som er verdt det dobbelte om to-tre år.
The Mighty Whites

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #383 på: Juni 23, 2019, 20:11:12 »
The Sun Nixon:

Alan Nixon
@reluctantnicko
SPURS. Jack Clarke thing should happen from LEEDS this week. 8.5 plus extras up to around 13. Fair enough ...

Latterlig! Leeds er fortsatt en selgende klubb desverre :(
Leste en plass at summen det var snakk om var £15mill.
Synes også £15mill er for lavt. Kan vise seg å bli en spiller som er verdt det dobbelte om to-tre år.
Slik er det å være i wankership dessverre >:( Det er den samme dansen år etter år. Det eneste som kan bryte denne gjentagende dansen er et opprykk kombinert med en rikere eier....

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #384 på: Juni 23, 2019, 20:12:43 »
The Sun Nixon:

Alan Nixon
@reluctantnicko
SPURS. Jack Clarke thing should happen from LEEDS this week. 8.5 plus extras up to around 13. Fair enough ...

Latterlig! Leeds er fortsatt en selgende klubb desverre :(
Leste en plass at summen det var snakk om var £15mill.
Synes også £15mill er for lavt. Kan vise seg å bli en spiller som er verdt det dobbelte om to-tre år.

Ja det er litt som et skrapelodd hvor man har skrapt to felter og begge viser 1.000.000. Vil du selge det for 200.000 eller vil du prøve lykken?

Enn så lenge trenger vi bedre førstelagsspillere og innstrammingen av FFP har innskrenket det bittelille armslaget som var der.

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #385 på: Juni 23, 2019, 20:20:26 »
The Sun Nixon:

Alan Nixon
@reluctantnicko
SPURS. Jack Clarke thing should happen from LEEDS this week. 8.5 plus extras up to around 13. Fair enough ...

Latterlig! Leeds er fortsatt en selgende klubb desverre :(
Leste en plass at summen det var snakk om var £15mill.
Synes også £15mill er for lavt. Kan vise seg å bli en spiller som er verdt det dobbelte om to-tre år.

Ja det er litt som et skrapelodd hvor man har skrapt to felter og begge viser 1.000.000. Vil du selge det for 200.000 eller vil du prøve lykken?

Enn så lenge trenger vi bedre førstelagsspillere og innstrammingen av FFP har innskrenket det bittelille armslaget som var der.

Må gå an å kreve mer for en slik spiller. £15mill. up front og så add ons ut ifra utvikling og %’er ved videresalg. Leeds må ha bein i nesa til å kreve mer for sine unge spillere. Hvis ikke blir vi i sumpen til evig tid.
The Mighty Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #386 på: Juni 23, 2019, 20:34:57 »
The Sun Nixon:

Alan Nixon
@reluctantnicko
SPURS. Jack Clarke thing should happen from LEEDS this week. 8.5 plus extras up to around 13. Fair enough ...

Latterlig! Leeds er fortsatt en selgende klubb desverre :(
Leste en plass at summen det var snakk om var £15mill.
Synes også £15mill er for lavt. Kan vise seg å bli en spiller som er verdt det dobbelte om to-tre år.

Ja det er litt som et skrapelodd hvor man har skrapt to felter og begge viser 1.000.000. Vil du selge det for 200.000 eller vil du prøve lykken?

Enn så lenge trenger vi bedre førstelagsspillere og innstrammingen av FFP har innskrenket det bittelille armslaget som var der.

Må gå an å kreve mer for en slik spiller. £15mill. up front og så add ons ut ifra utvikling og %’er ved videresalg. Leeds må ha bein i nesa til å kreve mer for sine unge spillere. Hvis ikke blir vi i sumpen til evig tid.

Hehe. Jo man kan kreve. Men problemet e at man også må ha kjøpere. :o

Og FFP-messig må man tydeligvis ha penger inn hvis man skal skaffe 'disse fire' det er snakk om.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #387 på: Juni 23, 2019, 20:43:48 »
Nå er vel ikke totalprisen på Clarke på 13 millioner så ublu, er den? En fyr som knapt har prestert i Championship. En håndfull gode kamper som innbytter. Talentet er udiskutabelt, men noe mer enn 15 millioner tror jeg ikke vi kan forvente. Så gjelder det for klubben å få mest mulig up front og minst mulig prestasjonsbasert. 10-12 millioner up front er i mine øyne en fair pris. Så lenge det kun er Spurs som er villig til å bla opp, så har vi ikke de beste kortene på hånd.

Ser helle klubben selge Jansson for ca. 10 millioner (hvis vi har kjøpere). Men tror det er for sent i forhold til Clarke. Hodet er nok snudd.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #388 på: Juni 23, 2019, 21:28:02 »
Nå er vel ikke totalprisen på Clarke på 13 millioner så ublu, er den? En fyr som knapt har prestert i Championship. En håndfull gode kamper som innbytter. Talentet er udiskutabelt, men noe mer enn 15 millioner tror jeg ikke vi kan forvente. Så gjelder det for klubben å få mest mulig up front og minst mulig prestasjonsbasert. 10-12 millioner up front er i mine øyne en fair pris. Så lenge det kun er Spurs som er villig til å bla opp, så har vi ikke de beste kortene på hånd.

Ser helle klubben selge Jansson for ca. 10 millioner (hvis vi har kjøpere). Men tror det er for sent i forhold til Clarke. Hodet er nok snudd.

auren
Enig med deg. God pris for en som har levert såpass lite og vi må forsterke ellveren vår mer enn vi må holde på et stort talent som ikke vil levere opprykk for oss neste år uansett. Hater at det er blitt sånn, men vi MÃ… opp neste år og da er Clarke den mest fornuftige å selge akkurat nå.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #389 på: Juni 23, 2019, 22:05:57 »
Synes det er rart noen mener han har vist lite sist sesong. Han er 18 år og leverte mange meget gode kamper, bl.a. BB hjemme mot Derby i januar. Hvor mye mer skal en forvente av en 18-åring som fikk mange uker ødelagt av sykdom ( som satte han tilbake)?
MOT