Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1493962 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1260 på: August 07, 2019, 19:11:08 »
Jeg begynner å frykte at det ikke kommer noen erstatter(e) for de som er solgt. Dette trekker ut, og erstatter for Roofe burde vært på plass 5minutter etter Roofe sin signatur var på papiret til Anderlecht.

Ja for sånn fungerer det selvsagt  :)

Keepern har signert. For alt vi vet er flere kontrskter signert. Kanskje er Kent klar og det twittres jevnt om at Arsenal spissen velger oss. Det hadde han ikke gjort om vi ikke var klare med en kontrakt. Signeres Nolan og Facundo til u23 i tilegg så må jo vinduet ha vært veldig bra! Da er jo frustrasjonen og energien på å klage bortkastet!

Klubben trenger ikke annonsere dette før i i morgen ettermiddag

Svaret får vi i morgen. Har du rett i det du frykter da...da vil det koke rundt klubben!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1261 på: August 07, 2019, 19:12:16 »
Nketiah kan også spille som nr. 10 ser det ut som her. Skikkelig playmaker!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=282&v=VcJoZo-TwNY


Sign him up!

auren

Det er virkelig lovende. Ingenting hadde vært som å fått inn en effektiv spiller i den rollen.
Var sikker på at han var rein spydspiss

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1262 på: August 07, 2019, 19:18:20 »
Håper på Eddie Nketiah.

Jeg så Nketiah spille to kamper for det engelske u21 landslaget i Toulon–turneringen i fjor sommer. Da var han nettopp fylt 19 år – og han spilte glimrende. Nå er han ett år eldre og helt sikkert en enda bedre spiller.

I de to kampene jeg så han spille (mot Scotland og Mexico – og der han han hadde to assister i tillegg til å score to mål sjøl), opererte han stort sett fra venstre side i et tremanns-angrep. Men han kan garantert også brukes som både tier og ren spiss.

Han er hurtig, har meget god teknikk og dribleferdigheter – og han skyter godt med begge føtter.

Eddie Nketiah vil være en kjempesignering! Her snakker vi om et helt annet nivå enn f.eks Tyler Roberts, som enkelte her inne mener er et brukenes spissalternativ.

Regner med at Arsenal-sjef Emery vil være positiv til tanken om at hans unge stortalent kan få utvikle seg under Marcelo Bielsas lederskap.

Her er det bare å krysse både fingre og tær!

Godt å høre.

Ikke klart enda..men tydelig at vi kastet oss inn i kampen akkurat tidsnok.

https://twitter.com/PhilHay_/status/1159150507983802368?s=19

Jeg er optimist. Hadde Bristol fristet mer enn Leeds, hadde han vært på medical og signert. Selvfølgelig drøyer han besluttningen når han kan få sjansen til å spille for Leeds  :)

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1263 på: August 07, 2019, 19:20:56 »
Jeg begynner å frykte at det ikke kommer noen erstatter(e) for de som er solgt. Dette trekker ut, og erstatter for Roofe burde vært på plass 5minutter etter Roofe sin signatur var på papiret til Anderlecht.

Ja for sånn fungerer det selvsagt  :)

Keepern har signert. For alt vi vet er flere kontrskter signert. Kanskje er Kent klar og det twittres jevnt om at Arsenal spissen velger oss. Det hadde han ikke gjort om vi ikke var klare med en kontrakt. Signeres Nolan og Facundo til u23 i tilegg så må jo vinduet ha vært veldig bra! Da er jo frustrasjonen og energien på å klage bortkastet!

Klubben trenger ikke annonsere dette før i i morgen ettermiddag

Svaret får vi i morgen. Har du rett i det du frykter da...da vil det koke rundt klubben!

Står ikke noe om spillere inn på den offisielle Leeds siden. Det er greit at det twitres i hytt og pine om at Leeds leder an i racet for diverse spillere, MEN med Januarvinduet friskt i minne så kan overganger kuppes. Håper for all del at Leeds får tak i sine targets. Men føler meg ike trygg.

Bare for å ha det sakt, så har jeg vert svært positiv de siste to-tre sesongene og fremtidsutsiktene til klubben, men etter alle salg, og utsagn om at Leeds sliter med FFP så kjenner jeg optimismen og positiviteten har fådd seg en knekk.

Skal ikke nekte deg eller noen andre å være positiv å optimistisk, men da forventer jeg å få den samme respekten tilbake for mine synspunkter ;)

På forhånd takk :D
The Mighty Whites

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1264 på: August 07, 2019, 19:54:17 »
Nick Mashiter
@nickmashiter
·
3m
Barring a late u-turn Eddie Nketiah is heading to Leeds ahead of Bristol City. Expected to move to Elland Road on loan from Arsenal. #lufc #bristolcity #afc  #Arsenal


auren
Gruser vi Bristol City to ganger på tre dager......Nketiah, the new Yeboah!
MOT

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1265 på: August 07, 2019, 20:05:05 »
Nick Mashiter
@nickmashiter
·
3m
Barring a late u-turn Eddie Nketiah is heading to Leeds ahead of Bristol City. Expected to move to Elland Road on loan from Arsenal. #lufc #bristolcity #afc  #Arsenal


auren
Gruser vi Bristol City to ganger på tre dager......Nketiah, the new Yeboah!
Det tror jeg nok ikke...

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1266 på: August 07, 2019, 20:10:05 »
Nick Mashiter
@nickmashiter
·
3m
Barring a late u-turn Eddie Nketiah is heading to Leeds ahead of Bristol City. Expected to move to Elland Road on loan from Arsenal. #lufc #bristolcity #afc  #Arsenal


auren
Gruser vi Bristol City to ganger på tre dager......Nketiah, the new Yeboah!
Det tror jeg nok ikke...
He he, skjønner at du mener det skal litt til....
MOT

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1267 på: August 07, 2019, 20:10:52 »
Nick Mashiter
@nickmashiter
·
3m
Barring a late u-turn Eddie Nketiah is heading to Leeds ahead of Bristol City. Expected to move to Elland Road on loan from Arsenal. #lufc #bristolcity #afc  #Arsenal


auren
Gruser vi Bristol City to ganger på tre dager......Nketiah, the new Yeboah!
Det tror jeg nok ikke...

Men litt digg hvis vi kan få til en sånn transfer-snik for en gangs skyld.

Bruker å være andre veien.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1268 på: August 07, 2019, 20:22:46 »
Nketiah gjennomførte ikke planlagt medisinsk test hos Bristol City i dag. Phil Hay sier dette blir avgjort i morgen. Deadline day altså. Gratulerer med dagen.
 

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1269 på: August 07, 2019, 20:29:29 »
Er det bare jeg som syns dette er mer spennende enn kamper?
Ups & Ups!!

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1270 på: August 07, 2019, 20:35:10 »
Er Nketiah spiss?
Alex

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1271 på: August 07, 2019, 20:38:05 »
Er det bare jeg som syns dette er mer spennende enn kamper?

Du er ikke alene. De siste dager har vært altoppslukende. Sliter med å sove, sliter med å jobbe. På stadig jakt etter om det har skjedd noe nytt. Ille!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1272 på: August 07, 2019, 20:39:54 »
Er Nketiah spiss?

Ja, men kan også spille hengende spiss virker det som (no. 10). Kan sikkert også bekle en kantposisjon. Tipper han primært blir å se som playmaker i 10-er-rollen i Leeds og som backup for Bamford. Se høydepunktene fra Arsenal sin kamp mot Colorado som jeg postet lenger her oppe, så ser du hva du kan forvente deg. Bedre enn Kent dette, men dessverre bare lån.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

PetterH

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1273 på: August 07, 2019, 20:43:15 »
Hva nå om denne Arsenal spissen imorgen bestemmer seg
å bli i Arsenal ? Isåfall blir det liten tid og få alternative spisser tilgjengelige vel,som passer Leeds  sin lommebok...
« Siste redigering: August 07, 2019, 21:07:31 av PetterH »
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1274 på: August 07, 2019, 21:08:29 »
Hva nå om denne Arsenal spissen imorgen bestemmer seg
å bli i Arsenal ? Isåfall blir det liten tid og få alternative spisser tilgjengelige vel,som passer Leeds  sin lommebok...
I så fall tror jeg vi overlever.
Marching On! 4276

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1275 på: August 07, 2019, 21:14:54 »
Hva nå om denne Arsenal spissen imorgen bestemmer seg
å bli i Arsenal ? Isåfall blir det liten tid og få alternative spisser tilgjengelige vel,som passer Leeds  sin lommebok...

I værste fall blir det større muligheter for Edmunsen til å få innhopp.
Han er en annen spillertype enn både Roofe og Bamford. En biff, en poacher.
Jada... han er unproven...og det blir litt mer løping på de andre. Men er ikke redd for å ta for seg inne i boksen.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1276 på: August 07, 2019, 21:18:53 »
SkySports:


NKETIAH STILL TO HAVE ROBINS MEDICAL

Arsenal forward Eddie Nketiah was due to have a medical at Bristol City but - as things stand - this is yet to happen, according to Sky sources.

Leeds and Fortuna Dusseldorf are also interested in the player.
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1277 på: August 07, 2019, 21:49:43 »
SkySports:


NKETIAH STILL TO HAVE ROBINS MEDICAL

Arsenal forward Eddie Nketiah was due to have a medical at Bristol City but - as things stand - this is yet to happen, according to Sky sources.

Leeds and Fortuna Dusseldorf are also interested in the player.
Er redd for at dette vinduet kan bli nok en skuffelse for oss...

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1278 på: August 07, 2019, 22:18:34 »
SkySports:


NKETIAH STILL TO HAVE ROBINS MEDICAL

Arsenal forward Eddie Nketiah was due to have a medical at Bristol City but - as things stand - this is yet to happen, according to Sky sources.

Leeds and Fortuna Dusseldorf are also interested in the player.
Er redd for at dette vinduet kan bli nok en skuffelse for oss...

Dette og?

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1279 på: August 07, 2019, 22:24:47 »
SkySports:


NKETIAH STILL TO HAVE ROBINS MEDICAL

Arsenal forward Eddie Nketiah was due to have a medical at Bristol City but - as things stand - this is yet to happen, according to Sky sources.

Leeds and Fortuna Dusseldorf are also interested in the player.
Er redd for at dette vinduet kan bli nok en skuffelse for oss...

Dette og?

Må bli store skuffelser for de som går hardt ut med forhåpninger ja.  :)
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1280 på: August 07, 2019, 22:29:37 »
SkySports:


NKETIAH STILL TO HAVE ROBINS MEDICAL

Arsenal forward Eddie Nketiah was due to have a medical at Bristol City but - as things stand - this is yet to happen, according to Sky sources.

Leeds and Fortuna Dusseldorf are also interested in the player.
Er redd for at dette vinduet kan bli nok en skuffelse for oss...

Dette og?

Må bli store skuffelser for de som går hardt ut med forhåpninger ja.  :)
Vi har signert Costa, kvittet oss med rask og spillere som ikke vil spille for oss. Viktigst, vi har beholdt Phillips. Få nå inn denne keeperen, og alt er fint. Et fantastisk vindu.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1281 på: August 07, 2019, 22:31:02 »
Da ser det ut til å bli Wigan for Tom Pearce iflg Sky

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1282 på: August 07, 2019, 22:37:25 »
SkySports:


NKETIAH STILL TO HAVE ROBINS MEDICAL

Arsenal forward Eddie Nketiah was due to have a medical at Bristol City but - as things stand - this is yet to happen, according to Sky sources.

Leeds and Fortuna Dusseldorf are also interested in the player.
Er redd for at dette vinduet kan bli nok en skuffelse for oss...

Dette og?

Må bli store skuffelser for de som går hardt ut med forhåpninger ja.  :)

For de som drømmer om dyre signeringer som Bamford og Casilla så må dette vinduet være en stor skuffelse.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1283 på: August 07, 2019, 22:43:25 »
SkySports:


NKETIAH STILL TO HAVE ROBINS MEDICAL

Arsenal forward Eddie Nketiah was due to have a medical at Bristol City but - as things stand - this is yet to happen, according to Sky sources.

Leeds and Fortuna Dusseldorf are also interested in the player.
Er redd for at dette vinduet kan bli nok en skuffelse for oss...

Dette og?

Må bli store skuffelser for de som går hardt ut med forhåpninger ja.  :)

For de som drømmer om dyre signeringer som Bamford og Casilla så må dette vinduet være en stor skuffelse.
Det ble da sagt temmelig rett ut at dette vinduet kom til å bli vanskelig? Jeg forventet ingenting, men håpet at man skulle beholde nøkkelspillere. Har vi da klart.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1284 på: August 07, 2019, 22:46:43 »
I følge Hay så virker det ikke som det blir noe av Inter-unggutta. Blir nok han keeperen så får vi se om vi klarer å f**ke det til igjen på vinduets siste dag ift Kent og Nketiah. Bekymringsfullt stille.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1285 på: August 07, 2019, 22:47:07 »
Phil Hay:
I'm not convinced that either of the deals from Inter will happen. There was contact between the clubs but it doesn't seem to be moving much further.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1286 på: August 07, 2019, 22:49:58 »
I følge Hay så virker det ikke som det blir noe av Inter-unggutta. Blir nok han keeperen så får vi se om vi klarer å f**ke det til igjen på vinduets siste dag ift Kent og Nketiah. Bekymringsfullt stille.

auren

La folket få trekke seg tilbake, sove og fortsette å forhandle i morgen nå. Kommer neppe noen nyheter før utpå formiddagen  :)

Hvor skriver Hay dette? Mye bedre om du limer inn linken  :)

« Siste redigering: August 07, 2019, 22:54:35 av eriksen55 »

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1287 på: August 07, 2019, 22:52:47 »
I følge Hay så virker det ikke som det blir noe av Inter-unggutta. Blir nok han keeperen så får vi se om vi klarer å f**ke det til igjen på vinduets siste dag ift Kent og Nketiah. Bekymringsfullt stille.

auren

La folket få trekke seg tilbake, sove og fortsette å forhandle i morgen nå  :)
Kent vil jo Liverpool selge, så. Vel, det kan jo komme andre klubber og hijacker dealen. Men Leeds bør vel gi det L'pool ønsker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1288 på: August 07, 2019, 23:00:43 »
Det er ikke mulig at vi skal kjøre kun med en skadeutsatt spiss frem til januar. Nekter å tro det. Vi må også snart ha solgt spillere for 30 mill pund, så på tide å bruke noe..

Deadline kl 5 lokal tid i morra. Uten spiss inn er dette vinduet på samme nivå som økonomien må være, fullstendig fiasko.

Det verste er at jeg tviler på at klubben har kontroll med en arbeidsdag igjen å få gjort ting.
« Siste redigering: August 07, 2019, 23:05:42 av Kato »
 

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1289 på: August 07, 2019, 23:05:24 »
Det er ikke mulig at vi skal kjøre kun med en skadeutsatt spiss frem til januar. Nekter å tro det. Vi må også snart ha solgt spillere for 30 mill pund.

Deadline kl 5 lokal tid i morra. Uten spiss inn er dette vinduet på samme nivå som økonomien må være, fullstendig fiasko.

Det verste er at jeg tviler på at klubben har kontroll med en arbeidsdag igjen å få gjort ting.
Jeg har irritert meg over surmulinga de på dette stort hele tiden, men jeg begynner jo å frykte at du har rett. Det er en lett krise om ikke vi får inn en av disse to i morgen.