Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475212 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1470 på: September 19, 2019, 22:58:24 »

Skal vi ha inn spillere i Januar må det være spillere som er bedre enn det vi har. Eks: Foden. Selv om jeg tviler på at City slipper.
Mads Møller er jo ikke i nærheten.

Større fan av at unggutter som Shack, Gotts, Bogusz får tid rundt a-laget og utvikles enn at det kommer mediokre spillere inn. Håper Rad og orta la fra seg de kortene fra 2 sesonger siden.

Bare så det er sagt, du tror ikke Møller Daæhli er i nærheten av Forshaw og Klich? Tror du han er dårligere enn Shack, Gotts og Bogusz?

Mitt poeng var at Foden har Pep uttalt at ikke skal lånes ut, han tilhører førstelaget der, de spillerne skal ikke lånes bort.
Jeg "dro" da bare fram en tidligere wonderkid som ikke i dag koster 80 millioner pund fordi han ikke har hatt ønsket utvikling, men kvaliteten til spilleren er jo ikke null dermed....



Mangel på førstelagsspill vil tvinge frem en forandring for Foden innen utgangen av januar 2020. Sann mine ord, forholdsvis unge Edvardsen!

Og jeg mener – av årsaker jeg allerede har forklart nokså grundig – at vi bør stille sterkt hvis/når muligheten byr seg – også i en sannsynlig konkurranse med klubber fra Premier League.
Foden vil være en perfekt mann for Leeds – og Leeds United anno 2019/20 vil være en perfekt klubb for Phil Foden!

Tar forgitt at de rette menneskene i Leeds er klar over situasjonen rundt Foden og at de allerede nå har følere ute i den forbindelse. Noe annet vil være en grov tjenesteforsømmelse, spør dere meg.

Forøvrig er jeg enig med leedslife i at vi ikke bør hente spillere som ikke er nevneverdig bedre enn dem vi allerede har i klubben.
Vi VET at Bielsa ønsker en liten stall og at han ikke vil  å hente spillere som ikke vurderes bedre enn de vi allerede  har. Det var jo også hovedargumentet for at
klubben gikk for en eneste spiller i januar 19.
Ã… signere Harrison permanent før opprykk er i boks er helt uaktuelt. Såpass vet du jo Asbjørn.  ;)

Gikk vel strengt tatt for 2 spillere... Men poenget står, derfor spørs det om det skal komme nye spillere inn i januar om det da skal godt gjøres dersom ikke spilleren har spilt i løpet av de siste 4 mnd...
 

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1471 på: September 19, 2019, 23:20:40 »

Skal vi ha inn spillere i Januar må det være spillere som er bedre enn det vi har. Eks: Foden. Selv om jeg tviler på at City slipper.
Mads Møller er jo ikke i nærheten.

Større fan av at unggutter som Shack, Gotts, Bogusz får tid rundt a-laget og utvikles enn at det kommer mediokre spillere inn. Håper Rad og orta la fra seg de kortene fra 2 sesonger siden.

Bare så det er sagt, du tror ikke Møller Daæhli er i nærheten av Forshaw og Klich? Tror du han er dårligere enn Shack, Gotts og Bogusz?

Mitt poeng var at Foden har Pep uttalt at ikke skal lånes ut, han tilhører førstelaget der, de spillerne skal ikke lånes bort.
Jeg "dro" da bare fram en tidligere wonderkid som ikke i dag koster 80 millioner pund fordi han ikke har hatt ønsket utvikling, men kvaliteten til spilleren er jo ikke null dermed....



Mangel på førstelagsspill vil tvinge frem en forandring for Foden innen utgangen av januar 2020. Sann mine ord, forholdsvis unge Edvardsen!

Og jeg mener – av årsaker jeg allerede har forklart nokså grundig – at vi bør stille sterkt hvis/når muligheten byr seg – også i en sannsynlig konkurranse med klubber fra Premier League.
Foden vil være en perfekt mann for Leeds – og Leeds United anno 2019/20 vil være en perfekt klubb for Phil Foden!

Tar forgitt at de rette menneskene i Leeds er klar over situasjonen rundt Foden og at de allerede nå har følere ute i den forbindelse. Noe annet vil være en grov tjenesteforsømmelse, spør dere meg.

Forøvrig er jeg enig med leedslife i at vi ikke bør hente spillere som ikke er nevneverdig bedre enn dem vi allerede har i klubben.
Vi VET at Bielsa ønsker en liten stall og at han ikke vil  å hente spillere som ikke vurderes bedre enn de vi allerede  har. Det var jo også hovedargumentet for at
klubben gikk for en eneste spiller i januar 19. Ã… signere Harrison permanent før opprykk er i boks er helt uaktuelt. Såpass vet du jo Asbjørn.  ;)

Jeg er fullstendig klar over at Harrison-avtalen med City dreier seg om sesonglån med opsjon på kjøp etter sesongslutt. Men det vil ganske så sikkert være mulig å gjøre den avtalen permanent allerede i januar, hvis vi får behov for å gjøre plass til en ny lånespiller. Og det kan sikkert også avtales at mesteparten av en eventuell kjøpesum blir først utbetalt til sommeren, hvis vi skulle havne i en knipen situasjon med tanke på FFP-reglene.

Da blir kanskje neste spørsmål: Hvordan skal vi finansiere kjøpene av Costa og Harrison til sommeren hvis vi ikke rykker opp?
Svar: Selge Kalvin Phillips for veldig mye penger.

La meg nå få understreke at jeg ikke tror at dette blir gjort i januar. Jeg nevnte dette mulige scenarioet som et eksempel på hva som kan gjøres for å skape plass til en ny lånespiller.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1472 på: September 20, 2019, 10:31:46 »

Skal vi ha inn spillere i Januar må det være spillere som er bedre enn det vi har. Eks: Foden. Selv om jeg tviler på at City slipper.
Mads Møller er jo ikke i nærheten.

Større fan av at unggutter som Shack, Gotts, Bogusz får tid rundt a-laget og utvikles enn at det kommer mediokre spillere inn. Håper Rad og orta la fra seg de kortene fra 2 sesonger siden.

Bare så det er sagt, du tror ikke Møller Daæhli er i nærheten av Forshaw og Klich? Tror du han er dårligere enn Shack, Gotts og Bogusz?

Mitt poeng var at Foden har Pep uttalt at ikke skal lånes ut, han tilhører førstelaget der, de spillerne skal ikke lånes bort.
Jeg "dro" da bare fram en tidligere wonderkid som ikke i dag koster 80 millioner pund fordi han ikke har hatt ønsket utvikling, men kvaliteten til spilleren er jo ikke null dermed....



Mangel på førstelagsspill vil tvinge frem en forandring for Foden innen utgangen av januar 2020. Sann mine ord, forholdsvis unge Edvardsen!

Og jeg mener – av årsaker jeg allerede har forklart nokså grundig – at vi bør stille sterkt hvis/når muligheten byr seg – også i en sannsynlig konkurranse med klubber fra Premier League.
Foden vil være en perfekt mann for Leeds – og Leeds United anno 2019/20 vil være en perfekt klubb for Phil Foden!

Tar forgitt at de rette menneskene i Leeds er klar over situasjonen rundt Foden og at de allerede nå har følere ute i den forbindelse. Noe annet vil være en grov tjenesteforsømmelse, spør dere meg.

Forøvrig er jeg enig med leedslife i at vi ikke bør hente spillere som ikke er nevneverdig bedre enn dem vi allerede har i klubben.
Vi VET at Bielsa ønsker en liten stall og at han ikke vil  å hente spillere som ikke vurderes bedre enn de vi allerede  har. Det var jo også hovedargumentet for at
klubben gikk for en eneste spiller i januar 19.
Ã… signere Harrison permanent før opprykk er i boks er helt uaktuelt. Såpass vet du jo Asbjørn.  ;)

Gikk vel strengt tatt for 2 spillere... Men poenget står, derfor spørs det om det skal komme nye spillere inn i januar om det da skal godt gjøres dersom ikke spilleren har spilt i løpet av de siste 4 mnd...
Ja, glemte jo keeper,n!  :o
Jon R.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1473 på: Oktober 09, 2019, 15:13:28 »
Mer ønsker /synsing enn rykter fra denne linken....men vi hadde definitivt trengt å styrke/bredde alternativer bak:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/10/09/3-free-agent-centre-backs-leeds-united-should-consider/
 

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1474 på: Oktober 09, 2019, 23:45:12 »
Mer ønsker /synsing enn rykter fra denne linken....men vi hadde definitivt trengt å styrke/bredde alternativer bak:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/10/09/3-free-agent-centre-backs-leeds-united-should-consider/
Ikke med Kaboul i alle fall. For en tabbemaker.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1476 på: Oktober 17, 2019, 22:00:53 »
Tror skadesituasjonen er avgjørende for om det kommer inn noen i januar. Erfaringene med MB fra fjoråret er vel at han svært ugjerne bytter spillere i startelleveren så fremt de er tilgjengelige. Keeperplassen er unntaket.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1477 på: Oktober 22, 2019, 18:03:40 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1478 på: Oktober 24, 2019, 17:40:00 »
Sitat
Afternoon Phil,

Something different from the no doubt incoming striker debate. Could you burst the bubble/confirm interest in a few players we've been linked with?
Billy Gilmour at Chelsea (rumours of loan, could be replace Clarke?)
Reece James (know you mentioned him for the summer if we'd have gone up, but have been linked again with a Jan move)
And Sam McCallum, Coventry full-back who seems to be turning heads.

 
Phil Hay
41m ago

@Phil B. Reece James would have been a target in the event of promotion so he'll still be on the radar but is he a player Leeds need given how much Bielsa rates the current options he has? Gilmour and McCallum do both seem to be making waves but I haven't been told of concrete interest from Leeds. The January plans will be dictated by where the club are in the league and what sort of shape the squad is in when it opens.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1479 på: November 06, 2019, 09:38:21 »
…..hva med denne:

https://www.motforum.com/article.php?page=38433

Står han oppreist ennå? :D
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1480 på: November 06, 2019, 10:01:42 »
…..hva med denne:

https://www.motforum.com/article.php?page=38433

Står han oppreist ennå? :D
Må nok ha inn en erfaren keeper i tilfelle Casilla blir utestengt. Så ja takk til Green.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1481 på: November 08, 2019, 16:34:51 »
…..hva med denne:

https://www.motforum.com/article.php?page=38433

Står han oppreist ennå? :D
Må nok ha inn en erfaren keeper i tilfelle Casilla blir utestengt. Så ja takk til Green.

Ny keeper!? Hvorfor har vi da leid denne franskmannen?

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1482 på: November 10, 2019, 18:54:41 »
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1483 på: November 10, 2019, 20:29:29 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-fulham-and-stoke-want-middlesbrough-defender-daniel-ayala/

Her er nivået jeg mener du rykker opp med.

Tja. En solid spiller. Men skal vi kjøpe oss en spiller som snart bikker 30, bør det være av PL-kvalitet. Og det er jeg usikker på om Ayala er. Hvis ikke Cooper sin skade er langvarig blir Bielsa neppe å hente inn en stopper i januar og Ayala kommer ikke hit for å sitte på benken.

Ellers så er han jo en ganske ufordragelig type.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1484 på: November 11, 2019, 08:18:07 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-fulham-and-stoke-want-middlesbrough-defender-daniel-ayala/

Her er nivået jeg mener du rykker opp med.

Tja. En solid spiller. Men skal vi kjøpe oss en spiller som snart bikker 30, bør det være av PL-kvalitet. Og det er jeg usikker på om Ayala er. Hvis ikke Cooper sin skade er langvarig blir Bielsa neppe å hente inn en stopper i januar og Ayala kommer ikke hit for å sitte på benken.

Ellers så er han jo en ganske ufordragelig type.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Særdeles ufordragelig ja, men hadde han vært hos oss hadde vi elsket det. Tipper for eksempel det er få supportere hos andre lag som har særlig sansen for Alioski  :D


Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1485 på: November 11, 2019, 08:23:06 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-fulham-and-stoke-want-middlesbrough-defender-daniel-ayala/

Her er nivået jeg mener du rykker opp med.

Tja. En solid spiller. Men skal vi kjøpe oss en spiller som snart bikker 30, bør det være av PL-kvalitet. Og det er jeg usikker på om Ayala er. Hvis ikke Cooper sin skade er langvarig blir Bielsa neppe å hente inn en stopper i januar og Ayala kommer ikke hit for å sitte på benken.

Ellers så er han jo en ganske ufordragelig type.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Særdeles ufordragelig ja, men hadde han vært hos oss hadde vi elsket det. Tipper for eksempel det er få supportere hos andre lag som har særlig sansen for Alioski  :D

Hmmm. Meeeeget skeptisk. Folk her inne gir jo Berardi huden full for å pådra seg noen kort. Vent til Ayala evt kommer inn. Ikke bare at han er en ufordragelig spiller, men har sjelden god odds på han å få gult/rødt kort.. Nei takk.
Marching On! 4276

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1486 på: November 11, 2019, 09:24:14 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-fulham-and-stoke-want-middlesbrough-defender-daniel-ayala/

Her er nivået jeg mener du rykker opp med.

Tja. En solid spiller. Men skal vi kjøpe oss en spiller som snart bikker 30, bør det være av PL-kvalitet. Og det er jeg usikker på om Ayala er. Hvis ikke Cooper sin skade er langvarig blir Bielsa neppe å hente inn en stopper i januar og Ayala kommer ikke hit for å sitte på benken.

Ellers så er han jo en ganske ufordragelig type.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Særdeles ufordragelig ja, men hadde han vært hos oss hadde vi elsket det. Tipper for eksempel det er få supportere hos andre lag som har særlig sansen for Alioski  :D

Hmmm. Meeeeget skeptisk. Folk her inne gir jo Berardi huden full for å pådra seg noen kort. Vent til Ayala evt kommer inn. Ikke bare at han er en ufordragelig spiller, men har sjelden god odds på han å få gult/rødt kort.. Nei takk.

Tipper du vinner lite på oddsen. 15 kamper, 3 gule og 0 røde så langt denne sesongen.

Vi er blitt bra gode hvis en stopper som Ayala ikke er ønsket.
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1487 på: November 11, 2019, 09:54:32 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-fulham-and-stoke-want-middlesbrough-defender-daniel-ayala/

Her er nivået jeg mener du rykker opp med.

Tja. En solid spiller. Men skal vi kjøpe oss en spiller som snart bikker 30, bør det være av PL-kvalitet. Og det er jeg usikker på om Ayala er. Hvis ikke Cooper sin skade er langvarig blir Bielsa neppe å hente inn en stopper i januar og Ayala kommer ikke hit for å sitte på benken.

Ellers så er han jo en ganske ufordragelig type.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Særdeles ufordragelig ja, men hadde han vært hos oss hadde vi elsket det. Tipper for eksempel det er få supportere hos andre lag som har særlig sansen for Alioski  :D

Hmmm. Meeeeget skeptisk. Folk her inne gir jo Berardi huden full for å pådra seg noen kort. Vent til Ayala evt kommer inn. Ikke bare at han er en ufordragelig spiller, men har sjelden god odds på han å få gult/rødt kort.. Nei takk.

Tipper du vinner lite på oddsen. 15 kamper, 3 gule og 0 røde så langt denne sesongen.

Vi er blitt bra gode hvis en stopper som Ayala ikke er ønsket.

Denne seongen har han bedre stats enn normalt, det har du rett i..  ;)
Marching On! 4276

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1488 på: November 11, 2019, 09:56:21 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-fulham-and-stoke-want-middlesbrough-defender-daniel-ayala/

Her er nivået jeg mener du rykker opp med.

Tja. En solid spiller. Men skal vi kjøpe oss en spiller som snart bikker 30, bør det være av PL-kvalitet. Og det er jeg usikker på om Ayala er. Hvis ikke Cooper sin skade er langvarig blir Bielsa neppe å hente inn en stopper i januar og Ayala kommer ikke hit for å sitte på benken.

Ellers så er han jo en ganske ufordragelig type.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Særdeles ufordragelig ja, men hadde han vært hos oss hadde vi elsket det. Tipper for eksempel det er få supportere hos andre lag som har særlig sansen for Alioski  :D

Hmmm. Meeeeget skeptisk. Folk her inne gir jo Berardi huden full for å pådra seg noen kort. Vent til Ayala evt kommer inn. Ikke bare at han er en ufordragelig spiller, men har sjelden god odds på han å få gult/rødt kort.. Nei takk.

Tipper du vinner lite på oddsen. 15 kamper, 3 gule og 0 røde så langt denne sesongen.

Vi er blitt bra gode hvis en stopper som Ayala ikke er ønsket.

Denne seongen har han bedre stats enn normalt, det har du rett i..  ;)

28 år, kanskje med læringskurve. To røde hele fjorårssesongen på 37 kamper.  Definitivt ingen Berardi.
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1489 på: November 11, 2019, 13:00:11 »
Særdeles vanskelig å like Ayala, har en endeløs liste med tjuvtriks han benytter seg av i kamper....
Spansk da, så Bielsa kan gjøre seg godt forstått med han....og sikkert ett godt cover i Championship - han holdt vel
ikke mål i PL.

MEN, først skal vi opp til Premier League da, og en slik spiller som bidrar til det kan han være..
 

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1490 på: November 11, 2019, 13:32:56 »
Er han en god ballbehandler? Som de fleste andre her så ser jeg bare drittsekken når vi spiller mot Middelsbjørg

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1491 på: November 11, 2019, 15:41:53 »
Disse ryktene fra Football Insider håper bare er det - rykter. Men altså, Scum ønsker å kjøpe både White og Phillips. Penger har de jo nok av, og dersom Pogba selges får man enda bedre råd.

https://the72.co.uk/148592/manchester-united-eyeing-double-transfer-of-leeds-united-star-duo/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1492 på: November 14, 2019, 01:47:53 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-fulham-and-stoke-want-middlesbrough-defender-daniel-ayala/

Her er nivået jeg mener du rykker opp med.

Tja. En solid spiller. Men skal vi kjøpe oss en spiller som snart bikker 30, bør det være av PL-kvalitet. Og det er jeg usikker på om Ayala er. Hvis ikke Cooper sin skade er langvarig blir Bielsa neppe å hente inn en stopper i januar og Ayala kommer ikke hit for å sitte på benken.

Ellers så er han jo en ganske ufordragelig type.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Særdeles ufordragelig ja, men hadde han vært hos oss hadde vi elsket det. Tipper for eksempel det er få supportere hos andre lag som har særlig sansen for Alioski  :D

Hmmm. Meeeeget skeptisk. Folk her inne gir jo Berardi huden full for å pådra seg noen kort. Vent til Ayala evt kommer inn. Ikke bare at han er en ufordragelig spiller, men har sjelden god odds på han å få gult/rødt kort.. Nei takk.

Tipper du vinner lite på oddsen. 15 kamper, 3 gule og 0 røde så langt denne sesongen.

Vi er blitt bra gode hvis en stopper som Ayala ikke er ønsket.

Denne seongen har han bedre stats enn normalt, det har du rett i..  ;)

28 år, kanskje med læringskurve. To røde hele fjorårssesongen på 37 kamper.  Definitivt ingen Berardi.


Er Daniel Ayala til Leeds i januar et sannsynlig scenario - og bør vi i det hele tatt forsøke å hente ham?

Nå har vi vel alle lært oss at Bielsa er en ihuga tilhenger av begrepet "less is more" når det dreier seg om størrelsen på førstelagstallen, derfor er det vel lite trolig at han i utgangspunktet er lysten på å hente inn en ny stopper.
Skjer det noe på dette området i januar, vil det i så fall antagelig være p.g.a at White blir tilbakekalt eller at Coopers skadeproblemer er noe vedvarende greier.

Selv om vi nesten ikke slipper inn mål og stort sett har fremstått bunnsolide defensivt, har vi fremdeles en del å hente når det gjelder duellstyrke på dødball - i begge bokser, når sant skal sies - og på det området ville Ayala vært en bortimot perfekt mann å få inn. Dessuten er fyren en pest og en plage for motstandernes spisser - er sikker på at mange av dem føler det som at de har et gedigent gnagsår fra hælen til nakken etter nitti minutter med Ayala som dansepartner. 

Et viktig moment med tanke på en eventuell Leeds-interesse for denne spilleren er at Victor Orta kjenner Ayala godt fra deres felles tid i M'Boro. Tror derfor at Ortas vurdering av Ayala (inkludert hvor godt hans personlighet vil passe inn gruppa) blir svært avgjørende for hva Leeds velger å gjøre i dette tilfellet.



Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1493 på: November 14, 2019, 12:11:43 »
Det vil komme skader og kort som resulterer i fravær av spillere i "core-11vern" til Bielsa - og å kun ha Berardi
bak der er virkelig gambling på høyt nivå.
Om ikke planen er å få opp Strujic da, han ser jo meget bra ut på U23.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1494 på: November 14, 2019, 12:53:54 »
Det vil komme skader og kort som resulterer i fravær av spillere i "core-11vern" til Bielsa - og å kun ha Berardi
bak der er virkelig gambling på høyt nivå.
Om ikke planen er å få opp Strujic da, han ser jo meget bra ut på U23.

Han har selv uttalt at først kommer White og Cooper, så Berardi, Ayling, Phillips, Davis, Struijk og Casey. I Bielsas hode har han mer enn nok stoppere å ta av hvis vi blir manko. Om fansen er enig eller ikke bryr han seg lite om. It's the Bielsa way.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1495 på: November 14, 2019, 13:08:13 »
Kommer ingen i Januar. Selv om vi mister Phillips, White, Kiko, og Nketiah. Samt Cooper er langtidskada

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1496 på: November 14, 2019, 15:26:22 »
Kommer ingen i Januar. Selv om vi mister Phillips, White, Kiko, og Nketiah. Samt Cooper er langtidskada
Det tror jeg er en ganske korrekt betraktning. Men vi mister ikke Phillips i januar. Derimot mister vi han til sommeren dersom vi ikke rykker opp. Det får være grense for hvor lenge han skal skusle bort talentet sitt i lavere divisjoner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1497 på: November 14, 2019, 16:04:35 »
Victor er enig med dere - it will be a quiet market,

Men eg trur noe... vil skje, lell :)

Victor Orta explains why Leeds United will have a quiet January transfer window
The Whites director of football was also asked about James Milner's return
By Nestor Watach  12:55, 14 NOV 2019

Victor Orta has declared Leeds United are unlikely to do much business in the upcoming January transfer window.

The club’s director of football gave a new interview to Italian outlet Tutto Mercato in which he touched on the season so far, working with Marcelo Bielsa, and how his latest role compares to his time with Sevilla and Middlesbrough.


The Spaniard, who joined the club when Andrea Radrizzani completed a takeover in the summer of 2017, has typically been reluctant to use the mid-season transfer window.

The club have done some deals completed in winter over the past couple of years, however. With Thomas Christiansen in charge in 2018, Adam Forshaw and Tyler Roberts joined from Middlesbrough and West Bromwich Albion respectively.
 
Last January, Kiko Casilla made the switch from Real Madrid with Daniel James close to joining him, but the move from Swansea City was scuppered in the final hours.
There have been few names linked with a move to the Whites this January, but one name touted has been Middlesbrough’s Daniel Ayala.


"No, no, I don't say anything about the names,” he answered, holding firm when the interview teasingly asked about the possibility of James Milner returning home from Liverpool.

 
"We have made a conservative line in the summer, we will do it in winter. New signings need time, in January there are few options and they need to have a certain type of profile.
“We need intelligence, I can say that it will be a quiet market for Leeds. We have information and ideas, but I believe little in the winter market. Only 25 per cent of winter transfers are successful, it's incredible.”


https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/victor-orta-explains-leeds-united-17255903
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1498 på: November 14, 2019, 16:07:12 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth

Leeds United fans can relax.

Sources say there was only one option for a Brighton recall of Ben White and now there's 'no chance' of it happening.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/leeds-united-fans-can-relax-no-chance-brighton-will-recall-ben-white-january-transfer-window-997135

#lufc
#bhafc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1499 på: November 14, 2019, 16:47:51 »
Leeds-Live med en Q&A-session.
Beren Cross:
There is nothing in the Daniel Ayala rumour, I am told.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan