Skrevet av Emne: Kamp vs Birmingham City @StAndrewsStadium lørdag 6.4.19 kl. 16:00 på Viasport 2  (Lest 28213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert

Ikke ufortjent resultat. Ser ikke ut som om vi vill vinne, ikke noe aggressivitet, ikke noe press, ikke noe vilje. Ingen tar ansvar. Hvordan skal vi klare å snu dette i po?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Reaney

Vi taper rett og slett krigen i dag.

Andersen

Merkelig liga dette her , :o vi vant i forrige kamp , ryker i dag , Sheffield U tap forrige kamp , de vinner i dag , West B vant forrige kamp , ryker i dag osv  :o jojo liga !

auren

Slutt. 1-0. Skuffende forestilling. Bham vinner faktisk fortjent. Nå får vi håpe de klør Blades i neste kamp og at vi tar Preston.

Blæh!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Må score først i en sånn kamp, og for tiden er Bamford IKKE den som scorer først.
 

karaba

Tap Sheffield U og tap i dag, ja da var eventyret om direkte opprykk veldig langt unna er jeg redd


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjerp deg. Vi ligger ett poeng bak direkte opprykk...

Men spiller dårligere enn på lenge, trenden er ikke akkurat i vår favør



Sent from my iPhone using Tapatalk

4 seire på de siste fem før denne....
Uten å ha overbevist


Sent from my iPhone using Tapatalk

4-0, 1-0, 3-0 og 3-2....
Slutt å prat piss, vi er ikke nærheten 1 skudd på mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

Superfan

Tap Sheffield U og tap i dag, ja da var eventyret om direkte opprykk veldig langt unna er jeg redd


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjerp deg. Vi ligger ett poeng bak direkte opprykk...

Men spiller dårligere enn på lenge, trenden er ikke akkurat i vår favør



Sent from my iPhone using Tapatalk

4 seire på de siste fem før denne....
Uten å ha overbevist


Sent from my iPhone using Tapatalk

4-0, 1-0, 3-0 og 3-2....
Slutt å prat piss, vi er ikke nærheten 1 skudd på mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

Så du kampen? Bamford burde putta tre. Dårlig kamp idag, men ståa er langt fra så dårlig som du vil ha det til.

Neo

Forferdelig.

Ikke til å tro at det på dette tidspunkt i sesongen, med alt som er i spill, ikke er bedre innsats.

h.b

  • Gjest
Laget er ikke godt nok rett å slett. Blir ny sesong i wankership

Cannavaro

Dette var et veldig skuffende tap såklart, men vi virket tunge og svært lite farlige fremover.  Når en spiss ikke scorer mål så går det utover selvtilliten, og der er nok Bamford akkurat nå.  Lurer på om Bielsa starter med ham på topp mot Preston til uka ?
Det er allikevel 6 kamper igjen av sesongen og vi er snaue ett poeng bak opprykk.  Gidder ikke henge med huet ennå.....dette er ikke ferdig.  Vi har evner til å prestere bedre enn kampen akkurat idag.
MFLU - Miracles For Leeds United

Reaney

Leeds have lost 22 of 29 matches in April during the last seasons.

Blank_File

Alt ble nøyaktig slik Birmingham ville i denne kampen. Vi bommet på to helt vanvittige sjanser og kanskje tre, mens Birmingham setter en av de på et meget gunstig tidspunkt. Det var helt jevnt og en litt dårlig kamp fra oss. Men jeg syns vel dagens mønster er nokså likt som resten av sesongen. Vi har ikke nok kreativ kraft til å bryte ned et busslag og vi trenger mange sjanser for å score mål. Vi er dømt til å tape noen når vi ikke scorer først. Løpet er ikke kjørt enda. Bring on Preston!

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk


Reaney

Noen som så noe av effekten av  Dallas - Roofe - Clarke byttene? Til sammenligning var Forshaw´s innhopp sist uke adskillig mer synlig og effektivt.

auren

Laget er ikke godt nok rett å slett. Blir ny sesong i wankership

Det sa nok også Blades-fansen etter tapet forrige helg. Her er ingenting avgjort! Selv om jeg fortsatt tror Norwich og Sheff Utd rykker direkte opp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Noen som så noe av effekten av  Dallas - Roofe - Clarke byttene? Til sammenligning var Forshaw´s innhopp sist uke adskillig mer synlig.
Nei. Som nevnt over innehar vi ikke kreativ kraft nok mot busslag. Om noe så passer et sånt kampbilde bedre for Bamford enn Roofe. Men Bamford er ikke i form. Akkurat når vi trodde han var i form så forsvant den som dugg for solen. Utrolig dårlig timing.

berlin

Ikke ufortjent resultat. Ser ikke ut som om vi vill vinne, ikke noe aggressivitet, ikke noe press, ikke noe vilje. Ingen tar ansvar. Hvordan skal vi klare å snu dette i po?

Ikke enig at vi "ikke ville vinne" eller manglet agressivitet.

Jeg mener faktisk at vi manglet ro, tydelig preget av alvoret og stresser non-stop etter at B'ham skåret.

Stikkord for Leeds-laget i dag: STRESSA
Forsåvidt ikke bare i dag, men i dag var det ekstra tydelig.

For en gang skyld, ja muligens for første gang, skjønner jeg ikke byttene Bielsa gjorde. Kan liksom ikke skjønne hvorfor
han ikke begynte med Clarke? Når Clarke og Roofe kom inn på, ble det jo bare mer tullball.

Man kan si hva man vil om Bamford, men etter min mening så lukter det mål når han er på banen.
Bamford hadde 3 sjanser, ikke 0, og litt uflaks at han ikke skåret.

Nå gjelder det å ha fokus på oppgaver i neste kamp mot Preston.
Dette er selvsagt ikke over.

Siden både Rotherham og Millwall vant, så er luken til nedrykk ikke blitt større for B'ham, men lagene bak har en kamp mindre på å ta igjen B'ham. B'ham vil kjenne presset mot Sheff U også, og Sheff U vil antagelig dominere. B'ham er gode på kontra,
men det kan være at Sheff U spiller kloker enn Leeds.

berlin

Noen som så noe av effekten av  Dallas - Roofe - Clarke byttene? Til sammenligning var Forshaw´s innhopp sist uke adskillig mer synlig og effektivt.

Et absolutt betimelig spørsmål. Null - zero - 0 effekt, kanskje tvert imot. Uvant kost fra Bielsa.
Burde startet (som vanlig) med Clarke, og deretter se det an.

Det ble bare rot og tullball etter dobbeltbyttet. Panisk. Og Bielsa så for en gangs skyld skikkelig stressa og grublende ut.

Reaney

Sesongen 2018- 2019: Gary Monk versus Marcello Bielsa = 2- 0.  Noe å tenke på.

karaba

Tap Sheffield U og tap i dag, ja da var eventyret om direkte opprykk veldig langt unna er jeg redd


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjerp deg. Vi ligger ett poeng bak direkte opprykk...

Men spiller dårligere enn på lenge, trenden er ikke akkurat i vår favør



Sent from my iPhone using Tapatalk

4 seire på de siste fem før denne....
Uten å ha overbevist


Sent from my iPhone using Tapatalk

4-0, 1-0, 3-0 og 3-2....
Slutt å prat piss, vi er ikke nærheten 1 skudd på mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

Så du kampen? Bamford burde putta tre. Dårlig kamp idag, men ståa er langt fra så dårlig som du vil ha det til.
Du sier det jo selv, burde ha putter 3 blir ikke opprykk av det


Sent from my iPhone using Tapatalk

B_Ød

magre greier...
Ups & Ups!!

berlin

Sesongen 2018- 2019: Gary Monk versus Marcello Bielsa = 2- 0.  Noe å tenke på.

Hvorfor det?

Eriksen55

Sesongen 2018- 2019: Gary Monk versus Marcello Bielsa = 2- 0.  Noe å tenke på.

Hva skal vi tenke på? At Monk er bedre enn Bielsa?

Reaney

Fordi vi hadde en av Englands mest lovende managere, og klarte ikke å holde på han. Sier ikke at han er bedre enn Bielsa, men med tanke på usikkerheten rundt Bielsa (vet jo fader ikke om han er her over sommeren), så kunne Monk representert kontinuitet. Har jo alderen på sin side også i forhold til Bielsa.
« Siste redigering: April 06, 2019, 18:28:21 av Reaney »

berlin

Fordi vi hadde en av Englands mest lovende managere, og klarte ikke å holde på han. Sier ikke at han er bedre enn Bielsa, men med tanke på usikkerheten rundt Bielsa (vet jo fader ikke om han er her over sommeren), så kunne Monk representert kontinuitet. Har jo alderen på sin side også i forhold til Bielsa.

Well, that's just like your opinion, man. (Big Lebowski)

Du husker vel hvem som eide Leeds da? Det er nesten rart at en kar som Monk valgte å jobbe under den eieren.

Promotion 2010

Fordi vi hadde en av Englands mest lovende managere, og klarte ikke å holde på han. Sier ikke at han er bedre enn Bielsa, men med tanke på usikkerheten rundt Bielsa (vet jo fader ikke om han er her over sommeren), så kunne Monk representert kontinuitet. Har jo alderen på sin side også i forhold til Bielsa.


Eh....

Ikke mate trollet, men...

Monk ville ikke bli i Leeds! Monk fikk sparken i Boro! Monk er neppe å se i B’ham etter sommeren!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Noen som så noe av effekten av  Dallas - Roofe - Clarke byttene? Til sammenligning var Forshaw´s innhopp sist uke adskillig mer synlig og effektivt.

Det at Dallas kommer inn er ett svakhetstegn i seg selv, og Clarke..de fleste kan finta di nå :o

Jeg så kun de siste 20, men ergret meg grønn over tempoet vårt, ventet vi på at Brum`skulle sovne før vi satt i gang eller hva....nei, dette var veldig svakt dessverre!

Forshaw hadde i hvert fall fått opp tempo, man får ikke spilt ut motstander stillestående.
Trist med Bamford da, nå da han virkelig skulle være tungen på vektskåla fremover...

I dag (til det kjedsommelige fra meg) så hadde vi trengt boksåpner a la Saiz, og i hans`fravær MÃ… da Brown være ett greit alternativ på benk...eller??

Ikke sint, bare veldig, veldiii skuffa`.

 

Hallgeir *

Noen som så noe av effekten av  Dallas - Roofe - Clarke byttene? Til sammenligning var Forshaw´s innhopp sist uke adskillig mer synlig og effektivt.

Et absolutt betimelig spørsmål. Null - zero - 0 effekt, kanskje tvert imot. Uvant kost fra Bielsa.
Burde startet (som vanlig) med Clarke, og deretter se det an.

Det ble bare rot og tullball etter dobbeltbyttet. Panisk. Og Bielsa så for en gangs skyld skikkelig stressa og grublende ut.


Clarke synes jeg bare har vært en skygge av det han viste tidligere i sesongen. Han får lite eller ingen ting til nå, så min mening er at han ikke bør starte på bekostning av f.eks. Harrison.

Unge Clarke mistet ballen svært ofte i dagens kamp.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Noen som så noe av effekten av  Dallas - Roofe - Clarke byttene? Til sammenligning var Forshaw´s innhopp sist uke adskillig mer synlig og effektivt.

Et absolutt betimelig spørsmål. Null - zero - 0 effekt, kanskje tvert imot. Uvant kost fra Bielsa.
Burde startet (som vanlig) med Clarke, og deretter se det an.

Det ble bare rot og tullball etter dobbeltbyttet. Panisk. Og Bielsa så for en gangs skyld skikkelig stressa og grublende ut.


Clarke synes jeg bare har vært en skygge av det han viste tidligere i sesongen. Han får lite eller ingen ting til nå, så min mening er at han ikke bør starte på bekostning av f.eks. Harrison.

Unge Clarke mistet ballen svært ofte i dagens kamp.
Selvtilliten er borte. Det er så enkelt for en ung spiller som Clarke. Det ser ikke helhjerta ut når han forsøker å passere en mann nå.

asbfjell

For et par uker siden fortalte jeg at dette var kampen fryktet mest den nærmeste tiden.
Jeg begrunnet, paradoksalt nok, frykten med at Birmingham var i en elendig form. Og vi har jo flere ganger vist oss å være en ønskemotstander for lag som er i en så skrøpelig forfatning at de er ute av stand til å slå noe som helst annet lag enn akkurat Leeds. Først Stoke, så QPR og nå Birmingham.

Det kan være fristende å si at dette er helt utrolig, men det vil ikke være riktig. Når dette skjer for tredje gang i løpet av et nokså kort tidsrom er det vel heller på sin plass å snakke om en varslet katastrofe.

I dag syntes det meste var dårlige greier. Til og med Bielsa så ut som en blek utgave av sitt vanlige selv. Jeg hadde f.eks. vanskelig for å se noen positive effekter av hans tre bytter.

Nå blir vi nødt til å slå tilbake med seier borte mot Preston. Og det kan vi utmerket godt være i stand til, paradoksalt nok. ;)


Promotion 2010

Tenk deg et hjemmelag som kaprer 28% possession! Glad Monk er «gone» for lenge siden!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973