Skrevet av Emne: Kamp vs Preston North End @Deepdale tirsdag 9.4.19 kl. 20:45 på LUTV  (Lest 24461 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kun to dager igjen til neste kamp. En ny tøff bortekamp venter oss. Klarer vi å heve nivået og plukke tre poeng, samt sette press på Sheffield United som spiller onsdag kveld borte mot Brum?

Så lenge Pablo er fit, så tror jeg faktisk laget blir det samme som mot Brum. Frykten er et nytt tap og seier til Sheffield United. Da ser det bekmørkt ut.

Tips: 1-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

willum

Twists and turns, sies det, men frykter SheffU fester grepet denne uka. Preston må slås. Vi må score først. Forbereder meg på det motsatte.

B_Ød

Blir spennende igjen dette..kan bli mye stygg-prat ila denne!!
Ups & Ups!!

Bjorn

Blir spennende igjen dette..kan bli mye stygg-prat ila denne!!

Huff ja. Tenker jeg stikker på pub jeg.. (Får evt ta med ørepropper...  ;D)
Marching On! 4276

B_Ød

Håper LUTV funker noe bedre enn sist også.
Ups & Ups!!

SOL

Det blir spennande om me klarer å hente tre poeng på Deepdale. Preston er ein tøff motstandar, men klarer me å mobilisere og få pasningsspelet til å sitte, er eg sikker på at me tek tre poeng.

Dette er ikkje over før "The fat lady sings" ...
« Siste redigering: April 08, 2019, 09:32:23 av SOL »
 

Xern

Må vinne denne, samme hvor vanskelig denne bortekampen er.  :-X
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

Kun to dager igjen til neste kamp. En ny tøff bortekamp venter oss. Klarer vi å heve nivået og plukke tre poeng, samt sette press på Sheffield United som spiller onsdag kveld borte mot Brum?

Så lenge Pablo er fit, så tror jeg faktisk laget blir det samme som mot Brum. Frykten er et nytt tap og seier til Sheffield United. Da ser det bekmørkt ut.

Tips: 1-1.

auren
Dessverre ja. Harrison, Klich og Bamford burde vært ute. Clarke, Forshaw og Roofe burde kommet inn. Flere svake kamper etter hverandre burde få konsekvenser..

RoarG

Nok et bananskall. Taper. Som best U.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Kun to dager igjen til neste kamp. En ny tøff bortekamp venter oss. Klarer vi å heve nivået og plukke tre poeng, samt sette press på Sheffield United som spiller onsdag kveld borte mot Brum?

Så lenge Pablo er fit, så tror jeg faktisk laget blir det samme som mot Brum. Frykten er et nytt tap og seier til Sheffield United. Da ser det bekmørkt ut.

Tips: 1-1.

auren
Dessverre ja. Harrison, Klich og Bamford burde vært ute. Clarke, Forshaw og Roofe burde kommet inn. Flere svake kamper etter hverandre burde få konsekvenser..

Tror på Forshaw, men er usikker på om Roofe er skarp nok.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Kun to dager igjen til neste kamp. En ny tøff bortekamp venter oss. Klarer vi å heve nivået og plukke tre poeng, samt sette press på Sheffield United som spiller onsdag kveld borte mot Brum?

Så lenge Pablo er fit, så tror jeg faktisk laget blir det samme som mot Brum. Frykten er et nytt tap og seier til Sheffield United. Da ser det bekmørkt ut.

Tips: 1-1.

auren
Dessverre ja. Harrison, Klich og Bamford burde vært ute. Clarke, Forshaw og Roofe burde kommet inn. Flere svake kamper etter hverandre burde få konsekvenser..

Tror på Forshaw, men er usikker på om Roofe er skarp nok.
De fleste er vel "skarpere" en Bomford for tiden  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Presser'n:

Quick turn around - any changes? Will Pablo be fit? Is Roofe ready to start?
There are possibilities that Pablo cannot play the game.
Roofe will go in his position if Pablo cannot play.

Pablo's problem?
He received a hit in the last minute of the previous game, he’s evolution today is positive. We are not going to take any risks if he can make it worse in the match.

Roofe ready to make an impact?
He missed a lot of time away. The minutes in the previous game were minutes with very little space on the pitch.
He has to play to improve his performance. We cannot verify his level in training. He has done a very high work to arrive to the game in very good condition.
You have to put this effort and work into the games. Roofe is a player very focused to come back into the team in his best conditio
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Nå ER jo Pablo mest sannsynlig ute i denne kampen da - i grunn d som er noe av det værste som kan skje med oss- MEN vi har klart dette før når han er ute...

Inn med Forshaw, og la Roofe begynne på topp - samt ha Izzy som joker!
 

Hallgeir *

Kun to dager igjen til neste kamp. En ny tøff bortekamp venter oss. Klarer vi å heve nivået og plukke tre poeng, samt sette press på Sheffield United som spiller onsdag kveld borte mot Brum?

Så lenge Pablo er fit, så tror jeg faktisk laget blir det samme som mot Brum. Frykten er et nytt tap og seier til Sheffield United. Da ser det bekmørkt ut.

Tips: 1-1.

auren
Dessverre ja. Harrison, Klich og Bamford burde vært ute. Clarke, Forshaw og Roofe burde kommet inn. Flere svake kamper etter hverandre burde få konsekvenser..
[/quote

Clarke får ingenting til for tiden, annet enn å miste ballen. Typisk for unge spillere varierer det veldig fra kamp til kamp, men Clarke er ikke god for tiden. Han bør definitivt ikke spille fra start.
Super Leeds since 1968

baste

ENIG, vil ha Bamford på banen. Roofe inn, selv om han må spille kant.



“Roofe is a fantastic player and our leading scorer, and I’d play him as the number 10, with Clarke out wide. Clarke is the most natural wide player we have, a proper winger who can glide past players.

“I would keep Bamford in the team even though he is a striker low on confidence. Roofe can drop deep and link with the other players, and he an Bamford together could create problems.”

Xern

ENIG, vil ha Bamford på banen. Roofe inn, selv om han må spille kant.



“Roofe is a fantastic player and our leading scorer, and I’d play him as the number 10, with Clarke out wide. Clarke is the most natural wide player we have, a proper winger who can glide past players.

“I would keep Bamford in the team even though he is a striker low on confidence. Roofe can drop deep and link with the other players, and he an Bamford together could create problems.”
Samt at det plutselig kan snu for Bamford, og at om vi misser direkte opprykk kan en Bamford i stigende form være avgjørende i playoffkampene. For å få han i form må han spille. Dette er et sjansespill vi aldri får fasit på, men jeg tenker det kan være greit å være såppas realistiske at vi planlegger litt for "what if"-scenarioet.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

ENIG, vil ha Bamford på banen. Roofe inn, selv om han må spille kant.



“Roofe is a fantastic player and our leading scorer, and I’d play him as the number 10, with Clarke out wide. Clarke is the most natural wide player we have, a proper winger who can glide past players.

“I would keep Bamford in the team even though he is a striker low on confidence. Roofe can drop deep and link with the other players, and he an Bamford together could create problems.”
Samt at det plutselig kan snu for Bamford, og at om vi misser direkte opprykk kan en Bamford i stigende form være avgjørende i playoffkampene. For å få han i form må han spille. Dette er et sjansespill vi aldri får fasit på, men jeg tenker det kan være greit å være såppas realistiske at vi planlegger litt for "what if"-scenarioet.
Bamford bør nok spille. Vi har ikke så mange spisser å ta av.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

MATCHDAY!!  8) 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Flottdet

Matchday. Opp med hodet folkens., Denne tar vi. Laget er nok flau og skuffet over forrige kamp og hever seg flere hakk idag:) :)

testo

Det ryktes og Twittres at Bogusz skal med troppen til Preston (er vel første gangen han er med første laget også) Spørsmålet er om 17 åringen får en plass i første 11 og tar plassen for Pablo fra start, tror vel helst at han får et innhopp. Spennende i alle fall denne gutten.
Berardi og Forshaw spillte 35 min i U23 kampen og er også trolig med idag. Clarke spilte en omgang.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Det ryktes og Twittres at Bogusz skal med troppen til Preston (er vel første gangen han er med første laget også) Spørsmålet er om 17 åringen får en plass i første 11 og tar plassen for Pablo fra start, tror vel helst at han får et innhopp. Spennende i alle fall denne gutten.
Berardi og Forshaw spillte 35 min i U23 kampen og er også trolig med idag. Clarke spilte en omgang.

Tar det med en klype salt:

https://tbrfootball.com/leeds-fans-reckons-mateusz-bogusz-is-in-the-first-team-after-u23-no-show/

Kun fordi han ikke spilte gårsdagens kamp. Typisk Leedsfans å spekulere i slik.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

willum

Det ryktes og Twittres at Bogusz skal med troppen til Preston (er vel første gangen han er med første laget også) Spørsmålet er om 17 åringen får en plass i første 11 og tar plassen for Pablo fra start, tror vel helst at han får et innhopp. Spennende i alle fall denne gutten.
Berardi og Forshaw spillte 35 min i U23 kampen og er også trolig med idag. Clarke spilte en omgang.

Tar det med en klype salt:

https://tbrfootball.com/leeds-fans-reckons-mateusz-bogusz-is-in-the-first-team-after-u23-no-show/

Kun fordi han ikke spilte gårsdagens kamp. Typisk Leedsfans å spekulere i slik.

auren

Som er helt suverent egentlig. Tenk å være så opptatt av hvem innbytter nr 7 er. Kan det være den nye unggutten? Sånt må vi aldri slutte med.

Runar

Det ryktes og Twittres at Bogusz skal med troppen til Preston (er vel første gangen han er med første laget også) Spørsmålet er om 17 åringen får en plass i første 11 og tar plassen for Pablo fra start, tror vel helst at han får et innhopp. Spennende i alle fall denne gutten.
Berardi og Forshaw spillte 35 min i U23 kampen og er også trolig med idag. Clarke spilte en omgang.

Bielsa har allerede informert om at det er Roofe som erstatter Pablo.

Spennende da om han vil ha Roofe til høyre, eller om han skifter side på han og Harrison.
 

B_Ød

Ups & Ups!!

Annesj

Får ikke sett kamp i dag  :o Blir å gløtte på vg live med henda foran øya  :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Preston mangler noen av sine "faste" leser jeg , vi er ett bedre lag enn de...men må sette sjansene våre!

Håper gutta viser mer guts enn sist, og vi MÃ… ha ett høyerer tempo.
Forshaw må PÃ…....bare usikker på hvem som kan/vil score måla!
 

Reaney

Fullt mulig å streame Leeds i kveld. Velger du en annen kamp er du i mine øyne ikke Leeds supporter.

Blank_File

Preston mangler noen av sine "faste" leser jeg , vi er ett bedre lag enn de...men må sette sjansene våre!

Håper gutta viser mer guts enn sist, og vi MÃ… ha ett høyerer tempo.
Forshaw må PÃ…....bare usikker på hvem som kan/vil score måla!
Vi MÃ… sette sjansene våre. Denne kvelden blir ikke til å holde ut!

Eriksen55

Fullt mulig å streame Leeds i kveld. Velger du en annen kamp er du i mine øyne ikke Leeds supporter.

Ok om jeg ser hockey eller?

Kontakinte

Fullt mulig å streame Leeds i kveld. Velger du en annen kamp er du i mine øyne ikke Leeds supporter.

Ok om jeg ser hockey eller?
Stanley cup begynner ikke før fredag  ;)