Skrevet av Emne: Kamp vs Preston North End @Deepdale tirsdag 9.4.19 kl. 20:45 på LUTV  (Lest 24471 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Buddy

Full støtte. Jevn strøm av edder og galle kan ikke kalles analyser.
Anyway, la oss alle glede oss over en god seier.

Andersen

Samhadi: ja endelig noe som går vår vei foreløpig ! tap på West B og Derby i dag så er vi vel sikret minst play off . Selv om ikke det skal være noen sovepute . Her er det bare å gunne på !

leedslife

Det var sterkt fra start til slutt.
Viktig for Bamford med 2.
Tøff tøff kamp mot wed på lørdag. Tror det blir jevnt

HåvardK

Bamford viser sykt god teknikk på begge de to målene. Den førstetouchen på førstemålet er jo helt rå (men er det litt flaks der også?)!
Tror faktisk det var bevisst, palle. To glitrende mål.

Myhre10

Deilig seier, og 2 flotte mål av Bamford.
Pablo med ny assist + tredjesist og krempasning på 2-0 målet.

Geir fra Grimstad

300 på 0-2 gav pene 2700 i klingende mynt. I morgen blir det 1-0 Birmingham i guess..../hope
revie

baste

En solid kamp av Leeds, noen skumle, unødvendige frispark i farlig område drar ned litt.

Men gleden over 2 pene mål fra Bamford overskygger alt. Hatt trua på han hele tiden, meget god spiller. En fryd å se spillerne jobber for hverandre.

Presset er på S.U nå, og sånn vil det snu annenhver kamp, til vi er sikret opprykk med seier hjemme over Aston Villa.

MOT - in BIELSA we trust

Cannavaro

Helt utrolig viktig seier, 3 poeng og vi legger press på Sheff United. Dette betyr mye for selvtilliten også.
Bielsa viser igjen hvor godt han kjenner spillerne sine, stoler på Bamford og gir han tillit.   Er nok mange fans som må krype litt etter
uttaket til Bielsa der.  Fine mål var det. Defensivt så lar vi ikke Preston komme til mye.   Godt gjennomført. Kalvin er fin stabilisator på midten der.  Dette må bare fortsette.
MFLU - Miracles For Leeds United

jaho

Samhadi: ja endelig noe som går vår vei foreløpig ! tap på West B og Derby i dag så er vi vel sikret minst play off . Selv om ikke det skal være noen sovepute . Her er det bare å gunne på !

Synd at Derby tapte...Hadde håpet at bl.a. de kunne holdt Villa ute av topp 6... tror Villa blir svært vanskelige hvis, gud forby, vi havner i Playoff...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2613
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Presset er på S.U nå, og sånn vil det snu annenhver kamp, til vi er sikret opprykk med seier hjemme over Aston Villa.

No må faktisk SU prestere i to kamper på rad uten at vi trenger å løfte fingeren.

Først i morgen borte mot Birmingham.
Så lørdag kl 16 hjemme mot Millwall.

...og så er det vår tur kl 18:30.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Bamford viser sykt god teknikk på begge de to målene. Den førstetouchen på førstemålet er jo helt rå (men er det litt flaks der også?)!

Det er jo flaks, han "misser" jo og får den for langt foran seg - men fulgt opp av et godt skudd.
 

Reaney

Texas ain´t no place for amateurs, TexasHenrik. Det er heller ikke dette forumet. Mange som er mer negative enn meg i kveld. Tåler du ikke meningsutvekslinger i kampens hete så for du ta hesten din og forlate "byen".

Runar

Deilig seier, og 2 flotte mål av Bamford.
[/img]+ tredjesist og krempasning på 2-0 målet.

Snilt å gi assist på den....
 

jaho

Faktisk litt rart å lese kampforum etter kamper. Selv med seier er det noen faste som ikke klarer å få til ETT!!! positivt innlegg..IKKE ETT!!!
Men kladder det på 0-0 eller vi ligger under skal det disses til høyre og venstre..t.o.m. Bielsas egenskaper var det tvil om etter forrige kamp!! Vet jo at mange Leeds-fan, i likhet med meg er voksne menn, som ellers også er overrepresentert som nett-troll. Hva er i veien, hvorfor er vi så frustrerte?? Hvorfor må vi bestandig ha noen å sable ned?? Har trent lag selv så å si hvert år fra 86...så vet utrolig godt hvordan form og selvtillit, og derav resultater svinger. Er like skuffet som alle hvis Leeds ikke presterer på toppnivå..men ingen lag gjør det alltid..!! Klarer ikke å fatte at alt hele tiden skal konkluderes med negativitet. Ikke at det skal gjemmes bort i såkalt"analyse"heller.. Tror vi rett og slett må godta at i CS svinger det voldsomt!! Er så utrolig slitsomt å lese alt fokus til tider om negativitet!! Ellers er man kjempeglad for et forum som tross alt har noen utrolig bra forumister.

Xern

*kremt*... DET ER SÃ…Ã… DEEEEILIG MED 3 POENG!!!. Bare bonus at vi holdt Preston laangt unna stort sett alt som kunne kalles farlige posisjoner. Digg mot et veldig bra lag!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Faktisk litt rart å lese kampforum etter kamper. Selv med seier er det noen faste som ikke klarer å få til ETT!!! positivt innlegg..IKKE ETT!!!
Men kladder det på 0-0 eller vi ligger under skal det disses til høyre og venstre..t.o.m. Bielsas egenskaper var det tvil om etter forrige kamp!! Vet jo at mange Leeds-fan, i likhet med meg er voksne menn, som ellers også er overrepresentert som nett-troll. Hva er i veien, hvorfor er vi så frustrerte?? Hvorfor må vi bestandig ha noen å sable ned?? Har trent lag selv så å si hvert år fra 86...så vet utrolig godt hvordan form og selvtillit, og derav resultater svinger. Er like skuffet som alle hvis Leeds ikke presterer på toppnivå..men ingen lag gjør det alltid..!! Klarer ikke å fatte at alt hele tiden skal konkluderes med negativitet. Ikke at det skal gjemmes bort i såkalt"analyse"heller.. Tror vi rett og slett må godta at i CS svinger det voldsomt!! Er så utrolig slitsomt å lese alt fokus til tider om negativitet!! Ellers er man kjempeglad for et forum som tross alt har noen utrolig bra forumister.
Personlig mener jeg at dette Leeds-laget gjør sin beste sesong-prestasjon på årevis. Bielsa og guttene har gjort en fantastisk jobb. Den vurderingen vil stå seg uansett hva som skjer i de neste 5 kampene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Faktisk litt rart å lese kampforum etter kamper. Selv med seier er det noen faste som ikke klarer å få til ETT!!! positivt innlegg..IKKE ETT!!!
Men kladder det på 0-0 eller vi ligger under skal det disses til høyre og venstre..t.o.m. Bielsas egenskaper var det tvil om etter forrige kamp!! Vet jo at mange Leeds-fan, i likhet med meg er voksne menn, som ellers også er overrepresentert som nett-troll. Hva er i veien, hvorfor er vi så frustrerte?? Hvorfor må vi bestandig ha noen å sable ned?? Har trent lag selv så å si hvert år fra 86...så vet utrolig godt hvordan form og selvtillit, og derav resultater svinger. Er like skuffet som alle hvis Leeds ikke presterer på toppnivå..men ingen lag gjør det alltid..!! Klarer ikke å fatte at alt hele tiden skal konkluderes med negativitet. Ikke at det skal gjemmes bort i såkalt"analyse"heller.. Tror vi rett og slett må godta at i CS svinger det voldsomt!! Er så utrolig slitsomt å lese alt fokus til tider om negativitet!! Ellers er man kjempeglad for et forum som tross alt har noen utrolig bra forumister.

Jeg har jo lyst til å skrive litt om impotente Harrison, men så lenge vi vinner så er det jo bare piss å fokusere på det negative. Noen her og der ute får energi av å fokusere på det negative, det er slike de er som personer og det klarer man ikke å omvende. Vi andre får heller nyte hvert sekund av denne reisen og så får de andre gå i seg selv når vi rykker opp.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Faktisk litt rart å lese kampforum etter kamper. Selv med seier er det noen faste som ikke klarer å få til ETT!!! positivt innlegg..IKKE ETT!!!
Men kladder det på 0-0 eller vi ligger under skal det disses til høyre og venstre..t.o.m. Bielsas egenskaper var det tvil om etter forrige kamp!! Vet jo at mange Leeds-fan, i likhet med meg er voksne menn, som ellers også er overrepresentert som nett-troll. Hva er i veien, hvorfor er vi så frustrerte?? Hvorfor må vi bestandig ha noen å sable ned?? Har trent lag selv så å si hvert år fra 86...så vet utrolig godt hvordan form og selvtillit, og derav resultater svinger. Er like skuffet som alle hvis Leeds ikke presterer på toppnivå..men ingen lag gjør det alltid..!! Klarer ikke å fatte at alt hele tiden skal konkluderes med negativitet. Ikke at det skal gjemmes bort i såkalt"analyse"heller.. Tror vi rett og slett må godta at i CS svinger det voldsomt!! Er så utrolig slitsomt å lese alt fokus til tider om negativitet!! Ellers er man kjempeglad for et forum som tross alt har noen utrolig bra forumister.

Syns det har vært veldig mye positivt å lese. Eller er det kun fullstendig positivitet som skal skrives. Og når du skriver  Ellers er man kjempeglad for et forum som tross alt har noen utrolig bra forumister.   Menes det da kun de som er overoptimistisk og skriver det man vet andre liker å lese.
Kampen i går var veldig bra etter at vi fikk en mann mere på banen. I første omgang følte jeg at vi stanga litt mot veggen, og var redd for at det var en av de dagene som det ikke funka for oss.  Men heldigvis lønna det i andre. Og mye av skylda skal nok utvisningen til preston spilleren ha æren for. Men en god kamp var det

Eriksen55

Jeg fastholder, Reaney - der kommer stort set ikke andet end negative meldinger fra dig, og det er næsten ikke til at holde ud!

+1

auren

Faktisk litt rart å lese kampforum etter kamper. Selv med seier er det noen faste som ikke klarer å få til ETT!!! positivt innlegg..IKKE ETT!!!
Men kladder det på 0-0 eller vi ligger under skal det disses til høyre og venstre..t.o.m. Bielsas egenskaper var det tvil om etter forrige kamp!! Vet jo at mange Leeds-fan, i likhet med meg er voksne menn, som ellers også er overrepresentert som nett-troll. Hva er i veien, hvorfor er vi så frustrerte?? Hvorfor må vi bestandig ha noen å sable ned?? Har trent lag selv så å si hvert år fra 86...så vet utrolig godt hvordan form og selvtillit, og derav resultater svinger. Er like skuffet som alle hvis Leeds ikke presterer på toppnivå..men ingen lag gjør det alltid..!! Klarer ikke å fatte at alt hele tiden skal konkluderes med negativitet. Ikke at det skal gjemmes bort i såkalt"analyse"heller.. Tror vi rett og slett må godta at i CS svinger det voldsomt!! Er så utrolig slitsomt å lese alt fokus til tider om negativitet!! Ellers er man kjempeglad for et forum som tross alt har noen utrolig bra forumister.

Jeg synes vi skal ta mishagsytringer og enkelte negative innlegg med en stor klype salt under kampens hete. De fleste av oss som skriver innlegg under kampene, sitter nok hjemme alene i godstolen og følger med, og har behov for å kommunisere med medfans. Slik man har behov for å skrike ut når man sitter live på Elland Road eller på puben med 20-30 eller 100 andre Leedssupportere. Jada, man får tid til å tenke før man skribler ned "faenskapen", men det går jo også an å tenke seg om når man sitter på puben eller live på stadioen før man brøler ut skitet sitt.

Summa summarum: Innlegg under kamptråd må det være ekstra stor takhøyde for.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Marching on together!!!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Neill full av lovord om Leeds og Bielsa:

Neil said: “Most teams are easy to stop. They’re not easy to stop. They’re probably the hardest team in the league to find a way to stop them.

“They’re probably the only team I’ve paid a compliment to this season but I think they’re excellent and I enjoy watching them. Whatever you do against them they’ve got an alternative.”

“If there’s a team in the league you don’t want to go against with 10 men it’s these. They use the ball and the pitch very well.”


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Neill full av lovord om Leeds og Bielsa:

Neil said: “Most teams are easy to stop. They’re not easy to stop. They’re probably the hardest team in the league to find a way to stop them.

“They’re probably the only team I’ve paid a compliment to this season but I think they’re excellent and I enjoy watching them. Whatever you do against them they’ve got an alternative.”

“If there’s a team in the league you don’t want to go against with 10 men it’s these. They use the ball and the pitch very well.”


auren
Og det sier han på en dag vi egentlig ikke var overfornøyde selv med spill og sjanser. Jeg tror jeg må virkelighetsorientere meg av og til. Jeg elsker den fotballen vi spiller for tiden!

auren

Neill full av lovord om Leeds og Bielsa:

Neil said: “Most teams are easy to stop. They’re not easy to stop. They’re probably the hardest team in the league to find a way to stop them.

“They’re probably the only team I’ve paid a compliment to this season but I think they’re excellent and I enjoy watching them. Whatever you do against them they’ve got an alternative.”

“If there’s a team in the league you don’t want to go against with 10 men it’s these. They use the ball and the pitch very well.”


auren
Og det sier han på en dag vi egentlig ikke var overfornøyde selv med spill og sjanser. Jeg tror jeg må virkelighetsorientere meg av og til. Jeg elsker den fotballen vi spiller for tiden!

Nja. Summa summarum var det en svært god bortekamp i går synes jeg. Preston hadde en halvsjanse i førsteomgang og et par farligheter i det 96. spilleminutt da kampen var over. Ellers bød de på ingenting. Men en helt perfekt kamp var det ikke. Fortsatt en del som skurrer på siste tredjedelen og en del feile valg. Men alltid godt å ha noe å gå på  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Faktisk litt rart å lese kampforum etter kamper. Selv med seier er det noen faste som ikke klarer å få til ETT!!! positivt innlegg..IKKE ETT!!!
Men kladder det på 0-0 eller vi ligger under skal det disses til høyre og venstre..t.o.m. Bielsas egenskaper var det tvil om etter forrige kamp!! Vet jo at mange Leeds-fan, i likhet med meg er voksne menn, som ellers også er overrepresentert som nett-troll. Hva er i veien, hvorfor er vi så frustrerte?? Hvorfor må vi bestandig ha noen å sable ned?? Har trent lag selv så å si hvert år fra 86...så vet utrolig godt hvordan form og selvtillit, og derav resultater svinger. Er like skuffet som alle hvis Leeds ikke presterer på toppnivå..men ingen lag gjør det alltid..!! Klarer ikke å fatte at alt hele tiden skal konkluderes med negativitet. Ikke at det skal gjemmes bort i såkalt"analyse"heller.. Tror vi rett og slett må godta at i CS svinger det voldsomt!! Er så utrolig slitsomt å lese alt fokus til tider om negativitet!! Ellers er man kjempeglad for et forum som tross alt har noen utrolig bra forumister.
Personlig mener jeg at dette Leeds-laget gjør sin beste sesong-prestasjon på årevis. Bielsa og guttene har gjort en fantastisk jobb. Den vurderingen vil stå seg uansett hva som skjer i de neste 5 kampene.

I couldn't agree more, Roar!  :)

Annesj

Neill full av lovord om Leeds og Bielsa:

Neil said: “Most teams are easy to stop. They’re not easy to stop. They’re probably the hardest team in the league to find a way to stop them.

“They’re probably the only team I’ve paid a compliment to this season but I think they’re excellent and I enjoy watching them. Whatever you do against them they’ve got an alternative.”

“If there’s a team in the league you don’t want to go against with 10 men it’s these. They use the ball and the pitch very well.”


auren
Og det sier han på en dag vi egentlig ikke var overfornøyde selv med spill og sjanser. Jeg tror jeg må virkelighetsorientere meg av og til. Jeg elsker den fotballen vi spiller for tiden!

Det er du ikke aleine om. Etter 20 år med skuffelse på skuffelse ere ikke lett å snu å tro. Det ligger nok like mye følelse for klubben i å være pessimistisk å skeptisk som å være positiv mener nå jeg da. Vi er forskjellige. Var mildt sagt meget skeptisk før denne sesongen å langt langt uti den(vi måtte ha det ene å det andre for vare) å venta bare på en trøkk. Bielsa har overbevist langt over det som var mulig å fatte med denne gjengen. Våger ennå ikke å TRO på direkte opprykk(men vi er gode nok til det). HÃ…PER er et mer riktig ord. Denne sesongen er et gedigent steg fremover for klubben på alle mulige måter. Måtte det fortsette.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Vi er faktisk sikret en play off plass nå. For første gang i Chamionship siden 2006! Det er jo fantastisk med hele 5 kamper igjen å spille!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Samhadi: ja endelig noe som går vår vei foreløpig ! tap på West B og Derby i dag så er vi vel sikret minst play off . Selv om ikke det skal være noen sovepute . Her er det bare å gunne på !

Synd at Derby tapte...Hadde håpet at bl.a. de kunne holdt Villa ute av topp 6... tror Villa blir svært vanskelige hvis, gud forby, vi havner i Playoff...

Jeg ser den. Villa har 5 seire på rad, og selv om Rotherham har kniven på strupen, tror jeg Villa slår de i kveld, 10.april.
Jeg kan godt se for meg at Villa, litt som Fulham forrige sesong, fortsetter med sin gode form ut sesongen, i alla fall før PO.
Gjør Villa det, så tror jeg de passerer Bristol City og blir nummer 5.

Spådom PO:
  • Birstol City - Sheff U/Leeds
  • WBA - Aston Villa

Spådomen kan gå i oppfyllelse, men helst da med Sheff U og ikke Leeds.
Men CS er CS, det er en jevn, tøff og MORSOM liga, og fortsatt kan mye skje, og Villa og BC er på langt nær sikret PO.
Likevel: M'boro må heve seg, det samme må Derby, som egentlig har prestert ganske "flatt" denne sesongen, uten noen lengre "good runs" eller "bad runs".
Sheff W er vel kanskje de som er nærmest til å true BC og AV, men forhåpentligvis slår vi det laget på kommende lørdag.

Det er nesten så jeg kommer til å savne CS, men bare nesten.  :)

RoarG

Samhadi: ja endelig noe som går vår vei foreløpig ! tap på West B og Derby i dag så er vi vel sikret minst play off . Selv om ikke det skal være noen sovepute . Her er det bare å gunne på !

Synd at Derby tapte...Hadde håpet at bl.a. de kunne holdt Villa ute av topp 6... tror Villa blir svært vanskelige hvis, gud forby, vi havner i Playoff...

Jeg ser den. Villa har 5 seire på rad, og selv om Rotherham har kniven på strupen, tror jeg Villa slår de i kveld, 10.april.
Jeg kan godt se for meg at Villa, litt som Fulham forrige sesong, fortsetter med sin gode form ut sesongen, i alla fall før PO.
Gjør Villa det, så tror jeg de passerer Bristol City og blir nummer 5.

Spådom PO:
  • Birstol City - Sheff U/Leeds
  • WBA - Aston Villa

Spådomen kan gå i oppfyllelse, men helst da med Sheff U og ikke Leeds.
Men CS er CS, det er en jevn, tøff og MORSOM liga, og fortsatt kan mye skje, og Villa og BC er på langt nær sikret PO.
Likevel: M'boro må heve seg, det samme må Derby, som egentlig har prestert ganske "flatt" denne sesongen, uten noen lengre "good runs" eller "bad runs".
Sheff W er vel kanskje de som er nærmest til å true BC og AV, men forhåpentligvis slår vi det laget på kommende lørdag.

Det er nesten så jeg kommer til å savne CS, men bare nesten.  :)
Gleder meg til å vinke Championship bye, bye jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Vi er faktisk sikret en play off plass nå. For første gang i Chamionship siden 2006! Det er jo fantastisk med hele 5 kamper igjen å spille!

auren
Dette hadde vi sagt ja til hver dag i uken før sesongen!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly