Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield Wednesday @Elland Road Lørdag 13.04.19 kl. 18:30 på Viasport 2  (Lest 22935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

2 dager til kamp!

Og vi stiller uforandret i følge Bielsa på dagens pressekonferanse.

Tøff duell mot Steve Bruces menn, men vi har slått mannskapet hans tidligere denne sesongen og skal gjøre det igjen!

Tips: 3-1 (Jansson, Harrison og Pablo)

MOT!

auren
« Siste redigering: April 11, 2019, 14:58:23 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Presser'n - short'n sweet

Headache who to pick - no injuries
These types of situations are easy to solve.

Jordan Stevens - how has he impressed you?
The games with the under-23s are always a reference for him. In a previous press conference I was talking about three levels of importance: Championship, games in training and under-23s.
For the players not involved with us who have no minutes in the Championship I am very focused on them in training and with the under-23s.

What's his skillset?
He has all the necessary skills to play on the side in attack. Good quality and speed too.

Wednesday - how different under Bruce to Luhukay?
From the change of the coach they create a more stable shape and XI. They had good results. They use less players. They give a style of play in their games. The positive results are what they deserved.

Did you watch Blades?
I didn’t watch it.

Wednesday - one of the best performances of the season - how similar on Saturday?
More than the opponent, without watching the previous games, we have to win the five games left. When you have less points to win the league because there are few games left, the gap for mistakes is reduced. In football, every game anything can happen. The game of Norwich yesterday is a summary of this.

Does the timing of kick-offs make a difference?
Any of the results of our opponents make us play free or more difficult. With any result they get we have to win the games. For us, to play the games with the obligation to win is nothing new for us.

Is that why you're high in the league - because you always play to win?
You can do different interpretations of this. When one team is trying to speculate during the game and have good success, but when you try to take control... Must try to speculate more.
It means when you play to keep the result. The typical advice is to speculate more. When one team is winning by one goal and concede, they are drawing. You can say to them they should try to go for the second goal.
Always, everyone will claim the things that didn’t help them win.

That's all from Bielsa - Tyler Roberts up next

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
2 dager til kamp!

Og vi stiller uforandret i følge Bielsa på dagens pressekonferanse.

Tøff duell mot Steve Bruces menn, men vi har slått mannskapet hans tidligere denne sesongen og skal gjøre det igjen!

Tips: 3-1 (Jansson, Harrison og Pablo)

MOT!

auren


Og hvilket av Steve Bruce sine mannskap har vi slått tidligere denne sesongen? Ikkje på fotballbanen i alle fall

auren

2 dager til kamp!

Og vi stiller uforandret i følge Bielsa på dagens pressekonferanse.

Tøff duell mot Steve Bruces menn, men vi har slått mannskapet hans tidligere denne sesongen og skal gjøre det igjen!

Tips: 3-1 (Jansson, Harrison og Pablo)

MOT!

auren


Og hvilket av Steve Bruce sine mannskap har vi slått tidligere denne sesongen? Ikkje på fotballbanen i alle fall

Tiden flyr! Trodde virkelig at Bruce var manager for AV da vi slo dem på tampen av fjoråret, men ser jo nå at han fikk fyken tidlig i oktober.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
2 dager til kamp!

Og vi stiller uforandret i følge Bielsa på dagens pressekonferanse.

Tøff duell mot Steve Bruces menn, men vi har slått mannskapet hans tidligere denne sesongen og skal gjøre det igjen!

Tips: 3-1 (Jansson, Harrison og Pablo)

MOT!

auren


Og hvilket av Steve Bruce sine mannskap har vi slått tidligere denne sesongen? Ikkje på fotballbanen i alle fall

Tiden flyr! Trodde virkelig at Bruce var manager for AV da vi slo dem på tampen av fjoråret, men ser jo nå at han fikk fyken tidlig i oktober.

auren

Tiden flyr ja, det er nå sikkert :D
Var ikkje lenge siden han spilte mot Leeds, spør du meg ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Var ikkje lenge siden han spilte mot Leeds, spør du meg ;D

Var vel i de tider sønnen spilte for Leeds, det :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Bielsa har rett. Vi må vinne de 5 siste for å være sikre. Tar gjerne en ny seiersrekke, som den i desember, men er redd vi må nøye oss med uavgjort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Bielsa har rett. Vi må vinne de 5 siste for å være sikre. Tar gjerne en ny seiersrekke, som den i desember, men er redd vi må nøye oss med uavgjort.


We are Leeds, we are not red!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Bielsa har rett. Vi må vinne de 5 siste for å være sikre. Tar gjerne en ny seiersrekke, som den i desember, men er redd vi må nøye oss med uavgjort.


We are Leeds, we are not red!  ;D
:P
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom

Har lurt litt på hvorfor Bielsa avslører laget til offentligheten flere dager i forveien. Han virker jo ellers å være sykelig opptatt av små detaljer så hvorfor gi motstanderne laget på forhånd? Ikke at det er en stor fordel, men litt lettere blir det jo å forberede seg på hva som kommer.
 

RoarG

Har lurt litt på hvorfor Bielsa avslører laget til offentligheten flere dager i forveien. Han virker jo ellers å være sykelig opptatt av små detaljer så hvorfor gi motstanderne laget på forhånd? Ikke at det er en stor fordel, men litt lettere blir det jo å forberede seg på hva som kommer.
Ikke akkurat noen hemmelighet hva team selection blir med de få spillerne vi har til rådighet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Har lurt litt på hvorfor Bielsa avslører laget til offentligheten flere dager i forveien. Han virker jo ellers å være sykelig opptatt av små detaljer så hvorfor gi motstanderne laget på forhånd? Ikke at det er en stor fordel, men litt lettere blir det jo å forberede seg på hva som kommer.

Med tanke på at han alltid spiller med de samme 11 så utgjør det ikke så mye forskjell at han sier det på pressekonferansen.
marching on together,
derudaf forever...

baste

Sykt spennende innspurt i årets sesong, skjelden har æ vært mer optimistisk på at vi klarer opprykk.
Vi tar 3 poeng i denne kampen, mitt tips 3-1

Trur både Norwich, S.U og Aston Villa går på en smell i helga.


MOT

leedslife

Blir sikkert en sliteseier dette og.
Men vi er jo langt bedre enn Wed.
Ser ikke for meg hvordan de skal klare å henge med hvis vi kjører samme tempo og presisjon som mot Preston.

Håper Harrison stepper opp. Svakt det han leverte mot Preston.

2-0 Harrison x 2

SupALeedS

Jeg tror denne kampen blir tøff og vanskelig. Var det ikke i fjor vi tapte for dem hjemme? Mener å huske nettopp det.
Satse på at vi klarer å dra i land seieren nå og fortsette å legge trykk på på sheffield U.


Moro med ny TV kamp! ;) MOT!
Alex

Annesj

Vi får nok et vanvittig trykk på oss siden jeg regner det nesten sikkert at det blir seier på Sheff utd mot Millwall før vi skal i ilden å derfor MÃ… vinne. Håper vi mestrer det presset. Veit ikke om jeg klarer se på  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sheffield United kjenner presset akkurat på samme måte som oss. Det er deres kamp mot Birmingham også et bevis på. Hver eneste kamp som er igjen blir spilt med et enormt press. Vi har bytta plass hver runde de siste tre. Det er en thriller jeg ikke følelsesmessig husker å ha opplevd før.

Hver kamp der vi går av banen med 3 poeng nå er bare en enorm lettelse for meg personlig. De gode følelsene fra tidligere i år er borte, nå er det bare nervøst hele tiden. Heldigvis er bunnivået vårt så bra at jeg ikke har vært sinna etter en kamp i hele år. Leeds vil og Leeds kan. Det er meget sannsynlig at dette kan holde helt inn kjære Leedsvenner!

B_Ød

Nå vil vi jo få de andres resultater å spille på til lørdag..hvis MB lar dem få vite det da  :D..spennende dager dette. 9p "up for grabs" før påsken er over. Lurer på hvordan matematikken ser ut ved påaske-utgang... ;D 
Ups & Ups!!

auren

Vi har bytta plass hver runde de siste tre.

Vi har byttet plasser 5 ganger i det siste! Før hjemmekampen mot Blades lå vi på 2. plass. Etter kampen lå vi på 3. plass. Etter Millwall-kampen lå vi på 2. plass, etter Brum-kampen lå vi på 3. plass og så etter Preston-kampen på 2. plass igjen. Helt Texas!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Det som bekymrer meg er at vi totalt har feilet i de "store" kampene før i sesongen. Vi må ha et tidlig mål i denne kampen. Står den og vipper så er jeg redd det kommer en fatal feil i forsvaret slik det har gjort før :(
Nervøs...

Kickthemdown

Ikke bekymret for denne. Sheffield Wed er i bra form for all del men mannskapet deres er ikke noe å skryte av.. Spiller vi slik vi pleier så vinner vi denne ganske så greit. 3-0  :)

Hallgeir *

Det som bekymrer meg er at vi totalt har feilet i de "store" kampene før i sesongen. Vi må ha et tidlig mål i denne kampen. Står den og vipper så er jeg redd det kommer en fatal feil i forsvaret slik det har gjort før :(
Nervøs...

Vi har vel tapt halvparten av de store kampene (hjemme mot SU og Norwich + borte mot WBA), men vunnet hjemme (knust) WBA og slått både SU og Norwich borte, dessuten kommet tilbake fra 0-2 til å vinne 3-2 borte mot Villa.

Her gjelder det å score først....
Super Leeds since 1968

Josch

Leeds kommer til å gå i strupen mot Sheff W slik vi gjorde mot WBA  og Sheff U de første 20 minuttene. Det blir skapt sjanser som må settes. Etter hvert vil Sheff W jobbe seg inn i kampen hvis det står 0-0 lenge.

asLeeds

Kampdag!!!  Nervøs..... :o
DALHEIM WHITES

RoarG

Kampdag!!!  Nervøs..... :o
Det får bli det det blir. Rolig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jaho

Kampdag!!!  Nervøs..... :o

Samme her...Bruce har fått skikk på laget..og mange potensielle målscorere... På benken sist satt Sam Winnall, Gary Hooper, Forestieri og fyrtårnet Nuhiu som alle på en god dag kan komme inn å gjøre en forskjell..

RoarG

Kampdag!!!  Nervøs..... :o

Samme her...Bruce har fått skikk på laget..og mange potensielle målscorere... På benken sist satt Sam Winnall, Gary Hooper, Forestieri og fyrtårnet Nuhiu som alle på en god dag kan komme inn å gjøre en forskjell..
Ingen grunn til å snakke opp motstanderen. Leeds har minst like mange potensielle matchvinnere som Uglene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jaho

Kampdag!!!  Nervøs..... :o

Samme her...Bruce har fått skikk på laget..og mange potensielle målscorere... På benken sist satt Sam Winnall, Gary Hooper, Forestieri og fyrtårnet Nuhiu som alle på en god dag kan komme inn å gjøre en forskjell..
Ingen grunn til å snakke opp motstanderen. Leeds har minst like mange potensielle matchvinnere som Uglene.

Absolutt,,hos oss kan faktisk samtlige bidra med avgjørende scoringer...stilen vår gjør jo at mange kommer seg til målsjanser, t.o.m. backene er jo ofte i posisjon.. Tidligere scoringsvaksinerte Ayling putter,og har opptil flere muligheter hver match. Det jeg påpekte er at dette ikke blir noen Walk in the park...som heller ingen andre matcher er i CS...men spiller vi som mot dem borte, som tross u var en av våre beste matcher, skal det mye til at vi ikke står igjen med tre poeng.. :D

jaho

Hva slags dag er det i dag B_Ød ??  ;) ;D

B_Ød

Hell Yeah!! -dag i dag  ;D
Ups & Ups!!