Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield Wednesday @Elland Road Lørdag 13.04.19 kl. 18:30 på Viasport 2  (Lest 23171 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

karaba

Nå fortjener vi en scoring


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cannavaro

For et trøkk og noen sjanser !!!  Harrison nære....Roberts har på seg danseskoa....vi mangler bare goallen nå.
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Ã…pen kamp, men vi er hakket bedre. Redd dette er en førstemåletvinnerkamp.

Er det fire gedigne sjanser vi har hatt nå?

Wednesday lever farlig og kan takke keeper for at de ikke ligger under med flere mål.
Super Leeds since 1968

RoarG

For et trøkk og noen sjanser !!!  Harrison nære....Roberts har på seg danseskoa....vi mangler bare goallen nå.
Gi'n til Bamford, så sitter'n.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

For noen sjanser! Nå hadde vi fortjent en scoring! Men så var det Leeds og effektivitet da..

Lucas the Kop Cat

Ã…pen kamp, men vi er hakket bedre. Redd dette er en førstemåletvinnerkamp.

Er det fire gedigne sjanser vi har hatt nå?

Wednesday lever farlig og kan takke keeper for at de ikke ligger under med flere mål.
Forstår godt at mange snakket om Westwood her inne som Leedskeeper.

RoarG

Dominerte vi ikke stort på Hillsborough også i høst? Så scoret denne Reach ut av intet. Leeds måtte nøye seg med 1-1. Har slitt med å slå disse Sheffield-lagene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Roberts skikkelig på i dag.

Superfan

Kunne glatt ledet med 3-4 nå. Dominerer stort.

Lucas the Kop Cat

Reach ut, gjør ikkeno for meg

baste

Leeds spillerne må bare ikke begynne å stresse, med dette trøkket, så scorer vi minst ett mål..

Denne kampen vinner vi..


MOT

Cannavaro

Leeds spillerne må bare ikke begynne å stresse, med dette trøkket, så scorer vi minst ett mål..

Denne kampen vinner vi..


MOT

Helt enig, bare å holde koket oppe her så får vi lønn for strevet. Vi har vært overlegne denne omgangen, men må selvfølgelig passe oss for kontringer.
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Leeds spillerne må bare ikke begynne å stresse, med dette trøkket, så scorer vi minst ett mål..

Denne kampen vinner vi..


MOT

Må d stemme! ( oppdater ofte...)  ;)
 

ziganda

Bra omgang. Litt skarpere foran mål så går det veien.

Movy

Aloioski tøver fælt ikveld.... Bare å peise på i samme stil i 2.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


karaba

Er det noe som kan hindre opprykk så er det at vi trenger veldig mange flere sjanser enn de andre lagene for å score.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sleivind

Begynte som en åpen kamp, men i siste halvdel av omgangen har det vært overkjøring! Fortsett sånn og vi vinner kampen!

Kato

God omgang, men målet mangler. Vi må vinne denne.
 

Movy

Aloioski tøver fælt ikveld.... Bare å peise på i samme stil i 2.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Tøver visst sjøl og, Alioski :)

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


flynn

En av de beste omgangene denne sesongen. Bare uflaks at vi ikke leder med et par mål. Dessverre blir det skumlere og skumlere når kontringsplassen SW får etterhvert blir enda større. Vi trenger uttelling! Satser på at det er Bamfords tur til å få en sjanse snart..

flynn

Andersen

En får jo dårligere og dårligere helse for hver kamp Leeds spiller nå i serie innspurten ! Er ikke bra for hjerte dette  :-[

auren

Veldig bra første omgang. Men vi må score på sjansene! Uglene er også farlige når de får overganger, og har omgangens største sjanse ved Hooper. Westwood med kjempekamp selvsagt. Klarer vi å overliste ham i andre omgang? Her kan det gå alle veier! For scorer vi ikke, så kommer garantert Wednesday til å gjøre det.

Fortsatt veldig nervøs.

auren
« Siste redigering: April 13, 2019, 19:31:21 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Leeds spillerne må bare ikke begynne å stresse, med dette trøkket, så scorer vi minst ett mål..

Denne kampen vinner vi..


MOT

Helt enig, bare å holde koket oppe her så får vi lønn for strevet. Vi har vært overlegne denne omgangen, men må selvfølgelig passe oss for kontringer.

holde fokus og konsentrasjon oppe og spillet vårt spill og ikke stresse så blir dette 3 poeng
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kai

Våren 2008-versjonen av Westwood vi er vitne til? Måtte gi tapt på overtid forrige gang, satser på det samme i dag.

asbfjell

Mye bra i første omgang.
Vi må bare få satt opp de rette folka (Bamford, Pablo og kanskje Klich) i scoringsposisjoner når sjansene byr seg.

berlin

Vi gjør dette "The Bielsa Way", og det betyr at vi også spiller med høy risiko.

Vi spiller bra, men vi mangler målet. Det må vi få, ellers......å, det er ikke til å holde ut. Ikke noe counter-attack mål til uglene....


auren

Dominerte vi ikke stort på Hillsborough også i høst? Så scoret denne Reach ut av intet. Leeds måtte nøye seg med 1-1. Har slitt med å slå disse Sheffield-lagene.

Jepp! En av sesongens beste kamper spillemessig i mine øyne. Helt utrolig at vi ikke vant.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

At ikke Alioski bare demper ballen litt til siden og lar Westwood komme på han.
 

baste

Vi gjør dette "The Bielsa Way", og det betyr at vi også spiller med høy risiko.

Vi spiller bra, men vi mangler målet. Det må vi få, ellers......å, det er ikke til å holde ut. Ikke noe counter-attack mål til uglene....

Liker at Bielsa alltid går etter 3 poeng. Selv om vi av og til kunne safet 1 poeng borte, når vi var foran S.U..endte med tap, og at vi ble liggende 1 poeng bak, unødvendig. Men likevel, vil vinne hver kamp, må risikere litt...elsker å se Leeds nå om dagen. Mye bra...

MOT

karaba

Der skal jo Pontus treffe mål


Sent from my iPhone using Tapatalk