Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield Wednesday @Elland Road Lørdag 13.04.19 kl. 18:30 på Viasport 2  (Lest 23187 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Johnnyj

Syns Roberts er alt for heit på grøten til tider; men det avsluttes i alle fall angrep.
Gjør ikke de beste valgene foran mål.
Men gud bedre så god han er i det oppbyggende spillet!

Bye

Jepp, han er ung enda, men han blir meget god!
Trønder i Bergen!

Hallgeir *

Phillips har vært "outstanding" i dag.
Super Leeds since 1968

Cherry

Det høres( leses) som om dette er en kvalitetskamp av oss! 
Skaper jo en drøss av sjanser, og d er svært betryggende! ;)
 

Neo

Vi har vært veldig gode i dag

berlin

Det høres( leses) som om dette er en kvalitetskamp av oss! 
Skaper jo en drøss av sjanser, og d er svært betryggende! ;)

Aldri betryggende med ett måls ledelse denne sesongen.

ziganda

Fotball er lidenskap, men jammen er det en god porsjon lidelse også. Vi er totalt overlegne i kampen, men med bare et mål foran vet man aldri.

Gratulerer!

Torpe-do

Phew... ferdig! 1-0!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Gratz' alle sammen for 3 poeng, og oppdateringer her inne...  ;D :D
 

auren

Jaaaaaaa!!!! Så forbaska fortjent! Strålende kamp! Det begynner å lukte PL!!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joensen

Yes :) Vi tok vare på muligheten i dag ;D

Cannavaro

Nydelig 3 poenger !!! Grattis alle...ett steg nærmere opprykk !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Johnnyj

Det høres( leses) som om dette er en kvalitetskamp av oss! 
Skaper jo en drøss av sjanser, og d er svært betryggende! ;)
Vi KJØRER over dem!! Veldig betryggende å se at vi spiller så bra når Blades driter seg ut.

Ha en god påske alle sammen. MOT  ;D  ;D

Andersen

JAAAAADDDAAA  ;D Der fikk vi endelig ei luke på SU ! S****n så deilig  ;D

berlin

Fotball er lidenskap, men jammen er det en god porsjon lidelse også. Vi er totalt overlegne i kampen, men med bare et mål foran vet man aldri.

Gratulerer!

så veldig VELDIG sant. Puh!

men deilig at det gikk veien.  :)

raggen

gkør det enkelt i kveld ;DGrattis alle sammen og God Påske ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Jeg er helt kake. For en sinnsykt bra kamp fram til vi scoret. Vanvittig dominans.

RoarG

Wow. Det holdt. Dette resultatet gjør meg til en meget fornøyd mann. Jeg har gjennom hele sesongen mant til måtehold når det gjelder snakk om direkte opprykk. Men nå er vi i en fase av sesongen hvor sånt kan snakkes om, uten å låte som tomt fanboy-prat. Vi har nå grepet om 2. plassen med 3 poengs ledelse. Det er bare 4 kamper igjen. Jeg føler meg ganske sikre på at vi vinner 3 av disse (Wigan, Brentford og Ipswich). Det gir oss 9 poeng. Klarer vi uavgjort mot Villa går dette greit. Og kan hende roter Blades bort noen flere poeng underveis? De vinner neppe alle 4.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Det høres( leses) som om dette er en kvalitetskamp av oss! 
Skaper jo en drøss av sjanser, og d er svært betryggende! ;)

Aldri betryggende med ett måls ledelse denne sesongen.

20 ganger har vi scoret først, 20 ganger har vi vunnet. Etter mitt syn svært betryggende. :)
 

RoarG

Det høres( leses) som om dette er en kvalitetskamp av oss! 
Skaper jo en drøss av sjanser, og d er svært betryggende! ;)

Aldri betryggende med ett måls ledelse denne sesongen.

20 ganger har vi scoret først, 20 ganger har vi vunnet. Etter mitt syn svært betryggende. :)
Jepp. Leeds er faktisk best på den delen i de to øverste divisjonene i England, Tyskland, Frankrike, Italia og Spania. Bielsa har gjort underverker med det laget som ble latterliggjort i fjorårs-sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Wow. Det holdt. Dette resultatet gjør meg til en meget fornøyd mann. Jeg har gjennom hele sesongen mant til måtehold når det gjelder snakk om direkte opprykk. Men nå er vi i en fase av sesongen hvor sånt kan snakkes om, uten å låte som tomt fanboy-prat. Vi har nå grepet om 2. plassen med 3 poengs ledelse. Det er bare 4 kamper igjen. Jeg føler meg ganske sikre på at vi vinner 3 av disse (Wigan, Brentford og Ipswich). Det gir oss 9 poeng. Klarer vi uavgjort mot Villa går dette greit. Og kan hende roter Blades bort noen flere poeng underveis? De vinner neppe alle 4.

Brentford blir ikke lett, for de er gode hjemme. Frykter også Villa-kampen. Fornøyd med uavgjort i den.
Super Leeds since 1968

roaldv

Spillemessig en av de aller beste kampene i år, og vi burde vunnet med 4! Uansett fornøyd, og nå har jeg virkelig trua! Hvilken forskjell fra sist lørdag  ::)

Blank_File

Det høres( leses) som om dette er en kvalitetskamp av oss! 
Skaper jo en drøss av sjanser, og d er svært betryggende! ;)

Aldri betryggende med ett måls ledelse denne sesongen.

20 ganger har vi scoret først, 20 ganger har vi vunnet. Etter mitt syn svært betryggende. :)
Det er så sant. Det føles så trygt å score først. Da vet vi at vi vinner.

sportcarl1

med en "normal" målvakt hade vi vunnit med minst 3-0 och punkterat matchen i första halvlek, huvudsaken dock att vi vann
 

Blank_File

Men for å være litt kritisk. For andre kamp på rad var det mislykkede bytter. Problemet i denne kampen er at det er vanskelig å se om man skal skylde på målet vi fikk eller byttet. Vi burde fortsatt å kjøre nøyaktig slik vi gjorde selv om målet kom etter mitt ønske.

berlin

De siste 10-15 min var en lidelse. Er mentalt sliten, rett og slett, men veldig lettet.
Jeg er glad jeg er på ER mot Villa, det er faktisk mye bedre enn å se kampen hjemme.


Sheff U med langtfra utsolgt stadion. Merkelig.....

B_Ød

Rørt...Veldig rørt!!
Ups & Ups!!

berlin

Men for å være litt kritisk. For andre kamp på rad var det mislykkede bytter. Problemet i denne kampen er at det er vanskelig å se om man skal skylde på målet vi fikk eller byttet. Vi burde fortsatt å kjøre nøyaktig slik vi gjorde selv om målet kom etter mitt ønske.

Her er hva Gene Wilder (SU) sa om sitt lag (det er altså ikke bare Leeds som rygger, selv om treneren ikke vil at vi skal rygge):

"As soon as we scored we went backwards. We needed to get the second but everyone thought we had to go safe. I wanted us to play forward but we got deeper and deeper and from a football point of view, we got what we deserved.

"We invited pressure. All we needed to do was keep playing the same way we did in the first half. We went safe and I've said to them (the players), if you do that you don't deserve to win games of football; they were there for the taking."


Kilde: BBC Sport

Bromancer

Så emosjonelt utlada at jeg nesten begynte å grine. Dette er så stressende at jeg er helt utafor  ;D


auren

Hvor er du i kveld Reaney? Gremmes over at vi slapp til en sjanse på 1-0?

Eller hva med bmoen?

Hjemme mot Wigan neste kamp. En ny bananskall-kamp, men så gode vi er nå, så vinner vi hvis vi er 100 % påskrudd!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.