Skrevet av Emne: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV  (Lest 31768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bmoen

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #180 på: April 19, 2019, 18:38:35 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.

Jo det har det. Vi mangler ihvertfall venstreving og en offensiv midtbane. Gjennom store deler av sesongen har det vært åpenbart, og opprykket ryker evt fordi vi ikke har scoret nok på de mange sjansene våre.
Wigan har et mer komplett lag enn oss mener du? Forklaringen er altså at de har forsterket mer enn vi har? Det var derfor vi tapte i dag?

Se på sesongen vår, spesielt etter jul. Vi dominerer kamper, produserer drøssevis med sjanser, men vinner ikke nok kamper. Da er det ikke uflaks, men udyktighet. En god venstreving og en god/målfarlig nr 10 hadde gitt oss opprykk.
Hvor har du beviset for denne hypotesen?

Så nettopp en oversikt som viste at vi trengte 7 sjanser pr scoring, og var et stykke nede på den statistikken.

Herre Gud for en diskusjon!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Jon R

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #181 på: April 19, 2019, 18:39:01 »
Berardi, Forshaw, Roofe og Clarke er alle kamp-rustne. Da vinner vi ikke kamper som dette.
Følger deg på den. Jeg tenker vi burde rotert mer og holdt benken i kampform. Blir vanskelig når det blir med et og annet innhopp i ny og ne. Dette er Bielsas filosofi, med mange fordeler og noen nedsider når sesongen drar seg til.
Jon R.

Jon R

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #182 på: April 19, 2019, 18:46:20 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.

Jo det har det. Vi mangler ihvertfall venstreving og en offensiv midtbane. Gjennom store deler av sesongen har det vært åpenbart, og opprykket ryker evt fordi vi ikke har scoret nok på de mange sjansene våre.
Wigan har et mer komplett lag enn oss mener du? Forklaringen er altså at de har forsterket mer enn vi har? Det var derfor vi tapte i dag?

Se på sesongen vår, spesielt etter jul. Vi dominerer kamper, produserer drøssevis med sjanser, men vinner ikke nok kamper. Da er det ikke uflaks, men udyktighet. En god venstreving og en god/målfarlig nr 10 hadde gitt oss opprykk.
Hvor har du beviset for denne hypotesen?

Det er ingen hypotese. Hadde vi hatt litt mer kvalitet hadde vi puttet litt mer. Hadde vi puttet litt mer hadde vi vunnet mer. Dette har jo også Bielsa sagt, vi må ha mange store sjanser for å score. Men for all del; synes du er godt nok at vi trenger 4-5 store sjanser for å putte 1 så bra for deg.
Hva slags orakel tror du at du er?  Selvfølgelig er det en hypotese at en venstre ving og nr 10 inn i januar hadde gitt oss opprykk. Du får det til på høres fryktelig enkelt ut.å bygge fotballag! Dette er ikke FM på nett!
Jon R.

HåvardK

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #183 på: April 19, 2019, 18:47:29 »
Berardi, Forshaw, Roofe og Clarke er alle kamp-rustne. Da vinner vi ikke kamper som dette.

Det har jeg nevnt som litt av problemet med samme startellever i 10 kamper. Blir for lite spilletid på resten. Alle de 4 så fullstendig ringrustne ut.
Er vel en kalkulert risiko, som stort sett har vist seg å ha noe for seg. Men det ble veldig synlig i dag. Syns dog Forshaw gjør et brukbart innhopp, bortsett fra på 1-2, hvor han er hjelpeløst passiv. Og han gir oss jo ingenting fremover. Den største skuffelsen er dog Roofe, som nok en gang beviser at han ikke fungerer i boksåpner-rollen.

Kato

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #184 på: April 19, 2019, 18:49:11 »
Kritisk å miste Cooper. Ikke tilbake til mandag ifølge Bielsa.
 

berlin

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #185 på: April 19, 2019, 18:51:07 »
Laget fortjener ikke å tykke direkte opp. Det har tap hjemme for Norwich, Sheffield United og nå Wigan bevist. Tape for et bunnlag med  en mann mer det meste av kampen sier sitt. Toget gikk i dag med SU-seier. Det er direkte flaut.

Blir vi topp 2 så fortjener vi det! Ã… si noe annet er piss!

Du koser deg sikkert i kveld!

Det blir ikke noe topp 2. Det er det som er poenget. Da må SU snuble samtidig som Leeds vinner resten. Og det er vel ikke akkurat sansynlig. Stikk finger’n j jorda!

Jeg er vokst opp på gård og godt vant med å stikke fingeren i jorda.
Det du skriver her, er nøyaktig hva SU fansen skrev på sitt forum etter sin siste kamp!!!!
For du har vel fått med deg at SU snublet i de 2 siste kampene. Og hva med Norwich, har de surfet inn seire i det siste? Ahh, det trenger de jo ikke, for de har såpass stor ledelse, ikke sant?  Men ikke fortell meg annet enn at NC har vært og er utålmodig etter å få avklart at de rykker opp så fort som overhodet mulig.

Hva er EGENTLIG sannsynlig i dette dramaet av en innspurt? Og hvor lenge har det vært sannsynlig?
Svaret er at det er ikke noe som er sannsynlig, men etterpåklokskap en jo en fin ting. For noen.

ragnar

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #186 på: April 19, 2019, 18:52:01 »
Berardi, Forshaw, Roofe og Clarke er alle kamp-rustne. Da vinner vi ikke kamper som dette.
Følger deg på den. Jeg tenker vi burde rotert mer og holdt benken i kampform. Blir vanskelig når det blir med et og annet innhopp i ny og ne. Dette er Bielsas filosofi, med mange fordeler og noen nedsider når sesongen drar seg til.
mtp

Hadde ikke Bielsa lært at manglende rullering kan få store følger på sølutten av sesongen. Fikk seg en skrape i dag mtp byttene.
*In El Loco we trust!*

HåvardK

Sv: Tap for det dårligste bortelaget i Championship.
« Svar #187 på: April 19, 2019, 18:55:05 »
Slik kampen utviklet seg slo vi 200 innlegg og sikkert 30 dødballer uten å skape en dritt.
Vi fikk utallige muligheter sentralt i bane rundt 18-20 meter og da ville jeg beholdt Roberts og Klich på banen.

Dødballene til Alioski og Hernandez var en katastrofe, innleggene til Alioski, Harrison, Ayling og Hernandez fullstendig hjelpeløse og da står vi igjen med skuddmulighetene fra distanse.

Ikke sikkert det har hjulpet med Roberts og Klich, Kato, men jeg tror det ville vært et bedre valg å beholde de to på banen.

Virket på meg som Bielsa fikk litt #hetta# i dag og var litt kjapp med de byttene etter min mening.
Til tross for at du er temmelig kategorisk - noe som selvsagt kan tilskrives frustrasjonen vi alle føler nå - er jeg enig i dine hovedpoenger her. Nå har vel Pablo stått frem tilstrekkelig antall ganger denne sesongen til at han skal bli syndebukk, men i dag var han svært skuffende. De to du nevner er vel de som er nærmest til å faktisk gjøre en forskjell på egen hånd, så med fasiten i hånd kan vi i dag kritisere byttene til Bielsa. Allikevel er det det kollektive som skuffer mest i dag, særlig etter utvisninga. Bielsa kommer aldri i verden til å legge skylda på spillerne sine, men det kunne han ha gjort i dag.

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #188 på: April 19, 2019, 18:56:35 »
Du verden hvor deprimert en kan bli av et skarve ballspill.

Vondt i hele kroppen.

Men heller idag enn 5.5. Vi løfter oss de neste 2 og vinner begge. Tipper Sheffield United ikke får full pott i Hull......men vinner mot Ipswich.

Da blir det tøft å holde blodtrykket i nogenlunde sjakk 5.5..

RoarG

Sv: Tap for det dårligste bortelaget i Championship.
« Svar #189 på: April 19, 2019, 18:57:38 »
Slik kampen utviklet seg slo vi 200 innlegg og sikkert 30 dødballer uten å skape en dritt.
Vi fikk utallige muligheter sentralt i bane rundt 18-20 meter og da ville jeg beholdt Roberts og Klich på banen.

Dødballene til Alioski og Hernandez var en katastrofe, innleggene til Alioski, Harrison, Ayling og Hernandez fullstendig hjelpeløse og da står vi igjen med skuddmulighetene fra distanse.

Ikke sikkert det har hjulpet med Roberts og Klich, Kato, men jeg tror det ville vært et bedre valg å beholde de to på banen.

Virket på meg som Bielsa fikk litt #hetta# i dag og var litt kjapp med de byttene etter min mening.
Til tross for at du er temmelig kategorisk - noe som selvsagt kan tilskrives frustrasjonen vi alle føler nå - er jeg enig i dine hovedpoenger her. Nå har vel Pablo stått frem tilstrekkelig antall ganger denne sesongen til at han skal bli syndebukk, men i dag var han svært skuffende. De to du nevner er vel de som er nærmest til å faktisk gjøre en forskjell på egen hånd, så med fasiten i hånd kan vi i dag kritisere byttene til Bielsa. Allikevel er det det kollektive som skuffer mest i dag, særlig etter utvisninga. Bielsa kommer aldri i verden til å legge skylda på spillerne sine, men det kunne han ha gjort i dag.
Vanskelig å bytte seg til seier når spillerne leverer langt under pari.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #190 på: April 19, 2019, 18:57:54 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.
Tja...du synes vi har spillere som scorer ut av ingenting?
Du mener seriøst det var pengesekken som gjorde Wigan bedre enn oss idag?
Nei, men hva skjedde i kampene mot QPR, Birmingham; Stoke;Sheff U? vi var klart best i alle de kampene, men klarte ikke å score det som måtte til. De 4 kampene i gjennom sesongen ga 0 poeng. Ã… bli slått av et bedre lag er helt greit. Ã… ha 100 sjanser uten å score sier noe om ferdighetene til spillerne....

Du har et viktig poeng. Når man over en sesong ser hvor mange sjanser vi trenger for å score, så er det ikke utur eller tilfeldigheter. Det er klart manglende ferdigheter. Fra distanse er vi elendige. Alioski kan ikke skyte. Phillips blåser den stort sett over mål. Klich det samme etter jul.  Bamford har brent vilt med 100 prosentere de siste 10 kampene. Roofe det samme.

Vi har trøbbel med de viktigste ferdighetene på banen, få blåst den kula i mål. Antall målsjanser og antall mål henger ikke på greip.

Ta med at vi har alt for få spillere som kan utfordre spillere offensivt. Stort forbedringspotensiale der.
Det virker ikke som om trening på avslutninger og dødballer prioriteres særlig høyt i Bielsas treningsregime. Det samme kan kanskje også sies om det å kunne passere spillere med ball, selv om Pablo og Clarke innehar disse ferdighetene. Tviler dog på at vi får se noen endring, i hvert fall ikke denne sesongen.

janesoer

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #191 på: April 19, 2019, 19:00:25 »
Det er vel de aller fleste her inne som fortsatt har håpet om direkte opprykk, men det som gjør meg så forbanna er at vi roter vekk muligheten mot et så dårlig bortelag, som spiller med 10 mann nesten hele kampen.
At de fleste spillerne ikke er på stasjonen og presterer langt under pari.

Er så vant til skuffelser de siste tiårene, men så ikke denne komme og da blir jeg fly flette forbanna og må få ut frustrasjonen.
Spillerne må gå i seg selv og finne ut hvordan det var mulig å dumme seg ut når du får alt på sølvfat.

Igjen med fullt stadion og massiv støtte fra tribunen.
Uff jeg blir dårlig bare av å snakke om det...................
« Siste redigering: April 19, 2019, 19:02:57 av janesoer »
 

Kontakinte

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #192 på: April 19, 2019, 19:03:49 »
Ja, da får vi bare ta den vi kan. Kom igjen alle mann!!


Here we go with Leeds United,
We're gonna give the boys a hand,
Stand up and sing for Leeds united,
They are the greatest in the land,

Na na na

Everyday, we're all gonna say,
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there,
We, love you Leeds! Leeds! Leeds!

Marching On Together!
We're gonna see you win
Na na na na na na
We are so proud,
We shout it out loud we love you Leeds! Leeds! Leeds!

We've been through it all together,
And we've had our ups and downs (UPS AND DOWNS!)
We're gonna stay with you forever,
At least until the world stops going round

Na na na

Everyday, we're all gonna say we love you Leeds!Leeds!Leeds!
Everywhere, we're gonna be there,
We, love you Leeds! Leeds! Leeds!

Marching On Together!
We're gonna see you win
Na na na na na na
We are so proud,
We shout it out loud we love you Leeds! Leeds! Leeds!
We are so proud, we shout it out Loud we love you LEEDS! LEEDS! LEEDS!

HåvardK

Sv: Tap for det dårligste bortelaget i Championship.
« Svar #193 på: April 19, 2019, 19:13:03 »
Slik kampen utviklet seg slo vi 200 innlegg og sikkert 30 dødballer uten å skape en dritt.
Vi fikk utallige muligheter sentralt i bane rundt 18-20 meter og da ville jeg beholdt Roberts og Klich på banen.

Dødballene til Alioski og Hernandez var en katastrofe, innleggene til Alioski, Harrison, Ayling og Hernandez fullstendig hjelpeløse og da står vi igjen med skuddmulighetene fra distanse.

Ikke sikkert det har hjulpet med Roberts og Klich, Kato, men jeg tror det ville vært et bedre valg å beholde de to på banen.

Virket på meg som Bielsa fikk litt #hetta# i dag og var litt kjapp med de byttene etter min mening.
Til tross for at du er temmelig kategorisk - noe som selvsagt kan tilskrives frustrasjonen vi alle føler nå - er jeg enig i dine hovedpoenger her. Nå har vel Pablo stått frem tilstrekkelig antall ganger denne sesongen til at han skal bli syndebukk, men i dag var han svært skuffende. De to du nevner er vel de som er nærmest til å faktisk gjøre en forskjell på egen hånd, så med fasiten i hånd kan vi i dag kritisere byttene til Bielsa. Allikevel er det det kollektive som skuffer mest i dag, særlig etter utvisninga. Bielsa kommer aldri i verden til å legge skylda på spillerne sine, men det kunne han ha gjort i dag.
Vanskelig å bytte seg til seier når spillerne leverer langt under pari.
Helt riktig, men byttene gjorde oss i hvert fall ikke bedre. Kalvin, Tyler og Klich var mindre dårlig enn over halvparten av medspillerne. Når det er sagt, er det selvsagt en kollektiv svikt som gjør at vi taper i dag. Jeg forventer at mange går i seg selv i dag, og leverer på et helt annet nivå på mandag.

Carl Fisker

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #194 på: April 19, 2019, 19:21:48 »
Alle lag kan ha en dårlig dag, det må også Leeds kunne få lov til å ha. Presset på spillerne var stort, og det er ikke unaturlig at konsentrasjonen sank etter
1-0 målet og en overtallig spiller på bannen. Det er fortsatt ni poeng å spille om, og Sheff U vinner antakelig ikke 4 kamper på rad. Det er meget god grunn til fortsatt optimisme og håp om direkte opprykk.

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #195 på: April 19, 2019, 19:48:52 »
Mighty Whites Pod

Bielsa has had 2/3 games where he got it totally wrong. Half-time today is another one. Everyone in the stand thought the changes were the wrong ones and it showed. Roofe was not only totally anonymous but the areas he was hitting also made Bamford's job harder and he suffered.

 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

PetterH

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #196 på: April 19, 2019, 19:55:04 »
Vinner vi siste 3 , har jeg trua på direkte opprykk.
Håper og tror ikke at Shef utd vinner alle.
 

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #197 på: April 19, 2019, 19:58:07 »
Taktisk sett en total katastrofe. Hvorfor kaste alle frem hele kampen, når vi kunne hatt god kontroll og vunnet lett!

Uforståelig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #198 på: April 19, 2019, 20:02:15 »
Vi er nå avhengig av at Hull gir oss en hjelpende hånd på mandag. Seier til Blades i den kampen, så tror det er over mtp 2. plass.

Føles som at vi kommer til å spille i Championship også neste sesong etter dagens kamp. Men denne sesongen er såpass ellevill at ingenting kan avskrives!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #199 på: April 19, 2019, 20:03:59 »
Bare et spørsmål til moderator her. Hvorfor trenger vi egentlig  Reaney og Bmoen her? Takhøyden bør selvfølgelig være høy men når man kun dukker opp når det går gale? Har noen noensinne hørt et godt ord fra dem om Leeds?  Bare spør.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
« Siste redigering: April 19, 2019, 21:22:36 av Jon R »
Medlem 94237

Kato

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #200 på: April 19, 2019, 20:06:49 »
Når jeg leser her inne og tenker hvor vondt VI har det her inne, tør jeg ikke tenke hvor ille det er for Bielsa.

Husk, for å kunne kjenne den fantastiske følelse av toppen, må man også ha vært på bunnen.
 

Kato

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #201 på: April 19, 2019, 20:10:41 »
Fikk sett Roofe sin sjanse. Han må være den eneste i verden som velger å bryste istedenfor å heade fra 5 meter.
 

ziganda

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #202 på: April 19, 2019, 20:18:23 »
Korsfestet! Men ikke død og begravet riktig ennå. Men troen har virkelig fått seg en knekk i dag.

lojosang

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #203 på: April 19, 2019, 20:19:41 »
Bare et spørsmål til moderator her. Hvorfor trenger vi egentlig  Reaney og Bmoen her? Takhøyden bør selvfølgelig være høy men når man kun dukker opp når det går gale? Har noen noensinne hørt et godt ord fra dem om Leeds?  Bare spør.
Dritten under skoene mine fortjener mer respekt enn dem. Men den har ikke internett tilknytning.
Det er ingenting i forumreglene som krever rosa briller og evig optimisme.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

lojosang

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #204 på: April 19, 2019, 20:22:29 »
Når jeg leser her inne og tenker hvor vondt VI har det her inne, tør jeg ikke tenke hvor ille det er for Bielsa.

Husk, for å kunne kjenne den fantastiske følelse av toppen, må man også ha vært på bunnen.
Syns å starte i League One med Giftdvergen som manager og —15 poeng var lavt nok, Kato. Måtte vi ALDRI synke lavere.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

ibster

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #205 på: April 19, 2019, 20:26:17 »
Bekmørk dag. Gutta slutta å spille etter 20 minutter. Første gang hele sesongen hvor vi scorer først og ikke vinner. Så makter vi å TAPE mot 10 mann. Hater å si det men vi ble kjempet ut. Vi ble mette og selvtilfredse etter at vi tok ledelsen.

Hvorfor bommer vi på straffe? Hvorfor skyter vi fra skrått hold i stedet for å spille inn foran mål? Hvorfor slår vi innlegg etter innlegg inn i boksen til Wigan som er stappfull av kjemper?

Alioski, Pablo, Roofe skuffer mest i dag. Klich, berardi, casilla, forshaw, phillips, Harrison like bak. Ayling, Roberts, jansson og bamford eneste godkjente.

I de andre tapene denne sesongen har det stort sett vært positive ting å ta frem. I dag finner jeg ingenting annet enn at vi ikke er hektet av. Kniven på strupen i de siste tre. Hvis SU avgir poeng mandag er det game on igjen.

lowfields

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #206 på: April 19, 2019, 20:33:03 »
Nå har det vel snudd så og si hver eneste runde de siste 5-6 kampene i forhold til Sheff Utd. 3 kamper igjen, kan fort snu minst 1 gang til.
I teorien har vi på en måte det faktisk i egne hender - men da må vi ha 6 mål bedre enn Sheff Utd de siste 3 kampene og det er ingenting tidligere i sesongen som tyder på at vi plutselig skulle begynne å vinne kamper med 3-4 mål.
Aston Villa, West Brom og Derby virker ikke fristende i play-off, spesielt ikke hvis vi kommer inn med en nedtur av å misse direkte opprykk, men kanskje nettopp denne ironien er det som gjør at det allikevel tipper vår vei....?
Forøvrig observerer jeg igjen at samtlige norske nettsteder blåser opp at Leeds gikk på en smell ikveld. Som i den britiske presse - ikke mye som har forandret seg der de siste 50-60 åra....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

RoarG

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #207 på: April 19, 2019, 20:40:21 »
Bekmørk dag. Gutta slutta å spille etter 20 minutter. Første gang hele sesongen hvor vi scorer først og ikke vinner. Så makter vi å TAPE mot 10 mann. Hater å si det men vi ble kjempet ut. Vi ble mette og selvtilfredse etter at vi tok ledelsen.

Hvorfor bommer vi på straffe? Hvorfor skyter vi fra skrått hold i stedet for å spille inn foran mål? Hvorfor slår vi innlegg etter innlegg inn i boksen til Wigan som er stappfull av kjemper?

Alioski, Pablo, Roofe skuffer mest i dag. Klich, berardi, casilla, forshaw, phillips, Harrison like bak. Ayling, Roberts, jansson og bamford eneste godkjente.

I de andre tapene denne sesongen har det stort sett vært positive ting å ta frem. I dag finner jeg ingenting annet enn at vi ikke er hektet av. Kniven på strupen i de siste tre. Hvis SU avgir poeng mandag er det game on igjen.
Typisk Leeds å søle bort overtaket i poeng. Selv med uavgjort hadde vi ligget foran, og kunne ha avgjort dette selv. Nå er vi igjen avhengig av hjelp fra andre, da det ikke automatisk holder å vinne de 3 siste. Ufattelig amatørmessig må vi kunne ha lov til å si. Må nok ha inn flere kvalitetsspillere i sommer, og da må flere ut. Mange holder kun et middels Championship-nivå, og da kan vi ikke forvente at de leverer topp-prestasjoner. Kvaliteten viser seg, og topp-kvalitet koster. Lurer faktisk på hva Rad gjør dersom opprykk glipper?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #208 på: April 19, 2019, 20:48:50 »
Bekmørk dag. Gutta slutta å spille etter 20 minutter. Første gang hele sesongen hvor vi scorer først og ikke vinner. Så makter vi å TAPE mot 10 mann. Hater å si det men vi ble kjempet ut. Vi ble mette og selvtilfredse etter at vi tok ledelsen.

Hvorfor bommer vi på straffe? Hvorfor skyter vi fra skrått hold i stedet for å spille inn foran mål? Hvorfor slår vi innlegg etter innlegg inn i boksen til Wigan som er stappfull av kjemper?

Alioski, Pablo, Roofe skuffer mest i dag. Klich, berardi, casilla, forshaw, phillips, Harrison like bak. Ayling, Roberts, jansson og bamford eneste godkjente.

I de andre tapene denne sesongen har det stort sett vært positive ting å ta frem. I dag finner jeg ingenting annet enn at vi ikke er hektet av. Kniven på strupen i de siste tre. Hvis SU avgir poeng mandag er det game on igjen.
Typisk Leeds å søle bort overtaket i poeng. Selv med uavgjort hadde vi ligget foran, og kunne ha avgjort dette selv. Nå er vi igjen avhengig av hjelp fra andre, da det ikke automatisk holder å vinne de 3 siste. Ufattelig amatørmessig må vi kunne ha lov til å si. Må nok ha inn flere kvalitetsspillere i sommer, og da må flere ut. Mange holder kun et middels Championship-nivå, og da kan vi ikke forvente at de leverer topp-prestasjoner. Kvaliteten viser seg, og topp-kvalitet koster. Lurer faktisk på hva Rad gjør dersom opprykk glipper?

Helt enig... satt hele tiden og tenkte på at jeg ikke skulle bli sur for uavgjort da vi lå og presset for 2-2 selv om jeg følte vi kunne ta 3 poeng. da hadde vi hatt ting i egen hender. dette er såååååååååååååååååååå typisk leeds at jeg finner ikke ord. Sykt skuffet og en slagen mann idag men ikke gitt opp(bare nesten) på mandag kan det snu igjen eller bli verre. Mot villa sitter jeg ringside og håper det er da det blir avgjort selv om jeg ikke har helse til det
Forever Leeds United!!!!!!!!

ibster

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #209 på: April 19, 2019, 21:08:44 »
Bekmørk dag. Gutta slutta å spille etter 20 minutter. Første gang hele sesongen hvor vi scorer først og ikke vinner. Så makter vi å TAPE mot 10 mann. Hater å si det men vi ble kjempet ut. Vi ble mette og selvtilfredse etter at vi tok ledelsen.

Hvorfor bommer vi på straffe? Hvorfor skyter vi fra skrått hold i stedet for å spille inn foran mål? Hvorfor slår vi innlegg etter innlegg inn i boksen til Wigan som er stappfull av kjemper?

Alioski, Pablo, Roofe skuffer mest i dag. Klich, berardi, casilla, forshaw, phillips, Harrison like bak. Ayling, Roberts, jansson og bamford eneste godkjente.

I de andre tapene denne sesongen har det stort sett vært positive ting å ta frem. I dag finner jeg ingenting annet enn at vi ikke er hektet av. Kniven på strupen i de siste tre. Hvis SU avgir poeng mandag er det game on igjen.
Typisk Leeds å søle bort overtaket i poeng. Selv med uavgjort hadde vi ligget foran, og kunne ha avgjort dette selv. Nå er vi igjen avhengig av hjelp fra andre, da det ikke automatisk holder å vinne de 3 siste. Ufattelig amatørmessig må vi kunne ha lov til å si. Må nok ha inn flere kvalitetsspillere i sommer, og da må flere ut. Mange holder kun et middels Championship-nivå, og da kan vi ikke forvente at de leverer topp-prestasjoner. Kvaliteten viser seg, og topp-kvalitet koster. Lurer faktisk på hva Rad gjør dersom opprykk glipper?

Helt enig... satt hele tiden og tenkte på at jeg ikke skulle bli sur for uavgjort da vi lå og presset for 2-2 selv om jeg følte vi kunne ta 3 poeng. da hadde vi hatt ting i egen hender. dette er såååååååååååååååååååå typisk leeds at jeg finner ikke ord. Sykt skuffet og en slagen mann idag men ikke gitt opp(bare nesten) på mandag kan det snu igjen eller bli verre. Mot villa sitter jeg ringside og håper det er da det blir avgjort selv om jeg ikke har helse til det

Nettopp. Amatørmessig når uavgjort hadde vært nok til å holde saken i egne hender.

Håper det fortsatt er noe å spille for når vi møter Villa. Satser på at vi slår tilbake knallsterkt mot brentford.