Skrevet av Emne: Eks-Spiller: Oliver Sarkic  (Lest 5750 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Eks-Spiller: Oliver Sarkic
« på: Januar 11, 2018, 19:20:06 »
OLIVER SARKIC SIGNS PERMANENT DEAL

OLIVER SARKIC SIGNS PERMANENT DEAL
Leeds United are pleased to confirm the signing of Oliver Sarkic from Portuguese outfit Benfica for an undisclosed fee.

Sarkic initially joined the club over the summer on loan, but the Whites have now made the deal permanent.

The 20-year-old, who has been capped at various youth levels by Montenegro, has put pen to paper on a deal until June 2020 and the club has the option to extend this by a further year.

Sarkic has been a regular in Carlos Corberan’s Under-23 side this season and celebrated signing for the Whites, by netting a penalty in Thursday’s 4-3 victory over Hull City at Thorp Arch.

« Siste redigering: August 04, 2019, 23:14:34 av Jon R »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #1 på: Januar 11, 2018, 21:19:11 »
Flott med nye talenter. Håper at han kommer seg inn på A-laget snart.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #2 på: Januar 11, 2018, 23:20:05 »
Noen som vet hva som egentlig er strategien rundt u23 laget vårt?
Signerer vi spillere med reelt håp om at disse skal slå gjennom på a-laget med tiden, eller henter vi "vrakgods" fra andre klubber for en billig penge for å holde en viss standard oppe på u23 laget.

20 år gamle Sarkic og den 21 år gamle keeperen fra Polen skulle jo egentlig vært inne på førstelaget allerede om de hadde noe å fare med, men mitt inntrykk er at ingen av spillerne på u23 laget er særlig nær a-laget. Det virker jo rart at 19 år gamle Grot er involvert hele tiden, men aldri noen andre som får sjansen.
marching on together,
derudaf forever...

arneg

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #3 på: Januar 11, 2018, 23:43:51 »
Har sett mange har reagert på at det hentes unge/relativt ung spillere som ikke er tenkt på førstelaget umiddelbart. Leeds er ikke alene om dette.
Chelsea og andre storlag har jo mange titals unge spillere enten i egen klubb eller utlånt.
Mange titals i andre klubber også utenlands som Norge. Har jo flere eksempler på unge spillere i norsk toppdivisjon som er eid av PL lag.
Dette er en strategi. Både for at de håper å skyte gullfuglen samtidig så er det et forsøk på å oppfylle kravene om egenproduserte spillere tror jeg
 

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #4 på: Januar 11, 2018, 23:56:16 »
Klubben jobber med å rykke opp til den beste kategorien i Akademi-verdenen.

Kreves både bredde og talent.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #5 på: Januar 12, 2018, 08:32:57 »
Da ser det ut til at han blir i troppen fremover..
http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/11/leeds-appear-to-have-struck-striker-agreement-hes-made-instant-i/
"Upon his completion of a permanent deal Sarkic could overtake Jay-Roy Grot for opportunities in the Leeds first team"

Ja, dette er vel sikkert vår nye spiss da kanskje...kan umulig være verre enn Grot ;)
Billig er han også...

Dennis

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #6 på: Januar 12, 2018, 08:57:46 »
Klubben jobber med å rykke opp til den beste kategorien i Akademi-verdenen.

Kreves både bredde og talent.

En jobb de fleste av oss forbinder som viktig, dersom Leeds skal ta steg mot toppen igjen. :)
Marching on together!

Bjorn

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #7 på: Januar 12, 2018, 11:17:56 »
Da ser det ut til at han blir i troppen fremover..
http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/11/leeds-appear-to-have-struck-striker-agreement-hes-made-instant-i/
"Upon his completion of a permanent deal Sarkic could overtake Jay-Roy Grot for opportunities in the Leeds first team"

Ja, dette er vel sikkert vår nye spiss da kanskje...kan umulig være verre enn Grot ;)
Billig er han også...

Er det en quote fra Hitc eller klubben? Vi kan alle enes om at Grot ikke har slått til, og det finnes sikkert mange forklaringer på det, men han har helt sikkert mer å bidra med og klubben ser det. Om man skal være tolmodig å la han prøve seg de få sjansene han får, eller om det er U23 spill eller utlån er usikkert, men synes man som fan kan vise litt mer tolmodighet. En løsning kommer.
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #8 på: Januar 12, 2018, 11:50:14 »
Da ser det ut til at han blir i troppen fremover..
http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/11/leeds-appear-to-have-struck-striker-agreement-hes-made-instant-i/
"Upon his completion of a permanent deal Sarkic could overtake Jay-Roy Grot for opportunities in the Leeds first team"

Ja, dette er vel sikkert vår nye spiss da kanskje...kan umulig være verre enn Grot ;)
Billig er han også...

Er det en quote fra Hitc eller klubben? Vi kan alle enes om at Grot ikke har slått til, og det finnes sikkert mange forklaringer på det, men han har helt sikkert mer å bidra med og klubben ser det. Om man skal være tolmodig å la han prøve seg de få sjansene han får, eller om det er U23 spill eller utlån er usikkert, men synes man som fan kan vise litt mer tolmodighet. En løsning kommer.
Grot: har du ingen forståelse for at fans er oppgitte over det de har sett av spilleren? Hva skal en spiller vurderes ut i fra mener du? i kampen man spiller, eller en kamp 1 år frem i tid? Hvor skal man legge lista i denne klubben for tålmodighet med spillere synes du da?
Ja, det er jo klart. Leedsfans bør jo vise stor tålmodighet etter det vi har opplevd i snart 15 år. Hvorfor har utålmodighet plutselig blitt negativt? det er jo utålmodighet som fører til utvikling!

Annesj

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #9 på: Januar 12, 2018, 12:13:12 »
Helt uenig i at utålmodighet fører til utvikling. Snarere tvert imot.
« Siste redigering: Januar 12, 2018, 12:16:32 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

samadhi

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #10 på: Januar 12, 2018, 12:21:04 »
Da ser det ut til at han blir i troppen fremover..
http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/11/leeds-appear-to-have-struck-striker-agreement-hes-made-instant-i/
"Upon his completion of a permanent deal Sarkic could overtake Jay-Roy Grot for opportunities in the Leeds first team"

Ja, dette er vel sikkert vår nye spiss da kanskje...kan umulig være verre enn Grot ;)
Billig er han også...

Viktig at alt som kan tolkes negativt blir tolket som nettopp det.
Grot har fått sjansen, fått kritikk og trenger kanskje tid til å utvikle seg på u23 laget.
Ny ung spiss kommer inn og tar den rollen Grot har hatt. Blir spennende å ser om Sarkic får sjansen på førstelaget.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #11 på: Januar 12, 2018, 13:48:37 »
Da ser det ut til at han blir i troppen fremover..
http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/11/leeds-appear-to-have-struck-striker-agreement-hes-made-instant-i/
"Upon his completion of a permanent deal Sarkic could overtake Jay-Roy Grot for opportunities in the Leeds first team"

Ja, dette er vel sikkert vår nye spiss da kanskje...kan umulig være verre enn Grot ;)
Billig er han også...

Viktig at alt som kan tolkes negativt blir tolket som nettopp det.
Grot har fått sjansen, fått kritikk og trenger kanskje tid til å utvikle seg på u23 laget.
Ny ung spiss kommer inn og tar den rollen Grot har hatt. Blir spennende å ser om Sarkic får sjansen på førstelaget.

Helt klart.
Ã… gi ungdommen sjansen på benken av og til er rett og slett skandale...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #12 på: Januar 12, 2018, 20:38:28 »
Da ser det ut til at han blir i troppen fremover..
http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/11/leeds-appear-to-have-struck-striker-agreement-hes-made-instant-i/
"Upon his completion of a permanent deal Sarkic could overtake Jay-Roy Grot for opportunities in the Leeds first team"

Ja, dette er vel sikkert vår nye spiss da kanskje...kan umulig være verre enn Grot ;)
Billig er han også...

Viktig at alt som kan tolkes negativt blir tolket som nettopp det.
Grot har fått sjansen, fått kritikk og trenger kanskje tid til å utvikle seg på u23 laget.
Ny ung spiss kommer inn og tar den rollen Grot har hatt. Blir spennende å ser om Sarkic får sjansen på førstelaget.

Helt klart.
Ã… gi ungdommen sjansen på benken av og til er rett og slett skandale...
Positiv...negativ...Tror ikke poenget til DHY var å kritisere at ungdommen får sjansen fra benken. Var vel mer utrykk for positiv forventning om at vi kanskje har fått et bedre alternativ enn Grot i troppen. En positiv forventning jeg deler med han, ettersom Grot ikke har vært i nærheten av nivået vi bør forvente fra en spiller med så mange innhopp som han.
Jon R.

samadhi

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #13 på: Januar 12, 2018, 23:06:18 »
Da ser det ut til at han blir i troppen fremover..
http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/11/leeds-appear-to-have-struck-striker-agreement-hes-made-instant-i/
"Upon his completion of a permanent deal Sarkic could overtake Jay-Roy Grot for opportunities in the Leeds first team"

Ja, dette er vel sikkert vår nye spiss da kanskje...kan umulig være verre enn Grot ;)
Billig er han også...

Viktig at alt som kan tolkes negativt blir tolket som nettopp det.
Grot har fått sjansen, fått kritikk og trenger kanskje tid til å utvikle seg på u23 laget.
Ny ung spiss kommer inn og tar den rollen Grot har hatt. Blir spennende å ser om Sarkic får sjansen på førstelaget.

Helt klart.
Ã… gi ungdommen sjansen på benken av og til er rett og slett skandale...
Positiv...negativ...Tror ikke poenget til DHY var å kritisere at ungdommen får sjansen fra benken. Var vel mer utrykk for positiv forventning om at vi kanskje har fått et bedre alternativ enn Grot i troppen. En positiv forventning jeg deler med han, ettersom Grot ikke har vært i nærheten av nivået vi bør forvente fra en spiller med så mange innhopp som han.

Poenget var at det i en sak som omhandler signering av en unggutt må det flettes inn en kommentar om at "ja dette er vel spissen vi signerer i januar, så billig som han er". Da er det etter mitt syn om å gjøre å spy ut negativitet om klubben på forumet.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Ny spiller: Oliver Sarkic
« Svar #14 på: September 01, 2018, 13:38:37 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Oliver Sarkic
« Svar #15 på: Juli 27, 2019, 16:25:11 »
Tilbake i Leeds, som har latt han få lov til å spille dagens vennskapskamp for Burton Albion mot Chesterfield. Nytt låneopphold venter for Sarkic?

http://www.insidefutbol.com/2019/07/27/leeds-united-grant-permission-for-attacker-to-play-for-league-one-club-in-friendly/431182/

Og Nigel Clough bekrefter interessen. Det er også utenlandske interessenter. Tror at Sarkic forlater Leeds denne sommeren.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-oliver-sarkic-burton-16657124
« Siste redigering: Juli 28, 2019, 11:11:13 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Oliver Sarkic
« Svar #16 på: August 01, 2019, 13:45:45 »
Da er overgangen til Burton Albion blitt gjort permanent. Dette i flg Leeds' hjemmesider. Ønsker Sarkic lykke til videre i karrierten.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/25251/oliver-sarkic-joins-burton-albion
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Eks-Spiller: Oliver Sarkic
« Svar #17 på: September 26, 2019, 11:00:40 »
Wow, bare en tidligere spiller scorer er det en "feil" av Leeds å ha frigitt han ::). Sarkic scoret i Burtons seier mot B'mouth i Carabao Cup. Synes det er flott, jeg. Ønsker da bare Sarkic lykke til videre.

https://tbrfootball.com/nigel-clough-delighted-as-oliver-sarkic-scores-first-goal-since-leeds-united-exit/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020