Skrevet av Emne: The Championship 2019-20!  (Lest 41690 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #30 på: Mai 15, 2019, 23:13:41 »
KONTINUITET no så blir neste sesong bra. :)

Bunn-nivået i dag var så elendig at eg var 'over det' (var i forsterstilling ei stund underveis) men før fløyta gikk var eg egentlig i gang med neste sesong, i Championship.

Blir spennende hvor mange som hentes... MANGE blir det jo garantert ikke, men hvem må gå???

Marcelo har erfart mye denne sesongen!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #31 på: Mai 15, 2019, 23:20:27 »
Ja bare og kikke videre mot neste sesong, en sommer med silly season og spillere inn og ut men vel så viktig som og beholde de viktigste spillerene er det og beholde Bielsa. beste som har skjedd klubben på mange herrens år selv om vi snubla på målstrken og vel så det
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #32 på: Mai 15, 2019, 23:37:20 »
Jeg tenker nå at vi først og fremst må gjøre innkjøp som kan bedre effektiviteten foran mål. Vi kan gjerne forsterke i alle ledd, det er ikke det, men skoen trykker på det feltet som heter Pablo Hernandez. Hadde ikke han lagt skoa på hylla i starten av april hadde vi vært i PL nå. Jeg klager ikke på Hernandez, tvert i mot, men vi kan ikke ha det sånn neste år. Vi blir nødt til å forsterke på en sånn måte at vi har flere enn en streng å spille på. I de andre posisjonene har det stort sett gått greit, men kvaliteskreativitet har vært voldsom mangelvare. Om vi klarer å få fatt på slike spillere, og samtidig beholde Phillips og Bielsa, så gleder meg jeg til neste sesong igjen.

Kato

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #33 på: Mai 15, 2019, 23:54:35 »
Jeg tenker nå at vi først og fremst må gjøre innkjøp som kan bedre effektiviteten foran mål. Vi kan gjerne forsterke i alle ledd, det er ikke det, men skoen trykker på det feltet som heter Pablo Hernandez. Hadde ikke han lagt skoa på hylla i starten av april hadde vi vært i PL nå. Jeg klager ikke på Hernandez, tvert i mot, men vi kan ikke ha det sånn neste år. Vi blir nødt til å forsterke på en sånn måte at vi har flere enn en streng å spille på. I de andre posisjonene har det stort sett gått greit, men kvaliteskreativitet har vært voldsom mangelvare. Om vi klarer å få fatt på slike spillere, og samtidig beholde Phillips og Bielsa, så gleder meg jeg til neste sesong igjen.

Helt enig. Det er kreativiteten som forsvant med Saiz vi må erstatte. Vi trenger vel først og fremst en kanon-10er.
« Siste redigering: Mai 15, 2019, 23:56:13 av Kato »
 

Blank_File

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #34 på: Mai 15, 2019, 23:56:38 »
Jeg tenker nå at vi først og fremst må gjøre innkjøp som kan bedre effektiviteten foran mål. Vi kan gjerne forsterke i alle ledd, det er ikke det, men skoen trykker på det feltet som heter Pablo Hernandez. Hadde ikke han lagt skoa på hylla i starten av april hadde vi vært i PL nå. Jeg klager ikke på Hernandez, tvert i mot, men vi kan ikke ha det sånn neste år. Vi blir nødt til å forsterke på en sånn måte at vi har flere enn en streng å spille på. I de andre posisjonene har det stort sett gått greit, men kvaliteskreativitet har vært voldsom mangelvare. Om vi klarer å få fatt på slike spillere, og samtidig beholde Phillips og Bielsa, så gleder meg jeg til neste sesong igjen.

Helt enig. Det er kreativiteten som forsvant med Saiz vi må erstatte.

Ja godeste Samu er jo også et spenningsmoment for neste sesong! Det hadde gjort seg å få en motivert Saiz tilbake.

DenHviteYeboah

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #35 på: Mai 15, 2019, 23:57:56 »
Jeg føler det dessverre slik at når vi rotet det til i år, rykker vi aldri opp >:(

Kato

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #36 på: Mai 16, 2019, 00:00:02 »
Jeg føler det dessverre slik at når vi rotet det til i år, rykker vi aldri opp >:(

Det ordner seg til slutt. Det er neste sesong det gjelder. Jeg er langt mer bekymra om vi ikke går opp neste sesong.
 

DenHviteYeboah

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #37 på: Mai 16, 2019, 00:02:54 »
Jeg føler det dessverre slik at når vi rotet det til i år, rykker vi aldri opp >:(

Det ordner seg til slutt. Det er neste sesong det gjelder. Jeg er langt mer bekymra om vi ikke går opp neste sesong.
Ingenting ordner seg i denne klubben dessverre....og flaks har vi aldri hatt :(

ar9

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #38 på: Mai 16, 2019, 00:03:48 »
Jeg føler det dessverre slik at når vi rotet det til i år, rykker vi aldri opp >:(

Joda

asbfjell

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #39 på: Mai 16, 2019, 00:15:53 »
Jeg føler det dessverre slik at når vi rotet det til i år, rykker vi aldri opp >:(

Det ordner seg til slutt. Det er neste sesong det gjelder. Jeg er langt mer bekymra om vi ikke går opp neste sesong.

Nåja, det kan fort vise seg at vi kan få nye grunner til berettiget bekymring allerede før neste sesong er startet.
Det kan skje mye nå i nærmeste fremtid - på flere nivåer i klubben.

Skjønner hvordan du resonerer med tanke på neste sesong, men samtidig har vi ingen garantier for at samme gyldne mulighet som vi skuslet bort i år vil åpenbare seg også neste sesong.

Leeds? Snakk om klubb med evne til å "Grasp Defeat From The Jaws Of Victory"!!

Leedsfan

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #40 på: Mai 16, 2019, 00:23:00 »
Jeg føler det dessverre slik at når vi rotet det til i år, rykker vi aldri opp >:(

Det ordner seg til slutt. Det er neste sesong det gjelder. Jeg er langt mer bekymra om vi ikke går opp neste sesong.

Av den grunn så føler jeg meg ikke helt knekt, bare matt i kveld.

Beholder vi Bielsa og Radz/Orta støtter han med det han trenger så er det ingenting som tyder på at vi skal bli dårligere neste sesong!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #41 på: Mai 16, 2019, 00:32:27 »
Det har nærmest blitt en vedtatt sannhet her på forumet at siden vi ble nummer 3 i år, så blir vi bedre neste år...Det er ingen garanti. Alt avhenger av hvilke spillere som selges, og hvilke spillere Rad tar seg råd til/ tar seg råd til å beholde....
Nå ser jeg for meg at Phillips, Jansson,Clarke og Roofe blir bydd på...hater dette >:(

Leedsfan

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #42 på: Mai 16, 2019, 00:38:17 »
Det har nærmest blitt en vedtatt sannhet her på forumet at siden vi ble nummer 3 i år, så blir vi bedre neste år...Det er ingen garanti. Alt avhenger av hvilke spillere som selges, og hvilke spillere Rad tar seg råd til/ tar seg råd til å beholde....
Nå ser jeg for meg at Phillips, Jansson,Clarke og Roofe blir bydd på...hater dette >:(

Ingen som har vedtatt noe som helst, men Bielsa er en spesialist/geni på å utvikle spillere så hvis vi beholder han så burde vi kunne se positivt på neste sesong?

Forsvinner han så forsvinner mye av fundamentet.

Jeg trøster meg også med noe som mange fortviler over, det at det er kun Phillips som er vanskelig å erstatte, resten av spillerne er mulig å erstatte med bedre spillere. Det er jo laget Leeds som har kommet på 3. plass, ikke bare Phillips eller Jansson!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #43 på: Mai 16, 2019, 00:41:35 »
Det har nærmest blitt en vedtatt sannhet her på forumet at siden vi ble nummer 3 i år, så blir vi bedre neste år...Det er ingen garanti. Alt avhenger av hvilke spillere som selges, og hvilke spillere Rad tar seg råd til/ tar seg råd til å beholde....
Nå ser jeg for meg at Phillips, Jansson,Clarke og Roofe blir bydd på...hater dette >:(
Phillips er den eneste som er uerstattelig av disse. Men vi trenge en klar ny ener i hvert ledd. Bredden har vi. Og opprykket røyk da vi ikke fikk erstattet Saiz som mange har påpekt.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #44 på: Mai 16, 2019, 00:53:37 »
Det har nærmest blitt en vedtatt sannhet her på forumet at siden vi ble nummer 3 i år, så blir vi bedre neste år...Det er ingen garanti. Alt avhenger av hvilke spillere som selges, og hvilke spillere Rad tar seg råd til/ tar seg råd til å beholde....
Nå ser jeg for meg at Phillips, Jansson,Clarke og Roofe blir bydd på...hater dette >:(
Phillips er den eneste som er uerstattelig av disse. Men vi trenge en klar ny ener i hvert ledd. Bredden har vi. Og opprykket røyk da vi ikke fikk erstattet Saiz som mange har påpekt.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

Saiz kommer tilbake...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #45 på: Mai 16, 2019, 01:00:13 »
Det har nærmest blitt en vedtatt sannhet her på forumet at siden vi ble nummer 3 i år, så blir vi bedre neste år...Det er ingen garanti. Alt avhenger av hvilke spillere som selges, og hvilke spillere Rad tar seg råd til/ tar seg råd til å beholde....
Nå ser jeg for meg at Phillips, Jansson,Clarke og Roofe blir bydd på...hater dette >:(
Phillips er den eneste som er uerstattelig av disse. Men vi trenge en klar ny ener i hvert ledd. Bredden har vi. Og opprykket røyk da vi ikke fikk erstattet Saiz som mange har påpekt.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

Saiz kommer tilbake...

Det håper jeg ikke.

Han leverte ikke strålende spill han heller.

Er Bielsa i Leeds neste sesong, så er nepoe Saiz her.

Må jo ikke glemme at han hadde hjemlengsel..

Leedsfan

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #46 på: Mai 16, 2019, 01:10:28 »
Det har nærmest blitt en vedtatt sannhet her på forumet at siden vi ble nummer 3 i år, så blir vi bedre neste år...Det er ingen garanti. Alt avhenger av hvilke spillere som selges, og hvilke spillere Rad tar seg råd til/ tar seg råd til å beholde....
Nå ser jeg for meg at Phillips, Jansson,Clarke og Roofe blir bydd på...hater dette >:(
Phillips er den eneste som er uerstattelig av disse. Men vi trenge en klar ny ener i hvert ledd. Bredden har vi. Og opprykket røyk da vi ikke fikk erstattet Saiz som mange har påpekt.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

Saiz kommer tilbake...

Det håper jeg ikke.

Han leverte ikke strålende spill han heller.

Er Bielsa i Leeds neste sesong, så er nepoe Saiz her.

Må jo ikke glemme at han hadde hjemlengsel..

Getafe betaler ikke 6 mill for han, men vi kan jo drømme!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #47 på: Mai 16, 2019, 01:41:31 »
Det har nærmest blitt en vedtatt sannhet her på forumet at siden vi ble nummer 3 i år, så blir vi bedre neste år...Det er ingen garanti. Alt avhenger av hvilke spillere som selges, og hvilke spillere Rad tar seg råd til/ tar seg råd til å beholde....
Nå ser jeg for meg at Phillips, Jansson,Clarke og Roofe blir bydd på...hater dette >:(
Phillips er den eneste som er uerstattelig av disse. Men vi trenge en klar ny ener i hvert ledd. Bredden har vi. Og opprykket røyk da vi ikke fikk erstattet Saiz som mange har påpekt.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

Saiz kommer tilbake...

Det håper jeg ikke.

Han leverte ikke strålende spill han heller.

Er Bielsa i Leeds neste sesong, så er nepoe Saiz her.

Må jo ikke glemme at han hadde hjemlengsel..

Getafe betaler ikke 6 mill for han, men vi kan jo drømme!

Det skjer heller ikke nei. Så stemmer at han blir Leeds sin eiendom igjen. Men Saiz forlater neppe Spania i sommer! Han blir solgt til høystbydende i sommer..vil ingen ha ham blir det nok enda et lån.




Reaney

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #48 på: Mai 16, 2019, 01:59:48 »
Bare vårt lag som klarer sånt: Leeds er med det det første laget på ti år som ikke har rykket opp etter å ha ledet serien ved nyttår. Derby er også det aller første laget som har nådd playoff-finalen, etter å ha tapt den første semifinalekampen hjemme.
« Siste redigering: Mai 16, 2019, 02:01:39 av Reaney »

Reaney

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #49 på: Mai 16, 2019, 02:05:29 »
Fikk dessverre rett ang. Berardi også da folk på forumet hyllet han som mest. Advarte mot straffe eller rødt kort i avgjørende deler av kampen, og traff på det siste. En taper som like godt kan sendes hjem til Sveits.

h.b

  • Gjest
Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #50 på: Mai 16, 2019, 07:49:12 »
Bare vårt lag som klarer sånt: Leeds er med det det første laget på ti år som ikke har rykket opp etter å ha ledet serien ved nyttår. Derby er også det aller første laget som har nådd playoff-finalen, etter å ha tapt den første semifinalekampen hjemme.

Sette seg ned med saiz og snakke ut med spilleren. Er han motivert til å spille for Leeds, da er det bare å ta imot med åpne armer.
Leeds trenger spillertypen

Bromancer

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #51 på: Mai 16, 2019, 08:13:21 »
Fikk dessverre rett ang. Berardi også da folk på forumet hyllet han som mest. Advarte mot straffe eller rødt kort i avgjørende deler av kampen, og traff på det siste. En taper som like godt kan sendes hjem til Sveits.

Tipper de fleste av oss skrek etter å bytte ut Beradi med Jansson etter det første gule.

RoarG

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #52 på: Mai 16, 2019, 09:30:37 »
Leeds på sitt beste er divisjonens beste lag. Leeds på sitt verste er Tufte. Litt for mange løse kanoner på laget til at man kan bli en seriøs tittelutfordrer. Disse må nok bort til neste sesong. Også billige mål i mot må lukes bort. Så tendensen til floppe-Leeds i bortekampen mot Blackburn. Neste sesongs mål må være å bli nummer 1. Lista må legges der.

Vi må:

1) Beholde Bielsa. Aldri har Leeds hatt en bedre trener med en klarere plan med hva han vil.

2) Ha en ny 10er, da Pablos beste dager nok er over.

3) Bli flinkere til å treffe med innlegg fra backene. Her har bl.a. Ayling et klart forbedringspotensiale. Kanskje han ikke er god nok for et topp-2 lag? Ny høyre back?

4) Beholde Phillips. Eneste i Leeds som man kan si bør spille i PL. Han bør nok ikke ha så mange flere sesonger enn den neste i Championship. Har Solskjær vett i skallen kjøper han Phillips i sommer. Klubbens første prioritet må være å beholde Phillips. Det betyr at kontrakten med Phillips må fornyes ASAP.

4). Ny spiss. Med 2 spisser stiller vi meget svakt m.h.t. skader, og både Roofe og Bamford har slitt med skader denne sesongen.

5). Ny midtstopper. Bak Cooper Jansson er det svært tynt. Vi kan jo håpe at Struijk, Diaz eller Halme blir så gode at de spiller fast, men vi trenger en midtstopper som dominerer i divisjonen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #53 på: Mai 16, 2019, 09:30:59 »
Vi må få vekk spillere som ikke er gode nok. Til høyr har jeg fjerna de som jeg mener må vekk. Allioski vekk under tvil ( mye på grunn av hans håpløse skuespillerprestasjoner og dårlige innleggsfot ).
Noen unge spillere er også fjerna da jeg ikke har troa på disse

leedslife

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #54 på: Mai 16, 2019, 09:55:47 »
Vi må få vekk spillere som ikke er gode nok. Til høyr har jeg fjerna de som jeg mener må vekk. Allioski vekk under tvil ( mye på grunn av hans håpløse skuespillerprestasjoner og dårlige innleggsfot ).
Noen unge spillere er også fjerna da jeg ikke har troa på disse

Vi kan ikke selge unna stammen i laget. Det er galskap mener jeg.
Bygg videre på det vi har, MEN vi trenger større investering/risiko i sommer på spillere. (2-3)
Vi har levert veldig bra selv om skuffelsen etter i går er stor. Det må bygges videre på ikke bygge ned.

Tviler også på at Diaz står og Davies drar.
Synes Davies virker veldig lovende. Diaz er vel 23?

h.b

  • Gjest
Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #55 på: Mai 16, 2019, 10:13:58 »
Vi må få vekk spillere som ikke er gode nok. Til høyr har jeg fjerna de som jeg mener må vekk. Allioski vekk under tvil ( mye på grunn av hans håpløse skuespillerprestasjoner og dårlige innleggsfot ).
Noen unge spillere er også fjerna da jeg ikke har troa på disse

Vi kan ikke selge unna stammen i laget. Det er galskap mener jeg.
Bygg videre på det vi har, MEN vi trenger større investering/risiko i sommer på spillere. (2-3)
Vi har levert veldig bra selv om skuffelsen etter i går er stor. Det må bygges videre på ikke bygge ned.

Tviler også på at Diaz står og Davies drar.
Synes Davies virker veldig lovende. Diaz er vel 23?

Når stammen ikke holder, da må den tynnes ned, slik at nye friske tilskudd kommer frem

Eriksen55

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #56 på: Mai 16, 2019, 10:16:01 »
Kiko, BPF

Ayling, Dallas
NY stopper, Berardi
Cooper, Strujik
Douglas, Davis

Phillips, Forshaw

Ny ving, Pablo, Stevens
Ny nr 10, Roberts, Bogusz
Klich, Shackleton, Gotts
Ny ving, Alioski, Clarke

Ny spiss, Bamford, Grot,

+ Hosannah, Halme,Odour, Diaz, Alfie, Nicell, Kun, Edmundson og Wilks. Kanskje de største talentene vi har Casey og Kennah.

Sikkert flere som har gitt opp Grot. Men han er ung og hadde det ikke bra sist han var her. Han har den fysikken vi trenger og han har gjort en bra sesong i Nederland. Spilt mest venstreving i år. Spiller jevnt på Hollands u landslag. Bør være mulig å få noe ut av han.

I tillegg kommer noen tilbake fra utlån.

Hva skjer med O'Connor, Rey, Shaughnessy, Ideguchi, Pearce, Kitching og Dalby?

Spillere som er ferdige tror jeg er Coyle, Denton, Cibicki, Bouy, Sakho, De Bock, Anita, Machuda og O'Kane.


Salg:
Pontus - Han kan vi få litt penger for. Forutsettning at noe bedre hentes. Populær mann, men i mitt hode veldig hypet.  Kan fort gi 7-8 mill i kassa om han går til Russland

Ekuban - Allerede fått 2 mill for han. Bra butikk

Saiz - Getafe kjøper han aldri. Er vi heldige kan vi få 2 til maks 3 mill fra en spansk klubb.

Roofe - Får vi 4-6 mill for han så kan han fint erstattes.

Kunne like gjerne solgt Bamford og Berardi. Men tror dem er bedre spillere og ha klubben hvis dem blir sittende på benken. Kan ikke risikere en "Saiz" runde midt i sesongen igjen. Dessuten gir ikke et salg av Berardi masse mynt i kassa. Når det skal sies så har Berardi, sett bort fra deler i går, hatt en kjempesesong. Fint cover sammen med unggutta, Ayling og Phillips på stopperplassen.

Har ihvertfall ikke tro at veien å gå er store utskiftninger. Vi ble nummer tre, vi spilte meget bra fotball. Men ble felt av altfor mye skader. Langt mer en det som er normalt. Med litt bedre dekning all over, litt bedre restutisjon, litt mer rotasjon og at unggutta blir ett år eldre gjør at jeg har store forventninger til neste sesong. Tror det blir gøy!!
« Siste redigering: Mai 16, 2019, 10:22:20 av eriksen55 »

Eriksen55

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #57 på: Mai 16, 2019, 10:18:24 »
Vi må få vekk spillere som ikke er gode nok. Til høyr har jeg fjerna de som jeg mener må vekk. Allioski vekk under tvil ( mye på grunn av hans håpløse skuespillerprestasjoner og dårlige innleggsfot ).
Noen unge spillere er også fjerna da jeg ikke har troa på disse

Vi kan ikke selge unna stammen i laget. Det er galskap mener jeg.
Bygg videre på det vi har, MEN vi trenger større investering/risiko i sommer på spillere. (2-3)
Vi har levert veldig bra selv om skuffelsen etter i går er stor. Det må bygges videre på ikke bygge ned.

Tviler også på at Diaz står og Davies drar.
Synes Davies virker veldig lovende. Diaz er vel 23?

Når stammen ikke holder, da må den tynnes ned, slik at nye friske tilskudd kommer frem

https://www.blomsterforum.no/

Her funker nok den teorien :)

leedslife

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #58 på: Mai 16, 2019, 10:22:15 »
Vi må få vekk spillere som ikke er gode nok. Til høyr har jeg fjerna de som jeg mener må vekk. Allioski vekk under tvil ( mye på grunn av hans håpløse skuespillerprestasjoner og dårlige innleggsfot ).
Noen unge spillere er også fjerna da jeg ikke har troa på disse

Vi kan ikke selge unna stammen i laget. Det er galskap mener jeg.
Bygg videre på det vi har, MEN vi trenger større investering/risiko i sommer på spillere. (2-3)
Vi har levert veldig bra selv om skuffelsen etter i går er stor. Det må bygges videre på ikke bygge ned.


Synes Davies virker veldig lovende. Diaz er vel 23?

Når stammen ikke holder, da må den tynnes ned, slik at nye friske tilskudd kommer frem

Med alle skadeplager denne sesongen er det jo den stammen som har spilt oss til 3 plass på tabellen. Der det må tynnes er jo spillere som ikke er i nærheten av a-laget.
Investeringene må komme slik at konkurranse og kvalitet går opp. Ikke jevnes ut eller går ned.Odour, Stevens,Edmondson, Kun, Diaz, Huffer må jo ut på lån. Er jo ingenting å hente der.

Er jo knapt spillere igjen på laget ditt.
Det vil jo være selvmord. Skjer det, så kommer nok jeg også inn i klanen mot Rad og Orta for da har de totalt mistet grepet.
« Siste redigering: Mai 16, 2019, 10:23:49 av leedslife »

baste

Sv: Sesongen 2019-2020 EFL
« Svar #59 på: Mai 16, 2019, 11:22:03 »
Det ryktes og at den klubben av Aston Villa og Leeds, som ikke rykket opp. Vil bli kjøpt opp av eierene til PSG. I den grad at det stemmer og at « money talks», så bli vi en syk rik klubb.

Håper AR og Bielsa tar minst 1 år til. Utrolig gøy sesong, fulle tribuner.. og selvsagt noen nedturer.
Love it- WE ARE LEEDS