Skrevet av Emne: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport  (Lest 27816 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

DISCUSS!!!
Ups & Ups!!

Cannavaro

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #1 på: April 21, 2019, 11:19:50 »
Veldig enkel inngang til denne kampen : Kun SEIER som gjelder ! I tillegg vet vi resultatet av Hull-Sheff U med kampstart kl 16.
Det kan være en ny "matchball" - og forhåpentligvis er spillerne revansjesugne etter Wigan kampen. Alt dette bør være selvmotiverende. Vi sliter definitivt med effektivitet i alle kampene, evnene til å styre, kontrollere kamper er der med tanke på ballinnehav og gjenvinning. Der er Leeds gode. Endelig sluttprodukt er for dårlig.  Effektivitet er det som er viktig i den aller siste fasen av sesongen, vi MÃ… sette sjansene ; det gjelder de siste 3 kampene her, og eventuell Play Off. Så må de være påskrudde og fokuserte, det var IKKE tilfelle mot Wigan.  Der var vi lettlurte og nonchalante defensivt. Tror ikke Bielsa gjør noen endringer på laget, Cooper er fortsatt ute i denne. Jeg tror vi vinner 2-1.
MFLU - Miracles For Leeds United

Xern

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #2 på: April 21, 2019, 11:34:10 »
DISCUSS!!!
Disgrøss. Livredd for å tape denne kampen. Håper dog det går en liten f i spillerne, og at de skjønner at de ikke har noe å tape. Kjør over dem!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

stian

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #3 på: April 21, 2019, 12:07:07 »
Kjenner en snikende pessimisme når det gjelder direkte opprykk. Lagene som har gjort et minimum av research har sett at Leeds har store problemer mot lag som parkerer bussen. Mot Wigan så det nesten ut til at de lot backene/vingene slå innlegg noe som viste seg å stemme ettersom det var elendig kvalitet i 95% av tilfellene.

Samtidig er det nesten en fordel å spille borte ettersom det betyr at motstanderen av og til våger seg ut av egen sekstemeter. SU og Norwich har begge potensielle bananskallkamper. Hvis det for en gangs skyld blir stang inn for Leeds ser det plutselig lyst ut igjen.


Hallgeir *

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #4 på: April 21, 2019, 12:25:50 »
Kjenner en snikende pessimisme når det gjelder direkte opprykk. Lagene som har gjort et minimum av research har sett at Leeds har store problemer mot lag som parkerer bussen. Mot Wigan så det nesten ut til at de lot backene/vingene slå innlegg noe som viste seg å stemme ettersom det var elendig kvalitet i 95% av tilfellene.

Samtidig er det nesten en fordel å spille borte ettersom det betyr at motstanderen av og til våger seg ut av egen sekstemeter. SU og Norwich har begge potensielle bananskallkamper. Hvis det for en gangs skyld blir stang inn for Leeds ser det plutselig lyst ut igjen.

Vi møter i alle fall ikke et lag som parkerer bussen denne gangen. Brentford er på sitt beste litt av en håndfull for de fleste lag, og de spiller ofte en feiende flott fotball på hjemmebane. Vi har så definitivt ikke statistikken med oss heller, men alle statistikker mister sitt mønster før eller siden.

Her trenger vi å få opp kynismen foran mål, ellers blir sjansesløsingen vår bane - igjen. Vi bruker heldigvis å reise oss etter å ha vært under pari, og det er en klar styrke.

Har trua til det motsatte er bevist.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #5 på: April 21, 2019, 12:39:30 »
Ikke så mye å tro og mene. Kun seier er godt nok i denne kampen, og de to siste. Vår målforskjell er dårligere enn Blades' sin. Gung ho i både denne kampen, og de to siste. Seieren er ikke en frukt som sitter på forsiktighetstreet. 1-0 holder til 3 poeng, men her må det fyres på alle sylindre. 3-1 til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #6 på: April 21, 2019, 13:42:23 »
Bør nesten lages en egen kamptråd for Hull-Sheffield United. Det er den mest spennende kampen denne sesongen. I beste fall med seier til Hull og seier til Leeds, kan vi klare oss med U mot Villa. Da rykker vi opp! Uavgjort i den kampen gjør at vi må vinne de siste tre kampene, som kan bli vanskelig. Seier til Blades gjør at sesongen sannsynligvis ender i play off.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #7 på: April 21, 2019, 14:13:17 »
Vi bør helst vinne denne kampen ja. Jeg mener vi har en god sjanse til det. Brentford passer oss godt, og jeg tror/håper at vi spiller like bra som mot Sheff W, helst i samfulle 90 minutter, og ikke bare i 75.

Jeg tror ellers ikke at vi tar igjen Sheff U på målforskjellen, om vi skulle ende likt.

Jeg tviler sterkt på at alle 3 topplagene vinner sine 3 siste kamper. Spørsmålet er hvem som avgir flest poeng,
jeg håper det ikke blir oss. Det er fortsatt en drøss med mulige scenarioer, ikke bare noen få som noen later til å tro.

Jeg har en merkelig ro over meg, dels fordi jeg ikke ser så mørkt på en evt. PO, som mange andre gjør,
og dels fordi jeg skal være ringside mot Villa. Det kollektivet jeg opplever da, uansett resultat, er meget god terapi - livet som Leeds supporter går videre.

B_Ød

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #8 på: April 21, 2019, 15:06:04 »
Vi bør helst vinne denne kampen ja. Jeg mener vi har en god sjanse til det. Brentford passer oss godt, og jeg tror/håper at vi spiller like bra som mot Sheff W, helst i samfulle 90 minutter, og ikke bare i 75.

Jeg tror ellers ikke at vi tar igjen Sheff U på målforskjellen, om vi skulle ende likt.

Jeg tviler sterkt på at alle 3 topplagene vinner sine 3 siste kamper. Spørsmålet er hvem som avgir flest poeng,
jeg håper det ikke blir oss. Det er fortsatt en drøss med mulige scenarioer, ikke bare noen få som noen later til å tro.

Jeg har en merkelig ro over meg, dels fordi jeg ikke ser så mørkt på en evt. PO, som mange andre gjør,
og dels fordi jeg skal være ringside mot Villa. Det kollektivet jeg opplever da, uansett resultat, er meget god terapi - livet som Leeds supporter går videre.

Strålende ord, unge mann  ;)
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #9 på: April 21, 2019, 16:14:48 »
Brentford spiller god fotball, og her blir det en mer åpen kamp igjen.
Tror vi sliter til oss en 2-1 seier.
Resultatet til Blades kan være meget motiverende , eller veldig stressende da.
Har 1-1 på oddsen`der ;)
 

auren

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #10 på: April 21, 2019, 18:31:29 »
Morgendagen blir sinnsykt spennende. Vi kan faktisk i praksis være ute av direkte opprykk hvis vi taper og Sheff Utd vinner. Da har de en 3-poengs luke, og de kommer aldri i verden til å avgi poeng hjemme mot Ipswich neste helg.

Nei, Hull er rett og slett nødt til å ta poeng i morgen. Hvis ikke blir ikke Brentford-kampen så spennende som den kan bli...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #11 på: April 21, 2019, 18:41:27 »
Morgendagen blir sinnsykt spennende. Vi kan faktisk i praksis være ute av direkte opprykk hvis vi taper og Sheff Utd vinner. Da har de en 3-poengs luke, og de kommer aldri i verden til å avgi poeng hjemme mot Ipswich neste helg.

Nei, Hull er rett og slett nødt til å ta poeng i morgen. Hvis ikke blir ikke Brentford-kampen så spennende som den kan bli...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alle tenker at Ipswich blir tur i parken for alle. Men lag som har rykket ned og spiller uten press finner ofte fram et eller annet. Jeg tror enda at absolutt alt kan skje blant de tre beste fram til det er teoretisk umulig.

auren

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #12 på: April 21, 2019, 19:28:38 »
Morgendagen blir sinnsykt spennende. Vi kan faktisk i praksis være ute av direkte opprykk hvis vi taper og Sheff Utd vinner. Da har de en 3-poengs luke, og de kommer aldri i verden til å avgi poeng hjemme mot Ipswich neste helg.

Nei, Hull er rett og slett nødt til å ta poeng i morgen. Hvis ikke blir ikke Brentford-kampen så spennende som den kan bli...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alle tenker at Ipswich blir tur i parken for alle. Men lag som har rykket ned og spiller uten press finner ofte fram et eller annet. Jeg tror enda at absolutt alt kan skje blant de tre beste fram til det er teoretisk umulig.

Enig i at alt kan skje. Vi kan også høvle over Ipswich i siste kampen og rykke opp på bedre målforskjell. Men det er ikke sannsynlig. Ei heller er det sannsynlig at Sheffield tryner mot traktor-gutta. All sannsynlighet tilsier at med Blades-seier i morgen ettermiddag, så kaprer de 2. plassen. Men jeg tror Hull klarer å stjele poeng i morgen. Det ligger liksom litt i korta at denne nervepirrende avslutningen fortsatt har noen twist and turns i seg. Kanskje tryner Norwich på oppløpet?

Vi får håpe Bowen scorer et par mål i morgen ettermiddag og senker Blades på samme måten som Leeds i romjulen. For med seier mot Brentford og 3 Hull-poeng, så tror jeg vi rykker direkte opp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #13 på: April 21, 2019, 21:29:03 »
blir vanskelig denne,men forhåpentligvis kan vi spille på resultatet i sjeff.utd kampen. i utgangspunktet en must win kamp og hvis det skjer og sheff utd avgir poeng så er vi i førersetet igjen. 3 cupfinaler og vi må jakte. liker det ikke men vi gir ikke opp før det er over.MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

Josch

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #14 på: April 21, 2019, 22:18:39 »
Dette minner litt om to år siden da vi kunne avgjøre selv og berge play off fire kamper før slutt. Det er samme press nå. Mot lag som Wolves, Bury, Norwich og Wigan ble det ufattelige to poeng.

Det er faktisk nå det gjelder. Håper rutinen til Pontus, Roofe og Pablo fra 2017 tipper vår vei denne gangen. Bielsa må være cool og trykke på de riktige knapper.

Jeg tror Sheff U får to seire på de siste tre. Leeds må derfor vinne minst to kamper.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #15 på: April 21, 2019, 22:37:46 »
Make or break, så enkelt som det! Kunne vi hatt så flaks at vi vinner og de to andre taper (noe som ikke er totalt urealistisk) så er det bare å begynne og bite negler igjen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #16 på: April 21, 2019, 22:42:40 »
Jeg gruer meg som ei bikkje til i morgen. Var fin oppvarming med Everton i dag da.

RoarG

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #17 på: April 21, 2019, 22:42:51 »
Dette minner litt om to år siden da vi kunne avgjøre selv og berge play off fire kamper før slutt. Det er samme press nå. Mot lag som Wolves, Bury, Norwich og Wigan ble det ufattelige to poeng.

Det er faktisk nå det gjelder. Håper rutinen til Pontus, Roofe og Pablo fra 2017 tipper vår vei denne gangen. Bielsa må være cool og trykke på de riktige knapper.

Jeg tror Sheff U får to seire på de siste tre. Leeds må derfor vinne minst to kamper.
Jeg går ut fra at du mener Burton?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #18 på: April 21, 2019, 22:55:51 »
Rettelse: Burton (tap).

RoarG

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #19 på: April 21, 2019, 23:00:00 »
Rettelse: Burton (tap).
Jepp. Husker det sure tapet der mot et lag som allerede hadde rykket ned.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #20 på: April 21, 2019, 23:19:05 »
Har vi vunnet i Brentford noen gang? Kompakt og intim hjemmebane. Kan minne om Loftus Road. Trangt og vanskelig.

Josch

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #21 på: April 21, 2019, 23:32:55 »
Har vi vunnet i Brentford noen gang? Kompakt og intim hjemmebane. Kan minne om Loftus Road. Trangt og vanskelig.

BBC skriver siste Leeds-seier i 1950. Deretter ni kamper uten seier.

https://www.bbc.com/sport/football/47930384

HåvardK

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #22 på: April 21, 2019, 23:36:43 »
Har vi vunnet i Brentford noen gang? Kompakt og intim hjemmebane. Kan minne om Loftus Road. Trangt og vanskelig.
Var på Griffin Park for to år siden, da vi kjempet om play-off. Brukte en formue på flybilletter og hospitality, samt et par feriedager. Vurderte det samme i år, men ombestemte meg, siden jeg nok ikke hadde overlevd en slik nedtur igjen.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #23 på: April 21, 2019, 23:58:41 »
Ganske rolig og trygg på at vi om 24 timer nok en gang er på 2.plass... MOT  8)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

stian

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #24 på: April 22, 2019, 01:12:08 »
Denne gangen er jeg litt mer spent på laguttaket til Bielsa enn vanlig. Prestasjonen mot Wigan var egentlig grei nok, med unntak av to defensive blundere, en del skumle tversoverpasninger og en gjennomgående horribel innleggskvalitet.

Alioski kan fort komme mer til sin rett mot Brentford (mer opp og ned langs kanten enn powerplay og innlegg), men var svak mot Wigan. Harrison har vært mye «nesten» over tid. Hvis Douglas er fit, kan det være en mulighet at han får plass på venstresiden.

Klich virker litt daff, samtidig som Foreshaw virket frisk. To helt forskjellige spillere, men fortsatt en mulighet å bytte de to.

Clarke var friskere enn på lenge. Han starter neppe, men kan i alle fall komme innpå langt tidligere.


Blank_File

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #25 på: April 22, 2019, 02:16:13 »


Sitat fra: stian link=topic=23036.msg611769#msg611769  Hvis Douglas er fit, kan det være en mulighet at han får plass på venstresiden.

[/quote

Douglas er ute resten av sesongen.

Kontakinte

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #26 på: April 22, 2019, 08:52:30 »
Har vi vunnet i Brentford noen gang? Kompakt og intim hjemmebane. Kan minne om Loftus Road. Trangt og vanskelig.
Griffin Park har mye større matte en Loftus og ER! Så eneste plassen det er trangt der, må være på tribunen 12000 ish..
     

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #27 på: April 22, 2019, 11:32:07 »
Jeg tør faktisk ikke å se kampen. Orker rett og slett ikke :(
Ønsker så inderlig at vi vinner!

Kato

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #28 på: April 22, 2019, 11:34:18 »
Vi har vel ganske ettertrykkelig fått vist at vi kan slå hvem som helst....og tape mot hvem som helst.
 

leedslife

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #29 på: April 22, 2019, 11:41:33 »
Foreshaw kanskje inn?
Kunne man fått bruk for energien og pågangsmotet til Shack?
Er jo ingen utfordrere til alioski og harrison så får håpe de klarer å levere etpar knepp opp fra sist.
Tvilsomt til seier. 1-1 jansson.
Sheff taper mot hull 8)