Skrevet av Emne: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport  (Lest 28078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #240 på: April 22, 2019, 21:23:21 »
Nerver og press som ødelegger for oss.
Bittert og trist, men fortsatt en sterk prestasjon av leeds denne sesongen.
Bielsa må ikke ut. Roberts, roofe eller foreshaw må ikke selges.
Vi må bygge videre på det vi har. Samt investere i neste generasjon blir viktigere enn noengang.
Sier man noe annet er man helt nedsnødd og bør ta seg en time i fryseren.
Enig i det. Ser ikke for meg at mange forsvinner ut. Vi ligger vel allerede litt på minussida i kvantitet på stallen i og med Saiz og Baker ut. Izzy forsvinner muligens. 3-4 (maks) nye inn.
Brown er Chelsea-spiller. Ser ikke for meg at vi kjøper han etter sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #241 på: April 22, 2019, 21:26:18 »
Bielsa oser klasse i svaret på om Leeds ble snytt for straffe.

Hva sa han?

Also unwilling to comment on the penalty call. Says he would be "putting the responsibility on someone else". "The most difficult task in football is the referee's job." #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #242 på: April 22, 2019, 21:30:40 »
Om man føler tapet i dag var et steinsprang i panna, så var fredagens å få et helt fjell i trynet. Det var da vi virkelig ødela alt.

Det vil til all tid være helt ubegripelig hvordan vi klarte å tape den kampen hjemme mot Wigan. Helt ufattelig.
 

leedslife

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #243 på: April 22, 2019, 21:31:14 »
Nerver og press som ødelegger for oss.
Bittert og trist, men fortsatt en sterk prestasjon av leeds denne sesongen.
Bielsa må ikke ut. Roberts, roofe eller foreshaw må ikke selges.
Vi må bygge videre på det vi har. Samt investere i neste generasjon blir viktigere enn noengang.
Sier man noe annet er man helt nedsnødd og bør ta seg en time i fryseren.
Enig i det. Ser ikke for meg at mange forsvinner ut. Vi ligger vel allerede litt på minussida i kvantitet på stallen i og med Saiz og Baker ut. Izzy forsvinner muligens. 3-4 (maks) nye inn.
enig med deg. Tipper det er klubbens plan og.
Ville vært for dumt å rive vekk alt pga to siste kampene.
Majoriteten av dagens spillere har gitt oss vår beste sesong både spillemessig og plasseringsmessig på tabellen.. teamet rundt laget skal ha heder og ære samme skal spillerne. Er tross alt de som leverer i 90 min

GeirO

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #244 på: April 22, 2019, 21:34:34 »
Om man føler tapet i dag var et steinsprang i panna, så var fredagens å få et helt fjell i trynet. Det var da vi virkelig ødela alt.

Det vil til all tid være helt ubegripelig hvordan vi klarte å tape den kampen hjemme mot Wigan. Helt ufattelig.
Tja, det er vel summen av to tap som er fjellet. Med ett tap og en seier hadde vi vært med i kampen (særlig fordi Norwich svikter for tiden)
MOT

Kato

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #245 på: April 22, 2019, 21:36:35 »
Er jo ganske utrolig:

1. Vi kjøper Bamford, som mister store deler av sesongen.

2. Vi låner Baker som rett og slett er altfor dårlig.

3. Vi kjøper Douglas , som også mister store deler av sesongen.

4. Vi låner Brown, som spiller 7 minutter.

5. Vi låner ut Saiz, en spillertype vi aldri erstatter.

6. Vi låner Harrison, den eneste av de nye utespillerne som spiller sesongen for oss.

7. Vi kjøper ny keeper i Casilla, som står greit halve sesongen.


Utrolig at vi ender topp 3 med tanke på hvor svake vi var på transfermarkedet i fjor sommer (samt uheldige med skader).
 

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #246 på: April 22, 2019, 21:37:45 »
Er det klart at vi spiller i CS neste sesong?

Kan nesten virke sånn, basert på en god del innlegg her.

Lov å være skuffa, lov å skrive innlegg i ren frustrasjon, som mange vil moderere etterhvert, men makan til slakting av våre spillere, hvor flere har spilt opp mot - eller faktisk karrierebeste.

Jeg skal i hvertfall gi laget og spillerne velfortjent applaus før, under og etter kampen mot Villa.

Det disse spillerne har vist i de to viktigste kampene i karrieren (sett bort fra Casilla) er rett og slett en skandale. Stort sett alle som en har vært grufulle. Når vi trengte de som mest. Er det rart vi slakter de?


En skandale det disse gutta har fått til i de siste 2 kampene!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #247 på: April 22, 2019, 21:47:45 »
Er jo ganske utrolig:

1. Vi kjøper Bamford, som mister store deler av sesongen.

2. Vi låner Baker som rett og slett er altfor dårlig.

3. Vi kjøper Douglas , som også mister store deler av sesongen.

4. Vi låner Brown, som spiller 7 minutter.

5. Vi låner ut Saiz, en spillertype vi aldri erstatter.

6. Vi låner Harrison, den eneste av de nye utespillerne som spiller sesongen for oss.

7. Vi kjøper ny keeper i Casilla, som står greit halve sesongen.


Utrolig at vi ender topp 3 med tanke på hvor svake vi var på transfermarkedet i fjor sommer (samt uheldige med skader).

Bamford, douglas og casillas er jo meget gode cc signeringer på papiret.
Tror også de vil vise seg meget sterke i kamp hvis de får en pre season og holder seg skadefri.
Brown, baker oh harrison tar vi en sjans på.
Spesielt førstnevnte... sistnevnte har levert ok og har vist seg å være en bra squadspiller slik ting står. Men pr dags dato har vi ingen som er i stand til å utfordre han.
Vi gjorde en enorm feil at vi ikke fikk halt i land en spiller som kan brukes i 10er/ ving pos.
James kunne vært en meget smart signering, men det skjedde desverre ikke.
Dette samt skader har nok stykket opp poengsankingen vår.

Men føler de to siste kamper ikke går på individuelle mangler. Vi blir fanget av presset. Kollektive svikter og vi blir oppjaget og stressa i situasjoner der vi bør ha ro og mak.
Kanskje inngangen til kampene har vært for dårlige? Muligens bielsa må ta mer ansvar?

Sjansen for opprykk gjennom PO er jo i teorien veldig gode hvis vi forvalter det riktig. På vår dag spiller vi fleste av banen. Men vi er ekstremt avhengig av at vi får uttelling tidlig. Lukter litt resignasjon av dette laget hvis supporterne blir utålmodig og hjernene i laget mister roen..,

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #248 på: April 22, 2019, 22:02:51 »
Overrasket over at Forshaw hadde fortid i Brentford! At han skåret den avgjørende straffen i playoff-semien mot Swindon i 2013 var enda mer overraskende for meg.

Dallas kom vel også derfra.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #249 på: April 22, 2019, 22:05:38 »
Kutt ut dette Bielsa—out tullet. Det er spillerne som svikter totalt, virker nærmest uinteresserte.....

Fordi de er mentalt utslitt kanskje? Noen kanskje også fysisk utslitt. Det råkjøret Bielsa holder på med gjør at ethvert lag han trener tryner på slutten av sesongene. Vil gjerne ha en lignende filosofi i klubben, men med bredere stall og mer rotering. Det nekter jo Bielsa å ha, så sta som han er. Derfor er det et betimelig spm om vi er tjent med mannen Bielsa, eller mer tjent med en annen trener med likt tankesett, men som også har plan B og roterer på laget.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det Bielsa har gjort er helt utrolig, og jeg tviler på det finnes en headcoach der ute som hadde fått mer ut av de ressursene som lå på bordet før denne sesongen. Uansett om vi rykker opp eller ikke blir det viktigeste Leeds gjør i sommer å få mannen til å forsette. Da blir det garantert heller ikke en masseutskiftelse av laget. Bielsa kommer til å være tro mot de spillerne han har, og forhåpentligvis får vi inn noen som styrker stallen i tillegg til at noen unggutter tar ytterligere steg.

Etter snart 46 kamper ligger vi der vi fortjener å være. Vi har noen sure tap, og noen heldige seiere som veier opp mot dem. Uansett er det en kamp vi kommer til å se tilbake på med skrekk om opprykket ryker, og det er 1-2 for Wigan i en avgjørende fase av sesongen. 2-0 tap borte mot Brentford er til å leve med.

Det stemmer heller ikke at Bielsa sitt lag har falt totalt sammen mot slutten.
Under en oversikt over hvordan vi har gjort det i de ulike delene av sesongen. Vi startet bra og var fantastiske i nov-des, men den flyten vi hadde der kunne ikke holde sesongen ut. 7 av 8 seiere var med 1 mål, der rekken ble avsluttet med utrolige comeback mot Aston Villa og Blackburn. Dårlige etter nyttår, men kommet oss siste månedene. Kun 9 dager siden vi spilte en av årets beste kamper i 1-0 seieren mot Sheff Wed.

7-6-2 August - Oktober. Snitt på 1,93 poeng pr kamp.
8-0-2 November - Desember. Snitt på 2,4 poeng pr kamp.
4-1-4 Januar - Februar. Snitt på 1,44 poeng pr kamp.
6-0-4 Mars - April. Snitt på 1.8 poeng pr kamp.

Nå er det bare å håpe på ett mirakel neste helg ved at Sheff Utd feiler mot Ipswich og vi slår Aston Villa. Da får vi tilbake trua.
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #250 på: April 22, 2019, 22:07:56 »
De to siste kampene viser vel hvor fantastisk avhengig vi er av Pablo Hernandez i form. Er bare å få hvilt han til play-off.
 

RoarG

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #251 på: April 22, 2019, 22:10:22 »
De to siste kampene viser vel hvor fantastisk avhengig vi er av Pablo Hernandez i form. Er bare å få hvilt han til play-off.
Alt kan ikke stå å falle på denne hedersmannen. De andre 10 får søren meg ta tak også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #252 på: April 22, 2019, 22:17:15 »
De to siste kampene viser vel hvor fantastisk avhengig vi er av Pablo Hernandez i form. Er bare å få hvilt han til play-off.

.....og jeg sier igjen at VÃ…R spiller Saiz (som jeg vet ville hjem) får såvidt plassen på benken til Getafe. Ã… låne han ut for å få han igjen til sommeren uten at han er brukt uten å erstatte han har vært en gedigen tabbe, Forrestieri anyone?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #253 på: April 22, 2019, 22:23:36 »
De to siste kampene viser vel hvor fantastisk avhengig vi er av Pablo Hernandez i form. Er bare å få hvilt han til play-off.
Alt kan ikke stå å falle på denne hedersmannen. De andre 10 får søren meg ta tak også.
Bielsa sto jo og brølte på Pablo hele andre omgang. Veldig mye som står og faller på ham.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #254 på: April 22, 2019, 22:25:55 »
De to siste kampene viser vel hvor fantastisk avhengig vi er av Pablo Hernandez i form. Er bare å få hvilt han til play-off.

.....og jeg sier igjen at VÃ…R spiller Saiz (som jeg vet ville hjem) får såvidt plassen på benken til Getafe. Ã… låne han ut for å få han igjen til sommeren uten at han er brukt uten å erstatte han har vært en gedigen tabbe, Forrestieri anyone?

Ikke tabbe å kvitte seg med Saiz. Men en stor tabbe å ikke hente erstatter, sett i ettertid. For to runder siden var ikke det tema. Vinner vi PO blir det heller aldri et tema

Leedsfan

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #255 på: April 22, 2019, 22:27:48 »
De to siste kampene viser vel hvor fantastisk avhengig vi er av Pablo Hernandez i form. Er bare å få hvilt han til play-off.

.....og jeg sier igjen at VÃ…R spiller Saiz (som jeg vet ville hjem) får såvidt plassen på benken til Getafe. Ã… låne han ut for å få han igjen til sommeren uten at han er brukt uten å erstatte han har vært en gedigen tabbe, Forrestieri anyone?

Ikke tabbe å kvitte seg med Saiz. Men en stor tabbe å ikke hente erstatter, sett i ettertid. For to runder siden var ikke det tema. Vinner vi PO blir det heller aldri et tema

For meg har dette vært et tema siden januar.... Får håpe vi vinner PO da!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #256 på: April 22, 2019, 22:31:15 »
Jeg er så knust at det kan ikke beskrives :(
Det gjør lite å tape fotballkamper, det pleier å gå ganske fort over. Problemet med de to siste tapene er at får alvorlige konsekvenser. Vi hadde noe veldig bra på gang, men nå ser jeg for meg nok en sesong i denne drittdivisjonen uten Bielsa. Jeg har drømt om å se ham med Leeds i PL, og jeg har vært ganske sikker på at vi kom til å komme dit. Nå er jeg helt utslått og anser det som helt usannsynlig at vi rykker opp :(
Vi taper milliarder på grunn av dette, siden mulighetene for oss hadde vært enorme i PL.  Hvorfor skal det aldri lykkes for denne klubben? I innspurten er det jo også snakk om litt flaks....det har vi ikke >:(
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal forklare min 10 år gamle sønn at dette gjør ingenting...jeg er like blid...

Cherry

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #257 på: April 22, 2019, 22:31:47 »
Tipper både spillere, trenerapparat er like utladet som oss nå etter 2 siste kamper.
Det skal godt gjøres og omgruppere til en sluttspurt nå som tog no 1 forlot perrongen...det toget gikk i dag og det kom vi oss ikke på selv om vi hadde reserverte billetter....

Play off neste
 

asbfjell

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #258 på: April 22, 2019, 22:33:54 »
De to siste kampene viser vel hvor fantastisk avhengig vi er av Pablo Hernandez i form. Er bare å få hvilt han til play-off.

Enig i det.
Og vi kan heller ikke skylde på uflaks. Hadde vi f.eks mistet Hernandez p.g.a skade i februar, ville vi vært ute av kampen om direkte opprykk før mars måned var over.
Tragisk, amatørmessig og egentlig ganske utrolig at klubben klarte å sette seg i en så utsatt posisjon etter et skandaløst dårlig utført januarvindu.

Nå bør Pablo få hvile og holdes utenfor unødvendig skaderisiko frem til første play-off semifinalekamp.
Jeg ville også spart Bamford i de to siste seriekampene.

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #259 på: April 22, 2019, 22:38:51 »
Jeg er så knust at det kan ikke beskrives :(
Det gjør lite å tape fotballkamper, det pleier å gå ganske fort over. Problemet med de to siste tapene er at får alvorlige konsekvenser. Vi hadde noe veldig bra på gang, men nå ser jeg for meg nok en sesong i denne drittdivisjonen uten Bielsa. Jeg har drømt om å se ham med Leeds i PL, og jeg har vært ganske sikker på at vi kom til å komme dit. Nå er jeg helt utslått og anser det som helt usannsynlig at vi rykker opp :(
Vi taper milliarder på grunn av dette, siden mulighetene for oss hadde vært enorme i PL.  Hvorfor skal det aldri lykkes for denne klubben? I innspurten er det jo også snakk om litt flaks....det har vi ikke >:(
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal forklare min 10 år gamle sønn at dette gjør ingenting...jeg er like blid...

+1

...og min sønn er 22....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

asbfjell

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #260 på: April 22, 2019, 22:47:46 »
Jeg er så knust at det kan ikke beskrives :(
Det gjør lite å tape fotballkamper, det pleier å gå ganske fort over. Problemet med de to siste tapene er at får alvorlige konsekvenser. Vi hadde noe veldig bra på gang, men nå ser jeg for meg nok en sesong i denne drittdivisjonen uten Bielsa. Jeg har drømt om å se ham med Leeds i PL, og jeg har vært ganske sikker på at vi kom til å komme dit. Nå er jeg helt utslått og anser det som helt usannsynlig at vi rykker opp :(
Vi taper milliarder på grunn av dette, siden mulighetene for oss hadde vært enorme i PL.  Hvorfor skal det aldri lykkes for denne klubben? I innspurten er det jo også snakk om litt flaks....det har vi ikke >:(
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal forklare min 10 år gamle sønn at dette gjør ingenting...jeg er like blid...

+1

...og min sønn er 22....

...og min datter er 36... og hun synes at "hele klubben e nokke forbanna dritt!!" i kveld...  :)

Cherry

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #261 på: April 22, 2019, 22:50:04 »
Casilla 7 - To gode redninger, kan ikke lastes for målene. Irriterer meg at han legger seg for tidlig på masse baklengs.
Ayling 6 - Jobber og sliter, og har en totalt elendig innleggskvalitet
Jansson 5 - Blokkerer fint, men gir bort bakrom som gir baklengs. Igjen. Og igjen. Uskolert taktisk.
Cooper 6 - Grå. Trenger sikkert kamptrening
Alioski - ! Skled videre fra fredag, og endte med å skade seg.
Forshaw 6 - Jobber og sliter, blir altfor lite ut av det. Ingen god skjerm.
Klich 5 -Inn og ut av kampen som vanlig. Skuddstyrke som en middels 7.-divisjonsspiller.
Roberts 3 - Kan spilles i mellomrom. Når han ser målet er han totalt sjansesløs.
Harrison 6 - Den eneste av våre spillere som evner å utfordre en motstander.
Bamford 5 - Ineffektiv- Brenner sjanser, og forsvinner ut av kampen etter pause som vanlig.
Pablo 4 - Ser ut som han kom rett fra tur med Amundsen på Sydpolen.
Dallas 5 - Gjør ingenting som kan snu et kampbilde.
Clarke 2 - Gjør absolutt ingenting riktig. Ingenting.
Roofe 2 - Gjør omtrent akkurat like lite riktig.

Vi ser fullstendig tomme ut. Bielsa har bommet kraftig med bruk av stallen. Som fryktet. Anser oss som sjanseløse i play-off.

Bruker ikke Phillips i 3 av de 4 viktigste omgangene denne sesongen. Det er kritikkverdig, Bielsa.

Ja, vi trenger endel kvalitet, og kreativitet.
Bekymret over mange´s kroppsspråk...det ser ikke moro ut lenger, bare alvorlig og slitsomt ut.
 

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #262 på: April 22, 2019, 23:03:21 »
Casilla 7 - To gode redninger, kan ikke lastes for målene. Irriterer meg at han legger seg for tidlig på masse baklengs.
Ayling 6 - Jobber og sliter, og har en totalt elendig innleggskvalitet
Jansson 5 - Blokkerer fint, men gir bort bakrom som gir baklengs. Igjen. Og igjen. Uskolert taktisk.
Cooper 6 - Grå. Trenger sikkert kamptrening
Alioski - ! Skled videre fra fredag, og endte med å skade seg.
Forshaw 6 - Jobber og sliter, blir altfor lite ut av det. Ingen god skjerm.
Klich 5 -Inn og ut av kampen som vanlig. Skuddstyrke som en middels 7.-divisjonsspiller.
Roberts 3 - Kan spilles i mellomrom. Når han ser målet er han totalt sjansesløs.
Harrison 6 - Den eneste av våre spillere som evner å utfordre en motstander.
Bamford 5 - Ineffektiv- Brenner sjanser, og forsvinner ut av kampen etter pause som vanlig.
Pablo 4 - Ser ut som han kom rett fra tur med Amundsen på Sydpolen.
Dallas 5 - Gjør ingenting som kan snu et kampbilde.
Clarke 2 - Gjør absolutt ingenting riktig. Ingenting.
Roofe 2 - Gjør omtrent akkurat like lite riktig.

Vi ser fullstendig tomme ut. Bielsa har bommet kraftig med bruk av stallen. Som fryktet. Anser oss som sjanseløse i play-off.

Bruker ikke Phillips i 3 av de 4 viktigste omgangene denne sesongen. Det er kritikkverdig, Bielsa.

Ja, vi trenger endel kvalitet, og kreativitet.
Bekymret over mange´s kroppsspråk...det ser ikke moro ut lenger, bare alvorlig og slitsomt ut.
Spot on. De ser tomme ut rett og slett. Nå blir det vel knallharde treningsøkter til uka før vi kjører på med de samme spillerne mot Villa  :o

raggen

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #263 på: April 23, 2019, 01:23:23 »
Jeg er så knust at det kan ikke beskrives :(
Det gjør lite å tape fotballkamper, det pleier å gå ganske fort over. Problemet med de to siste tapene er at får alvorlige konsekvenser. Vi hadde noe veldig bra på gang, men nå ser jeg for meg nok en sesong i denne drittdivisjonen uten Bielsa. Jeg har drømt om å se ham med Leeds i PL, og jeg har vært ganske sikker på at vi kom til å komme dit. Nå er jeg helt utslått og anser det som helt usannsynlig at vi rykker opp :(
Vi taper milliarder på grunn av dette, siden mulighetene for oss hadde vært enorme i PL.  Hvorfor skal det aldri lykkes for denne klubben? I innspurten er det jo også snakk om litt flaks....det har vi ikke >:(
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal forklare min 10 år gamle sønn at dette gjør ingenting...jeg er like blid...

skjønner hvordan du har det, de to siste kampene har gått hardt innpå meg. og klarer ikke og se at vi skal klare noe via PO,men må jo være ei første gang for det og. Ellers skal jeg ned og være ringside mot villa. blir rart og ikke ha noe nerver i den kampen og heller se frem mot play off. Villa spillerene må jo tro de kan gå på vannet etter 10 strake nå mens vi er jo helt i kjelleren etter dette. Her må Bielsa klarne tankene og mentaliteten til spillerne før alvoret skal igang.
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #264 på: April 23, 2019, 07:06:52 »
Ã…rsaker til tapet i går:
1. Nok en gang produserer vi halvsjanser i starten uten å få uttelling. Dette kan ikke bare være uflaks gjennom en hel sesong. Men vi skal visst ikke trene på avslutninger.
2. Blir snytt for solekla straffe etter 17 min. Hadde vi satt den, kunne utfallet blitt annerledes.
3. Pablo ute av form.
4. Bielsa ser ut til å ha mistet grepet. Byttene er og blir merkelige, og formasjonen forsvant totalt da Pontus ble tatt ut. Kan ikke fatte og begripe at ikke Kalvin kunne ha tilført noe i går, for ikke å snakke om fotrappe Shacks.
5. Etter hvert som kampen skred frem, så det ut som om vi var slitne. Slår utmattelsessyndromet til helt på tampen av en lang sesong?
6. Forsvaret vårt mangler tempo og evne til å stoppe motstandere på vei fremover.
7. Vi er totalt ufarlige på dødball.

Klamrer meg til at vi faktisk for bare tre serierunder siden storspilte, selv om vi symptomatisk nok kun puttet en gang. PO kan bli trist.

Kato

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #265 på: April 23, 2019, 07:10:10 »
Ã…rsaker til tapet i går:
1. Nok en gang produserer vi halvsjanser i starten uten å få uttelling. Dette kan ikke bare være uflaks gjennom en hel sesong. Men vi skal visst ikke trene på avslutninger.
2. Blir snytt for solekla straffe etter 17 min. Hadde vi satt den, kunne utfallet blitt annerledes.
3. Pablo ute av form.
4. Bielsa ser ut til å ha mistet grepet. Byttene er og blir merkelige, og formasjonen forsvant totalt da Pontus ble tatt ut. Kan ikke fatte og begripe at ikke Kalvin kunne ha tilført noe i går, for ikke å snakke om fotrappe Shacks.
5. Etter hvert som kampen skred frem, så det ut som om vi var slitne. Slår utmattelsessyndromet til helt på tampen av en lang sesong?
6. Forsvaret vårt mangler tempo og evne til å stoppe motstandere på vei fremover.
7. Vi er totalt ufarlige på dødball.

Klamrer meg til at vi faktisk for bare tre serierunder siden storspilte, selv om vi symptomatisk nok kun puttet en gang. PO kan bli trist.

8. Og viktigst av alt, vi taklet ikke presset.
 

HåvardK

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #266 på: April 23, 2019, 07:12:32 »
Ã…rsaker til tapet i går:
1. Nok en gang produserer vi halvsjanser i starten uten å få uttelling. Dette kan ikke bare være uflaks gjennom en hel sesong. Men vi skal visst ikke trene på avslutninger.
2. Blir snytt for solekla straffe etter 17 min. Hadde vi satt den, kunne utfallet blitt annerledes.
3. Pablo ute av form.
4. Bielsa ser ut til å ha mistet grepet. Byttene er og blir merkelige, og formasjonen forsvant totalt da Pontus ble tatt ut. Kan ikke fatte og begripe at ikke Kalvin kunne ha tilført noe i går, for ikke å snakke om fotrappe Shacks.
5. Etter hvert som kampen skred frem, så det ut som om vi var slitne. Slår utmattelsessyndromet til helt på tampen av en lang sesong?
6. Forsvaret vårt mangler tempo og evne til å stoppe motstandere på vei fremover.
7. Vi er totalt ufarlige på dødball.

Klamrer meg til at vi faktisk for bare tre serierunder siden storspilte, selv om vi symptomatisk nok kun puttet en gang. PO kan bli trist.

8. Og viktigst av alt, vi taklet ikke presset.
Selvsagt. Gjentok dette underveis mange ganger i går.

auren

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #267 på: April 23, 2019, 07:13:27 »
Ã…rsaker til tapet i går:
1. Nok en gang produserer vi halvsjanser i starten uten å få uttelling. Dette kan ikke bare være uflaks gjennom en hel sesong. Men vi skal visst ikke trene på avslutninger.
2. Blir snytt for solekla straffe etter 17 min. Hadde vi satt den, kunne utfallet blitt annerledes.
3. Pablo ute av form.
4. Bielsa ser ut til å ha mistet grepet. Byttene er og blir merkelige, og formasjonen forsvant totalt da Pontus ble tatt ut. Kan ikke fatte og begripe at ikke Kalvin kunne ha tilført noe i går, for ikke å snakke om fotrappe Shacks.
5. Etter hvert som kampen skred frem, så det ut som om vi var slitne. Slår utmattelsessyndromet til helt på tampen av en lang sesong?
6. Forsvaret vårt mangler tempo og evne til å stoppe motstandere på vei fremover.
7. Vi er totalt ufarlige på dødball.

Klamrer meg til at vi faktisk for bare tre serierunder siden storspilte, selv om vi symptomatisk nok kun puttet en gang. PO kan bli trist.
Gode observasjoner Håvard! Vanskelig å være uenig her.

For noen uker siden så var jeg ikke så bekymret for play off, fordi vi over to kamper med stor sannsynlighet ville vinne med vårt spill. Når vi fremstår slik vi har gjort de to siste kampene, så ser det med ett ganske mørkt ut. Det klassiske er vel at vi nå møter Derby i play offen. Hvis vi da ikke bryter helt sammen, ender på fjerde plass, og møter Villa...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #268 på: April 23, 2019, 07:15:53 »
Ã…rsaker til tapet i går:
1. Nok en gang produserer vi halvsjanser i starten uten å få uttelling. Dette kan ikke bare være uflaks gjennom en hel sesong. Men vi skal visst ikke trene på avslutninger.
2. Blir snytt for solekla straffe etter 17 min. Hadde vi satt den, kunne utfallet blitt annerledes.
3. Pablo ute av form.
4. Bielsa ser ut til å ha mistet grepet. Byttene er og blir merkelige, og formasjonen forsvant totalt da Pontus ble tatt ut. Kan ikke fatte og begripe at ikke Kalvin kunne ha tilført noe i går, for ikke å snakke om fotrappe Shacks.
5. Etter hvert som kampen skred frem, så det ut som om vi var slitne. Slår utmattelsessyndromet til helt på tampen av en lang sesong?
6. Forsvaret vårt mangler tempo og evne til å stoppe motstandere på vei fremover.
7. Vi er totalt ufarlige på dødball.

Klamrer meg til at vi faktisk for bare tre serierunder siden storspilte, selv om vi symptomatisk nok kun puttet en gang. PO kan bli trist.

8. Og viktigst av alt, vi taklet ikke presset.

9. Lagfølselsen. Gleden. "Gjøre-hverandre-gode-ånden" .... TOTALT FRAVÆRENDE...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Cherry

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #269 på: April 23, 2019, 07:44:33 »
Ã…rsaker til tapet i går:
1. Nok en gang produserer vi halvsjanser i starten uten å få uttelling. Dette kan ikke bare være uflaks gjennom en hel sesong. Men vi skal visst ikke trene på avslutninger.
2. Blir snytt for solekla straffe etter 17 min. Hadde vi satt den, kunne utfallet blitt annerledes.
3. Pablo ute av form.
4. Bielsa ser ut til å ha mistet grepet. Byttene er og blir merkelige, og formasjonen forsvant totalt da Pontus ble tatt ut. Kan ikke fatte og begripe at ikke Kalvin kunne ha tilført noe i går, for ikke å snakke om fotrappe Shacks.
5. Etter hvert som kampen skred frem, så det ut som om vi var slitne. Slår utmattelsessyndromet til helt på tampen av en lang sesong?
6. Forsvaret vårt mangler tempo og evne til å stoppe motstandere på vei fremover.
7. Vi er totalt ufarlige på dødball.

Klamrer meg til at vi faktisk for bare tre serierunder siden storspilte, selv om vi symptomatisk nok kun puttet en gang. PO kan bli trist.

8. Og viktigst av alt, vi taklet ikke presset.

9. Lagfølselsen. Gleden. "Gjøre-hverandre-gode-ånden" .... TOTALT FRAVÆRENDE...


Straffa`som var soleklar, kunne endret mye...1.målet , Brentford som måtte jage etc.

Det jeg savnet i går var gleden med å spille ball, jeg så ett slags smil fra Ayling noen ganger -
ellers var det paniske og slitne/oppgitte ansiket...OG INGEN HANDCLAPS....High 5`ves.

Når så også Bielsa blir filmet i noe som ser ut som utbrudd opp fra Bucket ett par ganger - så er dette
veldig anderledes enn da gutta`sto i ring og snakket sammen før kampen mot Preston..før påske.

Panikk og resignasjon har tatt tak...ogh Bielsa føler sikkert på at dette har han opplevd før.