Skrevet av Emne: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+  (Lest 37253 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sesongens siste...(så langt ;D) på ER folkens. God tur til de som skal over, vi i Gjøvik Whites ser den på pub!
...og husk..uansett resultat..SESONGEN ER IKKE OVER!!

Discuss!!


MOT
Ups & Ups!!

Allanclarke

I mitt hode er sesongen over. Aldri vært så skuffet før etter ei påske. Beste sjansen til å klare opprykk på flere år. Og vi kastet muligheten i søpla. Nei, Leeds eier ikke vinnerkultur. Aprilstatestikken bekrefter det. Og folk har troa i PO. Værsegod, bare fortsett å tro på julenissen. Gleder meg til den fine 13 plassen neste sesong med ny eier og ny manager.
Vi kunne vært neste års Wolves i PL. Men det kunne vi ikke. Vi er Leeds United og vi klarer aldri å rykke opp. Har venta i 15 år på noe som ser ut til å aldri skje.  :'(

Annesj

I mitt hode er sesongen over. Aldri vært så skuffet før etter ei påske. Beste sjansen til å klare opprykk på flere år. Og vi kastet muligheten i søpla. Nei, Leeds eier ikke vinnerkultur. Aprilstatestikken bekrefter det. Og folk har troa i PO. Værsegod, bare fortsett å tro på julenissen. Gleder meg til den fine 13 plassen neste sesong med ny eier og ny manager.
Vi kunne vært neste års Wolves i PL. Men det kunne vi ikke. Vi er Leeds United og vi klarer aldri å rykke opp. Har venta i 15 år på noe som ser ut til å aldri skje.  :'(

Vært mange korte sesonger for deg da :P Setter denne på frustrasjonskontoen :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Det som er "fint" er at vi vet om sesongen er over eller ikke før kick off. Sheffield United spiller mot Ipswich lørdag kveld, og vinner hjemmelaget er det play off som gjelder. Klarer Blades, mot formodning, å ikke vinne, bør vi gå all inn og stille best mulig mannskap mot Villa. For vinner vi da, er det full fyr og nerver foran siste kamp.

Jeg kommer ihvertfall til å følge med på Sheff Utd - Ipswich på lørdag og har et bittelite håp om at de får nerver. Prosentsjansen er nok ikke stor, men minst 10 %!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

I mitt hode er sesongen over. Aldri vært så skuffet før etter ei påske. Beste sjansen til å klare opprykk på flere år. Og vi kastet muligheten i søpla. Nei, Leeds eier ikke vinnerkultur. Aprilstatestikken bekrefter det. Og folk har troa i PO. Værsegod, bare fortsett å tro på julenissen. Gleder meg til den fine 13 plassen neste sesong med ny eier og ny manager.
Vi kunne vært neste års Wolves i PL. Men det kunne vi ikke. Vi er Leeds United og vi klarer aldri å rykke opp. Har venta i 15 år på noe som ser ut til å aldri skje.  :'(

Vært mange korte sesonger for deg da :P Setter denne på frustrasjonskontoen :o
Hehe, fint du gjør det. Kan være jeg ser anderledes på livet i morgen. Men Leeds er en mester i å feile i påska når det gjelder hvis vi er i posisjon til det. Som i 2010/2011 og 2016/2017 når PO røk på andre påaskedag. Nok en gang ødlegger påska innspurten til Leeds. Og felles til alle 3. Hvor var januar forsterkningene. At man ikke kan lære av tidligere feil.

B_Ød

Det er sikkert mulig at evt "nye spillere" ville kunne gjort noe for oss, men det er heller ikke (slik jeg ser det) helt 100% sikkert. Derfor blir det for meg spekulasjoner, da man umulig kan vite hvordan disse evt hadde passet inn i MB's stil/opplegg. Personlig nekter jeg å "bend over" riktig enda..kan lizzom ikke tillate meg selv det.
Derfor sier jeg MOT nok en gang, og krysser fingre for hvert eneste sekund vi har igjen av sesongen..hvor mange det nå enn måtte bli.
Ups & Ups!!

Cherry

Tractor Boys klarer U mot Blades lørdag.....vi scorer sent og vinner mot Villa på søndagen..!
Full fyr siste serierunde..... ;)
 

DenHviteYeboah

Tractor Boys klarer U mot Blades lørdag.....vi scorer sent og vinner mot Villa på søndagen..!
Full fyr siste serierunde..... ;)
Dette drømte jeg om i natt faktisk....
Det hadde vært enormt....om Ipswich hadde vunnet også :-)

leedslife

Det er sikkert mulig at evt "nye spillere" ville kunne gjort noe for oss, men det er heller ikke (slik jeg ser det) helt 100% sikkert. Derfor blir det for meg spekulasjoner, da man umulig kan vite hvordan disse evt hadde passet inn i MB's stil/opplegg. Personlig nekter jeg å "bend over" riktig enda..kan lizzom ikke tillate meg selv det.
Derfor sier jeg MOT nok en gang, og krysser fingre for hvert eneste sekund vi har igjen av sesongen..hvor mange det nå enn måtte bli.

1+

God gjennomføring mot Villa på Søndag så skal du nok se at de fleste her gir oss økt sannsynlighet for opprykk gjennom PO.
Tap derimot, da kan vi bare lukke butikken frem til August 8)

auren

Det er sikkert mulig at evt "nye spillere" ville kunne gjort noe for oss, men det er heller ikke (slik jeg ser det) helt 100% sikkert. Derfor blir det for meg spekulasjoner, da man umulig kan vite hvordan disse evt hadde passet inn i MB's stil/opplegg. Personlig nekter jeg å "bend over" riktig enda..kan lizzom ikke tillate meg selv det.
Derfor sier jeg MOT nok en gang, og krysser fingre for hvert eneste sekund vi har igjen av sesongen..hvor mange det nå enn måtte bli.

1+

God gjennomføring mot Villa på Søndag så skal du nok se at de fleste her gir oss økt sannsynlighet for opprykk gjennom PO.
Tap derimot, da kan vi bare lukke butikken frem til August 8)

Ja, det er rart med det hvor lite tro man får på laget etter et par dårlige kamper. Men nå som det nærmer seg kamp igjen, så begynner man å få troen litt tilbake. Som du sier - presterer vi godt mot Villa på søndag og stopper seiersrekken deres og vinner mot Ipswich i siste kamp, så får vi fort troen på at vi kan klare opprykk likevel via play off.

For en berg og dalbane det er å være Leedssupporter...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #10 på: April 26, 2019, 11:52:02 »
Fullt mulig å rykke opp via play off. Sjansen er faktisk like sor for samtlige 4 lag, 25%. Regner med at gutta ønsker å gi fansen en verdig avslutning på sesongen uansett resultat på lørdag. Tror Leeds tar seg sammen, og slår Villa med ett mål. 2-1 til Leeds. Hernandez og Bamford scorer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #11 på: April 26, 2019, 12:07:38 »
Fullt mulig å rykke opp via play off. Sjansen er faktisk like sor for samtlige 4 lag, 25%. Regner med at gutta ønsker å gi fansen en verdig avslutning på sesongen uansett resultat på lørdag. Tror Leeds tar seg sammen, og slår Villa med ett mål. 2-1 til Leeds. Hernandez og Bamford scorer.

Jepp. Har faktisk ganske stor tro på at vi skal klare å komme oss til en finale.
Mener fortsatt dette Leeds laget er såpass sterkt at vi skal klare å slå våre andre PO konkurrenter over 2 kamper.
Mer bekymret for en finale. To siste kampene pluss kampen mot Sheff Utd hjemme, selv om vi var beste lag, viste at vi mister litt troen på oss selv når det drar seg til.

Får håpe drømmen om et Berardi langskudd og 1-0 seier på overtid i PO finalen fortsatt står:-)

Woody

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #12 på: April 26, 2019, 13:33:00 »
Tractor Boys klarer U mot Blades lørdag.....vi scorer sent og vinner mot Villa på søndagen..!
Full fyr siste serierunde..... ;)
Dette drømte jeg om i natt faktisk....
Det hadde vært enormt....om Ipswich hadde vunnet også :-)

Sheff u må vel spille U eller tape sine kamper og vi vinne for at vi skal gå rett opp?håper egentlig at vi sparer spillere da de har sett slitne ut og at vi stiller med toppet U23 lag
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #13 på: April 26, 2019, 13:57:31 »
Topp laget og gå tæl som rakker'n sier jeg!!

det har de trofaste supporterne virkelig fortjent!! Noe annet vil også forbause & skuffet meg voldsomt.
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #14 på: April 26, 2019, 14:01:04 »
Tractor Boys klarer U mot Blades lørdag.....vi scorer sent og vinner mot Villa på søndagen..!
Full fyr siste serierunde..... ;)
Dette drømte jeg om i natt faktisk....
Det hadde vært enormt....om Ipswich hadde vunnet også :-)

Sheff u må vel spille U eller tape sine kamper og vi vinne for at vi skal gå rett opp?håper egentlig at vi sparer spillere da de har sett slitne ut og at vi stiller med toppet U23 lag

Min fingen i luften sannsynlighet for direkte opprykk:

Sheffield United avgir poeng mot Ipswich: 20 %
Leeds vinner mot Villa (gitt at Sheff Utd avgir poeng): 40 %
Sheffield United avgir poeng mot Stoke (gitt de to overstående scenarioene): 50 %
Leeds vinner mot Ipswich: 60 %

Sannsynlighet for direkte opprykk: 0,2 * 0,4 * 0,5 * 0,6 = 2,4 % sjanse.

Sannsynligheten er uansett hvordan man snur og vender på det svært liten (si 1-3 %).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #15 på: April 26, 2019, 14:28:02 »
Dessverre er Roofe skadet igjen. Dallas spiller venstreback. Ellers er det nok stort sett det samme mannskapet som mot Brentford tipper jeg. Kanskje Phillips tilbake?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #16 på: April 26, 2019, 15:07:58 »
Dessverre er Roofe skadet igjen. Dallas spiller venstreback. Ellers er det nok stort sett det samme mannskapet som mot Brentford tipper jeg. Kanskje Phillips tilbake?

auren

Kalvin MÃ… jo tilbake.
Håper jo på Izzy nå disse 5 kampene ( forhåpentligvis det antallet) jeg da.... kreativitet!
 

Johnnyj

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #17 på: April 26, 2019, 16:08:31 »
Dessverre er Roofe skadet igjen. Dallas spiller venstreback. Ellers er det nok stort sett det samme mannskapet som mot Brentford tipper jeg. Kanskje Phillips tilbake?

auren

Kalvin MÃ… jo tilbake.
Håper jo på Izzy nå disse 5 kampene ( forhåpentligvis det antallet) jeg da.... kreativitet!
Hva er vitsen med det?

Gi han en liten selvtillitsboost før han reiser tilbake til London et par uker senere? Han er ikke SÃ… god. Jeg mener en utlånsspiller skal heve nivået på laget og det gjør dessverre ikke Izzy. Da er det faktisk bedre å bruke en Akademi-spiller.

gulle

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #18 på: April 26, 2019, 17:49:10 »
Tractor Boys klarer U mot Blades lørdag.....vi scorer sent og vinner mot Villa på søndagen..!
Full fyr siste serierunde..... ;)
Dette drømte jeg om i natt faktisk....
Det hadde vært enormt....om Ipswich hadde vunnet også :-)

Sheff u må vel spille U eller tape sine kamper og vi vinne for at vi skal gå rett opp?håper egentlig at vi sparer spillere da de har sett slitne ut og at vi stiller med toppet U23 lag

Min fingen i luften sannsynlighet for direkte opprykk:

Sheffield United avgir poeng mot Ipswich: 20 %
Leeds vinner mot Villa (gitt at Sheff Utd avgir poeng): 40 %
Sheffield United avgir poeng mot Stoke (gitt de to overstående scenarioene): 50 %
Leeds vinner mot Ipswich: 60 %

Sannsynlighet for direkte opprykk: 0,2 * 0,4 * 0,5 * 0,6 = 2,4 % sjanse.

Sannsynligheten er uansett hvordan man snur og vender på det svært liten (si 1-3 %).

auren
lær meg matte, Auren, jeg får 0,24  altså 24% med regnestykket ditt , hvor bommer jeg?
Nå rykker vi opp! Jasederja

Josch

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #19 på: April 26, 2019, 17:56:10 »
Tractor Boys klarer U mot Blades lørdag.....vi scorer sent og vinner mot Villa på søndagen..!
Full fyr siste serierunde..... ;)
Dette drømte jeg om i natt faktisk....
Det hadde vært enormt....om Ipswich hadde vunnet også :-)

Sheff u må vel spille U eller tape sine kamper og vi vinne for at vi skal gå rett opp?håper egentlig at vi sparer spillere da de har sett slitne ut og at vi stiller med toppet U23 lag

Min fingen i luften sannsynlighet for direkte opprykk:

Sheffield United avgir poeng mot Ipswich: 20 %
Leeds vinner mot Villa (gitt at Sheff Utd avgir poeng): 40 %
Sheffield United avgir poeng mot Stoke (gitt de to overstående scenarioene): 50 %
Leeds vinner mot Ipswich: 60 %

Sannsynlighet for direkte opprykk: 0,2 * 0,4 * 0,5 * 0,6 = 2,4 % sjanse.

Sannsynligheten er uansett hvordan man snur og vender på det svært liten (si 1-3 %).

auren
lær meg matte, Auren, jeg får 0,24  altså 24% med regnestykket ditt , hvor bommer jeg?

Riktig svar er 0.024.

Woody

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #20 på: April 26, 2019, 18:36:07 »
Topp laget og gå tæl som rakker'n sier jeg!!

det har de trofaste supporterne virkelig fortjent!! Noe annet vil også forbause & skuffet meg voldsomt.
Det de trofaste supporterne virkelig har fortjent,er at vi rykker opp og da kan det hende at med den tynne stallen vi har,er litt kynisme en mulighet...Men jeg skjønner også ditt syn⚽️
LIFE IS LEEDS

Blank_File

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #21 på: April 26, 2019, 18:45:30 »
Sakset fra fvn.no (https://www.fvn.no/sport/i/Vbg88V/Fylte-eget-charterfly-fra-Kjevik-med-130-Leeds-supportere)

Fylte eget charterfly fra Kjevik med 130 Leeds-supportere
Glem Liverpool og Manchester United. Charterflyet som lettet fra Kjevik fredag var stappet med 130 Leeds-supportere – brorparten fra Farsund og Kvinesdal.

KRISTIANSAND: – Det er ikke så ofte det går direktefly fra Kjevik til Leeds, gliser turleder og initiativtaker Kurt Stian Mykstu.

Han og resten av de 130 supporterne kunne peke nese til de streikende i SAS da flyet satte kurs for Englands tredje største by. Det tidligere storlaget, fortsatt med en stor tilhengerskare i Norge, feirer hundreårsjubileum i år, og spiller en svært viktig kamp mot Aston Villa søndag. Dermed gikk charterbillettene unna som hakka møkk.

– Jeg la ut arrangementet på Facebook. Det er kjempegøy at folk stiller opp. De 130 plassene var utsolgt på én måned. Men jeg kunne sikkert solgt 100 til, sier Mykstu – selv ekte kvindøl.

Dobbeltdekker fra Lister

Det var han slett ikke alene om på dette flyet. Faktisk var majoriteten av de 130 supporterne fra området Kvinesdal og Farsund. Da de skulle kjøre til Kjevik måtte de leie en dobbeltdekker for å få plass til alle.

– Vi var 76 stykker fra Farsund og Kvinesdal, sier en av dem, Hans Kristian Eilertsen.

– Jeg vet ikke hvorfor vi er så mange Leeds-supportere fra Farsund og Kvinesdal, men det henger vel sammen med at det bor så mange fornuftige folk i Lister-regionen, humrer Mykstu.

Leeds hadde sin storhetsperiode fra 1965-75, da klubben vant flere trofeer i England og Europa, samt en god periode rundt årtusenskiftet før økonomien kollapset og laget rykket ned i både Championship og senere League one.


Aldrende supportergruppe

Og 15 sesonger på nivå to og tre setter sine spor. Det har ikke akkurat vært nyrekruttering som har preget den norske supporterklubben i nyere tid.

– La meg si det slik at snittalderen er ganske høy. Det er ikke mange her som er under 40, humrer Eilertsen.

Men omsider øyner både han og de øvrige 129 supporterne bedre tider.

– Sympatien med klubben, og ønsket om å få dem opp i Premier League er så stor. Nå er vi nærmere enn på lenge, og sammen med 34.000 andre supportere skal vi løfte dem mot målet, sier Eilertsen.


Evig lojal

Laget er nummer tre i Championship, tre poeng bak Sheffield United som innehar den siste direkte opprykksplassen. Men hvittrøyene er for lengst sikret minst Play off (kvalifieringsspill) når to kamper gjenstår.

– Vi kunne ikke fått et bedre utgangspunkt, sier Mykstu foran søndagens toppkamp mot Aston Villa.

Reiselederen vil dog slett ikke ha på seg at han er en medgangssupporter.

– Det spiller ingen rolle hvilken divisjon de spiller i. Jeg er like lojal uansett, og reiste til England fire-fem ganger i året også da de spilte i League one (nivå tre, red.anm.), understreker Mykstu.

– Hva er det med Leeds?

– Jeg vet ikke. Det ligger bare dypt i sjela. Jeg er veldig glad i byen og stemningen på Elland Road. Det er hele pakka.

Nordlendinger satt streikefast

At charterflyet gikk fra nettopp Kjevik, var slett ikke tilfeldig.

– Det ville vært både billigere og enklere å reist fra Sola, men jeg ville ha det fra Kjevik. Det er spesielt å reise herfra og direkte til Leeds, sier Mykstu.

Selv om brorparten var sørlendinger, hadde det sneket seg med både østlendinger, vestlendinger, trøndere og nordlendinger. De sistnevnte ble sågar rammet av streken i SAS.

– Det var noen nordlendinger som ble sittende fast i Oslo. Men nå har de visstnok ordnet seg nytt fly til England via Malaga, sier Eilertsen.

På Elland Road venter 130 VIP-plasser på supporterne, som ser fram til å slippe seg løs på stadions beste seter.

– Det blir noe helt spesielt å få sitte der med god plass mellom setene framfor på vanlig tribune hvor det knapt er mulig å slippe en liten fjert, humrer Eilertsen.

« Siste redigering: April 26, 2019, 19:46:49 av Blank_File »

B_Ød

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #22 på: April 26, 2019, 21:42:16 »
Jaggu bra!!
Ups & Ups!!

enur

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #23 på: April 26, 2019, 21:48:16 »
vi i Gjøvik Whites ser den på pub!

Hvor da?
____________
enur

Marching on together

GeirO

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #24 på: April 27, 2019, 00:04:35 »
Tractor Boys klarer U mot Blades lørdag.....vi scorer sent og vinner mot Villa på søndagen..!
Full fyr siste serierunde..... ;)
Dette drømte jeg om i natt faktisk....
Det hadde vært enormt....om Ipswich hadde vunnet også :-)

Sheff u må vel spille U eller tape sine kamper og vi vinne for at vi skal gå rett opp?håper egentlig at vi sparer spillere da de har sett slitne ut og at vi stiller med toppet U23 lag

Min fingen i luften sannsynlighet for direkte opprykk:

Sheffield United avgir poeng mot Ipswich: 20 %
Leeds vinner mot Villa (gitt at Sheff Utd avgir poeng): 40 %
Sheffield United avgir poeng mot Stoke (gitt de to overstående scenarioene): 50 %
Leeds vinner mot Ipswich: 60 %

Sannsynlighet for direkte opprykk: 0,2 * 0,4 * 0,5 * 0,6 = 2,4 % sjanse.

Sannsynligheten er uansett hvordan man snur og vender på det svært liten (si 1-3 %).

auren
lær meg matte, Auren, jeg får 0,24  altså 24% med regnestykket ditt , hvor bommer jeg?

Riktig svar er 0.024.
Dvs. 2,4% sjanse. Not much.....
MOT

asbfjell

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #25 på: April 27, 2019, 00:57:24 »
Tar forgitt at resultatet i kampen mellom Sheffield United og Ipswich blir avgjørende for vår lagoppstilling mot Villa på søndag.

Skulle Sheffield U finne på å avgi poeng hjemme mot bunnlaget, spiller vi selvsagt med toppet lag dagen derpå.
Skulle derimot SU vinne, er slaget om direkte opprykk tapt for vår del, og da bør Pablo få hvile på søndag.

Pablo Hernandez er vår beste og viktigste spiller. Et Leeds-lag der Pablo er "på" er et helt annet og mye giftigere lag enn når han ikke er det - noe vi f.eks har fått sett i våre to siste kamper.

Jeg håper å få se en uthvilt, skadefri og spillesugen Pablo i Leeds-drakt når play-off kampene starter. Ser faktisk på det som en helt nødvendig forutsetning for at vi skal ha en fair mulighet til å rykke opp mandag 27/5.


auren

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #26 på: April 27, 2019, 01:15:51 »
Tar forgitt at resultatet i kampen mellom Sheffield United og Ipswich blir avgjørende for vår lagoppstilling mot Villa på søndag.

Skulle Sheffield U finne på å avgi poeng hjemme mot bunnlaget, spiller vi selvsagt med toppet lag dagen derpå.
Skulle derimot SU vinne, er slaget om direkte opprykk tapt for vår del, og da bør Pablo få hvile på søndag.

Pablo Hernandez er vår beste og viktigste spiller. Et Leeds-lag der Pablo er "på" er et helt annet og mye giftigere lag enn når han ikke er det - noe vi f.eks har fått sett i våre to siste kamper.

Jeg håper å få se en uthvilt, skadefri og spillesugen Pablo i Leeds-drakt når play-off kampene starter. Ser faktisk på det som en helt nødvendig forutsetning for at vi skal ha en fair mulighet til å rykke opp mandag 27/5.

Jeg tror dessverre at Bielsa "gir balla" og kommer til å mønstre samme lag uavhengig av resultat i Sheffield United-kampen. Pablo spiller nok uansett.

Men jeg er selvsagt enig med deg om at Leeds gjør lurt i å hvile både ham og andre nøkkelspillere som har spilt mye (blant annet Klich).

Et slagkraftig mannskap, men likevel noe redusert, kunne vært:

BPF - Berardi, Jansson, Cooper, Dallas - Phillips - Shackleton, Forshaw, Roberts, Clarke - Bamford

Subs: Casilla, Strjuik, Ayling, Pablo, Klich, Edmondson og Harrison


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #28 på: April 28, 2019, 09:51:28 »
Matchday!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #29 på: April 28, 2019, 10:13:00 »
Matchday!!!
Tipper B_Ød ikke har stått opp ennå. Tar sjansen: HELL YEAH!