Skrevet av Emne: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+  (Lest 37580 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Superfan

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #210 på: April 28, 2019, 15:32:21 »
Pontus. Jævla klovn. går mot sin egen leder
Tja...gjorde han det altså???
I følge Friling gjorde han det. Jeg tror som den engelske kommentatoren at Bielsa ropte "give them the goal". Men det får vi vel snart vite?

Friling.... Dersom han mot formodning har en klar mening om noe kan du gå ut fra at det motsatte er riktig...

RoarG

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #211 på: April 28, 2019, 15:34:23 »
Pontus. Jævla klovn. går mot sin egen leder
Tja...gjorde han det altså???
I følge Friling gjorde han det. Jeg tror som den engelske kommentatoren at Bielsa ropte "give them the goal". Men det får vi vel snart vite?

Friling.... Dersom han mot formodning har en klar mening om noe kan du gå ut fra at det motsatte er riktig...
Dette avklarer nok Bielsa i intervjuet etter kampen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #212 på: April 28, 2019, 15:37:02 »
Tvilsomt at det blir så mye å hente fra Bielsa og Smith.
Målet vi gav gjorde jo at vi kom til forlik.

Blir vel mer fokus på prestasjonen. Som var gledelig for oss, veldig god.

auren

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #213 på: April 28, 2019, 15:37:41 »
Nå ble vel Villa-spillerne litt lurt av Roberts, som stoppet opp og så ut til å skulle spille ballen ut, men som så fortsatte og spilte videre til Klich. Tror det er det de mest reagerer på. Hadde vi spilt med tempo på ball hele tiden, så hadde saken vært litt annerledes.

auren
« Siste redigering: April 28, 2019, 15:41:40 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #214 på: April 28, 2019, 15:38:13 »
Nå ble vel Villa-spillerne litt lurt av Roberts, som stoppet opp og så ut til å skulle spille ballen ut, men som så fortsatte å spille videre til Klich. Tror det er det de mest reagerer på. Hadde vi spilt med tempo på ball hele tiden, så hadde saken hadde vært litt annerledes.

auren

Spot on Auren.
Han er den store synderen for meg.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #215 på: April 28, 2019, 15:39:43 »
Dette avklarer nok Bielsa i intervjuet etter kampen.

Nope.

Phil Hay
Bielsa didn’t have much comment to make about the mayhem. Said “what happened happened.” Dean Smith said “common sense prevailed.” #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #216 på: April 28, 2019, 15:41:00 »
Var på ER. Fullstendig sirkus da det smalt.

Tenker du om situasjonen?
Og ikke minst dommeren. Var han like dårlig som det man fikk inntrykk av gjennom skjermen?
Også vil jeg gjerne høre en glødende rapport om Foreshaw. For meg virket det som konstellasjon sentralt gav oss noe vi har manglet tidligere.

Satt rett på skrå foran Roberts. Mener det så ut til at han skulle stoppe, og så han Klich og spilte ballen. Riktig å slippe inn.
 

auren

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #217 på: April 28, 2019, 15:43:35 »
Jeg sier det igjen: Hva hadde Leeds gjort hvis vi var 2 poeng bak Sheffield United foran denne kampen, og det samme hadde skjedd. "Enkelt" å gjøre det riktige når kampen har liten betydning, men hva hvis vi "måtte" vinne denne kampen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #218 på: April 28, 2019, 15:45:23 »
Jeg sier det igjen: Hva hadde Leeds gjort hvis vi var 2 poeng bak Sheffield United foran denne kampen, og det samme hadde skjedd. "Enkelt" å gjøre det riktige når kampen har liten betydning, men hva hvis vi "måtte" vinne denne kampen?

auren
Vel, man ga dem et mål men man forsøkte å sette inn vinnermålet allikevel.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #219 på: April 28, 2019, 15:51:32 »
Pressekonferansen:

Reaction to that performance?
For me, it’s a very important performance because we played against the best team in the Championship at this time. When you play against an opponent with this level we couldn’t express the aspects which define our team.

What was your thinking behind allowing the Villa goal?
The facts are those everyone could see. We have all the elements we need. What happened, happened. That’s all I can say about what is very clear.

Wasn’t clear though - confusion - decision in the interests of football generally or this game?
I don’t understand the difference.

Interests of fair play or just to diffuse the situation?
I don’t see any difference. What happened, happened and we answered the way we answered. You only have one way of analysing what happened. That’s why I don’t understand the difference. You are making a difference between fair play and circumstances in the game. It’s the same for me. There was one circumstance from the game which deserved an answer from the two teams.


Seemed a very generous act few coaches would have done
English football is known around the world for the noble features for how we play the competition.

How important to finish third?
Of course it’s important.

Any injuries?
Dallas.

Serious?
We can’t tell that. It’s hard to accept a fourth left-back gets injured.

Fair to say you believe Klich was in the wrong?
I’ve said all I want to say. One thing is our interpretation and another is how the opponent sees things.

Forshaw more advanced - how did that change the team and how did he play?
Forshaw played as an eight and Klich as a 10. They are two players with a lot of mobility. The team benefited from what they give to the team with a four behind them.

Question in Spanish - on Jansson perhaps
I’m not surprised this question comes from an Argentinian journalist. Jansson did not want to listen. This diminishes my authority. I don’t know what the consequences are when you lose the faith of the player. This is my ironic response to you. My analysis, not everyone accepts destiny in the same way. When you have to give up something so hard to reach.

 How important is it to get back to good form before the play-offs?
For us it was important and it was a challenge we had to face.
We wanted to play against a big team and show that we were able to do that.

Preference who you face in the play-offs?
Who do you have in mind?
Boro, Bristol CIty or Derby?
I have so few players left, I thought you meant players! Sadly, we don’t have that many options. I was about to ask for your help.
Because maybe there is a possibility for a player I can’t see!
No I don’t have any preference for who we play.
« Siste redigering: April 28, 2019, 15:58:23 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #220 på: April 28, 2019, 15:59:28 »
Pressekonferansen:

Reaction to that performance?
For me, it’s a very important performance because we played against the best team in the Championship at this time. When you play against an opponent with this level we couldn’t express the aspects which define our team.

What was your thinking behind allowing the Villa goal?
The facts are those everyone could see. We have all the elements we need. What happened, happened. That’s all I can say about what is very clear.

Wasn’t clear though - confusion - decision in the interests of football generally or this game?
I don’t understand the difference.

Interests of fair play or just to diffuse the situation?
I don’t see any difference. What happened, happened and we answered the way we answered. You only have one way of analysing what happened. That’s why I don’t understand the difference. You are making a difference between fair play and circumstances in the game. It’s the same for me. There was one circumstance from the game which deserved an answer from the two teams.


Seemed a very generous act few coaches would have done
English football is known around the world for the noble features for how we play the competition.

How important to finish third?
Of course it’s important.

Any injuries?
Dallas.

Serious?
We can’t tell that. It’s hard to accept a fourth left-back gets injured.

Fair to say you believe Klich was in the wrong?
I’ve said all I want to say. One thing is our interpretation and another is how the opponent sees things.

Forshaw more advanced - how did that change the team and how did he play?
Forshaw played as an eight and Klich as a 10. They are two players with a lot of mobility. The team benefited from what they give to the team with a four behind them.

Question in Spanish - on Jansson perhaps
I’m not surprised this question comes from an Argentinian journalist. Jansson did not want to listen. This diminishes my authority. I don’t know what the consequences are when you lose the faith of the player. This is my ironic response to you. My analysis, not everyone accepts destiny in the same way. When you have to give up something so hard to reach.

 How important is it to get back to good form before the play-offs?
For us it was important and it was a challenge we had to face.
We wanted to play against a big team and show that we were able to do that.

Preference who you face in the play-offs?
Who do you have in mind?
Boro, Bristol CIty or Derby?
I have so few players left, I thought you meant players! Sadly, we don’t have that many options. I was about to ask for your help.
Because maybe there is a possibility for a player I can’t see!
No I don’t have any preference for who we play.
Hvordan tolker vi dette med Jansson? Dret han i å lystre Bielsa angående utligningsmålet? Surt med alle venstrebackene skadd. Starter Davis mot Ipswich, tro?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #221 på: April 28, 2019, 16:01:56 »
Syns vi løste en del åpenbare problemer med den måten vi avslutta på. Det funker nok best med Roberts på en side og de tre duracell kaninene i midten. Men jeg håper inderlig Pablo finner tilbake til det.

Bare venstreback som er et kjempeproblem nå. Leif Davis er visstnok også kneskadet.

RoarG

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #222 på: April 28, 2019, 16:04:43 »
Syns vi løste en del åpenbare problemer med den måten vi avslutta på. Det funker nok best med Roberts på en side og de tre duracell kaninene i midten. Men jeg håper inderlig Pablo finner tilbake til det.

Bare venstreback som er et kjempeproblem nå. Leif Davis er visstnok også kneskadet.
Hvem spiller på den plassen da :o? Berardi?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #223 på: April 28, 2019, 16:08:17 »
Syns vi løste en del åpenbare problemer med den måten vi avslutta på. Det funker nok best med Roberts på en side og de tre duracell kaninene i midten. Men jeg håper inderlig Pablo finner tilbake til det.

Bare venstreback som er et kjempeproblem nå. Leif Davis er visstnok også kneskadet.
Hvem spiller på den plassen da :o? Berardi?

Han er nok den beste løsningen. Finnes noen nødløsninger også: Cooper, Ayling, Shackleton, Odour eller andre på U-23.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #224 på: April 28, 2019, 16:08:48 »
Syns vi løste en del åpenbare problemer med den måten vi avslutta på. Det funker nok best med Roberts på en side og de tre duracell kaninene i midten. Men jeg håper inderlig Pablo finner tilbake til det.

Bare venstreback som er et kjempeproblem nå. Leif Davis er visstnok også kneskadet.
Hvem spiller på den plassen da :o? Berardi?
Er vel fare for det. En spinvill sveitser var ikke noen god løsning i denne kampen i alle fall. Jeg vet ikke helt hvem andre som kan være en reell mulighet nå... Er jo gira på Shackleton, men ville heller ha han på motsatt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #225 på: April 28, 2019, 16:10:03 »
Hvordan tolker vi dette med Jansson? Dret han i å lystre Bielsa angående utligningsmålet? Surt med alle venstrebackene skadd. Starter Davis mot Ipswich, tro?
Ja, si det. Først kommenterer jo Bielsa at det er typisk at dette spørsmålet kommer fra en landsmann, og at han svarte  ironisk. Så sier han vel at Pontus nekter å gi opp direkteopprykkshåpet (og ville gjerne vinne med 13 mål) :o  (My analysis, not everyone accepts destiny in the same way. When you have to give up something so hard to reach.)

Davis er vel også kneskadd (derav 4 venstrebacker ute - om Dallas må stå over...).
Blir nok Berardi. Går bra det. :)
« Siste redigering: April 28, 2019, 16:12:17 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

willum

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #226 på: April 28, 2019, 16:11:34 »
Kan Bamford få karantene for filming slik Gayle fikk i vinter? Jeg frykter det. Eller.. hvis Roofe er tilbake snart er det kanskje like greit.

baste

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #227 på: April 28, 2019, 16:12:50 »
Fantastisk Morro kamp, mye action.
Vi viser at vi er gode nok for å kunne vinne en evt playoff finale

Berardi er mitt soleklare valg på venstre back. Syns hans vinnerskalle og innsats er verd en plass på laget.

MOT

Cannavaro

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #228 på: April 28, 2019, 16:21:57 »
Fantastisk Morro kamp, mye action.
Vi viser at vi er gode nok for å kunne vinne en evt playoff finale

Berardi er mitt soleklare valg på venstre back. Syns hans vinnerskalle og innsats er verd en plass på laget.

MOT
Jo jeg liker også hans vilje og mentalitet, det overgår evnene en del ganger...og han er jo FOR heit bare...
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #229 på: April 28, 2019, 16:22:18 »
Fantastisk Morro kamp, mye action.
Vi viser at vi er gode nok for å kunne vinne en evt playoff finale

Berardi er mitt soleklare valg på venstre back. Syns hans vinnerskalle og innsats er verd en plass på laget.

MOT
Bare få opp effektiviteten de siste kampene, så kan dette gå bra. Spillet vårt sitter jo.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #230 på: April 28, 2019, 16:36:17 »
Pontus. Jævla klovn. går mot sin egen leder
Selv med "ng-" i leppelesing, så greier jeg å lese at Bielsa skriker " defend the goal" altså eneste spiller som lystrer sjefen. Som jeg mener har helt rett, idiotisk at man spiller ballen over sidelinja når det ikke er hodeskade.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #231 på: April 28, 2019, 16:37:20 »
Kan Bamford få karantene for filming slik Gayle fikk i vinter? Jeg frykter det. Eller.. hvis Roofe er tilbake snart er det kanskje like greit.

Han bør faktisk få det skal man bli kvitt slik piss. Men ser man på alle de andre filmingene som skjer kamp etter kamp, så blir det for dumt å plutselig gi karantene nå mot slutten.

auren

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #232 på: April 28, 2019, 16:54:46 »
Kan Bamford få karantene for filming slik Gayle fikk i vinter? Jeg frykter det. Eller.. hvis Roofe er tilbake snart er det kanskje like greit.

Han bør faktisk få det skal man bli kvitt slik piss. Men ser man på alle de andre filmingene som skjer kamp etter kamp, så blir det for dumt å plutselig gi karantene nå mot slutten.

Ville vært typisk å straffe Leeds for dette. Er jo ikke værre enn å filme til seg en straffe. Bør belønnes med gult og utvisningen må tas tilbake. End of story.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asbfjell

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #233 på: April 28, 2019, 17:06:04 »
Tipper at Pontus Jansson må komme med en uforbeholden beklagelse til Bielsa i etterkanten av denne kampen.
Snakk om å underminere en treners autoritet!





leedslife

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #234 på: April 28, 2019, 17:10:02 »
Pontus. Jævla klovn. går mot sin egen leder
Selv med "ng-" i leppelesing, så greier jeg å lese at Bielsa skriker " defend the goal" altså eneste spiller som lystrer sjefen. Som jeg mener har helt rett, idiotisk at man spiller ballen over sidelinja når det ikke er hodeskade.

Helt enig. men da kan man ihvertfall ikke opptre slik Roberts gjør. Er jo det som blir problemet her og de Villa reagerer på.
Mulig også jeg må trekke tilbake kommentaren min ang Pontus, men synes fortsatt ikke han kom veldig heldig ut av det der.
Var vel i hissig diskusjon med Berardi og i etterkant. Fikk du leppelest det og?




ziganda

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #235 på: April 28, 2019, 17:16:44 »
Tipper at Pontus Jansson må komme med en uforbeholden beklagelse til Bielsa i etterkanten av denne kampen.
Snakk om å underminere en treners autoritet!
Suverent konkurranseinstinkt på Pontus. Sånne typer man må ha for å rykke opp. Hadde ikke situasjonen vært at vi meget vel kan møte Villa i kvalik hadde vi (Bielsa) aldri gitt bort målet. Det er min oppfatning, så vedder jeg en tier på at noen har et annet syn på saken.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #236 på: April 28, 2019, 17:22:22 »
Pontus. Jævla klovn. går mot sin egen leder
Selv med "ng-" i leppelesing, så greier jeg å lese at Bielsa skriker " defend the goal" altså eneste spiller som lystrer sjefen. Som jeg mener har helt rett, idiotisk at man spiller ballen over sidelinja når det ikke er hodeskade.

Helt enig. men da kan man ihvertfall ikke opptre slik Roberts gjør. Er jo det som blir problemet her og de Villa reagerer på.
Mulig også jeg må trekke tilbake kommentaren min ang Pontus, men synes fortsatt ikke han kom veldig heldig ut av det der.
Var vel i hissig diskusjon med Berardi og i etterkant. Fikk du leppelest det og?

Når Villa stopper er det naturlig at Roberts stopper og tar en liten vurdereing. Han ser egne spillere løpe og han ser Villa spillere løpe. Hva han tenker vet jo ikke vi. Men han valgte å spille til Klich.Men det var bare et par villa spillere som stoppet, resten spilte fotball. Kun unntaksvis man ser ballen blir spilt ut i sånne situasjoner. Og da dreier det seg om tid og det gagner laget som spiller den ut.

Hadde det vært en situasjon der Leeds ikke ga tilbake ballen etter en hendelse og gått rett i angrep, så burde Leeds gjort som i dag. Men etter denne hendelsen. Aldri. Hadde heller aldri forventet at motstander skulle gjort det.

asbfjell

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #237 på: April 28, 2019, 17:30:12 »
Tipper at Pontus Jansson må komme med en uforbeholden beklagelse til Bielsa i etterkanten av denne kampen.
Snakk om å underminere en treners autoritet!
Suverent konkurranseinstinkt på Pontus. Sånne typer man må ha for å rykke opp. Hadde ikke situasjonen vært at vi meget vel kan møte Villa i kvalik hadde vi (Bielsa) aldri gitt bort målet. Det er min oppfatning, så vedder jeg en tier på at noen har et annet syn på saken.

Tja, han har i alle fall et voldsomt dramainstinkt.

Hvem vi eventuelt kunne møte når og hvor var neppe i Bielsas tanker da beslutningen om å la Aston Villa sette inn utligningen ble tatt. 

leedslife

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #238 på: April 28, 2019, 17:39:35 »
Pontus. Jævla klovn. går mot sin egen leder
Selv med "ng-" i leppelesing, så greier jeg å lese at Bielsa skriker " defend the goal" altså eneste spiller som lystrer sjefen. Som jeg mener har helt rett, idiotisk at man spiller ballen over sidelinja når det ikke er hodeskade.

Helt enig. men da kan man ihvertfall ikke opptre slik Roberts gjør. Er jo det som blir problemet her og de Villa reagerer på.
Mulig også jeg må trekke tilbake kommentaren min ang Pontus, men synes fortsatt ikke han kom veldig heldig ut av det der.
Var vel i hissig diskusjon med Berardi og i etterkant. Fikk du leppelest det og?

Når Villa stopper er det naturlig at Roberts stopper og tar en liten vurdereing. Han ser egne spillere løpe og han ser Villa spillere løpe. Hva han tenker vet jo ikke vi. Men han valgte å spille til Klich.Men det var bare et par villa spillere som stoppet, resten spilte fotball. Kun unntaksvis man ser ballen blir spilt ut i sånne situasjoner. Og da dreier det seg om tid og det gagner laget som spiller den ut.

Hadde det vært en situasjon der Leeds ikke ga tilbake ballen etter en hendelse og gått rett i angrep, så burde Leeds gjort som i dag. Men etter denne hendelsen. Aldri. Hadde heller aldri forventet at motstander skulle gjort det.

Etpar villa spillere som stoppet? Vi var 2 mot 2.
Eneste som løp var jo Klich.
Villa spillerne og vår nærmeste spiller (Foreshaw) stopper opp og forventer at Roberts spiller ballen ut.
Men helt greit at man er uenige og tolker det der forskjellige. Personlig ville jeg sett at ballen ble spilt ut.

Kunne Roberts levert slike gjennomspill og satt opp medspillere i 2 vs 2 situasjoner da han var 10er hadde jeg vært en enda lykkeligere mann 8)

SOL

Sv: Kamp vs Aston Villa@Elland Road Søndag 28.4.19 kl 13:00 VIASPORT+
« Svar #239 på: April 28, 2019, 17:44:25 »
Pontus. Jævla klovn. går mot sin egen leder
Tja...gjorde han det altså???
I følge Friling gjorde han det. Jeg tror som den engelske kommentatoren at Bielsa ropte "give them the goal". Men det får vi vel snart vite?

Ifølge Friling. Hmm, Friling sa også at Bilesa sa "Defend the goal" fleire gonger. Eg konfronterte Friling med dette og spurt om han visste eller trudde det var det Bielsa sa. Svaret var: "Ganske tydelig at han skriker defend the goal flere ganger, så trekk egen konklusjon".
Svaret frå Bielsa er eit heilt anna enn det amatørkommentator Friling antar det er, nemleg det eg trudde Bilete sa: Let in the goal, eller noko i den duren.

Eg håpar så inderleg at me rykker opp i år.
Det er to hovudårsaker til det: 1. Det sportslige. 2. Ã… sleppe å høyere på Friling.
Blir det CC neste år blir alle kampane kjøpt på LUTV - orkar ikkje meir av Villa-fan Friling.

LUFCDATA skriv: Marcelo Bielsa on Klich's controversial goal; "we gave the goal back. English football is known for sportsmanship."
« Siste redigering: April 28, 2019, 17:49:13 av SOL »