Skrevet av Emne: 1.Playoff-Kamp: vs Derby Co @Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport  (Lest 38758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Synes vi har fått kampen fint inn i vårt spor. Egentlig full kontroll. Liker at vi har en spiller som Shackelton inne, plutselig litt fart der fremme. Godt fornøyd med første omgang i play off.
 

Eriksen55

Føler meg trygg på null baklengs så lenge vi har Berardi der

Vi var på vårt mest solide og stabile når Berardi og Cooper spilte sammen.

Bare to bytter igjen så tviler på at noe skjer i pausen. Skulle gjerne sett Izzy eller Clarke for Harrison fra start i andre, nen det drøyer nok. Når Forshaw måtte ut, så er det fint å se Shakcleton. Masse energi og hurtighet!

Solid bakover. Dallas god. Roofe og Harrison svake. Pablo må skjerpe seg.

Som alltid klart best. Uvanlig at vi ikke skaper noen sjanser. Men vi snur trenden i dag og scorer på de to sjansene vi får.

Men viktigste nå blir å unngå baklengst første 10 av andre.

MOT

leedslife

Spennende med Shack. Bra frekvens, gode intitiativ, venn med kula. Morsomt hvis han kunne fått til noe i mellomrommet.
Sidene , bortsett fra Ayling, er jo som de pleier å være. Gode intitiativ, men helt udugelig beslutninger og final ball.

GeirO

@Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #153 på: Mai 11, 2019, 19:15:31 »
Bra førsteomgang, men det er historie nå.

Begge lag kan fortsatt vinne kampen 4-0.....det er det som er skummelt.
MOT

Cannavaro

Vi har statistikken med for 2.omgang : Leeds er som regel best da. Dette er en kamp vi dominerer, men som alle ser så er det i siste tredel hvor vi svikter....som vanlig.  Mer presisjon og besluttsomhet innenfor 16-meteren så tar vi dette.  Derby kommer ikke med noenting foreløpig.  Håper vi kjører over de i 2.omgang....og inkl. mål denne gang...
MFLU - Miracles For Leeds United

Johnnyj

Flere som har sagt at de heller vil rykke opp gjennom Play off istedenfor Automatisk opprykk.

Det kan jeg ikke skjønne . For jeg unner ingen å være i den mentale tilstanden jeg er i nå. En ting er i hvert fall sikkert. Og det er at jeg skal på fylla i kveld, uavhengig av resultatet.

baste

Omgang 2 av 4 starter nå...come on Leeds.

Dette skal vi klare  ;)

RoarG

Sv: @Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #157 på: Mai 11, 2019, 19:18:26 »
Bra førsteomgang, men det er historie nå.

Begge lag kan fortsatt vinne kampen 4-0.....det er det som er skummelt.
Derby kan nok score, med det blir ikke 4. Tror på Leeds-mål i 2. omgang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joensen

Kalvin ikke venn med ballen i dag :(

Eriksen55

Phillips har stillt inn siktet et par knepp for høyt... ;D

Johnnyj

Spesielt å se Phillips slå cornere.

Det er nok et taktisk grep.
Han slår de knallhardt foran mål. Keeper tør ikke å gå ut i feltet og det har sikkert Bielsa fått med seg ::)

Sleivind

Shack var 5 cm unna karriereslutt i 1.omgang. Ingen andre enn meg som reagerte på den taklingen?

Synes vi har vært solide i 1.omgang. Kontroll bakover, men det har blitt for mye nesten fremover. Fortsetter vi slik med små justeringer fremover så blir det et godt resultat denne kampen!

GeirO

Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #162 på: Mai 11, 2019, 19:22:53 »
Omgang 2 av 4 starter nå...come on Leeds.

Dette skal vi klare  ;)
Eller 2 av 6...
MOT

Eriksen55

Spesielt å se Phillips slå cornere.

Det er nok et taktisk grep.
Han slår de knallhardt foran mål. Keeper tør ikke å gå ut i feltet og det har sikkert Bielsa fått med seg ::)

Ingen andre som kan. Pablo slår bare høye løse poler. Men når vi stiller opp på rekke og rad utenfor 16...hvorfor slå knallharde på førstestolpe?

Savner litt variasjon på cornere. Må jo være lett å forsvare seg mot.

RoarG

Spesielt å se Phillips slå cornere.

Det er nok et taktisk grep.
Han slår de knallhardt foran mål. Keeper tør ikke å gå ut i feltet og det har sikkert Bielsa fått med seg ::)

Ingen andre som kan. Pablo slår bare høye løse poler. Men når vi stiller opp på rekke og rad utenfor 16...hvorfor slå knallharde på førstestolpe?

Savner litt variasjon på cornere. Må jo være lett å forsvare seg mot.
En del av spillet vi kan forbedre, ja.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Derby Co @Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #165 på: Mai 11, 2019, 19:27:56 »
WWWOOOOOOOOOOOOOOWW
MOT

Joensen

Jaaaaaaaaaaaaaaaasa

Cannavaro

Sååååååååå deilig spill...Derby utspilt. Nydelig av Kemar !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #168 på: Mai 11, 2019, 19:29:05 »
Våre to mobbeofre sørget for mål!! Drømmepasning!
MOT

Kickthemdown

Geeeeeeeeeeeeeet in  ;D

Eriksen55

Endelig Harrison. Fantastisk passning. Ventet på deg i hele år! Takk!!

Kaldt av Roofe. DEILIG!!!

Sa vi setter de sjansene vi får i dag!  :)

ziganda

Roofe scorer i 3. kamp denne sesongen mot Derby. Selvsagt!  ;D

Myhre10

For et fantastisk angrep, utrolig bra

RoarG

Ã… jada, Roofe. Scorer når vi trenger det. Leeds scorer i 2. omgang, var det visst jeg sa ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

The Roofe
The Roofe
The Roofe is on fire!

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

gulle

S....an for en lettelse .....
Nå rykker vi opp! Jasederja

Barba

Shakleton har mange navn, som Gotts og Shakleford. Suverent Friling. Og ja, selvfølgelig fikk Derbyspilleren gult for protest. Ikke grisetaklingen på Dallas nei. Ser du i det hele tatt på?

Suverent mål for øvrig.
Barba - MOT

GeirO

Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #177 på: Mai 11, 2019, 19:32:56 »
For et fantastisk angrep, utrolig bra
Vi skulle hatt frispark, men dommeren kjørte heldigvis fordel.
MOT

Hallgeir *

Hvor er han som spådde at Roofe kom til å score i play-off?

Veteranen (husker ikke det nye navnet i farta).
Super Leeds since 1968

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020