Skrevet av Emne: Sommervinduet 2019  (Lest 72913 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #60 på: Juni 07, 2019, 17:58:30 »
Spilte i League one i fjor. Skeptisk! Men som back up for Pontus og Cooper så er han nok vassere enn Halme & co

Har et håp om at alle som hentes potensielt skal være bedre enn de vi har fra før.

Kanskje ikke det vintigste på stopper plassen. Men 10'er og begge vinger må det hentes kvalitet.
Trenger ikke å bety noe. Husk at Daniel James var på utlån til League One forrige sesong uten å få spille et minutt mens han denne sesongen har holdt minst PL nivå, om ikke verdensklasse.

Absolutt. Bare skeptisk. Fullt mulig at det blir en bra signering.

Håper James kommentaren var ironisk? :)
Jeg måtte sjekke med bærebjelke komiteen. Ja den var visst ironisk.  :D

I dag sitter jammen gullkorna tll Jonnern løst...mistenker nesten avspasering og noen brune allerede... ;D ;D
Jo takk. Jobb til 14.30 deretter bilkø til hytta.  Prettet akkurat den første faktisk. Det var nok fredagsfølelsen som fikk meg i jollymood tidligere på dagen.  ;D

God hælj folkens!  :)
Jon R.

Jon R

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #61 på: Juni 07, 2019, 18:01:07 »
Men hva med Izzy Brown...? han er visst den nye Messi.... ;D
Nå har han vært i trening i et halvt år og hvem vet hvor han er med en ordentlig preseason i beina? Jeg vet du syns jeg er mongo når jeg sier det, men for meg frister det litt å ta den sjansen. Han var drit god på sitt beste.
Neida, ingen fare. Jeg bare synes det har vært en enorm opphaussing av Brown....litt som Jesus egentlig: alle skryter og lovpriser ham, men ingen har sett ham.. ;D
Izzy er klasse han, fit og i form that is, noe han aldri ble hos oss dessverre. Apropos sett han eller ikke.  Husker du ikke sist han spilte mot oss ?  :o
Jon R.

Jon R

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #62 på: Juni 07, 2019, 18:04:11 »
Men hva med Izzy Brown...? han er visst den nye Messi.... ;D
Nå har han vært i trening i et halvt år og hvem vet hvor han er med en ordentlig preseason i beina? Jeg vet du syns jeg er mongo når jeg sier det, men for meg frister det litt å ta den sjansen. Han var drit god på sitt beste.
Neida, ingen fare. Jeg bare synes det har vært en enorm opphaussing av Brown....litt som Jesus egentlig: alle skryter og lovpriser ham, men ingen har sett ham.. ;D
Izzy er klasse han, fit og i form that is, noe han aldri ble hos oss dessverre. Apropos sett han eller ikke.  Husker du ikke sist han spilte mot oss ?  :o
https://youtu.be/8ezL0h1leD8
Jon R.

Blank_File

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #63 på: Juni 07, 2019, 19:34:08 »
Men hva med Izzy Brown...? han er visst den nye Messi.... ;D
Nå har han vært i trening i et halvt år og hvem vet hvor han er med en ordentlig preseason i beina? Jeg vet du syns jeg er mongo når jeg sier det, men for meg frister det litt å ta den sjansen. Han var drit god på sitt beste.
Neida, ingen fare. Jeg bare synes det har vært en enorm opphaussing av Brown....litt som Jesus egentlig: alle skryter og lovpriser ham, men ingen har sett ham.. ;D
Ja våger å påstå de er meget godt bevitnet begge to.

Jon R

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #64 på: Juni 07, 2019, 21:09:17 »
Men hva med Izzy Brown...? han er visst den nye Messi.... ;D
Nå har han vært i trening i et halvt år og hvem vet hvor han er med en ordentlig preseason i beina? Jeg vet du syns jeg er mongo når jeg sier det, men for meg frister det litt å ta den sjansen. Han var drit god på sitt beste.
Neida, ingen fare. Jeg bare synes det har vært en enorm opphaussing av Brown....litt som Jesus egentlig: alle skryter og lovpriser ham, men ingen har sett ham.. ;D
Ja våger å påstå de er meget godt bevitnet begge to.
Uansett en god analogi.  ;D
Jon R.

ar9

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #65 på: Juni 07, 2019, 21:43:56 »
Men hva med Izzy Brown...? han er visst den nye Messi.... ;D
Nå har han vært i trening i et halvt år og hvem vet hvor han er med en ordentlig preseason i beina? Jeg vet du syns jeg er mongo når jeg sier det, men for meg frister det litt å ta den sjansen. Han var drit god på sitt beste.
Neida, ingen fare. Jeg bare synes det har vært en enorm opphaussing av Brown....litt som Jesus egentlig: alle skryter og lovpriser ham, men ingen har sett ham.. ;D
Ja våger å påstå de er meget godt bevitnet begge to.
Uansett en god analogi.  ;D

Han vil uansett ikke kunne gå på vannet for Leeds sålenge Bielsa står ved roret.

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #66 på: Juni 08, 2019, 12:47:31 »
YEP

Peacock-Farrell, Bielsa’s preferred choice in goal during the first half of this term, is on a far smaller salary and out of contract next summer, three years after signing his current deal. He features on a list of players who United plan to offer extensions to, alongside Kemar Roofe, Liam Cooper and Kalvin Phillips, but any offers will wait until the club have dealt with initial transfer business in and out of Elland Road.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #67 på: Juni 10, 2019, 19:29:38 »
Da ser det ut til å Kent går til Rangers. Så, kan vi glemme han. Første transferobjektet som glir ut av hendene våre denne sommeren.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/aston-villa-leeds-united-suffer-16409574
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #68 på: Juni 10, 2019, 20:47:03 »
Da ser det ut til å Kent går til Rangers. Så, kan vi glemme han. Første transferobjektet som glir ut av hendene våre denne sommeren.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/aston-villa-leeds-united-suffer-16409574
Med tanke på Gerrard linken mellom de to klubbene, er det ikke sjanse i havet at vi eller andre enn Rangers får han.
Jon R.

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #69 på: Juni 10, 2019, 20:50:52 »
Da ser det ut til å Kent går til Rangers. Så, kan vi glemme han. Første transferobjektet som glir ut av hendene våre denne sommeren.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/aston-villa-leeds-united-suffer-16409574
Med tanke på Gerrard linken mellom de to klubbene, er det ikke sjanse i havet at vi eller andre enn Rangers får han.
Vel, nå må jo L'pool og Klopp tenke hva som tjener egen klubb, først og fremst.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #70 på: Juni 11, 2019, 09:29:17 »
Hvis vi kan hente Costa og Wilson så er det helt greit med Kent til Rangers.

Nå åpnet vel vinduet først i dag ........eller var det kun for PL? 
Leste ett eller annet sted at EFL vinduet ellers åpnet sent i Mai....i fjor var det vel 9.juni- 9.august?
 

Jon R

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #71 på: Juni 11, 2019, 11:04:23 »
Hvis vi kan hente Costa og Wilson så er det helt greit med Kent til Rangers.

Nå åpnet vel vinduet først i dag ........eller var det kun for PL? 
Leste ett eller annet sted at EFL vinduet ellers åpnet sent i Mai....i fjor var det vel 9.juni- 9.august?
Wilson ønsker permanent transfer sies det. Går nok til PL for rundt 20 mill. Transfermarkedet har jo blitt helt sykt når det gjelder unge britiske spillere.
Jon R.

pale

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #72 på: Juni 11, 2019, 13:20:24 »
Wilson er oppskrytt!
20 mill for han er galskap. Ja, han var god i høst og har en bra frisparkfot.
Ligger stort sett på bakken og sutrer og var svak i de avgjørende kampene for Derby på slutten

Mason Mount er en helt annen klasse, det hadde vært noe.
Jeg tar heller Helder Costa 100 av 100 ganger.

auren

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #73 på: Juni 11, 2019, 14:04:20 »
Da ser det ut til å Kent går til Rangers. Så, kan vi glemme han. Første transferobjektet som glir ut av hendene våre denne sommeren.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/aston-villa-leeds-united-suffer-16409574

Ikke sikkert. Kanskje han ender opp i Leeds likevel?

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-handed-boost-in-attempts-to-sign-liverpool-player/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #74 på: Juni 11, 2019, 14:48:11 »
Da ser det ut til å Kent går til Rangers. Så, kan vi glemme han. Første transferobjektet som glir ut av hendene våre denne sommeren.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/aston-villa-leeds-united-suffer-16409574

Ikke sikkert. Kanskje han ender opp i Leeds likevel?

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-handed-boost-in-attempts-to-sign-liverpool-player/


auren
Faen. Glemte å ta i betraktning at spilleren også skal ha et ord med i laget.  ::)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #75 på: Juni 11, 2019, 18:22:44 »
Phil Hay har talt (NB! Det er sommertid og det blomstrer med falske Hay-twitterprofiler, en l ekstra i adressen eller andre små detaljer, sjekk ant følgere osv så er du som regel trygg)

Men Hay svarer:

looking positive with Harrison. Kent and Costa will need plenty of work but both are possible.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #77 på: Juni 12, 2019, 14:17:27 »
Phil Hay har talt (NB! Det er sommertid og det blomstrer med falske Hay-twitterprofiler, en l ekstra i adressen eller andre små detaljer, sjekk ant følgere osv så er du som regel trygg)

Men Hay svarer:

looking positive with Harrison. Kent and Costa will need plenty of work but both are possible.


Ganske "døll" News i grunn, ift spillere tenker jeg da.  Harrison var den beste av røkla vi lånte - men slett ikke stabilt god i sesongen som var.
Fikk alt for mye spilletid , pga manglende alternativer.
Det bare MÃ…Ã…Ã… komme inn nytt blod i sommer, med kvalitet i seg...
 

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #78 på: Juni 12, 2019, 14:24:49 »
Phil Hay har talt (NB! Det er sommertid og det blomstrer med falske Hay-twitterprofiler, en l ekstra i adressen eller andre små detaljer, sjekk ant følgere osv så er du som regel trygg)

Men Hay svarer:

looking positive with Harrison. Kent and Costa will need plenty of work but both are possible.


Ganske "døll" News i grunn, ift spillere tenker jeg da.  Harrison var den beste av røkla vi lånte - men slett ikke stabilt god i sesongen som var.
Fikk alt for mye spilletid , pga manglende alternativer.
Det bare MÃ…Ã…Ã… komme inn nytt blod i sommer, med kvalitet i seg...

Jeg var en stor kritiker av Harrison. Med Alioski, Kent, Pablo, Clarke og Costa som alternativer, så er jeg positiv til at vi henter Harrison på lån igjen. Da har vi flere altrnativer og vi blir ikke stucked med Harrison om han ikke leverer. Han viste glimtvis hva han kan og potensialet er der. Med en full pre season og vesentlig høyere bunnivå så har han potensiale til å bidra mye neste sesong :)

Cherry

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #79 på: Juni 13, 2019, 15:30:24 »
Bør skje noe snart.......vi bør handle tidlig......hvis vi kun regner lånespillere kommer det derimot til å skje sent - da troppene i PL
ikke blir satt før tidlig juli.
 

DenHviteYeboah

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #80 på: Juni 13, 2019, 16:41:27 »
Bør skje noe snart.......vi bør handle tidlig......hvis vi kun regner lånespillere kommer det derimot til å skje sent - da troppene i PL
ikke blir satt før tidlig juli.
Det blir jo ikke noe kjøp, bare lån ifølge Rad...så da kommer vi nok til å se en etter en av ønskespilllere blant fansen gå til andre klubber noen uker fremover...

raggen

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #81 på: Juni 13, 2019, 17:27:05 »
med andre ord en sommer slik som ifjor :-\ :-\ :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leedsfan

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #82 på: Juni 13, 2019, 17:28:34 »
Vi har jo et lag som er godt, vi trenger nå de riktige spillerne. De som mener at vi må bytte ut halve laget for å kjøpe et nytt lag kommer til å bli skuffet!

Vi er ute etter en keeper, en stopper og 2-3 vingspillere.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #83 på: Juni 18, 2019, 08:50:03 »
Forholder meg til denne linken ift rykter og slikt nå jeg! :

https://the72.co.uk/135264/leeds-united-in-race-to-land-liverpool-midfielder/

I tillegg til en wonderkid fra Fulham, og Michael Frey fra Fenerbache av det jeg kan finne i links denne morgenen.
 

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #84 på: Juni 18, 2019, 11:54:38 »
Forholder meg til denne linken ift rykter og slikt nå jeg! :

https://the72.co.uk/135264/leeds-united-in-race-to-land-liverpool-midfielder/

I tillegg til en wonderkid fra Fulham, og Michael Frey fra Fenerbache av det jeg kan finne i links denne morgenen.
Samt dette østerrikse talentet:

https://tbrfootball.com/sasa-kalajdzic-jokes-about-leeds-united-transfer-rumours/
...og denne karen fra Carlisle:
https://talksport.com/football/559242/leeds-united-transfer-carlisle-liam-mccarron/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #85 på: Juni 22, 2019, 14:04:44 »
Leeds avslutter jakten på Liverpools Ryan Kent.

https://the72.co.uk/136052/leeds-united-admit-defeat-in-chase-for-winger-target/

Greit. Vi får klare oss med Clarke og Harrison.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #86 på: Juni 22, 2019, 14:59:47 »
For hvert år i Championship krymper vi som klubb. Er vel bare oss supportere igjen som ikke har innsett hvor små vi er.

Jon R

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #87 på: Juni 22, 2019, 15:57:52 »
For hvert år i Championship krymper vi som klubb. Er vel bare oss supportere igjen som ikke har innsett hvor små vi er.
Slutt å spamme trådene med irrelevant nedsnakking av klubben! Dette er et forum for folk som støtter Leeds United!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #88 på: Juni 22, 2019, 16:08:34 »
For hvert år i Championship krymper vi som klubb. Er vel bare oss supportere igjen som ikke har innsett hvor små vi er.
Slutt å spamme trådene med irrelevant nedsnakking av klubben! Dette er et forum for folk som støtter Leeds United!


Egentlig greit at ALLE får sagt sitt, synes jeg. Vi er langt fra den største klubben i Football League!

Fryktelig leit at vi fortsatt lider under Ridsdales stormannsgalskap og Bates’ grådighet!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #89 på: Juni 22, 2019, 16:14:27 »
For hvert år i Championship krymper vi som klubb. Er vel bare oss supportere igjen som ikke har innsett hvor små vi er.
Du mener "dere supportere", antar jeg?