Skrevet av Emne: Sommervinduet 2019  (Lest 72924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #180 på: Juli 12, 2019, 17:24:23 »
All the Championship done deals and completed transfers so far

Championship clubs’ pre-seasons are well underway as the 2019/20 campaign kicks off in under five weeks.

The transfer frenzy in the Championship is now in full swing and deals are being confirmed across the board, with the window officially open.

Domestically, the transfer window opened on Thursday May 16th and FIFA’s international window opened on June 8th, giving clubs around two months to complete their activity before the Championship’s deadline on August 7th.

Bristol City happy to bide time before final transfer market raid for last additions

Recap all the deals so far below, in a list that will be updated as the summer goes on.

Mallik Wilks(Image: Getty Images)
Barnsley

In: Mike-Steven Bahre (Hannover 96, free), Luke Thomas (Derby, undisclosed), Mads Juel Andersen (AC Horsens, undisclosed), Brad Collins (Chelsea, free), Mallik Wilks, (Leeds, £1.2m)

Out: Ryan Hedges (Aberdeen, free), Zeki Fryers (Swindon, free), Adam Davies (Stoke City, free), Liam Lindsay (Stoke City, £2m), Ethan Pinnock (£3m)

The Championship transfer sagas involving stars at Bristol City, Leeds United and Stoke City that need resolving this summer

Birmingham City

In: Gary Gardner (Aston Villa, undisclosed)

Out: Jota (Aston Villa, undisclosed), Greg Stewart (Rangers, free), Beryly Lubala (Crawley, free), Che Adams (Southampton, undisclosed)

Veteran Middlesbrough winger Stewart Downing
Blackburn Rovers

In: Stewart Downing (Middlesbrough, free), Bradley Johnson (Derby County, free), Tom White (Gateshead, undisclosed)

Out: Paul Downing (Portsmouth, free)

Revealed: The HUGE record fee that Bournemouth will have to pay Bristol City in total for Lloyd Kelly

Brentford

In: Kane O’Connor (Hibernian, undisclosed), Christian Norgaard (Fiorentina, undisclosed), Ethan Pinnock (Barnsley, £3m), Pontus Jansson (Leeds United, undisclosed), Mathias Jensen (Celta Vigo, undisclosed)

Out: Jack Bonham (Gillingham, free), Yoann Barbet (QPR, free), Daniel Bentley (Bristol City, undisclosed)

Sammie Szmodics of Bristol City in action during the pre-season friendly against AFC Wimbledon(Image: Rogan/JMP)
Bristol City

In: Daniel Bentley (Brentford, undisclosed), Sammie Szmodics (Colchester United, undisclosed), Tommy Rowe (Doncaster, free), Rene Gilmartin (Colchester United, undisclosed), Tomas Kalas (Chelsea, undisclosed)

Out: Lloyd Kelly (Bournemouth, £13m), Mo Eisa (Peterborough, undisclosed), Joe Morrell (Lincoln, loan) Frank Fielding (Millwall, free)

Championship state of play: Nottingham Forest making strides in the right direction, Fulham backed for immediate return; Leeds United and Bristol City set for promotion push

Cardiff City

In: Joe Day (Newport, free), Curtis Nelson (Oxford United, free), Will Vaulks (Rotherham, £2.1 million)

Out: Stuart O'Keefe (Gillingham, free)

Tom Lockyer is closed down by Portsmouth's Ben Close
Charlton Athletic

In: Macauley Bonne (Leyton Orient, undisclosed), Tom Lockyer (Bristol Rovers, free), Chuks Aneke (MK Dons, free), Ben Purrington (Rotherham, undisclosed)

Out: Patrick Bauer (Preston North End, undisclosed), Joe Aribo (Rangers, free), Tarique Fosu (Oxford, undisclosed)

Aston Villa have yet another defender in their sights, Brentford eye new striker - Championship rumours

Derby County

In:

Out: Luke Thomas (Barnsley, undisclosed), Craig Bryson (Aberdeen, free), Bradley Johnson (Blackburn Rovers, free)

Fulham

In: None

Out: None

Tommy Elphick of Hull City is challenged by Jay Dasilva of Bristol City(Image: Rogan/JMP)
Huddersfield Town

In: Isaac Mbenza (Monpellier, undisclosed), Tommy Elphick (Aston Villa, free), Josh Koroma (Leyton Orient, undisclosed), Reece Brown (Forest Green, undisclosed), H Herbert Bockhorn (Borussia Dortmund II, undisclosed)

Out: Jonas Lossl (Everton, free), Chris Lowe (Dynamo Dresden, undisclosed), Erik Durm (Eintracht Frankfurt, free)

Hull City

In: Matt Ingram (QPR, undisclosed), Tom Eaves (Gillingham, free)

Out: None

Wolves winger Helder Costa
Leeds United

In: Jack Harrison (Manchester, loan), Ben White (Brighton, loan), Liam McCarron (Carlisle United, undisclosed), Jack Clarke (Tottenham, loan) Helder Costa (Wolves, loan), Rafa Mujica (Barcelona, free)

Out: Paudie O'Connor (Bradford City, undisclosed), Jack Clarke (Tottenham, £10m), Mallik Wilks (Barnsley, £1.2m)

Luton Town

In: Callum McManaman (Wigan, free), Martin Cranie (Sheffield United, free), Ryan Tunnicliffe (Millwall, free)

Out: James Justin (Leicester City, undisclosed), Jack Stacey (Bournemouth, undisclosed)

Middlesbrough

In: Tomás Mejías (Omonia Nicosia, free)

Out: Stewart Downing (Blackburn, free), John Obi Mikel (Trabzonspor, free) (Alex Pattison (Wycombe Wanderers, free)

Frank Fielding in action for Bristol City against Norwich last season
Millwall

In: Frank Fielding (Bristol City, free), Matt Smith (QPR, Undisclosed), Connor Mahoney (Bournemouth, loan)

Out: David Martin (West Ham, free), Lazar Stojsavljevic (Newport, free), Tom King (Newport, free), Steve Morison (Shrewsbury, loan), Lee Gregory (Stoke City, free), Ryan Tunnicliffe (Luton, free), Connor McLaughlin (Sunderland, free)

Nottingham Forest

In: Sammy Ameobi (Bolton, free), Alfia Semedo (Benfica, loan), Tiago Silva, Feirense, undisclosed), Youri Ribeiro (Benfica, undisclosed), Albert Adomah (Aston Villa, free), Arijanet Muric (Man City, loan)

Out: Alex Iacovitti (Oldham, free), Adam Crookes (Port Vale, free), Hillal Soudani (Olympiakos, undisclosed), Apostolos Vellios (Atromitos, undisclosed)

Patrick Bauer celebrates his goal
Preston North End

In: Patrick Bauer (Charlton, undisclosed)

Out: Michael Howard (Morecambe, free)

Queens Park Rangers

In: Liam Kelly (Livingston, undisclosed), Lee Wallace (Rangers, free), Yoann Barbet (Brentford, free), Luke Amos (Tottenham, loan), Matt Smith - midfielder (Man City, loan), Dominic Ball (Rotherham, free)

Out: Matt Ingram (Hull, undisclosed), Jordan Cousins (Stoke City, free), Matt Smith - striker (Millwall, undisclosed)

Reading

In: None

Out: Lewis Ward (Exeter, undisclosed), Jaakkola (Bristol Rovers, free)

Sheffield Wednesday

In: Julian Borner (Arminia Bielefeld, free) (Moses Odubajo, fee)

Out: None

Wigan Athletic playmaker Nick Powell
Stoke City

In: Adam Davies (Barnsley, free), Nick Powell (Wigan, free), Jordan Cousins (QPR, free), Lee Gregory (Millwall, free), Stephen Ward (Burnley, free), Liam Lindsay (Barnsley, £2m)

Out: Erik Pieters (Burnley, £1m)

Swansea City

In: Jake Bidwell (QPR, free)

Out: Tyler Reid (Swindon, free), Daniel James (Manchester United, £15m)

Craig Dawson in action for West Brom(Image: Getty)
West Brom

In: Craig Dawson (Watford, undisclosed)

Out: Kyle Howkins (Newport, free), Craig Dawson (Watford, undisclosed)

Wigan Athletic

In: David Marshall (Hull City, free)

Out: Shaun MacDonald (Rotherham, free), Callum McManaman (Luton, free), Nick Powell (Stoke City, free), Jamie Walker (Hearts, free) , Devante Cole (Motherwell)


Bristol Post
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #181 på: Juli 12, 2019, 18:25:05 »
Nick Powell (Wigan, free)

Skulle vi gått for!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

flynn

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #182 på: Juli 13, 2019, 09:38:16 »
Pontus er listet opp under Brentford In, men ikke Leeds Out... Ikke 100% til å stole på denne oversikten kanskje?

flynn

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #183 på: Juli 13, 2019, 10:02:44 »
Pontus er listet opp under Brentford In, men ikke Leeds Out... Ikke 100% til å stole på denne oversikten kanskje?

flynn
Det kan vi nok ikke. Er nok noen forglemmelser her, ja. Fant ikke Luke Freemans overgang fra QPR til Sheffield United her, heller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Forever Whites

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #184 på: Juli 13, 2019, 23:40:50 »
Har en følelse av at det ikke kommer fler spillere inn denne sommeren.  Andre som deler den følelsen?
Medlem 94237

Runar

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #185 på: Juli 14, 2019, 00:24:24 »
Ja, kommer ikke flere om ikke det blir et salg av en spiller i a-stallen.

Kiko, Phillips og Roofe er vel de som kan forsvinne ut.
 

Kato

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #186 på: Juli 14, 2019, 07:11:51 »
Ja, kommer ikke flere om ikke det blir et salg av en spiller i a-stallen.

Kiko, Phillips og Roofe er vel de som kan forsvinne ut.

Litt skuffende hvis vi ikke henter et par til. Litt samme følelsen som januarvinduet, der sendte vi opprykket på dør.

Skulle gjerne byttet ut Casilla med Heaton, fått inn Gary Cahill i midtforsvaret, og Dwight Gayle som alternativt fremst.

Det hadde vært banka opprykk det.
« Siste redigering: Juli 14, 2019, 08:31:44 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #187 på: Juli 14, 2019, 08:31:23 »
Ja, kommer ikke flere om ikke det blir et salg av en spiller i a-stallen.

Kiko, Phillips og Roofe er vel de som kan forsvinne ut.

Litt skuffende at vi ikke henter et par til. Litt samme følelsen som januarvinduet, der sendte vi opprykket på dør.

Hvor skal de spille? Ryktet Sawyers virker troverdig, en som kan spille de fleste plassene på sentral midtbane!

Mange vil ha en ny stopper, kanskje han kommer, men der har vi Cooper, White, Berardi, Kalvin og Ayling + Strujik!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #188 på: Juli 14, 2019, 08:33:30 »
Ja, kommer ikke flere om ikke det blir et salg av en spiller i a-stallen.

Kiko, Phillips og Roofe er vel de som kan forsvinne ut.

Litt skuffende at vi ikke henter et par til. Litt samme følelsen som januarvinduet, der sendte vi opprykket på dør.

Hvor skal de spille? Ryktet Sawyers virker troverdig, en som kan spille de fleste plassene på sentral midtbane!

Mange vil ha en ny stopper, kanskje han kommer, men der har vi Cooper, White, Berardi, Kalvin og Ayling + Strujik!

Strengt tatt ingen av de stopperne gode nok til direkte opprykk (skrekken to måneder tilbake sitter i), med forbehold om at jeg ikke har sett White.

Cooper er jeg ikke trygg på, Berardi aldri mer enn cover. Phillips kun back-up der bak, Ayling liker jeg ikke inne i midten, og Strujik er vel ikke noe man kan basere et direkte opprykk på.

Jeg mener dette er make-or-break sesongen, og de navnene der sender oss i utgangspunktet ikke direkte opp.
« Siste redigering: Juli 14, 2019, 08:35:58 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #189 på: Juli 14, 2019, 08:42:19 »
Ja, kommer ikke flere om ikke det blir et salg av en spiller i a-stallen.

Kiko, Phillips og Roofe er vel de som kan forsvinne ut.

Litt skuffende at vi ikke henter et par til. Litt samme følelsen som januarvinduet, der sendte vi opprykket på dør.

Hvor skal de spille? Ryktet Sawyers virker troverdig, en som kan spille de fleste plassene på sentral midtbane!

Mange vil ha en ny stopper, kanskje han kommer, men der har vi Cooper, White, Berardi, Kalvin og Ayling + Strujik!

Strengt tatt ingen av de stopperne gode nok til direkte opprykk (skrekken to måneder tilbake sitter i), med forbehold om at jeg ikke har sett White.

Cooper er jeg ikke trygg på, Berardi aldri mer enn cover. Phillips kun back-up der bak, Ayling liker jeg ikke inne i midten, og Strujik er vel ikke noe man kan basere et direkte opprykk på.

Jeg mener dette er make-or-break sesongen, og de navnene der sender oss i utgangspunktet ikke direkte opp.

Bielsa virker å være mer opptatt av laget og det skulle ikke forundre meg om han bruker Kalvin bak der for å ha en spillende midtstopper, men det er vel White og Cooper som skal parres.

Bielsa er en stabukk på godt og vondt, vi får se om det lønner seg denne sesongen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #190 på: Juli 14, 2019, 08:46:14 »
Ja, kommer ikke flere om ikke det blir et salg av en spiller i a-stallen.

Kiko, Phillips og Roofe er vel de som kan forsvinne ut.

Litt skuffende at vi ikke henter et par til. Litt samme følelsen som januarvinduet, der sendte vi opprykket på dør.

Hvor skal de spille? Ryktet Sawyers virker troverdig, en som kan spille de fleste plassene på sentral midtbane!

Mange vil ha en ny stopper, kanskje han kommer, men der har vi Cooper, White, Berardi, Kalvin og Ayling + Strujik!

Strengt tatt ingen av de stopperne gode nok til direkte opprykk (skrekken to måneder tilbake sitter i), med forbehold om at jeg ikke har sett White.

Cooper er jeg ikke trygg på, Berardi aldri mer enn cover. Phillips kun back-up der bak, Ayling liker jeg ikke inne i midten, og Strujik er vel ikke noe man kan basere et direkte opprykk på.

Jeg mener dette er make-or-break sesongen, og de navnene der sender oss i utgangspunktet ikke direkte opp.

Bielsa virker å være mer opptatt av laget og det skulle ikke forundre meg om han bruker Kalvin bak der for å ha en spillende midtstopper, men det er vel White og Cooper som skal parres.

Bielsa er en stabukk på godt og vondt, vi får se om det lønner seg denne sesongen!

Ikke så enkelt å se på TV i alle kamper, men mot Villa (live) på Elland Road ble Phillips brukt til mann-til-mann på Grealish (så snart Villa vant ballen). Innbiller meg han vil bruke Phillips slik mot gode enkeltspillere.

Endel kan demmes opp med det kollektive, men man må ha gode fotballspillere for å komme seg opp fra Championship. Nå er vi sårbare i lufta der bak, ingen tvil om det. Lyser etter en hodesterk (bokstavelig talt) stopper.
« Siste redigering: Juli 14, 2019, 08:48:38 av Kato »
 

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #191 på: Juli 14, 2019, 10:18:20 »
Burnley planlegger å "avlaste" Leeds for Klich og Roofe. Begge har igjen 1 år av kontrakten.

https://www.footballinsider247.com/revealed-burnley-plot-leeds-double-swoop/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #192 på: Juli 14, 2019, 12:52:33 »
Er det noe som tyder på at vi skal få inn en ny midtstopper?

Runar

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #193 på: Juli 14, 2019, 13:22:37 »
Ja, kommer ikke flere om ikke det blir et salg av en spiller i a-stallen.

Kiko, Phillips og Roofe er vel de som kan forsvinne ut.

Litt skuffende at vi ikke henter et par til. Litt samme følelsen som januarvinduet, der sendte vi opprykket på dør.

Hvor skal de spille? Ryktet Sawyers virker troverdig, en som kan spille de fleste plassene på sentral midtbane!

Mange vil ha en ny stopper, kanskje han kommer, men der har vi Cooper, White, Berardi, Kalvin og Ayling + Strujik!

Strengt tatt ingen av de stopperne gode nok til direkte opprykk (skrekken to måneder tilbake sitter i), med forbehold om at jeg ikke har sett White.

Cooper er jeg ikke trygg på, Berardi aldri mer enn cover. Phillips kun back-up der bak, Ayling liker jeg ikke inne i midten, og Strujik er vel ikke noe man kan basere et direkte opprykk på.

Jeg mener dette er make-or-break sesongen, og de navnene der sender oss i utgangspunktet ikke direkte opp.

Bielsa virker å være mer opptatt av laget og det skulle ikke forundre meg om han bruker Kalvin bak der for å ha en spillende midtstopper, men det er vel White og Cooper som skal parres.

Bielsa er en stabukk på godt og vondt, vi får se om det lønner seg denne sesongen!

Ikke så enkelt å se på TV i alle kamper, men mot Villa (live) på Elland Road ble Phillips brukt til mann-til-mann på Grealish (så snart Villa vant ballen). Innbiller meg han vil bruke Phillips slik mot gode enkeltspillere.

Endel kan demmes opp med det kollektive, men man må ha gode fotballspillere for å komme seg opp fra Championship. Nå er vi sårbare i lufta der bak, ingen tvil om det. Lyser etter en hodesterk (bokstavelig talt) stopper.

Tror du kan forberede deg på at det ikke kommer noen ny stopper. Vi har like mange stoppere nå som vi hadde ifjor. Det var ingen vilje fra Bielsa til å hente flere stoppere ifjor. Får satse på at de 10% forbedring som du spår ved å beholde Bielsa et år, gir tilstrekkelig utslag og at White fyller skoene til Jansson.
 

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #194 på: Juli 16, 2019, 08:13:44 »
LufcSS

2 months now since the Derby defeat. We’ve added Costa & replaced Pontus with Ben White.
The squad was thin and running in empty.
Appreciate Costa (hopefully) is class but one addition, and White for PJ is weaker, Im really disappointed with this window. We’re 2/3 short imo #lufc

 :-\
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #195 på: Juli 16, 2019, 09:15:32 »
LufcSS

2 months now since the Derby defeat. We’ve added Costa & replaced Pontus with Ben White.
The squad was thin and running in empty.
Appreciate Costa (hopefully) is class but one addition, and White for PJ is weaker, Im really disappointed with this window. We’re 2/3 short imo #lufc

 :-\

Ja, jeg er også litt overrasket her. Burde i grunnen hatt en naturlig nr. 10 i stallen i tillegg. Ben White så veldig lovende ut i kampen mot Guiseley, men dette er jo 5. eller 6. nivå (?) så vanskelig å vite enda. Pt så virker vi ikke som noen reell tittel-utfordrer, men man vet jo aldri. Kan ende alt fra 1. til midt på tabellen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #196 på: Juli 16, 2019, 10:38:00 »
LufcSS

2 months now since the Derby defeat. We’ve added Costa & replaced Pontus with Ben White.
The squad was thin and running in empty.
Appreciate Costa (hopefully) is class but one addition, and White for PJ is weaker, Im really disappointed with this window. We’re 2/3 short imo #lufc

 :-\

Ja, jeg er også litt overrasket her. Burde i grunnen hatt en naturlig nr. 10 i stallen i tillegg. Ben White så veldig lovende ut i kampen mot Guiseley, men dette er jo 5. eller 6. nivå (?) så vanskelig å vite enda. Pt så virker vi ikke som noen reell tittel-utfordrer, men man vet jo aldri. Kan ende alt fra 1. til midt på tabellen.

auren

Skal jeg tippe så er det rollen Pablo får kommende sesong. Med Costa inn så må vel Pablo skifte posisjon.
 

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #197 på: Juli 19, 2019, 00:53:00 »
Mark Thompson, Sky News

And with that we're about half way through the summer clear out. 14 gone, another 14 or so still to go.


Anita (Panithanikos rumoured), Pearce, De Bock, Shaughnessy, Nicell, Rey, Bouy, Ideguchi (Gamba Osaka not officially confirmed), O'Kane, Balboa, Saiz, Cibicki (Elfsborg rumoured), Sarkic, Ekuban (Trazbonspor expected), for starters.

Edith:
Rey til Spania
Machuca til Spania
Saiz til Spania

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #198 på: Juli 19, 2019, 01:00:15 »
Mark Thompson vet også hvem som er borte:

Halme, Grot, O'Connor, Siddiki, Diaz, Wollerton, Coyle, Wilks, Kitching, Jansson, Denton, Dalby, Sacko, Machuca, Rey.


Edith:
Grot på lån
Coyle på lån - 6 mnd

Halme for £ 500.000
Jansson for £ 5,5 mill
Saiz for £ 2,5 mill
Clarke for £ 11 mill (9 mill up front)
Sacko for £ 1 mill (?)

Totalt hittil: £ 20 mill og 500 k.

Så får man kanskje £ 1,5 mill for Ekuban. Resten må kjøpes ut av kontraktene, og det blir dyrt!


Og INGEN kjøp ennå! Med disse summene så tror jeg at det kommer noen inn før 8.august!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #199 på: Juli 19, 2019, 04:39:33 »
Mark Thompson vet også hvem som er borte:

Halme, Grot, O'Connor, Siddiki, Diaz, Wollerton, Coyle, Wilks, Kitching, Jansson, Denton, Dalby, Sacko, Machuca, Rey.


Edith:
Grot på lån
Coyle på lån - 6 mnd

Halme for £ 500.000
Jansson for £ 5,5 mill
Saiz for £ 2,5 mill
Clarke for £ 11 mill (9 mill up front)
Sacko for £ 1 mill (?)

Totalt hittil: £ 20 mill og 500 k.

Så får man kanskje £ 1,5 mill for Ekuban. Resten må kjøpes ut av kontraktene, og det blir dyrt!


Og INGEN kjøp ennå! Med disse summene så tror jeg at det kommer noen inn før 8.august!

Det kom sikkert inn noen 100k for Dalby også, siden han gikk til en PL-klubb.

DenHviteYeboah

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #200 på: Juli 19, 2019, 09:44:36 »
Nå forventer jeg en midtstopper på lån fra PL. En som kan være et forbilde for Cooper. Berardi  og Cooper i forsvar sammen er oppskrift på katastrofe :( Hvis de skal spille stoppere sammen så blir det i min verden fortsatt wankership  >:(

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #201 på: Juli 19, 2019, 09:48:26 »
Nå forventer jeg en midtstopper på lån fra PL. En som kan være et forbilde for Cooper. Berardi  og Cooper i forsvar sammen er oppskrift på katastrofe :( Hvis de skal spille stoppere sammen så blir det i min verden fortsatt wankership  >:(
White kommer fra PL ;).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #202 på: Juli 19, 2019, 10:02:12 »
Nå forventer jeg en midtstopper på lån fra PL. En som kan være et forbilde for Cooper. Berardi  og Cooper i forsvar sammen er oppskrift på katastrofe :( Hvis de skal spille stoppere sammen så blir det i min verden fortsatt wankership  >:(

Oppskrift på katastrofe er det neppe, men skjønner hvor du vil. Usikker på om statistikken med Cooper og Berardi var så ille forrige sesong. Noen som kan opplyse oss? Mener det stod i en tråd her inne for ikke så mange uker siden.

Spørsmålet kan vel også stilles om forsvarsorganiseringen til Bielsa er god nok?
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #203 på: Juli 20, 2019, 13:24:24 »
Har WBA gjort et varp her? Semi Ajayi går til dem for bare £1.3 mill. Leeds var jo angivelig interessert i han.

https://tbrfootball.com/leeds-united-fans-react-as-west-brom-reportedly-set-to-complete-bargain-move/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #204 på: Juli 20, 2019, 13:27:47 »
Har WBA gjort et varp her? Semi Ajayi går til dem for bare £1.3 mill. Leeds var jo angivelig interessert i han.

https://tbrfootball.com/leeds-united-fans-react-as-west-brom-reportedly-set-to-complete-bargain-move/
Slapp av. Mener du denne spilleren kunne garantert opprykk?

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #205 på: Juli 20, 2019, 13:40:53 »
Har WBA gjort et varp her? Semi Ajayi går til dem for bare £1.3 mill. Leeds var jo angivelig interessert i han.

https://tbrfootball.com/leeds-united-fans-react-as-west-brom-reportedly-set-to-complete-bargain-move/

Var Leeds egentlig det? Syntes dem har vært linket til mange. Alt som står i aviser og på internett er neppe sant.

Hay har twittret at han ikke kjente til noe interesse fra Leeds. Når det er sagt så er det absolutt en spiller jeg gjerne hadde sett i Leeds!

Cannavaro

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #206 på: Juli 20, 2019, 14:48:50 »
Nå forventer jeg en midtstopper på lån fra PL. En som kan være et forbilde for Cooper. Berardi  og Cooper i forsvar sammen er oppskrift på katastrofe :( Hvis de skal spille stoppere sammen så blir det i min verden fortsatt wankership  >:(
White kommer fra PL ;).
Ja han kommer fra en PL klubb, men IKKE spilt en kamp der ennå, utlånt til Newport og Peterborough.
Det jeg har sett av han er positivt, behøver ikke være noen svekkelse vis a vis Pontus.  White er yngre, han er raskere, men han mangler kamper på høyere nivå såklart.  Bielsa må bare lære han opp.
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #207 på: Juli 21, 2019, 13:40:32 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #208 på: Juli 28, 2019, 13:27:24 »
Da har West Ham-spissen Jordan Hugill blitt lånt ut til QPR på et sesonglangt lån. Vel, da kan vi bare skrinlegge ryktet om Hugill til Leeds for denne gangen.

https://www.whufc.com/news/articles/2019/july/28-july/jordan-hugill-joins-qpr-season-long-loan
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #209 på: Juli 28, 2019, 20:14:33 »
Da har West Ham-spissen Jordan Hugill blitt lånt ut til QPR på et sesonglangt lån. Vel, da kan vi bare skrinlegge ryktet om Hugill til Leeds for denne gangen.

https://www.whufc.com/news/articles/2019/july/28-july/jordan-hugill-joins-qpr-season-long-loan

Var egentlig Freeman jeg ville sett i vår drakt...men vi er jo litt lette på topp PR i dag uansett - han scorer nok mot oss ila sesongen skal man vite.