Skrevet av Emne: Kamp: Norwich City - Leeds United @ Carrow Road lørdag 21/10 kl 16 på Viasport 2  (Lest 5948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Puh. Har ikke landet ennå.

Men fòr en offensiv kraft vi har med 3-5-2. Selvfølgelig risky men noen ganger trenger man å ta den risken.
Nå gjør vi egen jobb fremover så tenker eg forspranget til Topp To minsker etter hvert.
Ja, den formasjonen var drøy. Var det slik vi spilte?

Meslier - Gray, Rodon, Struijk - Gnonto, Ampadu, Summerville, Piroe, James - Rutter, Bamford

Gnonto og James som vingbacker, Ampadu den dype på midten med Piroe og Summerville foran seg og på topp Bamford og Rutter. Tenk at vi faktisk spilte slik i 10 minutter etter 2-3 også. 6 spisser og vinger samtidig og Norwich klarte aldri å sette inn noen sluttspurt!
Tror du har rett. Farke konstanterte på presseren at de tre nevnte var trebackslinjen mot slutten. Og alle så at Gnonto var ytterst til høyre. Om James lå ytterst til venstre fikk eg aldri med meg men stemmer sikkert.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Vi må nok forberede oss på at spillere som Summerville, Gnonto, Rutter og Ampadu kan forsvinne i januar vinduet og ha erstattere klare.
Håper seff ingen av dem forsvinner.
Men at en eller to av dem kan forsvinne må vi være forberedt på. Så nye kreative spillere må vi i hvertfall ha i kikkerten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Har sett høydepunktene et par ganger nå: https://m.youtube.com/watch?v=9RLXH7OMHKQ

Det er noen sinnsyke mål Summerville leverer. Og igjen er Rutter strålende involvert i å sette opp angrep. Begynner også å bli litt bekymret for at noen skal forsvinne. Akkurat nå er det vel Summerville og Rutter som står på flest blokker. De er periodevis helt outstanding i denne divisjonen.

Cherry

For noen drøye`og fantastiske bytter Farke utførete , med fasit i hånd! ;)
Erstatte Byram og Kamara med Gnonto og Bamford- og James med Anthony i neste trekk…..da var det vel 7 rent offensive spillere pål banen samtidig….fryktløst og herlig!

Summerville MÅ jo syns dette er moro, og når tom James blomstrer , ja da har jeg trua`igjen  :D
Dette var gøy å se på, fra det 46 minutt og ut……taktisk perfekt 2. omgang.

Sydhagen

Vi må nok forberede oss på at spillere som Summerville, Gnonto, Rutter og Ampadu kan forsvinne i januar vinduet og ha erstattere klare.
Håper seff ingen av dem forsvinner.
Men at en eller to av dem kan forsvinne må vi være forberedt på. Så nye kreative spillere må vi i hvertfall ha i kikkerten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror ingen av de forsvinner så lenge Leeds er med i kampen om opprykk. Vi har en solid klubbledelse nå som ikke ofrer et opprykk for noen bud.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Vi må nok forberede oss på at spillere som Summerville, Gnonto, Rutter og Ampadu kan forsvinne i januar vinduet og ha erstattere klare.
Håper seff ingen av dem forsvinner.
Men at en eller to av dem kan forsvinne må vi være forberedt på. Så nye kreative spillere må vi i hvertfall ha i kikkerten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror ingen av de forsvinner så lenge Leeds er med i kampen om opprykk. Vi har en solid klubbledelse nå som ikke ofrer et opprykk for noen bud.

Du har rett her. Nå er jeg ikke solgt på alt Kinnear sier umiddelbart, men han har gått ut og sagt at Leeds har penger til å forsterke om Farke ønsker det og at det er holdt av to låneplasser til januarvinduet. Etter kontraktsurret vil jeg anta at han tenker seg om et par ganger før han sier slike ting, men det vet kun han.

Skulle noen av førstelagsspillerne forsvinne, vil jeg likevel tro det handler om store summer og erstattere klare. Tror det er langt mer aktuelt med utlån av eksempelvis Gyabi og Gelhardt, kanskje også Joseph. For så å hente en til to forsterkninger, kanskje i form av nevnte lån.

Jeg vil også anta at Farkes behandling av sommerens kaos, inkludert Gnontos spillenekt, har en preventiv effekt på spillerne. De fleste vil nok tenke seg om et par ganger før de begynner å mase om exit. Rart hvordan det er når Leeds selv kan bestemme over egne eiendeler... ::)

Mer bekymret om hva som skjer neste sommer, når utlånsoldatene kommer tilbake. Med unntak av Wöber, Roca og nå Harrison, er det ikke mange minuttene som klokkes for tida. Har da ikke regna med Koch, som i praksis er ferdig i klubben allerede. Tror ikke akkurat den samlede verdien på de utlånte har økt, noe som langt fra er overraskende. Nu vel, man får ikke gjort noe med det nå, kun lærdom.

Edit: Kristensen og Llorente begynner begge dagens kamp på benken. Sistnevnte har vært ute med hamstringskade et par runder.
« Siste redigering: Oktober 22, 2023, 13:14:07 av Dennis »
Marching on together!

ar9

Vi må nok forberede oss på at spillere som Summerville, Gnonto, Rutter og Ampadu kan forsvinne i januar vinduet og ha erstattere klare.
Håper seff ingen av dem forsvinner.
Men at en eller to av dem kan forsvinne må vi være forberedt på. Så nye kreative spillere må vi i hvertfall ha i kikkerten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror ingen av de forsvinner så lenge Leeds er med i kampen om opprykk. Vi har en solid klubbledelse nå som ikke ofrer et opprykk for noen bud.
Håper du har rett men tør ikke undervurdere pengenes makt, player Power og muligheten for PL spill her og nå kontra kanskje/muligens om ett halvt års tids.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat



Vi må nok forberede oss på at spillere som Summerville, Gnonto, Rutter og Ampadu kan forsvinne i januar vinduet og ha erstattere klare.
Håper seff ingen av dem forsvinner.
Men at en eller to av dem kan forsvinne må vi være forberedt på. Så nye kreative spillere må vi i hvertfall ha i kikkerten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror ingen av de forsvinner så lenge Leeds er med i kampen om opprykk. Vi har en solid klubbledelse nå som ikke ofrer et opprykk for noen bud.
Håper du har rett men tør ikke undervurdere pengenes makt, player Power og muligheten for PL spill her og nå kontra kanskje/muligens om ett halvt års tids.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mer å tjene for klubben på at de blir og sikrer opprykk til pengeligaen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Forever Whites



Vi må nok forberede oss på at spillere som Summerville, Gnonto, Rutter og Ampadu kan forsvinne i januar vinduet og ha erstattere klare.
Håper seff ingen av dem forsvinner.
Men at en eller to av dem kan forsvinne må vi være forberedt på. Så nye kreative spillere må vi i hvertfall ha i kikkerten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror ingen av de forsvinner så lenge Leeds er med i kampen om opprykk. Vi har en solid klubbledelse nå som ikke ofrer et opprykk for noen bud.
Håper du har rett men tør ikke undervurdere pengenes makt, player Power og muligheten for PL spill her og nå kontra kanskje/muligens om ett halvt års tids.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mer å tjene for klubben på at de blir og sikrer opprykk til pengeligaen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hva hvis Summerville og Gnonto ønsker seg vekk da?  Har de fått bedre kontrakter?  Hvis de sier de vil bort får de vel ikke en 2. sjanse av Farke til å bli.  Så håper de selv ser større muligheter i fremtiden hvis de blir i Leeds.
Medlem 94237

Cherry

ift Gnonto så var det vel snakke om å "endre/refreshe" kontrakt.  Tipper både agenten og Wilfried selv har fått klar melding
om hva dette dreier seg om- og hva man bør forholde seg til.

ift Crysencio så bør helt klart kontrakten sees over asap  ;)  Han m/flere (Rutter , James, Strujic, Gray etc )  blomstrer virkelig under Farke.

Dennis

ift Gnonto så var det vel snakke om å "endre/refreshe" kontrakt.  Tipper både agenten og Wilfried selv har fått klar melding
om hva dette dreier seg om- og hva man bør forholde seg til.

ift Crysencio så bør helt klart kontrakten sees over asap  ;)  Han m/flere (Rutter , James, Strujic, Gray etc )  blomstrer virkelig under Farke.

Absolutt!

Rutter og Struijk er nye spillere i fjor, Gray har levert over all forventning og James samler masse målpoeng på tross av en til tider frustrerende spillestil. Summerville har også tatt steg. Der han tidligere ofte mistet ballen eller ble fysisk slått, stikker han enten av fra mostander eller vinner frispark. Var vel en kamp tidligere i år han kom innpå og skaffet to eller tre gule kort.

Jeg er i alle fall veldig overraska over overblikket og skaperkraften hans. Har sett på Summerville som "kun" en dribler fram til i høst.

Vet selvsagt at vi er på nivået under og at denne gjengen møter klart svakere spillere i snitt i år, men det kan være akkurat det som bidrar til å ta to steg karrieremessig. Flere av disse er allerede herda gjennom flere sesonger i Premier League og når vi returnerer dit igjen, er det forhåpentligvis med spillere som er sultne og aggressive; de vet jo allerede hva det handler om. Uavhengig av motstandere, så er det et helt annet kroppsspråk på disse i år. Jeg trodde ikke jeg skulle se på verken Rutter som en artist, Summerville som en playmaker eller Struijk som en dønn solid stopper, men pr nå er det akkurat det de er.

Og igjen - sett i lys av mostandere - er det lite som tilsier at vårt lag er noe særlig dårligere enn Everton, Sheff Utd, Nottingham, Luton, Burnley, Bournemouth og slike. Når Premier League har åtte-ni potensielle dumpekandidater, så er det mulig å etablere seg der. Vi trodde vel det etter første sesong tilbake også, men forhåpentligvis er det klok av skade og med eiere med mer likvider.

Så må vi først dit selvfølgelig, men jeg er 300% mer håpefull nå enn jeg var i august og langt mer enn det igjen når vi snakket juli. 

Marching on together!

ar9



Vi må nok forberede oss på at spillere som Summerville, Gnonto, Rutter og Ampadu kan forsvinne i januar vinduet og ha erstattere klare.
Håper seff ingen av dem forsvinner.
Men at en eller to av dem kan forsvinne må vi være forberedt på. Så nye kreative spillere må vi i hvertfall ha i kikkerten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror ingen av de forsvinner så lenge Leeds er med i kampen om opprykk. Vi har en solid klubbledelse nå som ikke ofrer et opprykk for noen bud.
Håper du har rett men tør ikke undervurdere pengenes makt, player Power og muligheten for PL spill her og nå kontra kanskje/muligens om ett halvt års tids.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mer å tjene for klubben på at de blir og sikrer opprykk til pengeligaen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hva hvis Summerville og Gnonto ønsker seg vekk da?  Har de fått bedre kontrakter?  Hvis de sier de vil bort får de vel ikke en 2. sjanse av Farke til å bli.  Så håper de selv ser større muligheter i fremtiden hvis de blir i Leeds.
Enig. Men Leeds vil uansett sitte igjen med svarteper i en slik situasjon om de ikke har erstattere klare.


Sent from my iPhone using Tapatalk