Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Ben White  (Lest 38762 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Killa

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #60 på: September 05, 2019, 13:56:12 »
Igjen: Hvis vi rykker opp kjøper vi han - hvis ikke er han tapt. Sånn er livet....

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #61 på: September 05, 2019, 19:23:00 »
morro for white og vel fortjent.. når det gjelder brighton og white så er han vel ikke i tankene deres når de shipper han ut på lån.Når det er sagt,gjør han en kjempesesong for oss(som det ser ut som) så stiger prisen og brighton kanskje vil gi han sjansen. Men rykker Leeds opp og vil ha han med videre så har vi da råd til det
Brighton har flere gode midtstoppere. Blant dem er Lewis Dunk. Selges han, blir det jo plass til de bak.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #62 på: September 05, 2019, 21:14:02 »
morro for white og vel fortjent.. når det gjelder brighton og white så er han vel ikke i tankene deres når de shipper han ut på lån.Når det er sagt,gjør han en kjempesesong for oss(som det ser ut som) så stiger prisen og brighton kanskje vil gi han sjansen. Men rykker Leeds opp og vil ha han med videre så har vi da råd til det
Brighton har flere gode midtstoppere. Blant dem er Lewis Dunk. Selges han, blir det jo plass til de bak.
De brukte 30 Mill pund på Webster fra Bristol C. Her gikk kanskje Brighton over bekken etter vann. Jeg tror ikke White holder et nivå som er langt unna Webster. (litt svakt grunnlag dog da jeg ikke har sett han denne sesongen i PL)
Jon R.

GeirO

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #63 på: September 05, 2019, 22:22:33 »
Igjen: Hvis vi rykker opp kjøper vi han - hvis ikke er han tapt. Sånn er livet....
Hvorfor skulle Brighton selge en av landets beste midtstoppere?
MOT

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #64 på: September 05, 2019, 23:17:51 »
Igjen: Hvis vi rykker opp kjøper vi han - hvis ikke er han tapt. Sånn er livet....
Hvorfor skulle Brighton selge en av landets beste midtstoppere?
Dersom noen byr høyt nok, blir han nok solgt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #65 på: September 05, 2019, 23:45:06 »
Igjen: Hvis vi rykker opp kjøper vi han - hvis ikke er han tapt. Sånn er livet....
Det som er surt er at prisen hans blir høyere og høyere for hver kamp som går, slik som han presterer.

Lurer på om det ble prøvd å forhandle frem en opsjon på han, i likhet med avtalene til Harrison og Costa.
I såfall skjønner jeg nå hvorfor det ble avvist av Brighton.

Litt offtopic men:
Selve Costa-avtalen er veldig utypisk Radrizzani. Her har han nærmest budsjettert med opprykk. Vi er fullstendig avhengige av å rykke opp i år. Ikke bare for å kunne kjøpe White. Og Harrison. Men også for å beholde selve stammen i laget. Costa-avtalen sprenger neste års overgangsbudsjett om vi ikke rykker opp. Og da MÃ… vi plutselig selve spillere for 15 mill£+ med tanke på FFP.
Det er noe å bekymre seg over.

« Siste redigering: September 05, 2019, 23:46:54 av Johnnyj »

Blank_File

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #66 på: September 06, 2019, 00:46:27 »
Igjen: Hvis vi rykker opp kjøper vi han - hvis ikke er han tapt. Sånn er livet....
Det som er surt er at prisen hans blir høyere og høyere for hver kamp som går, slik som han presterer.

Lurer på om det ble prøvd å forhandle frem en opsjon på han, i likhet med avtalene til Harrison og Costa.
I såfall skjønner jeg nå hvorfor det ble avvist av Brighton.

Litt offtopic men:
Selve Costa-avtalen er veldig utypisk Radrizzani. Her har han nærmest budsjettert med opprykk. Vi er fullstendig avhengige av å rykke opp i år. Ikke bare for å kunne kjøpe White. Og Harrison. Men også for å beholde selve stammen i laget. Costa-avtalen sprenger neste års overgangsbudsjett om vi ikke rykker opp. Og da MÃ… vi plutselig selve spillere for 15 mill£+ med tanke på FFP.
Det er noe å bekymre seg over.
Egentlig ikke for vi kommer til å miste Phillips uansett hvis vi ikke rykker opp og vi får inn den summen på han.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #68 på: September 26, 2019, 20:30:01 »
vel fortjent ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #69 på: Oktober 05, 2019, 09:44:34 »
Til glede for nye lesere: :)

MoscowhiteTSB
@MoscowhiteTSB

Nobody has come close to replicating the composed brilliance of Rio Ferdinand at #LUFC, who became captain at 22, and an unforgivable bastard aged 23.

Until Ben White walked out of the sea.

TSB Week


@TheSquareBall
 Week: The Essence of Defence

Let the modern world fade away to silence, and just watch Ben White play for #LUFC.

Read here: https://www.thesquareball.net/leeds-united/the-square-ball-week-the-essence-of-defence/


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #70 på: Oktober 11, 2019, 09:48:39 »
Nok en fin artikkel om Ben.
Denne gang fra YEP.

La det være klart:
Ben White blir ikke permanent Leedsspiller... uten at:
1) Leeds rykker opp
2) Brighton rykker ned
3) Leeds 'slår' en host av andre klubber som også da vil kjøpe ham - en del av de vil være pengesterke...

Men Ben White vil gjerne ønske å signe for Leeds - denne høstferien har han vært på Island sammen med sin nye bestekompis, Kalvin P, og deres respektive kjærester


Former Whites defender says Leeds United have upgraded on Pontus Jansson with Brighton's Ben White
Leeds United haven’t just replaced Pontus Jansson with Ben White they’ve got themselves an upgrade.
By Graham Smyth  Friday, 11th October 2019, 06:58 am
 
 
Ben White has impressed in his early Leeds appearances (Pic: Getty)
And a former Leeds United defender reckons the 22-year-old could wear a Whites shirt for years and years, if the chips fall right and Marcelo Bielsa takes them to the promised land.
Former White Ben Parker says the man Leeds have borrowed from Brighton for the season has been “first class” in his first taste of Championship football.

His performances in the first 10 weeks of the season have not only soothed the concerns that arose when Jansson was sold to Brentford in July, but allowed talk to turn to the youngster’s long-term future.

“Going back to when Pontus left the club, I think everyone associated with the club barring Bielsa, his staff and players, was maybe panicking,” said Parker, who made 55 appearances for Leeds and now works for the club’s in-house broadcast operation.


“Pontus is a good player, he was a big character, fans liked him. So when we were looking around at the options, we just had Ben White coming to the club, a young player who had been out on loan a couple of times.

“For him to step up and be an upgrade on Pontus speaks volumes for him personally.”
White’s blossoming friendship with new team-mate Kalvin Phillips is a good sign in Parker’s eyes that the defender is making himself at home at Elland Road.

The pair took a trip to Iceland with their respective partners this week during the international break and are seen together on the pitch before each game playing keepy-uppy with chewing gum.
But it’s White’s ice-cool displays next to Liam Cooper in Marcelo Bielsa’s backline that have endeared him to Parker and everyone else at Leeds United.


His decision making on the ball and his reading of the game – White has made more interceptions per game than any other Championship player – make him an ideal defensive team-mate and a kitman’s dream.
“The fact that he’s gone away with Kalvin with the two girlfriends shows how well he has actually settled,” said Parker.

“In terms of what he does out on a pitch, where he gets judged ultimately, different class, superb. The kitmen must love him because I don’t think they have to wash his kit, he doesn’t seem to sweat, doesn’t get it dirty, never slides in, never caught out of position.
“Kiko must love playing with him because he can just roll him the ball, he might glide past someone, do a simple pass, but whatever he does is the right thing at that moment and that’s what you want from a centre-half.”

White’s ability to pick out a team-mate from long range has been a key feature of Bielsa’s team’s style of play this season.


It allows Leeds to beat a press, stretch opponents, introduce width to their play or put men in behind the opposition defence.
Parker says it’s as much about vision and confidence with White as it is technical ability.
“In possession [it’s about] the way he sees the picture in front of him.

“He hits those diagonal passes we’ve seen him hit, he doesn’t mind hitting those from a deep position and that says something to the players in front of him, they have to work hard off the ball to create that little bit of space for the man on it.

“The option is there for the 50, 60-yard diag’ because it’s a no-risk pass in Ben White’s opinion, it’s something he feels comfortable doing.


“When you speak to a lot of centre-halves up and down the league they’ll be winding their leg up trying to smash it as far as they can, but to him it’s second nature.”
White, also comfortable running the ball from deep, is rarely dribbled past and until Cooper’s injury, had been forming a solid-looking partnership.

Having excelled in League Two with Newport County and handled League One life at Peterborough, White has made his next step up look easy, so far.

That makes it hard to envisage parent club Brighton letting him go without a fight, or at least an enormous wad of cash – they themselves had to shell out £25m for Bristol City defender Adam Webster – and it’s nigh on impossible to picture Leeds keeping him unless they go up.
But Parker can see White in a white shirt for years to come.


“It’ll be interesting to see what happens with his future because you could see him playing at this club for 10-plus years the way he’s going.”
 
 
  https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/former-whites-defender-says-leeds-united-have-upgraded-pontus-jansson-brightons-ben-white-801943
 




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #71 på: Oktober 11, 2019, 14:45:18 »
Ben White har jeg hatt sansen for allerede etter første treningskamp mot Guiseley 11.juli !!
Han er ung, men kommet langt. Har masse gode stopper kvaliteter i seg, får utvikle seg under Bielsa.  Synes allikevel Bielsa kunne la Ben bli enda mer aktiv som et angrepsvåpen når han bryter opp motstandernes angrep eller når vi har ballbesittelse selv (så kan f.eks Kalvin falle av i sikrings rollen) Ben er kvikk med ballen de første meterne og kan lett avansere inn mot motstandernes banehalvdel.  Jeg ønsker å se mer av dette.  Jeg vil ikke spekulere hva som ligger i fremtiden hans her, eller med andre Leeds spillere for den saks skyld.  Altfor mye er avhengig av opprykk eller ikke.  Men, Ben White syns jeg har vært en knall (låne) signering !
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #72 på: Oktober 12, 2019, 11:33:37 »
Det var bare et tidsspørsmål før denne karen tiltrakk seg oppmerksomhet fra større fisker enn Leeds. Her må vi opp og fram denne sesongen, ellers kan vi bare glemme å signere White.

https://www.empireofthekop.com/2019/10/12/reds-set-sights-on-dejan-lovren-replacement-who-has-blown-away-scouts/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #73 på: Oktober 12, 2019, 17:25:01 »
Det var bare et tidsspørsmål før denne karen tiltrakk seg oppmerksomhet fra større fisker enn Leeds. Her må vi opp og fram denne sesongen, ellers kan vi bare glemme å signere White.

https://www.empireofthekop.com/2019/10/12/reds-set-sights-on-dejan-lovren-replacement-who-has-blown-away-scouts/

Fortsetter White i samme spor som han har gjort sålangt denne sesongen, så kan vi bare glemme han uansett. Da går han til en av toppklubbene i PL og for langt mer enn 20 millioner pund. Kan se ut som Brighton gjorde en fornuftig vurdering da de lot han gå til Leeds kun på lån. Forundrer meg ikke om klubber byr opp mot 50 millioner pund for ham neste sommer (hvis han fortsetter fremgangen).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #74 på: Oktober 12, 2019, 18:13:50 »
Problemet er. Kan White forsvinne i januar, selv om vi har sesonglån. Gjør han det, har vi problemer

Torpe-do

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #75 på: Oktober 12, 2019, 20:21:40 »
Problemet er. Kan White forsvinne i januar, selv om vi har sesonglån. Gjør han det, har vi problemer

Har hatt samme tanke.

Korleis er det, eigentleg? Kan ein klubb tilbakekalle eit lån fordi han skal selgast til ein tredje klubb?


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #76 på: Oktober 26, 2019, 16:17:46 »
Det er langt fra Championship til Champions League.. Men denne spilleren...
Ikke bare tror jeg han kommer til å bli solgt til en storfisk i PL i løpet av noen år, men han har jo absolutt alt som skal til for å kunne være en dominerende spiller for et lag som konkurrere med de absolutt beste.
For et talent. For en spiller. Tror nesten jeg ikke har sett makan.
Han er jo alt for god for denne divisjonen.

Bør være studiepensum for alle unge fotballspillere som vil bli stoppere.
Se kampene til White. En nytelse.
« Siste redigering: Oktober 26, 2019, 16:19:59 av leedslife »

jaho

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #77 på: Oktober 26, 2019, 19:15:41 »
Det er langt fra Championship til Champions League.. Men denne spilleren...
Ikke bare tror jeg han kommer til å bli solgt til en storfisk i PL i løpet av noen år, men han har jo absolutt alt som skal til for å kunne være en dominerende spiller for et lag som konkurrere med de absolutt beste.
For et talent. For en spiller. Tror nesten jeg ikke har sett makan.
Han er jo alt for god for denne divisjonen.

Bør være studiepensum for alle unge fotballspillere som vil bli stoppere.
Se kampene til White. En nytelse.

ja fy flate for en spiller... den taklingen han hadde da Fletcher ? var igjennom i første omgang var helt rå. Ventet til det helt rette øyeblikk, før tackling/blokk ble satt inn. Er vel der største forskjellen på han og Pontus, som antagelig hadde satt inn en desperat tackling tidligere, før han hadde vært på høyde, og i beste fall blitt frispark.Har på følelsen at vi får mindre frispark mot oss en i fjor. Vært morsomt å se en stat på det, og ikke minst stat White vis a vis Pontus på frispark i mot .

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #78 på: Oktober 30, 2019, 09:23:06 »
Brighton har tilbakekallingsklausul for White. Er nok best å eie spillere.

https://www.motforum.com/article.php?page=38401
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Forever Whites

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #79 på: Oktober 30, 2019, 19:58:21 »
Brighton har tilbakekallingsklausul for White. Er nok best å eie spillere.

https://www.motforum.com/article.php?page=38401

Da må vi få en erstatter inn.  Noe som nok vil bli vanskelig med tanke på at vi ikke kan kjøpe men må låne.  Finner nok ikke en ny lånespiller av samme kaliber som Ben White igjen.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #80 på: Oktober 30, 2019, 20:12:49 »
Brighton har tilbakekallingsklausul for White. Er nok best å eie spillere.

https://www.motforum.com/article.php?page=38401

Da må vi få en erstatter inn.  Noe som nok vil bli vanskelig med tanke på at vi ikke kan kjøpe men må låne.  Finner nok ikke en ny lånespiller av samme kaliber som Ben White igjen.

Hallo. ALLE låneavtaler har visst 'release clause' - og da går de på manglende spilletid.
Det er vel intet som har kommet frem om at vår låneavtale med Brighton er noe annet enn denne standardtypen.

Det ville stått masse om det i pressen om det er kjennskap til at Brighton sannsynligvis henter ham hjem i januar…

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #82 på: Oktober 30, 2019, 21:50:47 »
Brighton har tilbakekallingsklausul for White. Er nok best å eie spillere.

https://www.motforum.com/article.php?page=38401

Da må vi få en erstatter inn.  Noe som nok vil bli vanskelig med tanke på at vi ikke kan kjøpe men må låne.  Finner nok ikke en ny lånespiller av samme kaliber som Ben White igjen.

Hallo. ALLE låneavtaler har visst 'release clause' - og da går de på manglende spilletid.
Det er vel intet som har kommet frem om at vår låneavtale med Brighton er noe annet enn denne standardtypen.


Det ville stått masse om det i pressen om det er kjennskap til at Brighton sannsynligvis henter ham hjem i januar…

Tja.
Vi hadde denne diskusjonen for en drøy måned siden. Da ble vist til en uttalelse fra Angus Kinnear der ha sa at den vanligste årsaken til at utlånte spillere ble tilbakekalt til moderklubben var manglende spilletid, noe han helt korrekt påpekte neppe ville bli en aktuell problemstilling i tilfellet Ben White.
Et par dager seinere spant så Phil Hay videre på uttalelsen fra Kinnear og skrev akkurat du nå nevner med standard utlånskontrakt med tilbakekallingsklausul i tilfelle manglende spilletid. Mens du tok Hay's twittermelding som fakta fra øverste autoritet, mente jeg at dette antagelig var hans personlige tolkning av det Angus Kinnear uttalte to dager tidligere.

Det vi vet er dette: Leeds inngikk sommeren 20019 en avtale med Brighton om et sesonglån for Ben White.
Vi vet også at Harvey Barnes  gikk på et sesonglån til WBA fra Leicester sommeren 2018. Han ble en kjempesuksess (ni mål og seks assister), før han ble hentet tilbake i januar. Det er alt annet enn utenkelig at den tilbakekallingen kostet WBA et opprykk.
Vi vet også at Chelsea valgte å ikke hente Tammy Abraham tilbake i januar, selv om det ble sagt at de kunne gjøre det. Hadde Abraham blitt tilbakekalt, kunne Villa med sikkerhet sett langt etter opprykket sist vår.

Jeg sier ikke at du og Phil Hay ikke har rett i det dere antar, men jeg føler meg ikke helt overbevist. Det vil jeg først gjøre når en offisiell representant for Leeds eller Brighton står frem og bekrefter at Ben White kun kan tilbakekalles på grunnlag av manglende førstelagspill. Den bekreftelsen har jeg foreløbig ikke sett noe til.

Vi får se hva som skjer.
Jeg kommer iallfall til å krysse fingrene for at Brighton ikke skal rote seg inn i nedrykkstrid eller pådra seg skader på sine etablerte stoppere de nærmeste månedene.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #83 på: Oktober 30, 2019, 23:12:18 »
Mens du tok Hay's twittermelding som fakta fra øverste autoritet, mente jeg at dette antagelig var hans personlige tolkning av det Angus Kinnear uttalte to dager tidligere.

Det vi vet er dette: Leeds inngikk sommeren 20019 en avtale med Brighton om et sesonglån for Ben White.
Vi vet også at Harvey Barnes  gikk på et sesonglån til WBA fra Leicester sommeren 2018. Han ble en kjempesuksess (ni mål og seks assister), før han ble hentet tilbake i januar. Det er alt annet enn utenkelig at den tilbakekallingen kostet WBA et opprykk.
Vi vet også at Chelsea valgte å ikke hente Tammy Abraham tilbake i januar, selv om det ble sagt at de kunne gjøre det. Hadde Abraham blitt tilbakekalt, kunne Villa med sikkerhet sett langt etter opprykket sist vår.

Jeg sier ikke at du og Phil Hay ikke har rett i det dere antar, men jeg føler meg ikke helt overbevist. Det vil jeg først gjøre når en offisiell representant for Leeds eller Brighton står frem og bekrefter at Ben White kun kan tilbakekalles på grunnlag av manglende førstelagspill. Den bekreftelsen har jeg foreløbig ikke sett noe til.

Vi får se hva som skjer.
Jeg kommer iallfall til å krysse fingrene for at Brighton ikke skal rote seg inn i nedrykkstrid eller pådra seg skader på sine etablerte stoppere de nærmeste månedene.
Jeg anser vel at så lenge vi ikke har noe fra øverste autoritet er Hay as close as we get.

Men slett ikke noen fasit, nei. Hays personlige tolkning var det nok, men etter å ha konferert med kilder innen klubben vil eg tru.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #84 på: Oktober 30, 2019, 23:20:07 »
Etter å ha sett Looserpool i kveld. Da føler jeg meg ikke sikker på at Looserpool ikke kommer til å legge inn et bud på White nå i Januar. Og da er han nok tapt for Leeds i Januar

asbfjell

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #85 på: Oktober 30, 2019, 23:54:10 »
Etter å ha sett Looserpool i kveld. Da føler jeg meg ikke sikker på at Looserpool ikke kommer til å legge inn et bud på White nå i Januar. Og da er han nok tapt for Leeds i Januar

Nå spilte vel verken Van Dyjk eller Matip for Liverpool i kveld..?

At Liverpool følger White er verken er nyhet eller en overraskelse. Og du kan trygt ta forgitt at samtlige storklubber i England (og sikkert også flere utenlandske) følger Whites utvikling med argusøyne. Kveldens Liverpool-motstander - Arsenal - er jo f.eks. en klubb som virkelig burde ligge langflat etter Ben White.

Men nå uttalte jo nylig representanter for Brighton at de ikke var det minste interessert i å selge White til verken den ene eller den andre klubben i januar - og at de mente at det heller var i deres interesse at White fortsatte sin fabelaktige utvikling i Leeds.

Så derfor mener jeg fremdeles at den største faren for vår del ligger i at Brighton kan komme til den fullt ut forståelige konklusjonen at de sjøl kan få god bruk for White de siste månedene av inneværende sesong.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #86 på: Oktober 31, 2019, 08:35:48 »
Etter å ha sett Looserpool i kveld. Da føler jeg meg ikke sikker på at Looserpool ikke kommer til å legge inn et bud på White nå i Januar. Og da er han nok tapt for Leeds i Januar

Nå spilte vel verken Van Dyjk eller Matip for Liverpool i kveld..?

At Liverpool følger White er verken er nyhet eller en overraskelse. Og du kan trygt ta forgitt at samtlige storklubber i England (og sikkert også flere utenlandske) følger Whites utvikling med argusøyne. Kveldens Liverpool-motstander - Arsenal - er jo f.eks. en klubb som virkelig burde ligge langflat etter Ben White.

Men nå uttalte jo nylig representanter for Brighton at de ikke var det minste interessert i å selge White til verken den ene eller den andre klubben i januar - og at de mente at det heller var i deres interesse at White fortsatte sin fabelaktige utvikling i Leeds.

Så derfor mener jeg fremdeles at den største faren for vår del ligger i at Brighton kan komme til den fullt ut forståelige konklusjonen at de sjøl kan få god bruk for White de siste månedene av inneværende sesong.

Leds mpå ihvertfall ikke ta det for gitt at han forsvinner i Januar. Leeds bør nå se seg etter en ny stopper som cover for White uansett hva som skjer. For vi trenger en ny stopper uansett

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #87 på: Oktober 31, 2019, 11:26:45 »
Etter å ha sett Looserpool i kveld. Da føler jeg meg ikke sikker på at Looserpool ikke kommer til å legge inn et bud på White nå i Januar. Og da er han nok tapt for Leeds i Januar

Nå spilte vel verken Van Dyjk eller Matip for Liverpool i kveld..?

At Liverpool følger White er verken er nyhet eller en overraskelse. Og du kan trygt ta forgitt at samtlige storklubber i England (og sikkert også flere utenlandske) følger Whites utvikling med argusøyne. Kveldens Liverpool-motstander - Arsenal - er jo f.eks. en klubb som virkelig burde ligge langflat etter Ben White.

Men nå uttalte jo nylig representanter for Brighton at de ikke var det minste interessert i å selge White til verken den ene eller den andre klubben i januar - og at de mente at det heller var i deres interesse at White fortsatte sin fabelaktige utvikling i Leeds.

Så derfor mener jeg fremdeles at den største faren for vår del ligger i at Brighton kan komme til den fullt ut forståelige konklusjonen at de sjøl kan få god bruk for White de siste månedene av inneværende sesong.

Leds mpå ihvertfall ikke ta det for gitt at han forsvinner i Januar. Leeds bør nå se seg etter en ny stopper som cover for White uansett hva som skjer. For vi trenger en ny stopper uansett
Enig. Synes innlånet av White viser at vi trenger en ny stopper. Og Struijk er fremdeles for langt unna A-laget?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #88 på: November 02, 2019, 18:24:53 »
White er bare en drøm ! Han har vel knapt gjort en feil i forsvaret bak hos oss! Håper han ikke forsvinner midt i sesongen  :-[ vi trenger han på laget !

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #89 på: November 20, 2019, 12:20:46 »
Flott piece av Phil!

Phil Hay
@PhilHay_

Ben White found the first week of training under Marcelo Bielsa so intense that he told those closest to him that he feared he wouldn't cope. Instead, he's been the outstanding centre-back in the Championship so far:

https://theathletic.com/1384972/2019/11/20/a-white-wall-how-bielsa-built-the-football-leagues-meanest-defence-around-a-22-year-old-who-is-tempting-liverpool/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan