Skrevet av Emne: Preseasonkamp: vs Man. United @ Optus Stadium, Perth, onsdag 17/7-2019 kl 13:00  (Lest 16657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lundewhites

I fjor så spilte Leeds følgende kamper
Forrest Green 2-1 seier
York 1-1
Southend 1-1
Oxford 3-4 tap
Guiseley 4-3 seier
Las Palmas 1-0 seier
Og de samme negative menneskene som slakter gutta i år, slaktet de da.
Jeg var veldig godt fornøyd med 1 omgang, men i 2 gikk de fullstendig tomme. De er midt i en knallhard oppkjøringsperiode og løsner vel ikke opp før mot midten av neste uke. Jeg er ikke bekymret i det hele tatt og med Ayling og White inn i forsvaret og Klich og Costa inn for Forshaw og Roofe, så blir dette veldig bra!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Larsen.

I fjor så spilte Leeds følgende kamper
Forrest Green 2-1 seier
York 1-1
Southend 1-1
Oxford 3-4 tap
Guiseley 4-3 seier
Las Palmas 1-0 seier
Og de samme negative menneskene som slakter gutta i år, slaktet de da.
Jeg var veldig godt fornøyd med 1 omgang, men i 2 gikk de fullstendig tomme. De er midt i en knallhard oppkjøringsperiode og løsner vel ikke opp før mot midten av neste uke. Jeg er ikke bekymret i det hele tatt og med Ayling og White inn i forsvaret og Klich og Costa inn for Forshaw og Roofe, så blir dette veldig bra!

+++1 :)
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Denne kampen var vel dårlig nytt om og for Bamford og Roofe, pluss Cooper og Berardi!


Ellers var det vel mange som klarte seg ganske bra?




Er det ingen som forstår at å reise til den andre siden av KLOKKA gjør noe med et lag? Vi hadde vært i Perth i 2-3 dager, mens Scum hadde vært Down Under i godt over en uke!



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Denne kampen var vel dårlig nytt om og for Bamford og Roofe, pluss Cooper og Berardi!


Ellers var det vel mange som klarte seg ganske bra?




Er det ingen som forstår at å reise til den andre siden av KLOKKA gjør noe med et lag? Vi hadde vært i Perth i 2-3 dager, mens Scum hadde vært Down Under i godt over en uke!


Et viktig poeng å ta med seg. Det er vel 7 timer tidsforskjell mellom England og Perth, så absolutt ikke helt optimalt å spille fotball bare et par dager senere. Veldig forundret over dette Australia-opplegget.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

LeedsUnited Mad

#lufc Leeds have sold 20,000 tickets for today’s match. Yep, 20k!



Over 55.000 tilstede!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Denne kampen var vel dårlig nytt om og for Bamford og Roofe, pluss Cooper og Berardi!


Ellers var det vel mange som klarte seg ganske bra?




Er det ingen som forstår at å reise til den andre siden av KLOKKA gjør noe med et lag? Vi hadde vært i Perth i 2-3 dager, mens Scum hadde vært Down Under i godt over en uke!

Er nok vanskelig det med tidsforskjellen. Men vi ble rett å slett avkledd, og viste at vi mangler kreativitet, kraft og fart i laget. Og det som var skremmende var , min vante syndebukk. Cooper, og nå Berardi. Rett å slett for dårlige

RoarG

Denne kampen var vel dårlig nytt om og for Bamford og Roofe, pluss Cooper og Berardi!


Ellers var det vel mange som klarte seg ganske bra?




Er det ingen som forstår at å reise til den andre siden av KLOKKA gjør noe med et lag? Vi hadde vært i Perth i 2-3 dager, mens Scum hadde vært Down Under i godt over en uke!

Er nok vanskelig det med tidsforskjellen. Men vi ble rett å slett avkledd, og viste at vi mangler kreativitet, kraft og fart i laget. Og det som var skremmende var , min vante syndebukk. Cooper, og nå Berardi. Rett å slett for dårlige
Enig. Tidsforskjellen kan ikke forklare dette tapet. Denne kampen viste hvor langt unna Leeds er det nivået man ønsker at man er på. Nyttig påminnelse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Denne kampen var vel dårlig nytt om og for Bamford og Roofe, pluss Cooper og Berardi!


Ellers var det vel mange som klarte seg ganske bra?




Er det ingen som forstår at å reise til den andre siden av KLOKKA gjør noe med et lag? Vi hadde vært i Perth i 2-3 dager, mens Scum hadde vært Down Under i godt over en uke!

Er nok vanskelig det med tidsforskjellen. Men vi ble rett å slett avkledd, og viste at vi mangler kreativitet, kraft og fart i laget. Og det som var skremmende var , min vante syndebukk. Cooper, og nå Berardi. Rett å slett for dårlige
Enig. Tidsforskjellen kan ikke forklare dette tapet. Denne kampen viste hvor langt unna Leeds er det nivået man ønsker at man er på. Nyttig påminnelse.

I tillegg:
-ManU stilte med tilnærmet fullt lag
, Leeds hadde flere gode værende hjemme
-ManU brukte 11 innbyttere, Leeds hadde kun 16 spillere med mange ferske tenåringer.

ManU tok PR- oppholdet/ kampen mye mer alvorlig enn Leeds.

Leeds er ikke så dårlig som det ble vist, men midtstopper problemet er nok reelt.


h.b

  • Gjest
Denne kampen var vel dårlig nytt om og for Bamford og Roofe, pluss Cooper og Berardi!


Ellers var det vel mange som klarte seg ganske bra?




Er det ingen som forstår at å reise til den andre siden av KLOKKA gjør noe med et lag? Vi hadde vært i Perth i 2-3 dager, mens Scum hadde vært Down Under i godt over en uke!

Er nok vanskelig det med tidsforskjellen. Men vi ble rett å slett avkledd, og viste at vi mangler kreativitet, kraft og fart i laget. Og det som var skremmende var , min vante syndebukk. Cooper, og nå Berardi. Rett å slett for dårlige
Enig. Tidsforskjellen kan ikke forklare dette tapet. Denne kampen viste hvor langt unna Leeds er det nivået man ønsker at man er på. Nyttig påminnelse.

I tillegg:
-ManU stilte med tilnærmet fullt lag
, Leeds hadde flere gode værende hjemme
-ManU brukte 11 innbyttere, Leeds hadde kun 16 spillere med mange ferske tenåringer.

ManU tok PR- oppholdet/ kampen mye mer alvorlig enn Leeds.

Leeds er ikke så dårlig som det ble vist, men midtstopper problemet er nok reelt.

Innbyttere holder ikke som unnskyldning. Lå under 2-0 allerede etter 27 minutter. Hadde vi først vært under etter 55 minutter, da kan det forsvares. Men etter 27 minutter.

Promotion 2010

Kamprapport:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-0-manchester-united-4-promising-signs-but-same-burning-issues-before-depleted-whites-run-out-of-gas-1-9883803/amp?__twitter_impression=true

Leeds United: Casilla, Douglas, Forshaw, Cooper, Roofe, Bamford (Bogusz 63), Dallas (Hosannah 66), Hernandez (Stevens 77), Harrison, Phillips, Berardi. Subs not used: Miazek, Oduor.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Leeds United Live

Most recent attendances in Man Utd rivalries away from Old Trafford:

55,274 vs Leeds Utd
54,316 vs Man City
52,908 vs Liverpool

 Not famous anymore.

#LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973