Skrevet av Emne: Preseasonkamp: vs Cagliari Calcio @ Sardegna Arena 27/7-2019 kl 20.30  (Lest 130723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor vi ikke har handlet/lånt/byttet inn en ny spiss i sommer.  Men regner med Bielsa har kontroll.  Costa virker som en vi kan få glede av utover når han blir varm i trøyen.
Medlem 94237

Hallgeir *

I tverrligger...?
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Virker som Bielsa har blitt mer pågående med engelsken sin!  ;D
Medlem 94237

Hallgeir *

Vi har mye mer ball i siste del av omgangen.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Vi har mye mer ball i siste del av omgangen.
Vi har mye ball i hver eneste kamp vi Hallgeir. Problemet er at vi har for dårlige avsluttere. Bekymringsfullt :(

auren

Pause. 1-0. Jevn kamp. Vi møter absolutt et godt lag av PL-standard. Føler vi er frynsete bakover og for upresise fremover. Akkurat som i fjor. Men lite tempo i kampen. Typisk treningskamp.

Hvilken formasjon spiller vi? Davis spilte jo en slags indreløper på slutten av omgangen.

Pablo har hatt mye ball, men også hatt en god del slurv. Satser på at han tar seg opp i andre omgang. Spent på om Bogusz kommer inn etterhvert. 

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Det vil bedre seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

....huff...så langt.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Ser greit ut, men mangler kvalitet i de avgjørende faser. Syns hakkekyllingen Cooper er for mye strake armer og gjør det vanskelig for medspillere, så han spiller til de i vanskelige situasjoner. Bamford rusler rundt og gjør lite. Costa er et lyspunkt. Davies uvenn med ballen. Kiko god. Forshaw for mye støtte, men ellers en grei omgang

Hallgeir *

Vi har mye mer ball i siste del av omgangen.
Vi har mye ball i hver eneste kamp vi Hallgeir. Problemet er at vi har for dårlige avsluttere. Bekymringsfullt :(
[/quote

Jeg motsier deg definitivt ikke. Prøver bare å finne det som er positivt, siden første del av omgangen ikke var noe å skrive hjem om.
Super Leeds since 1968

leedslife

Synes det har vært OK. Bør ta litt større risiko med frispilling. Svært nær å treffe Davies 2-3 ganger, men presisjon eller touch for dårlig. Liker det jeg ser av White.

Vanskelig å få noe fra italienske lag hvis presisjon og timing ikke er spot on

Lundewhites

Helt greit dette mot et meget godt organisert Cagliarilag. Dallas inn for Berardi, Doughlas inn for Davis og Harrison inn for Forshaw, så trur jeg det blir en helt annen rytme i spillet. 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

leedslife

Phillips sover litt på målet.regner med han våkner til neste helg

Bjorn

Vi har mye mer ball i siste del av omgangen.
Vi har mye ball i hver eneste kamp vi Hallgeir. Problemet er at vi har for dårlige avsluttere. Bekymringsfullt :(
Vil endre litt på det du sa. Våre spillere har ikke avsluttet bra nok. Det er mange mål i flere av våre spillere, det vet vi. Sitter ikke ennå, men det kommer nok.
Marching On! 4276

Josch

Treningskamper betyr ikke allverden. I fjor hadde vi en daff treningskamp før premieren. Det var et heltent lag som møtte Stoke en uke senere. Dessuten vil vi møte en en annen spillestil i ch.ship. Det er søndag som teller.

HåvardK

I fjor var det flere som fremhevet Berardis distribusjonsevner. Kan ikke si at jeg har sett mye av det i denne kampen.
Ellers bør Bamford få seg et mål snart. Ser ut som om selvtilliten forsvinner mer og mer utover i omgangen.

HåvardK

Vi har mye mer ball i siste del av omgangen.
Vi har mye ball i hver eneste kamp vi Hallgeir. Problemet er at vi har for dårlige avsluttere. Bekymringsfullt :(
Vil endre litt på det du sa. Våre spillere har ikke avsluttet bra nok. Det er mange mål i flere av våre spillere, det vet vi. Sitter ikke ennå, men det kommer nok.
Det er vel en objektiv oppfatning at dette var hovedproblemet forrige sesong også? Jeg bekymrer meg også for at dette kan se ut til å vedvare.

NT

Moro å se de nye, Ben White med gule sko og flotte langpasninger, fin type. Ikke satt på duellprøver ennå.  Costa har jo definitivt steget, han er en klar forstrekning. Bamford, som beskrevet - han tusler rundt. Savner evnen til tydelige rykk for å skape rom, ogKlich sine dype løp sentralt. Må ha mer fart og bevegelse på den siste tredjedelen.  Gleder meg til 2 omgang og kun 1 uke igjen....

Bristol har litt å pusse på de også siste uka..

https://www.bcfc.co.uk/news/report-bristol-city-0-5-crystal-palace/

GeirO

Helt greit dette mot et meget godt organisert Cagliarilag. Dallas inn for Berardi, Doughlas inn for Davis og Harrison inn for Forshaw, så trur jeg det blir en helt annen rytme i spillet.
Dallas med i begge kveldens kamper.....sterkt.
MOT

Forever Whites

Helt greit dette mot et meget godt organisert Cagliarilag. Dallas inn for Berardi, Doughlas inn for Davis og Harrison inn for Forshaw, så trur jeg det blir en helt annen rytme i spillet.
Dallas med i begge kveldens kamper.....sterkt.

Tror nok han mente til neste helg.  ;)
Medlem 94237

Lundewhites

Helt greit dette mot et meget godt organisert Cagliarilag. Dallas inn for Berardi, Doughlas inn for Davis og Harrison inn for Forshaw, så trur jeg det blir en helt annen rytme i spillet.
Dallas med i begge kveldens kamper.....sterkt.
J det hadde vært veldig sterkt! Det gjelder forsåvidt de to andre og. Men mulig du missforstår?  Jeg tenkte til serieåpningen  ;)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

RoarG

Helt greit dette mot et meget godt organisert Cagliarilag. Dallas inn for Berardi, Doughlas inn for Davis og Harrison inn for Forshaw, så trur jeg det blir en helt annen rytme i spillet.
Douglas, Dallas og Harrison er i England. De spilte mot Girona.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Straffe Leeds!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Flere som trøbler med streamen? Jeg har betalt, og så innmarsjen før kampstart. Måtte avslutte for å gjøre noe annet i noen få minutter og siden det kommer jeg ikke inn igjen. Får bare opp en side som sier Join eller Login. Selv om jeg er innlogget, og My Subscriptions bekrefter at jeg skulle ha tilgang.

flynn

auren

1-1!! PABLOOOO!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Flere som trøbler med streamen? Jeg har betalt, og så innmarsjen før kampstart. Måtte avslutte for å gjøre noe annet i noen få minutter og siden det kommer jeg ikke inn igjen. Får bare opp en side som sier Join eller Login. Selv om jeg er innlogget, og My Subscriptions bekrefter at jeg skulle ha tilgang.

flynn
[/quote

1-1 Pablo.

Har fungert perfekt her. Registrerte meg på nytt en time før kampstart.
Super Leeds since 1968

Svada

Live Youtube-stream fra kampen hvis noen er interesserte:

https://www.youtube.com/watch?v=VxCHYNLyOs0

 :)

 

auren

God sjanse for Pablo å sette 2-1, men den går himmelhøyt over. Der burde egentlig Bambi satt full fart fremover og avsluttet selv.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Du kan bedre enn det, Pablo!
Super Leeds since 1968

auren

Mateusz for Mateusz. Bogusz in da house!

Clarke har også kommet innpå for Costa.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.