Skrevet av Emne: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, søndag 4. august, kl 17.30 på Viasport 2  (Lest 49399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NT

Føler at laget bør tette til mer når mån går opp i 3-0. Har sett det samme før, det er mer eller mindre samme spillplan uansett resultat. Vi kjører på, selv om bena er trøtte og ditto i hue.  Ã… sette Pablo inn sentralt når han er såpass kjørt er feil, han er vel mannen som mister ballen i forkant av BC sitt mål. Ta av Pablo samtidig med Klich og kjør Costa på kant og Bogusz sentralt. Han har fart og styrke og vi kan demme opp i midt, det var her BC rant igjennom.  Den kreative kraft er ikke så nødvendig på 3-0 og ett kvarter igjen.  Tipper vi med en mer tight midtbane på slutten ville fått flere kontra.

DenHviteYeboah

Veldig solid kamp i 70 minutter! Synes Bristol slapp litt for enkelt til i rommet bak Douglas...og Kiko....
Ellers veldig bra!

-Pablo er fortsatt kongen!
-White ser knallbra ut!
-Bamford scorer!
-Vi satt 3 i nota, bra uttelling!
Bra og konkret oppsummert!

Lucas the Kop Cat

Flere av mulighetene, inkl målet kommer av at vi mister ball for lett. Det må vi slutte med.

Eriksen55

Positiv åpning, vi virket veldig trygge frem til Bristol scoret.
Skryter av Bamford, Pablo, White, Philips, Forshaw og Harrison. ;D

Mye rart av våre backer, og som andre nevner... Kiko er jo myyye på Bærtu( er)  :o

Er det bærtur når Kiko kommer ut 50 m og når ballen først? Isåfall er han ofte på bærtur.

Jeg telte en solid bom i feltet, og en hadde nådde og fikk flikket såvidt. Ble en stor sjanse etter det som han reddet.

Bielsa vil ha en aktiv og offensiv keeper. Da må man regne med at keeper gjør feil. Det blir gambling og tydeligvis så tror dem at det gir mer enn vi taper på det.

Neauer er samne type. Helt ene helgen og ser ut som en klovn kampen etter.

Alt i alt en solid kanp. Ikke første gangen jeg ser laget som ligger under setter inn press mot slutten....så tror ikke vi skal henge oss opp i det. White blir en klippe. Vinner nok ikke like mange dueller som Pontus, men taper nok ikke flere heller, da han er flink til å gå i kropp. Han holder linja og er en god sikringsspiller der Pontus ofte ruset og lett ble overspilt. Fortsatt tidlig, men tror vi blir vanskeligere å kontre på i år.

Douglas skuffet stort. Tipper Davis eller Alioski inn neste kamp.
Harrison ok pluss. Forventer mer, og Costa er nok ikke kjøpt for å sitte på benken.  Forshaw syntes jeg er viktig på midten i 8er rollen. Jobber hardt begge veier. Bør dog øve på skudd...

Endelig er CC i gang!

auren

Fantastisk kamp og et strålende resultat! Vi møtte et lag som sannsynligvis vil kjempe om en topp 6 plassering denne sesong og totaldominerte store deler av kampen. White strålende, Pablo med mye opp og ned. Gjør en del stygge feilpasninger, men alt det er glemt når han gjør det målet og har det utrolige forarbeidet til 2-0. Kiko gjør egentlig en ganske bra kamp, men sitter med hjertet i halsen i mange av involveringene hans. Det hele startet etter noen få sekunder, der han drar av spissen til BC. Dristig, men kunne også fort resultert i 0-1.

Min børs:

Kiko: 6, Dallas, 7, White 8, Cooper 7, Douglas 5, Phillips 7, Pablo 8, Forshaw 7, Klich 7, Harrison 7, Bamford 8

Bring on Forest!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Hva Bielsa sa etter kampen:


Adam Pope
Will put Bielsa & Bamford post match interviews online shortly but MB said #lufc dominated the first 30 mins of each half but conceded possession to easily in the two closing periods. Says his more defensive minded substitutions sent a signal to Bristol to attack. #lufc

He agreed that Ben White had a very good debut, talked about Pablo breaking balance of the opponent & how Kiko took risks atright time which paid off but crucially “managed the tempo of the game” & read it well. Very pleased with Bamford’s strength & character on the ball.

Bamford explained how he has worked on being more aggressive & how he wants the team to rely on him so that when the ball goes forward it sticks. Not perturbed by his critics & full of confidence in his ability as well carrying the load of possibly being the only striker.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

Nå bare venter jeg på at kona skal få sett ferdig dette NesteSommer tullet på TVNorge, så jeg kan få sett kampen en gang til

HåvardK

Nå bare venter jeg på at kona skal få sett ferdig dette NesteSommer tullet på TVNorge, så jeg kan få sett kampen en gang til
Er så glad for at jeg har egen TV i kjellerstua.

Kato

Det er moro å se Leeds spille fotball, ekstremt moro. Vi bare maler på. Styrer kamper, spiller fantastisk fotball, skaper målsjanser, maler motstanderne i stykker.

Mine vurderinger:

Casilla 5 - Ikke straffet av flere hasardiøse skogturer i dag. Kun tilfeldig det. Et sirkus av en keeper jeg ikke kan fatte er den som skal være førstevalg hos oss. Kommer til å koste mange baklengs om det han drev med i dag fortsetter. Må jo gjøre de foran seg usikre. Kan vi rykke opp med Casilla i mål?

Dallas 6 - Så tyngre ut, spesielt i første omgang. Bedre etter hvert, strålende forarbeid på tredjemålet.

Cooper 7 - Slet med Diedhou i lufta periodevis. Bra ellers i en kamp vi hadde lite problemer første 75.

White 9 - Alldeles strålende, registrerte ikke en eneste feil. Fantastisk ro med ball, og en nydelig pasningsfot. Ingen fakter, kun hardt arbeid. Flott spiller.

Douglas 5 - Svakest av utespillerne. Ga bort mye rom, slet en mot en, og var heller ikke all verden fremover. Ser ut til å trenge kamper.

Phillips 7 - Startet svakt med flere balltap, så tung ut da. Vokste seg inn i matchen og var en god skjerm. Savnet han siste 10 når det kokte litt.

Forshaw 7 - Jobber hardt, vanskelig å hanskes med. Kommer til sjanser, og spiller en god kamp.

Klich 7 - Overbevist om at han la ned flest meter ute på matta de 75 minuttene han spilte. Lyktes ikke med alt, men jobber steinhardt og må være et mareritt å spille mot.

Hernandez 9 - Er vel ikke så mye å si. Nydelig mål og assist, involvert i mye. Vi vinner når han er på. Burde vært tatt av etter 80, mye rart defensivt siste 10.

Harrison 7  - Scorer mål, er mye involvert. Flott link White- Harrison med den lange. Blir bare bedre og bedre.

Bamford 8 - Synes han jobber godt, en gang helt nede ved cornerflagget som førsteforsvarer. Scorer mål, er mye involvert, viktig spiller for oss.

Costa 6 - Lite involvert, vi slet den perioden han var inne.

Davis og Alioski ikke vurdert.
 

HåvardK

Sett de første 45 på nytt nå. Vi frustrerer BC med massivt press overalt på banen. Tror ikke de var nær ballen første fem.
Vi slet på venstre ved et par-tre anledninger. Ikke bare Douglas´ feil, men han var ute og syklet litt. Pluss for noen harde og gode crossere, som jeg håper vi får se flere av.
Kalvin rotet litt med ballen, men var ellers strålende. White hadde faktisk to feilpasninger, men ingen av dem vra i farlig posisjon. Veldig rolig med ball.
Dallas slet med farten til motspillerne et par ganger, ikke overraskende.
Forshaw mye involvert, men det lyser ikke mål av den karen.

baste

Hærlig med en seier i boks. Synes laget er meget bra, og det vil nok bli bedre utover.

BAMFORD, en spiller som selv har satt seg mål om å score 20 + Og etter i dag, så tror jeg det vil gå bare bra. Han vil som resten av laget, bli enda bedre etterhvert som kamper spilles.
Utrolig flotte mål, Pablo er i en egen klasse.

Utrolig god start på sesongen, gratulerer folks ! We are LEEDS

jackbauer68

  • Gjest
Det er moro å se Leeds spille fotball, ekstremt moro. Vi bare maler på. Styrer kamper, spiller fantastisk fotball, skaper målsjanser, maler motstanderne i stykker.

Mine vurderinger:

Casilla 5 - Ikke straffet av flere hasardiøse skogturer i dag. Kun tilfeldig det. Et sirkus av en keeper jeg ikke kan fatte er den som skal være førstevalg hos oss. Kommer til å koste mange baklengs om det han drev med i dag fortsetter. Må jo gjøre de foran seg usikre. Kan vi rykke opp med Casilla i mål?

Dallas 6 - Så tyngre ut, spesielt i første omgang. Bedre etter hvert, strålende forarbeid på tredjemålet.

Cooper 7 - Slet med Diedhou i lufta periodevis. Bra ellers i en kamp vi hadde lite problemer første 75.

White 9 - Alldeles strålende, registrerte ikke en eneste feil. Fantastisk ro med ball, og en nydelig pasningsfot. Ingen fakter, kun hardt arbeid. Flott spiller.

Douglas 5 - Svakest av utespillerne. Ga bort mye rom, slet en mot en, og var heller ikke all verden fremover. Ser ut til å trenge kamper.

Phillips 7 - Startet svakt med flere balltap, så tung ut da. Vokste seg inn i matchen og var en god skjerm. Savnet han siste 10 når det kokte litt.

Forshaw 7 - Jobber hardt, vanskelig å hanskes med. Kommer til sjanser, og spiller en god kamp.

Klich 7 - Overbevist om at han la ned flest meter ute på matta de 75 minuttene han spilte. Lyktes ikke med alt, men jobber steinhardt og må være et mareritt å spille mot.

Hernandez 9 - Er vel ikke så mye å si. Nydelig mål og assist, involvert i mye. Vi vinner når han er på. Burde vært tatt av etter 80, mye rart defensivt siste 10.

Harrison 7  - Scorer mål, er mye involvert. Flott link White- Harrison med den lange. Blir bare bedre og bedre.

Bamford 8 - Synes han jobber godt, en gang helt nede ved cornerflagget som førsteforsvarer. Scorer mål, er mye involvert, viktig spiller for oss.

Costa 6 - Lite involvert, vi slet den perioden han var inne.

Davis og Alioski ikke vurdert.

Bielsa: " how Kiko took risks at right time which paid off "
Dette sitatet fra Bielsa sier vel det meste? Kiko spiller som Kiko gjør fordi det er det han får beskjed om å gjøre...

RoarG

Perfekt gjennomført vanskelig bortekamp av gutta. Enkelte glipper på enkeltspillere må man regne med i løpet av en hard kamp. Gleder meg til runde 2.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Perfekt gjennomført vanskelig bortekamp av gutta. Enkelte glipper på enkeltspillere må man regne med i løpet av en hard kamp. Gleder meg til runde 2.
Du har selvsagt helt rett. Ser de siste minuttene nå, og bortsett fra en svak periode rett etter målet, hadde vi full kontroll. Byttene fungerte godt; særlig var Allioski positiv.

Eriksen55

Det er moro å se Leeds spille fotball, ekstremt moro. Vi bare maler på. Styrer kamper, spiller fantastisk fotball, skaper målsjanser, maler motstanderne i stykker.

Mine vurderinger:

Casilla 5 - Ikke straffet av flere hasardiøse skogturer i dag. Kun tilfeldig det. Et sirkus av en keeper jeg ikke kan fatte er den som skal være førstevalg hos oss. Kommer til å koste mange baklengs om det han drev med i dag fortsetter. Må jo gjøre de foran seg usikre. Kan vi rykke opp med Casilla i mål?

Dallas 6 - Så tyngre ut, spesielt i første omgang. Bedre etter hvert, strålende forarbeid på tredjemålet.

Cooper 7 - Slet med Diedhou i lufta periodevis. Bra ellers i en kamp vi hadde lite problemer første 75.

White 9 - Alldeles strålende, registrerte ikke en eneste feil. Fantastisk ro med ball, og en nydelig pasningsfot. Ingen fakter, kun hardt arbeid. Flott spiller.

Douglas 5 - Svakest av utespillerne. Ga bort mye rom, slet en mot en, og var heller ikke all verden fremover. Ser ut til å trenge kamper.

Phillips 7 - Startet svakt med flere balltap, så tung ut da. Vokste seg inn i matchen og var en god skjerm. Savnet han siste 10 når det kokte litt.

Forshaw 7 - Jobber hardt, vanskelig å hanskes med. Kommer til sjanser, og spiller en god kamp.

Klich 7 - Overbevist om at han la ned flest meter ute på matta de 75 minuttene han spilte. Lyktes ikke med alt, men jobber steinhardt og må være et mareritt å spille mot.

Hernandez 9 - Er vel ikke så mye å si. Nydelig mål og assist, involvert i mye. Vi vinner når han er på. Burde vært tatt av etter 80, mye rart defensivt siste 10.

Harrison 7  - Scorer mål, er mye involvert. Flott link White- Harrison med den lange. Blir bare bedre og bedre.

Bamford 8 - Synes han jobber godt, en gang helt nede ved cornerflagget som førsteforsvarer. Scorer mål, er mye involvert, viktig spiller for oss.

Costa 6 - Lite involvert, vi slet den perioden han var inne.

Davis og Alioski ikke vurdert.

Nesten helt enig, bortsett fra Kiko. Syntes du var snill med Costa også  :)

Når han ikke blir straffet når han løper ut og bryter foran..så gjør han vel ikke noe galt som man kan trekke han for? Bielsa nevnte etter kampen at at han tar risiko, at det er bra og setter bra tempo i kampen. Vi kan kontre direkte istedet for innkast i mot, en løpsduell, 5meter eller en sjanse i mot. Dette er en del av taktikken og er nok trent på, så ikke urolig for at de foran blir usikre. Selvfølgelig vil ha gjøre en blemme eller 4 på det der. Men Bielsa må vel mene at vi vinner mer enn vi taper på det, hvis ikke hadde vi nok ikke sett Kiko spille sånn. Hvis alternativet er å kælke ballen ut av stadion eller enkelt dytte den til innkast og miste ballen, så vil jeg heller ha Kiko stilen. Offensivt, bryter foran, forsøke å sette i gang spillet ved enhver anledning.

I mine øyne hadde han 1 grov bom i feltet. Unødvendig å være så på hugget i feltet på 3-0. I tilegg hadde han en bom i første når han såvidt touchet og reddet bra etterpå. Når Kiko går ut i feltet så begynner flere utespillere å starte kontringen. Dem vil frem. Jeg tror det er sånn Bielsa vil ha det, at keeper skal ut å bokse, plukke å sette i gang så raskt som mulig og derfor ble akkurat Kiko hentet.

Sinnsikt irriterende når det blir baklengs av det. Men Kiko vil nok fortsette sitt spill. Cluet må være å bli bedre på å vurdere, men skal man tjene på sånn spill må man også gamble :)




Cherry

Positiv åpning, vi virket veldig trygge frem til Bristol scoret.
Skryter av Bamford, Pablo, White, Philips, Forshaw og Harrison. ;D

Mye rart av våre backer, og som andre nevner... Kiko er jo myyye på Bærtu( er)  :o

Er det bærtur når Kiko kommer ut 50 m og når ballen først? Isåfall er han ofte på bærtur.

Jeg telte en solid bom i feltet, og en hadde nådde og fikk flikket såvidt. Ble en stor sjanse etter det som han reddet.

Bielsa vil ha en aktiv og offensiv keeper. Da må man regne med at keeper gjør feil. Det blir gambling og tydeligvis så tror dem at det gir mer enn vi taper på det.

Neauer er samne type. Helt ene helgen og ser ut som en klovn kampen etter.

Alt i alt en solid kanp. Ikke første gangen jeg ser laget som ligger under setter inn press mot slutten....så tror ikke vi skal henge oss opp i det. White blir en klippe. Vinner nok ikke like mange dueller som Pontus, men taper nok ikke flere heller, da han er flink til å gå i kropp. Han holder linja og er en god sikringsspiller der Pontus ofte ruset og lett ble overspilt. Fortsatt tidlig, men tror vi blir vanskeligere å kontre på i år.

Douglas skuffet stort. Tipper Davis eller Alioski inn neste kamp.
Harrison ok pluss. Forventer mer, og Costa er nok ikke kjøpt for å sitte på benken.  Forshaw syntes jeg er viktig på midten i 8er rollen. Jobber hardt begge veier. Bør dog øve på skudd...

Endelig er CC i gang!

Ikke for å svartmale, men klarer ikke å "dy meg":

Måten Kiko leser/vurderer spillet på er ikke bra når han ruser utenfor 16 meter for å ta del i en duell....dueller så langt ute skal ikke keeper involvere seg i...selv om denne gikk bra.
Han har mange gode inngripener, er god med ballen i beina og treffer medspillere godt på pasninger i kampen - men det er jo utboksinger I FELTET på cornere /frispark han bommer mest på ...timingen/plasseringen virker mange ganger feil.
Cooper kan nok skrive under på dette i dag....ift utboksinger :o
Håper virkelig Kiko tilpasser seg dette snarlig.
 

Blank_File

Positiv åpning, vi virket veldig trygge frem til Bristol scoret.
Skryter av Bamford, Pablo, White, Philips, Forshaw og Harrison. ;D

Mye rart av våre backer, og som andre nevner... Kiko er jo myyye på Bærtu( er)  :o

Er det bærtur når Kiko kommer ut 50 m og når ballen først? Isåfall er han ofte på bærtur.

Jeg telte en solid bom i feltet, og en hadde nådde og fikk flikket såvidt. Ble en stor sjanse etter det som han reddet.

Bielsa vil ha en aktiv og offensiv keeper. Da må man regne med at keeper gjør feil. Det blir gambling og tydeligvis så tror dem at det gir mer enn vi taper på det.

Neauer er samne type. Helt ene helgen og ser ut som en klovn kampen etter.

Alt i alt en solid kanp. Ikke første gangen jeg ser laget som ligger under setter inn press mot slutten....så tror ikke vi skal henge oss opp i det. White blir en klippe. Vinner nok ikke like mange dueller som Pontus, men taper nok ikke flere heller, da han er flink til å gå i kropp. Han holder linja og er en god sikringsspiller der Pontus ofte ruset og lett ble overspilt. Fortsatt tidlig, men tror vi blir vanskeligere å kontre på i år.

Douglas skuffet stort. Tipper Davis eller Alioski inn neste kamp.
Harrison ok pluss. Forventer mer, og Costa er nok ikke kjøpt for å sitte på benken.  Forshaw syntes jeg er viktig på midten i 8er rollen. Jobber hardt begge veier. Bør dog øve på skudd...

Endelig er CC i gang!

Ikke for å svartmale, men klarer ikke å "dy meg":

Måten Kiko leser/vurderer spillet på er ikke bra når han ruser utenfor 16 meter for å ta del i en duell....dueller så langt ute skal ikke keeper involvere seg i...selv om denne gikk bra.
Han har mange gode inngripener, er god med ballen i beina og treffer medspillere godt på pasninger i kampen - men det er jo utboksinger I FELTET på cornere /frispark han bommer mest på ...timingen/plasseringen virker mange ganger feil.
Cooper kan nok skrive under på dette i dag....ift utboksinger :o
Håper virkelig Kiko tilpasser seg dette snarlig.
Jeg har nesten litt samme følelsen som når jeg trener 7 åringen min. Det er liksom sånn at man er litt nervøs hele tiden også blir man så utrolig letta de gangen det går bra. Feltarbeidet til Kiko er helt vilt sånn jeg ser det med mine utrente øyne. Jeg kan nesten ikke tro det jeg ser av og til. Utrustningen er også voldsom, men føles litt bedre timet om ikke annet. Det går bare så utrolig galt når det går galt.

Mulig jeg er blitt noe farget av Kato, men jeg skjønner ingenting av Casilla. At dette kan ha vært en keeper Real Madrid ser til i nøden er for meg en gåte. Ikke alt er elendig, ikke i det hele tatt, men det er så utrygt.

HåvardK

Positiv åpning, vi virket veldig trygge frem til Bristol scoret.
Skryter av Bamford, Pablo, White, Philips, Forshaw og Harrison. ;D

Mye rart av våre backer, og som andre nevner... Kiko er jo myyye på Bærtu( er)  :o

Er det bærtur når Kiko kommer ut 50 m og når ballen først? Isåfall er han ofte på bærtur.

Jeg telte en solid bom i feltet, og en hadde nådde og fikk flikket såvidt. Ble en stor sjanse etter det som han reddet.

Bielsa vil ha en aktiv og offensiv keeper. Da må man regne med at keeper gjør feil. Det blir gambling og tydeligvis så tror dem at det gir mer enn vi taper på det.

Neauer er samne type. Helt ene helgen og ser ut som en klovn kampen etter.

Alt i alt en solid kanp. Ikke første gangen jeg ser laget som ligger under setter inn press mot slutten....så tror ikke vi skal henge oss opp i det. White blir en klippe. Vinner nok ikke like mange dueller som Pontus, men taper nok ikke flere heller, da han er flink til å gå i kropp. Han holder linja og er en god sikringsspiller der Pontus ofte ruset og lett ble overspilt. Fortsatt tidlig, men tror vi blir vanskeligere å kontre på i år.

Douglas skuffet stort. Tipper Davis eller Alioski inn neste kamp.
Harrison ok pluss. Forventer mer, og Costa er nok ikke kjøpt for å sitte på benken.  Forshaw syntes jeg er viktig på midten i 8er rollen. Jobber hardt begge veier. Bør dog øve på skudd...

Endelig er CC i gang!

Ikke for å svartmale, men klarer ikke å "dy meg":

Måten Kiko leser/vurderer spillet på er ikke bra når han ruser utenfor 16 meter for å ta del i en duell....dueller så langt ute skal ikke keeper involvere seg i...selv om denne gikk bra.
Han har mange gode inngripener, er god med ballen i beina og treffer medspillere godt på pasninger i kampen - men det er jo utboksinger I FELTET på cornere /frispark han bommer mest på ...timingen/plasseringen virker mange ganger feil.
Cooper kan nok skrive under på dette i dag....ift utboksinger :o
Håper virkelig Kiko tilpasser seg dette snarlig.
Deler dine inntrykk.

h.b

  • Gjest
Positiv åpning, vi virket veldig trygge frem til Bristol scoret.
Skryter av Bamford, Pablo, White, Philips, Forshaw og Harrison. ;D

Mye rart av våre backer, og som andre nevner... Kiko er jo myyye på Bærtu( er)  :o

Er det bærtur når Kiko kommer ut 50 m og når ballen først? Isåfall er han ofte på bærtur.

Jeg telte en solid bom i feltet, og en hadde nådde og fikk flikket såvidt. Ble en stor sjanse etter det som han reddet.

Bielsa vil ha en aktiv og offensiv keeper. Da må man regne med at keeper gjør feil. Det blir gambling og tydeligvis så tror dem at det gir mer enn vi taper på det.

Neauer er samne type. Helt ene helgen og ser ut som en klovn kampen etter.

Alt i alt en solid kanp. Ikke første gangen jeg ser laget som ligger under setter inn press mot slutten....så tror ikke vi skal henge oss opp i det. White blir en klippe. Vinner nok ikke like mange dueller som Pontus, men taper nok ikke flere heller, da han er flink til å gå i kropp. Han holder linja og er en god sikringsspiller der Pontus ofte ruset og lett ble overspilt. Fortsatt tidlig, men tror vi blir vanskeligere å kontre på i år.

Douglas skuffet stort. Tipper Davis eller Alioski inn neste kamp.
Harrison ok pluss. Forventer mer, og Costa er nok ikke kjøpt for å sitte på benken.  Forshaw syntes jeg er viktig på midten i 8er rollen. Jobber hardt begge veier. Bør dog øve på skudd...

Endelig er CC i gang!

Ikke for å svartmale, men klarer ikke å "dy meg":

Måten Kiko leser/vurderer spillet på er ikke bra når han ruser utenfor 16 meter for å ta del i en duell....dueller så langt ute skal ikke keeper involvere seg i...selv om denne gikk bra.
Han har mange gode inngripener, er god med ballen i beina og treffer medspillere godt på pasninger i kampen - men det er jo utboksinger I FELTET på cornere /frispark han bommer mest på ...timingen/plasseringen virker mange ganger feil.
Cooper kan nok skrive under på dette i dag....ift utboksinger :o
Håper virkelig Kiko tilpasser seg dette snarlig.
Deler dine inntrykk.

Kan Kiko slite med synet. Virker som han er langsynt, og når han kommer nær ballen, da ser han ikke ballen helt

leedslife

Føler at laget bør tette til mer når mån går opp i 3-0. Har sett det samme før, det er mer eller mindre samme spillplan uansett resultat. Vi kjører på, selv om bena er trøtte og ditto i hue.  Ã… sette Pablo inn sentralt når han er såpass kjørt er feil, han er vel mannen som mister ballen i forkant av BC sitt mål. Ta av Pablo samtidig med Klich og kjør Costa på kant og Bogusz sentralt. Han har fart og styrke og vi kan demme opp i midt, det var her BC rant igjennom.  Den kreative kraft er ikke så nødvendig på 3-0 og ett kvarter igjen.  Tipper vi med en mer tight midtbane på slutten ville fått flere kontra.

Kan heller fatte hvorfor vi flyttet pablo sentralt.
Svært svak i presset. Natt og dag mellom han og klich.

Pablo klart mest effektiv fra høyre.

Eriksen55

Føler at laget bør tette til mer når mån går opp i 3-0. Har sett det samme før, det er mer eller mindre samme spillplan uansett resultat. Vi kjører på, selv om bena er trøtte og ditto i hue.  Ã… sette Pablo inn sentralt når han er såpass kjørt er feil, han er vel mannen som mister ballen i forkant av BC sitt mål. Ta av Pablo samtidig med Klich og kjør Costa på kant og Bogusz sentralt. Han har fart og styrke og vi kan demme opp i midt, det var her BC rant igjennom.  Den kreative kraft er ikke så nødvendig på 3-0 og ett kvarter igjen.  Tipper vi med en mer tight midtbane på slutten ville fått flere kontra.

Kan heller fatte hvorfor vi flyttet pablo sentralt.
Svært svak i presset. Natt og dag mellom han og klich.

Pablo klart mest effektiv fra høyre.

Ja, desverre.

Offensivt hadde det vært spennende med Pablo som nr 10, Costa høyreving, Klich 8, Phillips 4 og en av de 4-5 andre vingene til venstre. Defensivt vil vi tape mye på løpskraft og duellstyrke ved å ta ut Forshaw.

Nekter å tro at Costa er hentet som backup for Pablo.

Kommer Kent inn blir det spennende å se hvordan vi stiller. Roberts blir nok spiss igjen og jeg sliter med å se hvor og når Clarke skal spille.

Syntes det ikke er så tynt jeg!

NT

Nei, det er ikke tynt i det hele tatt, vel og merke om vi unngår like mye skader som ifjor. Forh.vis er de nå blitt mer herdet etter første sesong med Bielsa og færre slitasjeskaer. I tillegg er rollene satt og alt fungerer fra dag 1.  Var moro å se laget igår, enda mer moro å se reprise idag. Synes Douglas kan få litt redusert kritikk, han er villig på vei fremover når laget mister ball og kommer så ikke i posisjon ved 3 anledninger i 1 omgang . Det er vel representativt for laget, man er så offensiv fokusert at de tar sjanser og lever med risikoen bakover i kontra. 
Vi på sidelinja får bare stålsette oss, og håpe at vi får det første målet i kampene

Forøvrig var det vel litt mer villighet til å gå på langskudd ( utenfor 16 m ) i går.  De kan med hell både fyre av/markere skudd for å få motstanders forsvar ut, for også kunne tre igjennom.  Tipper Forshaw scorer mot Forest !

Cannavaro

Vi spilte en strålende kamp, og vinner fullt fortjent.  Det er masse godt spillermateriell på plass nå.  Ben White ville bli en god forsterkning, det så jeg i kampen mot Guiseley.  Vi fortsetter med Bielsa ball, og det virket overbevisende på søndag.  Sesongen er jo lang, så jeg tenker det er lurt å investere i en real målscorer uansett om Roofe stikker til Belgia. Vi skaper alltid sjanser, og da trenger vi flere enn Bamford som scorer på servicen som blir gitt.  Dersom vi henter Kent, så får vi håpe at både han, Pablo, Harrison og Bamford har 10+ mål iår.
Kiko er en klovn, blir han instruert til å spille sånn ??  Vi ser ikke ut som et 100 % topplag med ham bakerst. Det ser rart ut.

Men, vi er helt der oppe igjen iår vil jeg tro.  Det er ikke mange lag i divisjonen som er mye bedre enn oss.  Forblir positiv  :D
MFLU - Miracles For Leeds United