Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 10/8-19 kl 13.30 på Viasport 2  (Lest 25091 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

2 dager til kamp og ingen kamptråd??

Her fortsetter vi nok med samme mannskap som gruset BC. Forest totalt ute av det hjemme mot WBA. Her bør det bli seier. 2-0 til Leeds etter scoringer av Bamford og Klich.

Pre game presser i dag klokken 15 norsk tid visstnok. Blir spennende å følge med på!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

tipper vi tar denne med god margin...3 eller 4-0.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

tipper vi tar denne med god margin...3 eller 4-0.
Serr?
De første kampene pleier jo å være bingo i denne divisjonen...Sjelden jeg tror at vi spaserer oss til seier ;)

B_Ød

tipper vi tar denne med god margin...3 eller 4-0.
Serr?
De første kampene pleier jo å være bingo i denne divisjonen...Sjelden jeg tror at vi spaserer oss til seier ;)
Tror på gutta jeg!! Vinduet gir dem en boozt også vettu  ;)
Ups & Ups!!

Torpe-do

Syns ikkje skogvoktar-fansen verkar veldig positive i forkant av dette møtet!

http://www.forestforum.co.uk/showthread.php?t=48044

Er alltid nervøs framfor eit møte mot Nottingham Forest, men eg håpar og trur me vinn denne.

leedslife

Skal vel få det tøft defensivt forrest.
Skal bli spennende å se om vi klarer å knekke koden mot lag som legger seg ned å spiller på U.
Fortsetter Pablo som sist?
Costa, Clarke og Eddie skal jo kunne gi gode alternativer fra 65 minutt

Som alltid optimist.. 4-1

B_Ød

litt slapt her syns jeg...så da tipper jeg 0-2.

Discuss!!!!
Ups & Ups!!

RoarG

litt slapt her syns jeg...så da tipper jeg 0-2.

Discuss!!!!
Vi scorer. Og mer enn ett mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

7-2, Bamford*4, Hernandez, Costa og Harrisson. Baklengs etter corner og keeper på bærtur, samt straffe etter at Cooper meier ned en motstander på vei ut av 16 meter helt til høyre. 5-0 etter 36 min og 5-2 etter 54 min.
"Who needs Cantona??"

B_Ød

7-2, Bamford*4, Hernandez, Costa og Harrisson. Baklengs etter corner og keeper på bærtur, samt straffe etter at Cooper meier ned en motstander på vei ut av 16 meter helt til høyre. 5-0 etter 36 min og 5-2 etter 54 min.

presist nok der ja  ;)
Ups & Ups!!

RoarG

2-1 til Leeds. Målscorere: Bamford og Forshaw (denne gangen treffer han innenfor ramma).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road,
« Svar #11 på: August 09, 2019, 15:32:41 »
Leeds superfavoritt, stoooort bananskall (0-0, 0-1.....?)
MOT

leedslife

En benk bestående av Alioski, Bogusz,Clarke,Costa,Nkethia, Shack er som å komme inn på danseklubben med nypussa sko og ene hånda på skrittet og andre på hylsteret.
Det vil jo gi oss utrolige gode muligheter til å påvirke kampbildet

RoarG

En benk bestående av Alioski, Bogusz,Clarke,Costa,Nkethia, Shack er som å komme inn på danseklubben med nypussa sko og ene hånda på skrittet og andre på hylsteret.
Det vil jo gi oss utrolige gode muligheter til å påvirke kampbildet
Må si jeg deler din oppfatning. Ingen grunn til ikke å sette preg på denne kampen. Eller denne divisjonen, for den saks skyld.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

En benk bestående av Alioski, Bogusz,Clarke,Costa,Nkethia, Shack er som å komme inn på danseklubben med nypussa sko og ene hånda på skrittet og andre på hylsteret.
Det vil jo gi oss utrolige gode muligheter til å påvirke kampbildet

Det er noen sterke bilder du skaper for oss her  8)

ingve1960

Kan ed spela denne???

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Blir vel nesten samme lag som sist. Berardi gpr inn i troppen. Blir ikke overrasket om Alioski eller Davis velges foran Douglas. Men Bielsa er ikke en som bytter nesten uansett prestasjon. Ryker Douglas ut av 11ern havner fort rett på tribuna da mange kan bekle flere posisjoner og vil fungere som backup. Han får nok noen flere sjanser  :)

Kiko - Dallas, White, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Forshaw, Harrison - Bamford

Miazek, Berardi, Davis/Shackleton , Bogusz, Alioski, Costa og Clarke.

Er nok ikke i Bielsa sin ånd å kaste Ed rett inn. Men håper han overrasker. Da ryker vel Clarke?

Stor tro på en relativ komfortabel seier. 3-0, Bamford x3 8)

Forever Whites

Jeg har troen på 0-0.  Mye mer optimistisk enn 2-0 tapet jeg spådde i forrige runde!  ;D
Medlem 94237

Cherry

Rolig 2-1......
 

jackbauer68

  • Gjest
Blir vel nesten samme lag som sist. Berardi gpr inn i troppen. Blir ikke overrasket om Alioski eller Davis velges foran Douglas. Men Bielsa er ikke en som bytter nesten uansett prestasjon. Ryker Douglas ut av 11ern havner fort rett på tribuna da mange kan bekle flere posisjoner og vil fungere som backup. Han får nok noen flere sjanser  :)

Kiko - Dallas, White, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Forshaw, Harrison - Bamford

Miazek, Berardi, Davis/Shackleton , Bogusz, Alioski, Costa og Clarke.

Er nok ikke i Bielsa sin ånd å kaste Ed rett inn. Men håper han overrasker. Da ryker vel Clarke?

Stor tro på en relativ komfortabel seier. 3-0, Bamford x3 8)

Aner ikkje hva dette med deg og Douglas er, men eg skal nesten garantere at han spiller alle kampene om han holder seg frisk.

leedslife

Blir vel nesten samme lag som sist. Berardi gpr inn i troppen. Blir ikke overrasket om Alioski eller Davis velges foran Douglas. Men Bielsa er ikke en som bytter nesten uansett prestasjon. Ryker Douglas ut av 11ern havner fort rett på tribuna da mange kan bekle flere posisjoner og vil fungere som backup. Han får nok noen flere sjanser  :)

Kiko - Dallas, White, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Forshaw, Harrison - Bamford

Miazek, Berardi, Davis/Shackleton , Bogusz, Alioski, Costa og Clarke.

Er nok ikke i Bielsa sin ånd å kaste Ed rett inn. Men håper han overrasker. Da ryker vel Clarke?

Stor tro på en relativ komfortabel seier. 3-0, Bamford x3 8)

Aner ikkje hva dette med deg og Douglas er, men eg skal nesten garantere at han spiller alle kampene om han holder seg frisk.

Douglas hadde bra kontroll på Weissmann. Tingen var at han mannsmarkerte han. Bristol kom gjennom på høyre siden i første omg pga Weissmann trakk inn. Foreshaw og Harrison som sov to ganger med fri mann fra Bristol City.

Douglas slet mot han vingen som kom inn i andre. Ganske temposvak så får ofte problemer med driblestwrke hurtige vinger.

Synes fortsatt han er vår klart beste bacl. Davis er spennende dog. Gode offensive bidrag mot Cagliari

Weissmanns mål kom såvidt jeg lan huske av balltap fra Pablo samt en brøler som førsteforsvarer a samme mann
« Siste redigering: August 09, 2019, 23:27:31 av leedslife »

Reaney

Minner om at Nottingham Forest var ett av få lag som vi ikke vant mot i fjor. Og de er desperate etter poeng etter tap i første serierunde.

Eriksen55

Blir vel nesten samme lag som sist. Berardi gpr inn i troppen. Blir ikke overrasket om Alioski eller Davis velges foran Douglas. Men Bielsa er ikke en som bytter nesten uansett prestasjon. Ryker Douglas ut av 11ern havner fort rett på tribuna da mange kan bekle flere posisjoner og vil fungere som backup. Han får nok noen flere sjanser  :)

Kiko - Dallas, White, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Forshaw, Harrison - Bamford

Miazek, Berardi, Davis/Shackleton , Bogusz, Alioski, Costa og Clarke.

Er nok ikke i Bielsa sin ånd å kaste Ed rett inn. Men håper han overrasker. Da ryker vel Clarke?

Stor tro på en relativ komfortabel seier. 3-0, Bamford x3 8)

Aner ikkje hva dette med deg og Douglas er, men eg skal nesten garantere at han spiller alle kampene om han holder seg frisk.

Det er ikke noe spesielt annet enn at jeg ikke syntes han var veldig god sist og det er konkurranse fra flere om den plassen.Syntes han er har en del mangler defensivt. Det så vi også i fjor. Plasseringssvak. Ingenting hadde vært bedre om han gjorde den plassen til sin i 46 kamper  :)  Offensivt er foten hans gull verdt. Spesielt på dødballer da vi har få som har sin styrke der!


h.b

  • Gjest
I en ren firer bak forsvarer Douglas plassen. Men hvis han skal bli en vingback, da er jeg redd han er for temposvak. Så det tydelig mot BC. BC kom gang på gang gjennom på siden til Douglas

peacock

I en ren firer bak forsvarer Douglas plassen. Men hvis han skal bli en vingback, da er jeg redd han er for temposvak. Så det tydelig mot BC. BC kom gang på gang gjennom på siden til Douglas

Selvmotsigende. Vi spilte med en firer bak mot Bristol City.

jackbauer68

  • Gjest
Blir vel nesten samme lag som sist. Berardi gpr inn i troppen. Blir ikke overrasket om Alioski eller Davis velges foran Douglas. Men Bielsa er ikke en som bytter nesten uansett prestasjon. Ryker Douglas ut av 11ern havner fort rett på tribuna da mange kan bekle flere posisjoner og vil fungere som backup. Han får nok noen flere sjanser  :)

Kiko - Dallas, White, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Forshaw, Harrison - Bamford

Miazek, Berardi, Davis/Shackleton , Bogusz, Alioski, Costa og Clarke.

Er nok ikke i Bielsa sin ånd å kaste Ed rett inn. Men håper han overrasker. Da ryker vel Clarke?

Stor tro på en relativ komfortabel seier. 3-0, Bamford x3 8)

Aner ikkje hva dette med deg og Douglas er, men eg skal nesten garantere at han spiller alle kampene om han holder seg frisk.

Det er ikke noe spesielt annet enn at jeg ikke syntes han var veldig god sist og det er konkurranse fra flere om den plassen.Syntes han er har en del mangler defensivt. Det så vi også i fjor. Plasseringssvak. Ingenting hadde vært bedre om han gjorde den plassen til sin i 46 kamper  :)  Offensivt er foten hans gull verdt. Spesielt på dødballer da vi har få som har sin styrke der!

Ja, eg tror han kommer til å gi oss mange målpoeng i år. Og det er jo klart at han kommer til å komme på etterskudd gang på gang defensivt, men sånn er det å være moderne back i Bielsa sitt Leeds. 

ar9

Blir det smekk fullt på ER idag tro?

Andersen

I dag går vi for sesongens første hjemmeseier !  :D MOT !

PetterH



Har vært utsolgt siden mange dager tilbake :)
Optimismen er der fortsatt da :)