Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 10/8-19 kl 13.30 på Viasport 2  (Lest 25096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Mange påpeker sjansesløseri som årsaken til dagens magre resultat. Og mange peker på Bamford. Men er det så enkelt? Denne artikkelen påpeker at det er mangelen på gode sjanser, som Bamford kan omsette til mål, som er mangelen.

https://www.leedsallover.com/not-missed-chances-a-lack-of-good-ones-diagnosing-leeds-united-vs-nottingham-forest/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lowfields

Mange påpeker sjansesløseri som årsaken til dagens magre resultat. Og mange peker på Bamford. Men er det så enkelt? Denne artikkelen påpeker at det er mangelen på gode sjanser, som Bamford kan omsette til mål, som er mangelen.

https://www.leedsallover.com/not-missed-chances-a-lack-of-good-ones-diagnosing-leeds-united-vs-nottingham-forest/
Var akkurat det samme ifjor. Bielsa preket stadig om hvor mange fler sjanser vi skapte enn mostanderne, men det var alltid få av sjansene våre som var ordentlige 100% sjanser. Motstandernes derimot - selv om de ofte var færre - så var de enorme.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

asbfjell

Mange påpeker sjansesløseri som årsaken til dagens magre resultat. Og mange peker på Bamford. Men er det så enkelt? Denne artikkelen påpeker at det er mangelen på gode sjanser, som Bamford kan omsette til mål, som er mangelen.

https://www.leedsallover.com/not-missed-chances-a-lack-of-good-ones-diagnosing-leeds-united-vs-nottingham-forest/

Ikke vanskelig å si seg enig i det som skrives i den artikkelen.
Når ikke Pablo er "på", er det så og si alltid manko på kreativitet på siste tredjedel. Det blir derfor feil å gjøre Bamford alene til en syndebukk her, men jeg står ved fast ved kritikken om at han har for dårlig uttelling på de sjansene han tross alt får.

Problemet med den ikke-eksisterende tieren har vi heller ikke løst i dette vinduet. Nketiah kan nok opptre i en sånn rolle, men det vil ikke være den mest naturlige posisjonen for unggutten - akkurat som det heller ikke var den optimale rollen for Kemar Roofe.

Ryan Kent kunne glatt glidd inn i tier-posisjonen - noe som trolig også var Bielsas opprinnelige tanke - men p.g.a salget av Roofe ble Bielsa tvunget til å prioritere en mer utpreget spisstype. Forferdelig synd at ikke klubben hadde råd til å hente begge to.

GeirO

Akkurat som ifjor.. klarer ikke å sette sjansene.. uflaks at vi «glemte» å kjøpe spiss!
Enig, vi er for ineffektive denne sesongen også, så langt. Men synes de som legger innleggene skal få ros. De sikter på en rød spiller, og sannelig treffer de ikke en rød spiller i 99% av tilfellene. Utrolig!

Du har rett i at vI glemte å kjøpe en spiss, men heldigvis husket vi å låne en god spiss....

MOT

Josch

Jeg mener Leeds har manglet par dimensjoner i angrepspillet:

-skuddstyrke / langskudd ( har vært diskutert før)
-uortodokse spillere/ driblers som kan lage mål på egen hånd. Gjøre det uventede (nå har vi Costa og Eddie til det?)
-flere murbrekkere i luftrommet ved dødball. Cooper/White er for tynt.

Leeds' sjanser oppstår oftest etter innøvde trekk i spillet og løpene til Harrison og Bamford er gode, og det blir noen sjanser av det. Fint å se på, men vi trenger flere strenger å spille på.

Forest scoret mot oss med rå styrke etter corner.  Vi trenger noen sånne "stygge"  mål vi også. Jeg savner en Lee Chapman som kriger ballen i mål etter en mølje i feltet.

DenHviteYeboah

Jeg mener Leeds har manglet par dimensjoner i angrepspillet:

-skuddstyrke / langskudd ( har vært diskutert før)
-uortodokse spillere/ driblers som kan lage mål på egen hånd. Gjøre det uventede (nå har vi Costa og Eddie til det?)
-flere murbrekkere i luftrommet ved dødball. Cooper/White er for tynt.

Leeds' sjanser oppstår oftest etter innøvde trekk i spillet og løpene til Harrison og Bamford er gode, og det blir noen sjanser av det. Fint å se på, men vi trenger flere strenger å spille på.

Forest scoret mot oss med rå styrke etter corner.  Vi trenger noen sånne "stygge"  mål vi også. Jeg savner en Lee Chapman som kriger ballen i mål etter en mølje i feltet.
Helt enig her!
I tillegg lurer jeg på hvorfor vi pumper høye baller inn i feltet fra kantene? Dette gjorde vi om og om igjen idag, og Forest vant hver hodeduell. Etter min mening meningsløst :(
Bamford har ikke nok rykk og killerinstinkt i veien mot mål. Blir for veikt etter min mening. Hans skudd i tverrliggeren er et godt eksempel: nydelig innlegg som Bamford treffer søplete og det hele blir et lompeskudd. En spiss med større kvalitet hadde mosa den i mål på hel volley, feks Den Svarte Yeboah ;)

jackbauer68

  • Gjest
Jeg mener Leeds har manglet par dimensjoner i angrepspillet:

-skuddstyrke / langskudd ( har vært diskutert før)
-uortodokse spillere/ driblers som kan lage mål på egen hånd. Gjøre det uventede (nå har vi Costa og Eddie til det?)
-flere murbrekkere i luftrommet ved dødball. Cooper/White er for tynt.

Leeds' sjanser oppstår oftest etter innøvde trekk i spillet og løpene til Harrison og Bamford er gode, og det blir noen sjanser av det. Fint å se på, men vi trenger flere strenger å spille på.

Forest scoret mot oss med rå styrke etter corner.  Vi trenger noen sånne "stygge"  mål vi også. Jeg savner en Lee Chapman som kriger ballen i mål etter en mølje i feltet.
Helt enig her!
I tillegg lurer jeg på hvorfor vi pumper høye baller inn i feltet fra kantene? Dette gjorde vi om og om igjen idag, og Forest vant hver hodeduell. Etter min mening meningsløst :(
Bamford har ikke nok rykk og killerinstinkt i veien mot mål. Blir for veikt etter min mening. Hans skudd i tverrliggeren er et godt eksempel: nydelig innlegg som Bamford treffer søplete og det hele blir et lompeskudd. En spiss med større kvalitet hadde mosa den i mål på hel volley, feks Den Svarte Yeboah ;)

En dag scorer man, en dag bommer man. Bamford er på gang, så lenge man får sjanser gjør man ting rett.

raggen

Har og troa på veien videre men river meg i håret av all sjansesløseriet,og som tidligere og det taktiske av bielsa idag. burde kjørt costa/bamford på topp i ett forsøk på og få 3 poeng. stopperne til forest var slitne og i utgangspunktet trege,noe vi ikke utnyttet
Forever Leeds United!!!!!!!!

baste

Vi har mange gode spillere i bakhånd, Tyler Roberts er en av dem. Shac, Clark og Gunners spilleren..

Laaang sesong.. dette vil gå seg til.

Norwich hadde vel bare 1 seier på de første 6 kamper i fjor, og vi vet hvordan det endte.

Sterk i trua på dette Leeds laget. MOT

Hallgeir *

Vi skulle hatt frispark forut for corneren som førte til 1-1..

https://www.facebook.com/leedsunitedfanzonemot/videos/455491421969944/
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Vi skulle hatt frispark forut for corneren som førte til 1-1..

https://www.facebook.com/leedsunitedfanzonemot/videos/455491421969944/

Var det noe å henge seg opp i?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ar9

Så kampen i opptak og ikke følgt med på feeden. Men vi hadde 11 cornere og de hadde 3. De scorer ett og vi scorer ingen.
Uansett om vi spiller bra eller dårlig så må det endres. Utrolig mange poeng ila en sesong som deles ut og trekkes ifra utifra effektivitet på dødball.

Hallgeir *

Vi skulle hatt frispark forut for corneren som førte til 1-1..

https://www.facebook.com/leedsunitedfanzonemot/videos/455491421969944/

Var det noe å henge seg opp i?

Syns du ikke den var diskutabel?
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Så kampen i opptak og ikke følgt med på feeden. Men vi hadde 11 cornere og de hadde 3. De scorer ett og vi scorer ingen.
Uansett om vi spiller bra eller dårlig så må det endres. Utrolig mange poeng ila en sesong som deles ut og trekkes ifra utifra effektivitet på dødball.
Godt poeng!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Vi skulle hatt frispark forut for corneren som førte til 1-1..

https://www.facebook.com/leedsunitedfanzonemot/videos/455491421969944/

VAR det noe å henge seg opp i?

Joda, det VAR den!:)

Syns du ikke den var diskutabel?

Uten VAR var den også diskutabel.

Ok, skjønner.
Super Leeds since 1968

ar9


Hovedgrunnen til at vi ikke vant i dag var at vi kun hadde én god avslutter i vår startoppstilling - 34 år gamle Pablo Hernandez.

Bamford jobber godt og kommer til sjanser - og det er jo viktig og positivt i seg sjøl. Problemet er bare at han bommer for ofte på de sjansene han får.
Ser frem til at vi kan sette innpå Eddie Nketiah!

Positive ting:
Ben White var god igjen.
Og Helder Costa var frisk når han kom innpå. Tror vi skal få mye glede av han utover i sesongen.

Ellers:
Ingen bombe at vi slapp slapp inn et rotemål på corner.
Heller ingen bombe at vi sjøl ikke scoret på en av våre 48 cornere.

Akkurat på cornere, begge veier, mener jeg vi er betydelig svekket etter Pontus sin avskjed. Ellers ser jo White ut som et funn.

flynn
Offensivt har vi ikke vært gode på corner siden Bartley/Cooper/Woods stilte opp på rekke.

Hvorfor slutta vi med det?
Var det han italienske død ball coachen som kjørte den treninga?

raggen


Hovedgrunnen til at vi ikke vant i dag var at vi kun hadde én god avslutter i vår startoppstilling - 34 år gamle Pablo Hernandez.

Bamford jobber godt og kommer til sjanser - og det er jo viktig og positivt i seg sjøl. Problemet er bare at han bommer for ofte på de sjansene han får.
Ser frem til at vi kan sette innpå Eddie Nketiah!

Positive ting:
Ben White var god igjen.
Og Helder Costa var frisk når han kom innpå. Tror vi skal få mye glede av han utover i sesongen.

Ellers:
Ingen bombe at vi slapp slapp inn et rotemål på corner.
Heller ingen bombe at vi sjøl ikke scoret på en av våre 48 cornere.

Akkurat på cornere, begge veier, mener jeg vi er betydelig svekket etter Pontus sin avskjed. Ellers ser jo White ut som et funn.

flynn
Offensivt har vi ikke vært gode på corner siden Bartley/Cooper/Woods stilte opp på rekke.

Hvorfor slutta vi med det?
Var det han italienske død ball coachen som kjørte den treninga?

savne og det "sperre" trekket der.. var effektivt og motspillerne hadde ikke kontroll på spillerne
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
Så kampen i opptak og ikke følgt med på feeden. Men vi hadde 11 cornere og de hadde 3. De scorer ett og vi scorer ingen.
Uansett om vi spiller bra eller dårlig så må det endres. Utrolig mange poeng ila en sesong som deles ut og trekkes ifra utifra effektivitet på dødball.
Godt poeng!

Og dette var grunnen til at vi ikke rykka opp i fjor, Ineffektivitet

Eriksen55


Hovedgrunnen til at vi ikke vant i dag var at vi kun hadde én god avslutter i vår startoppstilling - 34 år gamle Pablo Hernandez.

Bamford jobber godt og kommer til sjanser - og det er jo viktig og positivt i seg sjøl. Problemet er bare at han bommer for ofte på de sjansene han får.
Ser frem til at vi kan sette innpå Eddie Nketiah!

Positive ting:
Ben White var god igjen.
Og Helder Costa var frisk når han kom innpå. Tror vi skal få mye glede av han utover i sesongen.

Ellers:
Ingen bombe at vi slapp slapp inn et rotemål på corner.
Heller ingen bombe at vi sjøl ikke scoret på en av våre 48 cornere.

Akkurat på cornere, begge veier, mener jeg vi er betydelig svekket etter Pontus sin avskjed. Ellers ser jo White ut som et funn.

flynn
Offensivt har vi ikke vært gode på corner siden Bartley/Cooper/Woods stilte opp på rekke.

Hvorfor slutta vi med det?
Var det han italienske død ball coachen som kjørte den treninga?

Fortsetter Phillips og Douglas å slå cornerne presist og hardt inn i feltet så scorer vi snart. I går var dette bra og vi var nære på å score ett par ganger.

Elendig slått cornere slet vi med i hele fjor. Helt grusomt!

DON REVIE

Referee? :-[

peacock

Så kampen i opptak og ikke følgt med på feeden. Men vi hadde 11 cornere og de hadde 3. De scorer ett og vi scorer ingen.
Uansett om vi spiller bra eller dårlig så må det endres. Utrolig mange poeng ila en sesong som deles ut og trekkes ifra utifra effektivitet på dødball.
Godt poeng!

Og dette var grunnen til at vi ikke rykka opp i fjor, Ineffektivitet
Egentlig ikke.
Vi hadde mye ball, og produserte en rekke halvsjanser og innlegg. Mangelen på 100%-sjanser kostet oss trolig opprykket. Kan se ut som om vi tar dette med oss inn i denne sesongen.

ibster

Så kampen i opptak og ikke følgt med på feeden. Men vi hadde 11 cornere og de hadde 3. De scorer ett og vi scorer ingen.
Uansett om vi spiller bra eller dårlig så må det endres. Utrolig mange poeng ila en sesong som deles ut og trekkes ifra utifra effektivitet på dødball.
Godt poeng!

Og dette var grunnen til at vi ikke rykka opp i fjor, Ineffektivitet
Egentlig ikke.
Vi hadde mye ball, og produserte en rekke halvsjanser og innlegg. Mangelen på 100%-sjanser kostet oss trolig opprykket. Kan se ut som om vi tar dette med oss inn i denne sesongen.

Får ikke bøtet på det før vi får en bedre balanse på midtbanen samt spiller med toppa lag (les: Costa fra start). Forshaw og Klich sammen blir ikke spennende nok.

gulle

Hvis vi ikke får
Opp effektiviteten forblir vi i Cc
Vi vinner ikke kamper selv med
Overlegne stats i alle fora. Vi hadde aldri sånne stats I drittsesongene med plassering 13-16 hadde vi allikavel toppscorere i ligaen ( mccormack, wood, beckford beccio)
Disse som scorer nesten uansett når de får ballen i 16.
Vi var litt effektive i fjor til Saiz forsvant, bare studer statistikkene.
Enten må Bamford på personlighetsutviklingskurs eller så får jeg for Guds skyld håpe at Costa, eller Nkeita er en kreativ kraft.

Leeds skal være i PL!!!!!!!
Se på kampene i PL i går. Fullt av småklubber vi skal være over i min verden.

Klarer ikke glede meg over 1 poeng hjemme uansett hvem vi møter i år

(Puh. Der fikk jeg det ut!)
Nå rykker vi opp! Jasederja

Eriksen55

Minner om at Wood hadde 16 mål på sine 37 første kamper. Bamford har nå 13 på 29 eller no sånn. Macca sugde lut i sin første sesong for Leeds. Wood og Macca dundret inn mål i sin andresesong. Wood ble hetset over alt etter sin første sesong.

Det er ikke kun Bamford sin skyld at effektiviteten er dårlig. Mangler mye en del på sistepassningen og en god del på innleggene.

Bamford bommet på noen sjanser i går. Den chippen er det dårlig å ikke få over streken, men det er ingen enkel avsluttning. Volleyskudd er heller ikke bare å dundre i nettet. Han traff på undersiden av tverrligger og nærmere er det vel vanskelig å komme. Når han kom alene fra siden og nesten løftet ballen over keeper viser at han er en solid avslutter. Det var mer en bra redning enn dårlig avsluttning.

Ellers noen skudd som med flaks kunne gått inn.

Bamford er god til å komme til sjanser. Han er ofte der ballen lander i feltet. Desverre for han kanskje, når man ser kritikken.. Hadde ikke han hatt noen sjanser annet en headingen mot Bristol som ble mål, hadde han neppe fått noe kritikk. Men jeg vil heller ha en spiss som kommer til masse sjanser fordi han lukter mål. Da må man tåle at det bommes litt. Firminio, Kane, Aguero, King og de andre spissene bommer også mye! Sånn er det for alle spisser. Men plutselig ser vi ketchupen! Målene vil komme.Garantert.

Det Bamford er dårlig på er at han er ekstrmt enbeint. Fryktelig dårlig høyrefot. Han burde fått pålegg om 200 høyrebeinskudd etter hver eneste trening! Sånn kan jo trenes opp relativt lett!

4 mål på 2 kamper. Varsellampene mine blinker ikke riktig enda..

Får vi i gang Costa så vil det gi oss en ny dimensjon på kanten. Pablo blir nok i midten og da vil hans gjennomspill, blikk, kreariviten og skudd bli en enda større trussel!

HåvardK

Så også kampen i opptak, selv om jeg visste resultatet. Da blir perspektivet endret. Gjorde meg følgende tanker i etterkant:
 1. Vi fortsetter å dominere totalt mtp ballkontroll og - innehav. Klasseforskjell på lagene i går.
2. Vi skaper sjanser, både store og små. Bamford er involvert i mange, og var ineffektiv i går. Samtidig jobber han godt og er med på å sette opp andre. Vi kan dog ikke satse på at bare han og Pablo skal score for oss; de andre offensive spillerne MÃ… bidra.
3. Harrison har blitt bedre på innlegg. Nå varierer han mer enn i fjor, bl a med harde baller langs bakken rett på medspillers fot. Dette bør det gå an å omsette i mål.
4. Forshaw er veldig involvert og gjør mye bra, men bidrar svært lite til målsjanser. Trekket med å gå over til treer bak med Kalvin i midten i går fikk ikke ønsket virkning. Faktisk ble vi mer baktunge etter dette, siden Forshaw trekker helt ned som bakerste mann og henter ball.
5. White ser ut som en kanonsignering.
6. Vi er tydelig svekket i luftrommet, og må håpe på at Cooper ikke blir skadet eller suspendert. Uten ham blir det tynt på defensiv og offensiv dødball. Det kan vi bli straffet for over tid.
7. Kamper som i går viser at vi trenger spillere som kan komme inn og endre kampbildet, først og fremst gjennom x-faktorer som overrasker motstanderen. Costa kan være en slik type, og Clarke har det vel i seg, selv om formen ikke er på topp. Håper Eddie og Roberts bidrar på dette feltet etter hvert.
8. Bielsa kjører på med kjente mønster, og endrer nødig på lag og taktikk. Det har etter hvert sneket seg inn en følelse at dette ikke er bare positivt.

Reaney

Kampen i går var på mange måter symptomatisk for fjorårssesongen. Kanskje særlig vårsesongen. Vi scorer ikke lenger på cornere. Vi slipper inn "soft goals". Vi setter ikke målsjanser og taper viktige poeng tross stor dominans. Sliter når lag parkerer bussen. Lenge siden vi vinner stort hjemme også (W B A) . På vei mot et Elland Road problem?  0 2 2 på siste 4.Tapte også de viktigste kampene i vårsesongen der.
« Siste redigering: August 11, 2019, 16:09:48 av Reaney »

auren

God oppsummering Håvard.

Synes ikke vi skal være alt for strenge med laget i går. Det var einveiskjøring i 90 minutter, og det er ganske utrolig at vi ikke vant kampen.

Jeg er enig at det blir for lite kreativitet med Forshaw, selv om jeg synes han var banens beste i går. Klich bør ikke spille i 10-er rollen, men i 8-er rollen der han kan ta sine dype løp. Vi mangler rett og slett en naturlig 10-er som er målfarlig. Fryktelig svakt av klubben å ikke hente inn en slik spiller før vinduet stengte. I mangel av naturlige 10-ere bør vel kanskje Pablo spille der fremover, med Costa og Harrison på kantene. Ihvertfall på hjemmebane.

Det at vi er svekket i luftrommet er jo rett og slett en taktisk vurdering av Bielsa. Sjelden du får i pose og sekk. Han ønsker et spillende lag og ikke et lag bestående av duellsterke/luftsterke spillere, som ofte ikke er så gode med ballen i beina. Da får det heller være at vi slipper inn noen flere mål på dødballer enn før. Det samme kan sies om det taktiske vedrørende å spille seg ut bakfra. I nesten hver kamp gir vi et lag minst en målsjanse pga dette - i går gikk det nesten fryktelig galt da Dallas kom med en tversoverpasning i eget forsvar.

Jeg synes ikke Bielsa gjorde så mye dårlig taktisk i går. Vi scoret til slutt 1-0, og slik sett var det riktig å ikke gjøre noen bytter før målet. Rett før 1-1 ville han sette på Shackleton, men da 1-1 kom ble det byttet ofret for Costa, noe som i mine øyne var riktig. Så får man heller spørre seg om Shackleton skulle kommet innpå tidligere. Men så lenge vi dominerer spillet, skaper sjanser, og har kontroll bakover (og ingen spillere er skadet eller er helt tomme) er det riktig å ikke gjøre noen bytter. Byttet med Alioski gjorde oss dessverre svakere på venstresiden og bare 4 minutter etter han kom inn, kom utligningen.

Alt i alt har de to første kampene vært veldig bra og før sesongen tror jeg de fleste hadde innkassert 4 poeng på disse to kampene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

God oppsummering Håvard.

Synes ikke vi skal være alt for strenge med laget i går. Det var einveiskjøring i 90 minutter, og det er ganske utrolig at vi ikke vant kampen.

Jeg er enig at det blir for lite kreativitet med Forshaw, selv om jeg synes han var banens beste i går. Klich bør ikke spille i 10-er rollen, men i 8-er rollen der han kan ta sine dype løp. Vi mangler rett og slett en naturlig 10-er som er målfarlig. Fryktelig svakt av klubben å ikke hente inn en slik spiller før vinduet stengte. I mangel av naturlige 10-ere bør vel kanskje Pablo spille der fremover, med Costa og Harrison på kantene. Ihvertfall på hjemmebane.

Det at vi er svekket i luftrommet er jo rett og slett en taktisk vurdering av Bielsa. Sjelden du får i pose og sekk. Han ønsker et spillende lag og ikke et lag bestående av duellsterke/luftsterke spillere, som ofte ikke er så gode med ballen i beina. Da får det heller være at vi slipper inn noen flere mål på dødballer enn før. Det samme kan sies om det taktiske vedrørende å spille seg ut bakfra. I nesten hver kamp gir vi et lag minst en målsjanse pga dette - i går gikk det nesten fryktelig galt da Dallas kom med en tversoverpasning i eget forsvar.

Jeg synes ikke Bielsa gjorde så mye dårlig taktisk i går. Vi scoret til slutt 1-0, og slik sett var det riktig å ikke gjøre noen bytter før målet. Rett før 1-1 ville han sette på Shackleton, men da 1-1 kom ble det byttet ofret for Costa, noe som i mine øyne var riktig. Så får man heller spørre seg om Shackleton skulle kommet innpå tidligere. Men så lenge vi dominerer spillet, skaper sjanser, og har kontroll bakover (og ingen spillere er skadet eller er helt tomme) er det riktig å ikke gjøre noen bytter. Byttet med Alioski gjorde oss dessverre svakere på venstresiden og bare 4 minutter etter han kom inn, kom utligningen.

Alt i alt har de to første kampene vært veldig bra og før sesongen tror jeg de fleste hadde innkassert 4 poeng på disse to kampene.

auren

Problemet er at vi skaper alt for lite 100% sjanser, selv om vi har ballen klart mest i alle kamper. Vi trenger at flere av spillerne kan være mer målfarlig. Hvis man ser litt på statistikken i kampene vi har hatt under Bielsa, så har vi faktisk ikke så mange flere 100% sjanser enn motstanderen, tross et ballinnehav på rundt 65-70%. Jeg håper derfor at eks Costa, Nkethia kan gjøre at vi får den ekstra x-faktoren som gjør at vi skaper flere 100% sjanser.

Sølvreven

Er ikke så bekymret over spillet til Leeds som jeg er over dommerene. Hadde de hatt høyere standar så hadde vi minst fått to straffer og klar seier
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".