Skrevet av Emne: EX- lånespiller: Eddie Nkethia  (Lest 63407 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #120 på: Desember 05, 2019, 20:54:03 »
Nketiah kommer garantert til å bli henta tilbake til Arsenal i januar. Den evt nye menageren kommer til å se på han, før han tar stilling til videre utlån til andre klubber
Garantert muligens i verste fall.  ;)

Eddies læretid under Bielsa handler naturligvis om mye mer enn spilletid på a- laget. Arsenal var nok godt kjent med at Bielsa stort sett alltid starter med en spiss og at Bamford som ble hentet inn for relativt mye penger, var tiltenkt rollen som nr 1 spiss. Og med 46 kamper er Eddie garantert MYE spilletid utover sesongen hvis han holder seg skadefri.

Jeg regner med at også en ny manager i Arsenal legger disse faktorene inn i vurderingen.

Phil Hay av i dag:

the club's confidence doesn't stop Arsenal making the decision. It's their call. I'm not sure which way this will go but if Nketiah barely plays over the next month, Arsenal will be very tempted to send him elsewhere.

Han skriver også at han hører at Eddie har det OK i Leeds og pusher ikke for å returnere - men han ønsker mer spilletid.
Time Will show.
Jon R.

RoarG

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #121 på: Desember 08, 2019, 14:36:09 »
Suns reporter Alan Nixon mener Nketiah ikke blir tilbakekalt i januar.

https://the72.co.uk/151149/bristol-city-cruelly-suffer-as-leeds-united-news-gives-whites-fans-added-hope/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #122 på: Desember 08, 2019, 20:35:46 »
Suns reporter Alan Nixon mener Nketiah ikke blir tilbakekalt i januar.

https://the72.co.uk/151149/bristol-city-cruelly-suffer-as-leeds-united-news-gives-whites-fans-added-hope/
Skal tro hvor mye disse journalistene VET og hvor mye som bare er samme spekulasjoner som alle vi andre gjør?

Woody

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #123 på: Desember 09, 2019, 09:05:42 »
Når en Sun reporter skriver det så er det nok spikra
LIFE IS LEEDS

Lucas the Kop Cat

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #124 på: Desember 09, 2019, 10:09:07 »
Når en Sun reporter skriver det så er det nok spikra

h.b

  • Gjest
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #125 på: Desember 13, 2019, 13:45:35 »
Vel. Det handler kanskje like mye om hva Nketiah vil selv. Og selvsagt vil han spille kamper. Hans utvikling avhenger av det, i den alderen han er nå
https://readarsenal.com/2019/12/13/hay-believes-nketiah-is-frustrated-at-leeds/

B_Ød

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #126 på: Desember 13, 2019, 13:58:35 »
er det krise om han reiser tilbake til London? Jeg klarer ikke helt og se det.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #127 på: Desember 13, 2019, 14:00:42 »
er det krise om han reiser tilbake til London? Jeg klarer ikke helt og se det.

Nja. Skade på Bamford gir en krise på topp

jaho

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #128 på: Desember 13, 2019, 14:38:39 »
er det krise om han reiser tilbake til London? Jeg klarer ikke helt og se det.

Samme her! Forsvinner han så blir det garantert hentet en ny, antagelig et PL-lån. De to kvarterene han har
fått etter skaden har han vist nada.. Mot Huddersfield var fortsatt Bamford friskere i beina/presset etter 75 min. en uthvilte
Nketiah viste på sine 15. Så han tuslet alene i korridoren på korridor-camen før kampen også, og så ikke akkurat sprudlende ut. Aner man litt nykker..? vet ikke...
Kan fort gå til hodet på en unggutt den åpningen han hadde hos oss..med innhopp og scoringer...og fans som nærmest krevde han
skulle starte istedet for Bamford.. Sånn er det jo bare..fortsatt fans forresten som ikke evner helt å se den jobben Bamford gjør for laget...men da skal du være passe destruktivt negativt anlagt..men det
er noen slike.. ;) ;D Håper selvfølgelig han blir, og viser god innstilling, gjør han jobben skikkelg på trening, får han garantert spilletid, og tror nok Leeds er en brukbar utviklingsarena for en så ung spiller. Kommer litt an på hva han selv ønsker..

baste

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #129 på: Desember 13, 2019, 20:43:48 »
Trur selv han forstår at han må bli, å kjempe seg inn i laget.
Kan fort bli en negativ spiral, for spilleren selv, om han gir opp og drar.

Bielsa har nok god kontroll på dette og


MOT

Runar

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #130 på: Desember 14, 2019, 08:31:13 »
er det krise om han reiser tilbake til London? Jeg klarer ikke helt og se det.

Samme her! Forsvinner han så blir det garantert hentet en ny, antagelig et PL-lån. De to kvarterene han har
fått etter skaden har han vist nada.. Mot Huddersfield var fortsatt Bamford friskere i beina/presset etter 75 min. en uthvilte
Nketiah viste på sine 15. Så han tuslet alene i korridoren på korridor-camen før kampen også, og så ikke akkurat sprudlende ut. Aner man litt nykker..? vet ikke...

Kan fort gå til hodet på en unggutt den åpningen han hadde hos oss..med innhopp og scoringer...og fans som nærmest krevde han
skulle starte istedet for Bamford.. Sånn er det jo bare..fortsatt fans forresten som ikke evner helt å se den jobben Bamford gjør for laget...men da skal du være passe destruktivt negativt anlagt..men det
er noen slike.. ;) ;D Håper selvfølgelig han blir, og viser god innstilling, gjør han jobben skikkelg på trening, får han garantert spilletid, og tror nok Leeds er en brukbar utviklingsarena for en så ung spiller. Kommer litt an på hva han selv ønsker..

Problemet er gjerne at det ikke er noen bedre alternativer tilgjengelig, eller at klubber ikke vil låne til Leeds fordi enn "anerkjent" spiller som Eddie ikke fikk det.
 

Kato

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #131 på: Desember 14, 2019, 11:03:02 »
er det krise om han reiser tilbake til London? Jeg klarer ikke helt og se det.

Samme her! Forsvinner han så blir det garantert hentet en ny, antagelig et PL-lån. De to kvarterene han har
fått etter skaden har han vist nada.. Mot Huddersfield var fortsatt Bamford friskere i beina/presset etter 75 min. en uthvilte
Nketiah viste på sine 15. Så han tuslet alene i korridoren på korridor-camen før kampen også, og så ikke akkurat sprudlende ut. Aner man litt nykker..? vet ikke...

Kan fort gå til hodet på en unggutt den åpningen han hadde hos oss..med innhopp og scoringer...og fans som nærmest krevde han
skulle starte istedet for Bamford.. Sånn er det jo bare..fortsatt fans forresten som ikke evner helt å se den jobben Bamford gjør for laget...men da skal du være passe destruktivt negativt anlagt..men det
er noen slike.. ;) ;D Håper selvfølgelig han blir, og viser god innstilling, gjør han jobben skikkelg på trening, får han garantert spilletid, og tror nok Leeds er en brukbar utviklingsarena for en så ung spiller. Kommer litt an på hva han selv ønsker..

Problemet er gjerne at det ikke er noen bedre alternativer tilgjengelig, eller at klubber ikke vil låne til Leeds fordi enn "anerkjent" spiller som Eddie ikke fikk det.

Nå er jo ikke 15 min x2 (med de forutsetningene vi hadde med 1-0 akkurat inne) de beste rammebetingelsene som spiss.
 

DON REVIE

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #132 på: Desember 14, 2019, 11:39:23 »
er det krise om han reiser tilbake til London? Jeg klarer ikke helt og se det.

Samme her! Forsvinner han så blir det garantert hentet en ny, antagelig et PL-lån. De to kvarterene han har
fått etter skaden har han vist nada.. Mot Huddersfield var fortsatt Bamford friskere i beina/presset etter 75 min. en uthvilte
Nketiah viste på sine 15. Så han tuslet alene i korridoren på korridor-camen før kampen også, og så ikke akkurat sprudlende ut. Aner man litt nykker..? vet ikke...

Kan fort gå til hodet på en unggutt den åpningen han hadde hos oss..med innhopp og scoringer...og fans som nærmest krevde han
skulle starte istedet for Bamford.. Sånn er det jo bare..fortsatt fans forresten som ikke evner helt å se den jobben Bamford gjør for laget...men da skal du være passe destruktivt negativt anlagt..men det
er noen slike.. ;) ;D Håper selvfølgelig han blir, og viser god innstilling, gjør han jobben skikkelg på trening, får han garantert spilletid, og tror nok Leeds er en brukbar utviklingsarena for en så ung spiller. Kommer litt an på hva han selv ønsker..

Problemet er gjerne at det ikke er noen bedre alternativer tilgjengelig, eller at klubber ikke vil låne til Leeds fordi enn "anerkjent" spiller som Eddie ikke fikk det.

Nå er jo ikke 15 min x2 (med de forutsetningene vi hadde med 1-0 akkurat inne) de beste rammebetingelsene som spiss.







...men 3 timer x 4 i løpet av uka på feltet bør være nok???

RoarG

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #133 på: Desember 14, 2019, 12:10:56 »
Det som skjer med Eddie, det skjer. Dersom Bamford blir skadd, og Eddie har dratt, vil hans sjanse til å vise at han kan bidra i en topp-klubb som Leeds være spolert. Da vil den muligheten gå til andre. Jeg skal ikke si til Eddie hva han burde gjøre. Det vet han best selv.
« Siste redigering: Desember 14, 2019, 12:12:41 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #134 på: Desember 16, 2019, 18:09:19 »
Eddie har latt seg intervjue av Gaffer Magazine



Arsenal loanee Eddie Nketiah opens up on Leeds United loan spell under Marcelo Bielsa
Arsenal loanee Eddie Nketiah has opened up over his loan spell with Leeds United
By Joe Urquhart  Monday, 16th December 2019, 3:22 pm
 
 
 
Leeds United loanee Eddie Nketiah greets fans at Elland Road.
Eddie Nketiah believes his Leeds United loan spell has helped him develop both on and off the pitch under head coach Marcelo Bielsa.

The 20-year-old striker joined the Whites on a season-long loan deal in the summer but has found game time hard to come by at Elland Road so far this term.

Nketiah is yet to make a Championship start for the Whites having made 13 league appearances from the bench which has led to concerns that the England Under-21s international could yet return to parent club Arsenal next month.

The Gunners loanee has still managed to bag five goals in all competitions for Leeds since moving to LS11 and was due to start against Queens Park Rangers last month before picking up a lower abdomen injury less than 24 hours ahead of kick-off.         
   
Nketiah recently returned to the Whites matchday squad ahead of the busy Christmas period following a month out, and says he feels like he has already developed as a player and a person from his spell in West Yorkshire.

"It’s been a new experience," Nketiah told Gaffer magazine.
"You get to see the level of detail and preparation which he (Bielsa) puts in on a day-to-day basis. He’s really passionate about football. Above all else, he just loves the game. It’s been good to learn from him.
"It’s still very early stages, but hopefully I can continue to learn from him to get a bigger run of games and use his advice to help me in my career.


"I wouldn’t say there’s been many surprises (coming to Leeds). Obviously, it’s a new culture, so it’s interesting to see how people approach training. It’s different to Arsenal. But, it’s something which I needed to do.

"I needed to move out of my comfort zone. The one thing which isn’t surprising is the size of the club, everyone in this city lives and loves the club.
"It’s been good for me to get away from London and experience a new culture, a new city. I feel like I’ve already developed a lot.

"Being away, I’ve got to learn a lot about myself by coming out of my comfort zone and dealing with life on your own. I feel like I’ve matured personally. Leeds is a nice area.


"I live quite close to the city centre so it’s a great life. I’m really enjoying myself. Playing for a big club in a new city has been a lot of fun."
 
 
 
 


https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/arsenal-loanee-eddie-nketiah-opens-leeds-united-loan-spell-under-marcelo-bielsa-1342551
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #135 på: Desember 16, 2019, 18:21:49 »
Eddie har latt seg intervjue av Gaffer Magazine



Arsenal loanee Eddie Nketiah opens up on Leeds United loan spell under Marcelo Bielsa
Arsenal loanee Eddie Nketiah has opened up over his loan spell with Leeds United
By Joe Urquhart  Monday, 16th December 2019, 3:22 pm
 
 
 
Leeds United loanee Eddie Nketiah greets fans at Elland Road.
Eddie Nketiah believes his Leeds United loan spell has helped him develop both on and off the pitch under head coach Marcelo Bielsa.

The 20-year-old striker joined the Whites on a season-long loan deal in the summer but has found game time hard to come by at Elland Road so far this term.

Nketiah is yet to make a Championship start for the Whites having made 13 league appearances from the bench which has led to concerns that the England Under-21s international could yet return to parent club Arsenal next month.

The Gunners loanee has still managed to bag five goals in all competitions for Leeds since moving to LS11 and was due to start against Queens Park Rangers last month before picking up a lower abdomen injury less than 24 hours ahead of kick-off.         
   
Nketiah recently returned to the Whites matchday squad ahead of the busy Christmas period following a month out, and says he feels like he has already developed as a player and a person from his spell in West Yorkshire.

"It’s been a new experience," Nketiah told Gaffer magazine.
"You get to see the level of detail and preparation which he (Bielsa) puts in on a day-to-day basis. He’s really passionate about football. Above all else, he just loves the game. It’s been good to learn from him.
"It’s still very early stages, but hopefully I can continue to learn from him to get a bigger run of games and use his advice to help me in my career.


"I wouldn’t say there’s been many surprises (coming to Leeds). Obviously, it’s a new culture, so it’s interesting to see how people approach training. It’s different to Arsenal. But, it’s something which I needed to do.

"I needed to move out of my comfort zone. The one thing which isn’t surprising is the size of the club, everyone in this city lives and loves the club.
"It’s been good for me to get away from London and experience a new culture, a new city. I feel like I’ve already developed a lot.

"Being away, I’ve got to learn a lot about myself by coming out of my comfort zone and dealing with life on your own. I feel like I’ve matured personally. Leeds is a nice area.


"I live quite close to the city centre so it’s a great life. I’m really enjoying myself. Playing for a big club in a new city has been a lot of fun."
 
 
 
 


https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/arsenal-loanee-eddie-nketiah-opens-leeds-united-loan-spell-under-marcelo-bielsa-1342551

Dette høres ikke så hakkende gale ut... :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #136 på: Desember 16, 2019, 18:41:43 »


Dette høres ikke så hakkende gale ut... :D
Søkte opp originalartikkelen også.

https://gaffer.online/features/football/the-calling-eddie-nketiah/

Man får et fint inntrykk av fyren, ja. :)

Av annet 'direkte Leeds' i artikkelen er om klær:

How many style conversations come up in the changing room now?
There’s a lot, a lot. Everyone wants to do a bit, have a bit. If you come in anything too rascal you’re always going to get grilled. You have to give a bit of thought into it. All the boys now are really into it. When we go out together, everyone is always slyly competing with each other. It’s good banter.

Have you noticed any differences in the way the Southern players approach style to the Northern boys up here?
(Laughs) I still think we have more flavour down in the south, to be honest. There’s a few of the boys up in Leeds who have got a bit going on. Barry Douglas has got a bit, he looks fresh. Tyler (Roberts) has got a bit. They’ve all got a bit. Day-to-day everyone keeps it casual, I’m the same. The go-to is the relaxed tracksuit look.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #137 på: Desember 26, 2019, 20:43:37 »
Nketiah preger kamper for Leeds hver gang han kommer innpå.
Problemet er at han kun er reserve og får få hele kamper etter Arsenals smak. Virker som Bielsa kun vil ha ham som et ekstra våpen på benken. Hvis han forsvinner så taper vi kamper som denne mot Preston.

Forever Whites

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #138 på: Desember 26, 2019, 20:48:58 »
Nketiah preger kamper for Leeds hver gang han kommer innpå.
Problemet er at han kun er reserve og får få hele kamper etter Arsenals smak. Virker som Bielsa kun vil ha ham som et ekstra våpen på benken. Hvis han forsvinner så taper vi kamper som denne mot Preston.

Nåja,  mot Cardiff ledet vi 3-1 før han kom inn  Men jeg og skulle gjerne sett han spille fra start. 
Medlem 94237

asbfjell

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #139 på: Desember 26, 2019, 22:21:05 »
Eddie Nketiah spiller sin første kamp fra start for Leeds borte mot Birmingham, 29/12.
Dette skjer først og fremst fordi Bamford trenger litt hvile i en periode med et drepende kampprogram, men også fordi Nketiah fortjener å få sjansen fra start nå.

Og med tanke på at dette er siste kampen i dette året, kunne timingen knapt nok vært bedre.
Jeg hele tiden hatt stor tro på Eddie, og mener derfor fremdeles at det er svært viktig at vi får beholde ham sesongen ut.
Signaler fra Eddie sjøl og folk rundt ham, forteller at han trives i Leeds. Jeg tror derfor at Eddie blir hos oss hvis han sjøl får siste ordet.
Men når alt kommer alt er det nok Arsenal-trener Arteta som bestemmer her. Og da kan det faktisk bli avgjørende at Nketiah får mye spilletid for oss i de neste kampene mot Birmingham og WBA.

Får vi beholde Nketiah, og samtidig også klarer å få inn en kvalitetstier (Ayew?), vil jeg se meget lyst på våre opprykksjanser.

De som skjer de nærmeste ukene - både på og utenfor banen - kan fort vise seg å bli helt avgjørende for sesongutfallet.



RoarG

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #140 på: Desember 26, 2019, 22:29:34 »
Nketiah kom inn som et svært friskt pust i et temmelig blekt Leeds-lag. Han trengs fremover. Så får vi håpe han blir ut sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #141 på: Desember 29, 2019, 20:38:22 »
Vinket han farvel til Leedsfansen i dag? Det så nesten sånn ut.  :-\
Jon R.

leedslife

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #142 på: Desember 29, 2019, 20:59:04 »
Vinket han farvel til Leedsfansen i dag? Det så nesten sånn ut.  :-\

Håper ikke det for vår vel.
Synes han var god til tider idag. Jobbet godt og tok stopperne til Bham med på noen tunge løpeturer.
Blitt en bedre allrounder under Bielsa, det er det ingen tvil om.
Men personlig foretrekker jeg Bamford på topp og Eddie som supersub.

Skjønner at Eddie kanskje ikke er sugen på det. Han er jo god nok til å starte for de fleste andre lag i divisjonen.


Eriksen55

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #143 på: Desember 29, 2019, 21:00:53 »
Vinket han farvel til Leedsfansen i dag? Det så nesten sånn ut.  :-\

Er det virkekig ille om han reiser? Bielsa sa vi kom til å hente en erstatter om han reiser. Han er langt ifra umulig å erstatte vel?

Kanskje en 10'er som kan spille spiss inn hadde vært fornuftig. En bedre utgave av Roberts.

Reiser Eddie vil jeg heller kjøre Roberts som cover for Bamford og styrke 10'ern med skikkelig kvalitet  8)

flynn

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #144 på: Desember 29, 2019, 21:44:36 »
Vinket han farvel til Leedsfansen i dag? Det så nesten sånn ut.  :-\

Min tolkning av hans kroppsspråk da han ruslet av banen også. Synd og skam i så fall, han kan være tunga på vektskåla etter min mening.

flynn

Kato

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #145 på: Desember 29, 2019, 22:14:19 »
Vinket han farvel til Leedsfansen i dag? Det så nesten sånn ut.  :-\

Ikke noe i tweeten hans etter kampen som tydet på det:

"What a game, what a win. Fantastic shift from the whole team, equally matched by your support.
 

ar9

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #146 på: Desember 29, 2019, 23:07:08 »
Vinket han farvel til Leedsfansen i dag? Det så nesten sånn ut.  :-\

Ikke noe i tweeten hans etter kampen som tydet på det:

"What a game, what a win. Fantastic shift from the whole team, equally matched by your support.

Når han enderlig fikk sjansen fra start vil jeg tippe han var litt skuffet etter å ikke få en scoring før han ble byttet ut.
Håper på det i hverfall.
Tviler på at vi kan få tak i en bedre erstatter i Januarvinduet.

HåvardK

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #147 på: Desember 30, 2019, 01:29:05 »
Vinket han farvel til Leedsfansen i dag? Det så nesten sånn ut.  :-\

Er det virkekig ille om han reiser? Bielsa sa vi kom til å hente en erstatter om han reiser. Han er langt ifra umulig å erstatte vel?

Kanskje en 10'er som kan spille spiss inn hadde vært fornuftig. En bedre utgave av Roberts.

Reiser Eddie vil jeg heller kjøre Roberts som cover for Bamford og styrke 10'ern med skikkelig kvalitet  8)
Det er ille om han reiser. En erstatter vil måtte bruke 3 mnd for å trene seg opp til Bielsaball, om han så heter Lionel Messi.

asbfjell

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #148 på: Desember 30, 2019, 16:56:15 »
Hvis det er hold i ryktene om at Arsenal henter tilbake Nketiah, og at Brentford er høyaktuell som hans nye klubb, da blir jeg meeeget bekymret!

auren

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #149 på: Desember 30, 2019, 17:00:12 »
Hvis det er hold i ryktene om at Arsenal henter tilbake Nketiah, og at Brentford er høyaktuell som hans nye klubb, da blir jeg meeeget bekymret!

Mest sannsynlig Bristol City:

We understand that Eddie Nketiah will be recalled from #LUFC by #Arsenal in the next 48 hours. #BristolCity lead the chase for his signature, but competition from Brentford, Sheffield Wednesday and another Championship side. Very good chance the Robins will land the forward.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.